- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Egy korszak vége
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Megoldások IBS/IBD-re
- Samsung LE40A536T1F LCD TV képhiba
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- 20 éve a PH!-n
- Szólánc.
- Mindent a StreamSharkról!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Nem az EGR, hanem az EGR hűtőjének a műanyag fedele. Elég közel van a DPF-hez, valószínűleg a nagy hő öregíti a műanyagot. Preventív módon érdemes néha lecserélni, főleg, ha már látszik is rajta, hogy nincs a topon. Mondom ezt úgy, hogy én még sosem cseréltem, de van, akinél előjött a hiba.
-
Land
veterán
Valami EGR ház repedésről olvastam, mely 60k km-enként megreped, de meg lehet előzni ha egyből kicseréled vásárlás után. Más talán nincs. DPF is jobb helyen van, mint az 1.9-nél.
Samsung S23 8/256 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Mitsubishi Outlander PHEV Instyle Navi +
-
rbalint88
addikt
válasz CharlieDrop #5192 üzenetére
Lattam mar olyan svajci 159-et, aminek konkretan elmallott a bolcsoje. Az eleg sok darabot erint amugy. Btw neztunk ket eve egy olyan 2006-os magyar piros sedant, ami mar porra volt rohadva (tornyok, nyulvanyok is megindultak mar)
-
Hát figyelj, sztem kimondottan csendes autó, mint mondtam, 140-nél még lehet normál hangerőn beszélgetni. Nekem túl csendes is, mert én azt szeretem, ha van rendes hangja, üvölt a kipufogó, ha odalép az ember, de egy turbódízeltől ilyet nyilván nem lehet elvárni.
Vezettem 2013-as BMW 320d-t is, de nekem nem tűnt fel, hogy halkabb lenne bár nem is arra van ráállva a fülem.
Tényleg csak az marad, hogy kipróbálod és eldöntöd. Egyik ismerősöm szintén Ausztriában él és el akarja adni az övét. Lehet, hogy már el is adta. Esetleg az övét is megnézheted, ha tetszik (és meg van még neki): piros SW -
footy
addikt
válasz CharlieDrop #5192 üzenetére
Ausztriaban sem rohad minden auto, viszont magyarorszagra azt exportaljak ami mar igen
(#5191) Land
Rakeresek, koszi[ Szerkesztve ]
-
-
footy
addikt
-
Land
veterán
Egyik 159-es tulajnak is onnan volt és eladásra volt összedrótozva a motor. Fel is kellett újítani...
Aki hoz be nekem autót Ausztriát kizárta, mert nagyon trógerül bánnak az autóikkal és a sok sózás miatt az átlagosnál jobban rohadnak. Ő Németországot preferálja, illetve volt a TC-n egy cikk a holland piacról. Van egy magyar, aki kérésre hoz be ottani autókat. Náluk nincs óratekerés. Beszéltem is vele, de amit kinéztem az nem lett volna onnan jó ötlet. Viszont 159-est már hozott be, láttam a fb oldalán.Ja még ami gyengébb: a halogén lámpája nagyon gyenge. Raktam bele emelet fényerejű izzót, jobb lett, de az is messze volt a jótól. Nézzél Xenonost, hátha azzal látnál is.
[ Szerkesztve ]
Samsung S23 8/256 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Mitsubishi Outlander PHEV Instyle Navi +
-
Land
veterán
Első szériát elvileg érintette a kormányműhiba. Egyértelmű utalást nem olvastam róla, hogy a FL utániaknál jelen van-e még ez a nem túl olcsó hiba.
Sw-nél (de lehet a berlinánál is) a csomagtartó ajtózár mikrokapcsolója megdöglik. Igazából annyi a jele, hogy a csomagtér világítás nem működik, de az ajtót ki lehet nyitni.
Amelyikben GM féle M32 váltó van (120 és 150 pacisban tuti), azok megdögölhetnek. Sajnos típushibás a váltó. Ugyanez van a korabeli dízel Astrákban vagy C Vectrácban is és náluk is probléma. Nekem is fel kellett újítani.
Ezeken kívül lehet testkábel hiba is (nehezen indul, mivel korrodáltak a kábelek, tisztítás megoldja, de mire kiderül, hogy az a baj...), porlasztó felújítás (ha betartották a 30k km-es olajcserét...), 200k+ km felett turbofelújítás, önindító felújítás stb..
Ezeket én mind átéltem... Nekem FL előtti volt. Nagyon nézd meg mit veszel, mert sok hulladék lehet a piacon.Samsung S23 8/256 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Mitsubishi Outlander PHEV Instyle Navi +
-
footy
addikt
válasz rbalint88 #5184 üzenetére
egy autot az eletciklusa alatt folyamatosan fejlesztenek, tunnek el belole a gyermekbetegsegek a gyartasi ciklus alatt.
Ez tiszta sor, de az erdekelne hogy mik a konkret gyermekbetegsegek. Amit HussarF is ir lejjebb mar olvasgattam, hogy DPF+EGR-et joparan kiiratjak. Ezt mar kerdeztem elso hsz-ben is hogy mennyire para.De lehet, hogy fotelhuszarkodas helyett jobban jarunk azzal, ha elmesz egy nepperhez, akinel van pfl es fl is es egymas utan megulod oket. engem erdekelne a vegeredmeny.
Ez a terv, csak a kornyeken nincs olyan kereskedo akinel lenne most mindketto, annak meg nem sok ertelme van ha napok/hetek telnek el a ket teszt kozott.(#5185) HussarF
Most egyébként, ha telefonnal mérek zajt, azzal mire mész majd? Hallasz egy halk morajt, de mihez tudod viszonyítani?
Nem felvenni, hanem merni Pl Decibel X - dBA Noise Meter ennek vannak elore kalibralt profiljai igy jo esellyel relevans lesz az eredmenyEz a 2x olyan hangos dolog is olyan, hogy hogyan mondod egy zajra, hogy ez 2x olyan hangos? Ha hallasz 2 csattanást, akkor meg tudod mondani, hogy az egyik a másikhoz képest másfélszer vagy 5x olyan hangos volt? Azt meg lehet objektívan mérni, hogy mekkora az intenzitása egy hangforrásnak, de hogy azt mennyire hangosnak érzed, az sok mindentől függ, többek között a hang frekvenciájától is. Ha esetleg dB-ben mérve nagyobb is az intenzitása, de eltolták a zaj frekvenciát, még akár halkabbnak is tűnhet.
Lehet merni, a 2 olyan hangos dolgot nem en talalom ki . Persze a mert ertek nem mondja hogy mennyire zavaro a hang(ahogy te is irod a frekvencia eltolasa rengeteget szamit), de az altalanos zajszint elarul azert 1-2 dolgot. A premium/kifejezetten csendesnek szamito autoknak 63-65db kozott van a zajszintje, ehhez kepest a 71 sok.[ Szerkesztve ]
-
Talán az EGR-DPF az egyik legjelentősebb különbség és a legköltségesebb is, de fórumokon sok egyéb kisebb nyűg is van, ami a 2.0-n nem szokott előjönni, míg az 1.9-2.4-en igen.
Most egyébként, ha telefonnal mérek zajt, azzal mire mész majd? Hallasz egy halk morajt, de mihez tudod viszonyítani? Ha ugyanazzal a telefonnal megmérnék egy régebbit, amin a gumi is pont ugyanolyan és ugyanúgy kopott, valamint a szél is pont ugyanolyan kint, azzal lehetne valamit kezdeni. De magában semmit nem ér. Ez a 2x olyan hangos dolog is olyan, hogy hogyan mondod egy zajra, hogy ez 2x olyan hangos? Ha hallasz 2 csattanást, akkor meg tudod mondani, hogy az egyik a másikhoz képest másfélszer vagy 5x olyan hangos volt? Azt meg lehet objektívan mérni, hogy mekkora az intenzitása egy hangforrásnak, de hogy azt mennyire hangosnak érzed, az sok mindentől függ, többek között a hang frekvenciájától is. Ha esetleg dB-ben mérve nagyobb is az intenzitása, de eltolták a zaj frekvenciát, még akár halkabbnak is tűnhet.
Próbálj ki egy ilyet meg egy olyat, de kétlem, hogy számottevő különbséget fogsz észrevenni. Ha igen, az is jöhet még ezer dologból. Lehet egyiknek már kopottabb a futóműve, más a gumi rajta, vagy pótoltak valamit rajta utángyártott alkatrésszel, ami nem olyan, mint az eredeti stb.
De egyébként utána érdeklődve, azt mondták, hogy 2007-től elhagyták a motorburkolat szigetelését. Viszont a 2.0-val visszatért ez valamilyen formában. Lehet, hogy pont a régebbi lesz tehát a hangosabb.
Tök8, a lényeg, hogy ki kell próbálni, fórumot olvasva nem fogsz sokkal közelebb kerülni a megoldáshoz. -
rbalint88
addikt
válasz Integrale #5183 üzenetére
Ez az egyik, masik hogy csak plusz nyug, mert ugyis telefonrol megy a zene kabelen. (es igy a navit is kihangositja)
Footy: egy autot az eletciklusa alatt folyamatosan fejlesztenek, tunnek el belole a gyermekbetegsegek a gyartasi ciklus alatt. De lehet, hogy fotelhuszarkodas helyett jobban jarunk azzal, ha elmesz egy nepperhez, akinel van pfl es fl is es egymas utan megulod oket. engem erdekelne a vegeredmeny.
-
footy
addikt
válasz rbalint88 #5170 üzenetére
Persze, lehet 3db a gumik kozott, de azt irjak, hogy az ujabbnal a szelzaj dominal.
A golfom olyan hogy nem faj palyazni benne, de en kifejezetten csendeset szeretnek.(#5171) HussarF
Szerintem hülyeség, de nagy különbség nincs, még ha így is lenne.
Az a trukk, hogy a 3db pluszt 2x olyan hangosnak hallod.Miért vennél egy idősebb, minden bizonnyal jó sok kilométeres (remélem nem hiszed el, hogy a 10 éves dízelekben a 120ezernek leghalványabb köze van a valósághoz)
Nem most fogom az elso automat venninem annyira kiforrt technológiát, mint a későbbi széria
Miben nyilvanul meg a kiforrotsag?Tudnal esetleg egy zajt merni telefonnal? Fejmagassagban 100-130 lenne erdekes (estleg 140 ha veletlenulnemet autopalyan jarsz )
Mas:
Lancia Delta hogy all a zaj szempontjabol es mennyire kemeny a futomuve? -
rbalint88
addikt
válasz HussarF #5180 üzenetére
Dehogy bontottra. De tél előtt nem veszek, majd tavasszal nekilátok a projektnek újra. Alapvetően a kavicsok nem zavarnának, mert egyik sincs látótérben, kettőt konkrétan takar a középső tükör. Ami viszont zavar, hogy irdatlan karcos, pöttyös, esős éjszakán nem vidám vele a kilátás.
Annyira nincs a prioritási listán elől, hogy azonnal rohanjak a boltba venni. 30-ért cseréltetek majd, 60-ért nem. -
rbalint88
addikt
válasz HussarF #5178 üzenetére
oké, csak a 159-ből kb mindegyik esőszenzoros, 156-ból meg minden ötödik eddig a legjobb ajánlatom 58k volt még tavasszal, de ott épp nem tudták, hogy mikorra lesz esőszenzoros szélvédőjük... a szerelő is említett valami helyet, ahonnan szokott lenni 30 körül esőszenzoros üveg, de amikor beszéltünk róla, akkor már egy hónapja nem kapott belőle. mindegy, tavasszal visszatérünk a kérdésre
-
válasz rbalint88 #5176 üzenetére
Nekem az esőszenzoros szélvédő a 159-be 27ezer volt. Persze erre rájött még a munkadíj meg a keret. Plusz a fóliázás, azzal együtt volt majdnem 60. De a fólia nélkül valahol 45 körül lett volna sztem. Az a 60 sztem erősen túl van becsülve, ha csak sima szélvédőcseréről van szó
-
rbalint88
addikt
válasz Arni9010 #5175 üzenetére
hát a szedánnál intergalaktikus szopás, mert a tetőkárpit ráadásul csak a szélvédő fér ki az eddigi összes megkérdezett szerelő szűkölt ettől, meglehetős egyetértésben állították, hogy várjak ezzel a szélvédőcseréig.
ami persze megint nem lesz annnnnyira egyszerű, mert esőszenzoros üvegek nem állnak hegyekben sehol, de ha mégis, akkor a sima duplájába kerül (30 vs 60 szereléssel) -
Arni9010
aktív tag
Gratula, szép autó
Bontott antennát lehet kapni jó áron 13. kerben
Nemrég vettem egyet húgom pasijának.
Vagy próbálj meg keresni hozzá gumi talpat.
Az én stilomon is hasonló állapotban van, találtam is talpat, ami kiderült hogy nem jó.
Akkor néztem utána, hogy 5 féle méretben volt a stilon antennatalp, így inkább fel is adtam
A nagyobb mérethez, amihez találtam gyárit, ahhoz van utángyártott talp is. -
LZs?!
aktív tag
Eddig csak írtam róla, de ma napközben megálltam a Hajógyári szigeten és lőttem pár képet (telefonnal, sz'al sry...).
Voltak a frissen felújított belsőről is képek, de 'hülyén' sütött a nap, így túl világosak lettek...átállni meg nem volt kedvem.
A szokásos karcokon kívüli hibákat is lefotóztam; ami igazán aggaszt az a megütött küszöb és a rohadó szigetelés az antennánál. A felniket majd mind újra kell fújatnom, előbb-utóbb (de legkésőbb fóliázás előtt) még egy ép hátsó lámpát is kerítek.
Nevermind...
-
Szerintem hülyeség, de nagy különbség nincs, még ha így is lenne. Nekem 2011 év végi a gép, de 140-nél is normál hangerőn lehet benne beszélgetni.
Miért vennél egy idősebb, minden bizonnyal jó sok kilométeres (remélem nem hiszed el, hogy a 10 éves dízelekben a 120ezernek leghalványabb köze van a valósághoz) és nem annyira kiforrt technológiát, mint a későbbi széria? Egy ilyen inkább vélt, mint valós zajkülönbség miatt? -
rbalint88
addikt
3dB pont van akár két gumi között is. meg ugye nem mindegy, hogy milyen a zaj, van olyan hangos autó, amiben nem fáj pályázni, meg olyan halkabb fajta is, amiben pont van egy olyan zajforrás, ami kiidegel. (a 156-ban egy ilyenre tudok rámutatni, a bácsiseggel szétmállasztott vezetőajtó kéderre, amiből nem is kapni már újat)
-
footy
addikt
válasz rbalint88 #5165 üzenetére
Nekem pont az kell, a GT-s feeling.
(#5166) HussarF
Tobbek kozott az ADAC-tol:Egyebkent olvastam valahol a cikket amiben a frissitest elemezgettek es ott is emlitettek, hogy a sulycsokkentes jo reszet a zajcsillapito anyagok elhagyasaval/lecsokkentesevel ertek el.
(#5167) Integrale
A PFL-nel hogy nyilik a hatulja? Belulrol?[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz rbalint88 #5162 üzenetére
Az tuti hogy Aisin van benne, inkabb az a kerdes hogy mennyire van jol az autoho "igazitva".
Illetve az, hogy volt-e gyari olajcsere periodus eloirva.
A facelift zajos, ugyhogy nekem kizarva.(#5163) Integrale
A PFL-en is ugyanott van a jel ahogy nezem. A FL-nél akkor ez a nyitógomb is? -
rbalint88
addikt
nem rossz az automata, 6 gangos hagyományos - asszem aisin gártmány, sok mindenbe szerelték.
1.9jtdm16v és 2.4jtdm biztos volt aíutomatával, 2.0 nem rémlik, pedig az a legjobb motor.
én biztos faceliftest keresnék inkább.
8v tartósabb és húzható is, szóval egy chip és ugyanott vagy teljesítményben. dpf-et nem ismerem, de a 16szelepes hengerfej halandóbb sokkal, mint a nyolcas. -
footy
addikt
Sziasztok!
erosen gondolkozom Alfa 159 vasarlasan. Mindenkeppen diesel lesz. Melyiket erdemes valasztani 8V 120 lovast vagy a 16V 150 loeroset? A teljesitmeny nem lenyeg, mert 90%ban csak autopalyan megyek, annal lenyegesebb viszont a tartossag. Azt olvastam, hogy a 8 szelepes motor tartosabb, viszont a DPF abban hal meg hamarabb. (A befecskendezok mindkettonel Bosch gyartmanyuak?)
Van valami megoldas erre? A kiprogramozast kihagynam.
Leginkabb automataval szeretnem, de olyan valtozatbol eleg keveset talalok. A kezi milyen? A DMF birja vagy legabb felujithato? Automataval van valakinek tapasztalata?
A FL elotti 2006-2007-es evjaratokat nezegetem, mert azoknak jobb a zajszigetelese. Van valami tipushibajuk a PFL valtozatoknak? Lehet tudni pontosan mikor volt a valtas? Van valami egyertelmu ismerteto jel?koszi
[ Szerkesztve ]
-
CharlieDrop
veterán
válasz molnarpeter #5159 üzenetére
oké, köszi, szóval akkor nincs valami olyan, amit eddig nem találtam meg
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
molnarpeter
nagyúr
válasz CharlieDrop #5158 üzenetére
Jófogás, racing bazár, autoalkatresz.hu, vatera, fb csoportok, Google
-
Integrale
veterán
-
CharlieDrop
veterán
Sziasztok
Fiat 500-ra keresnék gyári 15”-16”-os alufelnit, van tippetek, hogy hol érdemes keresni? A Google kb. Csak az olaszautobonto.hu-t dobja ki
Köszi
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Arni9010
aktív tag
Én stiloba vettem gyári mélyládát, de nem fogom a gyári bekötést használni
Teljesen elborult a megoldása gyárilag
Az összes hangszóró erősített jele hátramegy a mélyládába, és onnan vissza a hangszórókba ami gyárilag komolyabbak mint a sima.
Fogom kivezetem a hangszóró vezetékét, és sima erősítővel tervezem meghajtani -
LZs?!
aktív tag
válasz rbalint88 #5153 üzenetére
@rbalint88
Köszi szépen, akkor nem variálok. Egyszer szembejött egy komplett BOSE szett 40k-ért (HU nélkül ugyan), amire én még rásaccoltam egy húszast szerelésre, de ezt a 'félmegoldást' inkább ejtettem...
Ha jól számoltam, akkor egy érdemleges kompozíció kijönne 150 környékén, amihez persze továbbra is 'hülye' lennék, de legalább kihúzatom a bakancslistáról. Ha türelmesen böngészem a használt cuccokat, akkor val'sz'eg a feléből is megállna, és ehhez viszonyítva minden ideiglenes áthidaló megoldás ami többet vinne, mint egy tank benzin ára, felesleges.
Vélhetően az egészben a legkritikusabb kérdés a középkonzol esztétikája a marad az utolsó utáni percig.
Egyelőre nem prioritás a hangkeltés, de mivel tavaszig már nem tervezek semmi érdemlegeset a kocsival, így most ilyen apró-cseprő témák baxtatásával ütöm el a géppel kapcsolatos, nem volán mögött előjövő gondolataimat...
Re. wax
Szép az a kocsi!
Nevermind...
-
rbalint88
addikt
ha gyári mélynyomó+erőlködő, akkor az gyárilag bose-os autóból van bontva. annak más a kábelkötege, de még a fejegysége is. szóval komplett utastér kiszed, átkábelez, örül. ennél egy fokkal egyszerűbb egy kompakt aktív mélynyomó, a pioneer akár ülés alá is szerelhető megoldása kb 10 évvel ezelőttről egy egész használható darab.
-
LZs?!
aktív tag
válasz Integrale #5142 üzenetére
@Integrale & zoo8800
Igen, a "baszki" eléggé találó...még szoknom kell az odafigyelést.
...és igen, még mindig jobb, hogy így derült ki, mint egy hosszabb kirándulásnál.
@kurion
Köszi a videót, elraktam. Nem is tudtam, hogy a szárat is lehet variálni!
Más...
Találtam GT-be való gyári mélynyomót + erősítő és CD tár is van benne: ~10k-ért van kitéve.
Megnéztem a csomagtartómat, és elvileg a jobb oldalon ott vannak a rögzítőhelyek, t.i. három csavarhelyet találtam.
Tudja valaki, hogy NEM Bose gyári szetthez csak plug&play a csatlakoztatása, vagy mókolni kell?
Élnék a lehetőséggel, mivel a) a gyári cucc nem foglalna felesleges helyett a pakolórészen (lásd a képen), illetve b) az előző tulaj már áthúzott két kábelt, gondolom a tápnak; bár mindenképp villanyászra bíznám, sz'al tkp. mindegy mi van már ott.
Mint kifejtettem anno, elég süket vagyok a zenéhez, sz'al inkább az 'érzés' miatt tenném bele. Másrészt, végignézve az aftermarket fejegységek kínálatát, nem hiszem, hogy cserélek fejegységet: mindegyik ritka illúziórombolóan nézne ki a középkonzol 'szabása' miatt: az 1 DIN-esek alapból kiesnek (egynek sincs pontkijelzője, bazz') és ocsmányul festenének. A 2 DIN-esek egy fokkal jobbak, mivel nagyobb részt terítenek be, de ugyanúgy sután állnának ott.
Szóval okosításra marad a jack-en belógatott telefon (navi, net, zene), esetleg egy BT-os Dension szett vagy hasonló; bár egy 1-2k-s kábel + 1/2 óra szerelés vs egy 40k-s Dension setup + annak a beszereltetése nem egy súlycsoport. A telefont úgyis töltőn kell tartanom, annak a zsinórja mellé még egy jack kábelt fityegni látni már nem oszt vagy szoroz.
[ Szerkesztve ]
Nevermind...
-
>Deego..
senior tag
Bicskakulcsal való központi zár oldását követően nyitnám a vezető oldali ajtót, de ezzel egy időben a csomagtérajtó is nyit magától!!
Miért? Mi lehet az oka?
" Agyalok és cselekszem, de nincs az az isten hogy feladom és lefekszem " ...
-
zoo8800
veterán
válasz rover45 #5146 üzenetére
Nekem az előző autómban TYC első lámpa volt, gyakorlatilag ipari hulladék. Annak a tapasztalataiból kiindulva vagy políroztasd a mostanit + UV fólia, vagy vegyél egy rendeset
(nem tudom, hogy azóta javult-e a legolcsóbb utángyártott lámpák minősége, de nem hiszem)rip and tear, until it is done
-
Arni9010
aktív tag
válasz rover45 #5146 üzenetére
A 2. pontra:
Ha gyári az első két lámpa, akkor én políroztatnám + UV fólia, hogy többet ne mattuljon be
Bravos tapasztalataim alapján az utángyártott nagyon gyenge minőségű.
(Az izzó körüli fényterelő lemez ráolvadt az izzóra, nem lehetett normálisan beállítani a lámpa magasságát, stb)3.:
bontóban keress gyárit szerintem valahol a környéken -
rover45
őstag
Sziasztok.
Egy pár dologban szeretnék segítséget kérni tőletek:1, Párom 2005-ös 1,3 Multijet Grande Puntojában szeretnék EGR szelepet tisztítani, de nem tudom, hogy neki merjek-e egyedül állni. Cirka 180.000km van benne és kizártnak tartom, hogy valaha lett volna takarítva.
Van esetleg itt valaki, aki a Dunántúl területén tudna nekem ebben segíteni?2, Szintén ezen az autón, a két első lámpa gyakorlatilag átláthatatlanná mattult. Tavaly nyáron már polírozták, de most eldöntöttem, hogy lecserélem őket. A kérdésem, vegyek 40-50ezer Ft-ért egy pár bontott, de nagyon szép gyárit. Vegyek Depo vagy TYC márkájú csodákat 30-32ezerért egy párat.
Gyári új Valeot 60ért nincs igazán humorom3, Valószínűleg valami állat megrágta a motorháztető alsó felén lévő szigetelést, ezt is szeretném kicserélni. Dunántúlon vagy esetleg Budapesten hol próbálkozzak ennek beszerzésével?
Előre is köszönöm a válaszokat!
-
LZs?!
aktív tag
Napi balfasz:
Hétvégén, a dobogókői kapatás után, rátöltöttem az olajraa GT-ben, hogy egyenes legyen a pszichém...
Összesen kétszer mentem vele pár km-t a héten a 'falun' belül, de ma be kellett mennem Bp-re és hazafelé a csillaghegyi 'kaptatón' megküldtem kicsit. Még beugrottam a boltba, majd kifelé jövet látom, hogy a kocsi alatt tenyérnyi olajtócsa dereng...a kocsi alól meg szépen száll a füst.
Na, mondom: ennyi ráfordított pénz és idő után nehogy megint folyjon az a xar!
Nyitom a motorteret, belenézek és látom, hogy tiszta olaj az egész...blokk, kárpit, vezetékek, csövek, tartályok...minden vacak.
Na akkor itt rohadj meg, b'meg!
...aztán észrevettem, hogy a olajkupak ott volt, ahol hétvégén hagytam: félretéve az akksi mellé.
Jelenleg motormosáson van, aztán viszem a kis kannámat és feltöltöm. #FML
Egyébként a kulcsozás engem is érdekelne, mivel az új tokot megrendeltem...
Nevermind...
-
kurion
senior tag
válasz molnarpeter #5137 üzenetére
közben megnéztem egy videót azért eleég macerás azt a kis cuccot kiszedni, meg vissza is kell ragasztani az új kulcsba, majd ha lesz hozzá türelmem bele vágok de nem olyan egyszerű mint gondoltam.
"Csinálni jobb mint beszélni róla" - Magic Gladiator
-
kurion
senior tag
Sziasztok,
Olyan kérdésem van hogyha a kulcsból a chippet átrakom egy másik műanyagba akkor ugye nem felejtheti el a dolgait, mert a jelenlegi kulcsom eléggé kopottas vettem hozza új kulcsot csak át kéne építeni de félek ha kiveszem az elemet vagy bármi elfelejti a dolgait, illetve milyen típusú elem van ezekben? ilyen kulcsom van.
"Csinálni jobb mint beszélni róla" - Magic Gladiator
-
veterán
válasz HussarF #5128 üzenetére
+rbalint88: Köszönöm!
Ez a gyári méret:
205/55R16 7Jx16 ET41 5x110 65.1És bakker, pár hete adtam el egy szett Opel lemezfelnit 20-ért, minden passzolna, annyi hogy 6,5" széles és ET35 - de az pont kiadta volna...
A szalonban nem tudta az értékesítő, majd utánanéz (Pappas, most kezdték) a TPMS-nek.
17"-re inkább nem beszélem rá az öcsémet. -
rbalint88
addikt
-
veterán
Srácok!
Aki csípőből tudja, kérem segítsen Alfa Giulietta témában:
- felni osztókör, esetleg pontos méret 15" és 16"
- a guminyomás érzékelő (TPMS) direkt vagy indirekt szenzoros (kell bele érzékelő)?
- 15" felmegy az 1.4 T, 120 le változatra? Bár valószínű 16" lesz rá.
- ajánlott lemezfelni a gyárin kívül?Köszönöm!
-
-
Termi16
őstag
Lehet én vagyok egy kicsit fáradt, de nem értettem, hogy pontosan hol van a kérdés a szövegben
Amit leirtál, az számomra nomrálisnak tűnik.
Ha nincs széthullva a motor, akkor az olaj általában csak nagyobb igénybevétel esetén fogy, pont, ahogy leirtad.Biztos én vezetek papásan, de nálam a Lineából semennyi sem hiányzik. Persze mi pályán is inkább óra szerinti 150-et tartunk max, meg nagyon ritkán pörgetjük 3500 fölé.
Telefonszámomat megtalálod az adataimnál!
-
LZs?!
aktív tag
Miután elhoztam Zsoltéktól a GT-t, kb. egy hónapja, bele kellett tennem ~8dl olajat. Előtte talán 1000, talán kicsit több kilométerrel töltöttem fel.
Eddig minden korrelál a korábbiakban tapasztaltakkal.
Ma, 500km-rel az előző feltöltés után megnéztem és a nívó szerint 'tökig' van. Ugyanazon a helyen állva, ugyanúgy esti leállítás után másnap délelőtt nézve - ennek valószínűleg sok gyakorlati jelentőssége nincsen, de én már csak ilyen szisztematikus vagyok...
Gondolom a legtöbben erre azt reagálnák, hogy 'örüjjé wazze', de engem elfogott a kíváncsiság...
Az elmúlt 500km alatt főleg városban, néha a 'nulláson' jártam vele, illetve egyszer Visegrádra ki és vissza.
Jellemzően 2,5-3k fordulat környékén váltogattam, kivéve talán öt-tíz alkalmat, amikor kipörgettem 5-6k magasságáig: előzés, kigyorsítás...és ofc feeling.
Ergo úgy tűnik, hogy alacsony fordulaton nem eszi, de tartósan magas fordulaton igen, pl. M1 tartós 170-180km/h a nyáron.
Ha van ilyen 'vagy-vagy' jelenség, az jó, mivel ezzel a mindennapokban együtt lehet élni, túrázáshoz meg bekészítem a tartalékot.
Vélemény?
PS: egyébként Visegrádon kipróbáltam a 'nyomjad neki, és akkor nem sodródik kifele' módszert, és tényleg működik, sőt élvezetes...
Nevermind...
-
j.bravo
addikt
Urak, mit lehet tenni, ha a 156FL gyári rádió nem fogadja el a kódot? A kártyáról néztem, beírtam, negyedórán keresztül csak "WAIT"-et írt ki, aztán feladtam...
Miiinden lehetséges. Meg az ellenkezője is.
-
Integrale
veterán
Akkor nem kell TT sem.
Ha már Audi is szóba került, van ugye most egy A3-mam, 1.6 8v, fogy belőle a víz, nem a motor eszi, se gőz, se olajos víz, se buborékoló kiegyenlítő, de X időnként eltűnik belőle egy liter, van, hogy 2 nap, van hogy 2 hét, és azt vettem észre, ha ez az egy liter eltűnik, akkor nem fogy több. Kiegyenlítő nem tűnik repedtnek, nem vizes körülötte semmi.
Van ötleted?[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
2007 utániak könnyebbek lettek 60 kilóval, úgy már annyira nem vészes, a 2.2-es Brera úgy 1440 kg, ráadásul ez a súlycsökkentés eszközölhető bármelyiken, többek között futóműelemek cseréjével.
Ezért kell az 1.8 Tbi, az csak 1430, 200 ló úgy már kellemes, a V6 Q4-nél 200 kilóval könnyebb.
A minden irányban kisebb TT 2.0 TFSI is 1300 kg.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
-
őstag
válasz Luck Dragon #5103 üzenetére
hajtósan 10l a város, 5-6 az országút
kis furgonhoz képest nagyon jó erős
sajnos nem vezettem a felsorolt autókat így nem tudok állást foglalni a váltóval kapcsolatban, de nincs vele semmi különös, jól kapcsolhatócryptot minden termékemért elfogadom
-
Gondolom hétköznapi dolgokra bőven elég,hatos váltó milyen? Gondolok itt arra hogy puha mint az Alba & Linea vagy Punto esetében vagy olyan németes mint egy H Astra esetében?
És az átlag fogyasztása hogyan alakul nálad?A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
őstag
válasz Luck Dragon #5101 üzenetére
a nm-t nem tudom pontosan, de 120le, igen
cryptot minden termékemért elfogadom
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest