- Geri Bátyó: Agglegénykonyha 1 – rizseshús másképp
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- gerner1
- Gurulunk, WAZE?!
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Szólánc.
- eBay-es kütyük kis pénzért
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
-
LOGOUT
Mára a ProHardver!/IT.News Fórum is nagylétszámú Linuxban jártas taggal büszkélkedhet. Nehéz szinteket felállítani egy olyan rendszer ismeretében, ami annyira sokrétű, hogy teljesen szinte lehetetlen megismerni minden egyes részét. Azt azonban mindenki tudja, hogy kezdő-e vagy sem. Elsősorban nekik szólnak az alábbiak, de érdemes mindenkinek elolvasnia, mint útjelző táblát.
Új hozzászólás Aktív témák
-
sz0tyi
tag
Sziasztok! Nekem a valknut elég külföldinek tűnik, és a többszálas részt sem tudtam értelmezni, ezért úgy gondoltam strongdc-t használok a suse alatt, wine segítségével. Nagyon amatőr vagyok, kérem tessék nekem elnézni a bengulást. Az történt, hogy a desktopra raktam egy példányt a strong-ból. A mappájában nyitottam egy parancsértelmezőt, és beírtam: wine strongdc. Meg is nyílt a cucc, rögtön kaptam is egy beállítás ablakot. Na és akkor itt elvágták a dolgot. A beállítások ablak túl nagy ahoz, hogy az alján az ok gombot meg tudnám nyomni. Gondoltam mérhetetlen rafinériámmal változtatok a felbontáson, de a munkaasztal beállításánál a képernyőfelbontás fülön egy ilyent látok csak:
Your X server is using the RandR extension at version 1.2 or greater which doesn't have any configuration yetegy asus a9rp z94 rp típusú notival kínlódgatok, amiben ati x200 chip van.
Amúgy nem vagyok mazohista alkat, ezt, és még egy apróságot leszámítva megvagyok elégedve a cuccal(suse10.3), de ez a szegmentált dc-s dolog még nagyon kellene.
Új hozzászólás Aktív témák
- Az előírások megszegése miatt éghet le egyes alaplapokon a Socket AM5 foglalat
- Geri Bátyó: Agglegénykonyha 1 – rizseshús másképp
- Hálózati / IP kamera