Hirdetés
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Digitális Állampolgárság Program
- Asszociációs játék. :)
- Windows 11 - HP Pavilion – 15 cc516nh (2LE41EA) laptopon Intel I3-7100U TPM2.0
- Szólánc.
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Minden hónapban vettem egy sorsjegyet 1 éven át! (2024)
- MárkaLánc
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ventur@
senior tag
No alapvetően nem volt rossz ez a két futam, de azt azért rossz volt nézni, hogy a Honda-ban továbbra sincs erő . Bár azt hozzáteszem, hogy arra kíváncsi lettem volna, hogy ha Norbinak kiadja az időmérő, akkor mit tudott volna alkotni. Gyanítom, hogy a gyári Honda-k előtt végezz.
Norbi büntetése - szerintem - nevetséges. Ez a WTCC bírák, se láttak még egy BTCC vagy V8 Supercar futamot az életbe sem.
Bennani: Egy futam után még inkább nem mondok semmit, de a Huff-al történt incidens utáni nyilatkozatai...hát eléggé merészek.
bajnokpityu: Ha vagy Fb-on, akkor figyeld a WTCC Blog oldalát, mert pár nappal a futam után fel szokták tenni Youtube-ra és általában HD-ba.
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
.LnB
titán
válasz bajnokpityu #5197 üzenetére
Szerintem még a mai nap folyamán elérhető lesz mindkét futam "bizonyos oldalakon". Légy egy kicsit türelmes.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
bajnokpityu
félisten
Olyan kérdésem lenne, akár privátban, hogy hogyan tudom megnézni a tegnapi meccset?
stream TVt próbáltam, de egérmozi volt. Nálunk nincs eurosport...azt hittem majd másnap fönt lesznek a futamok neten, de semmi...
joshua7: ezen az izén akartam nézni, de nálam a képernyő 60%át elfoglalták a reklámok..
[ Szerkesztve ]
-
.LnB
titán
válasz albert8 #5195 üzenetére
Szép volt, jó volt látni Norbit ilyen agresszíven vezetni. De Müller rosszabbul járt. Őt keményebben büntették a Bennani-s ütközés miatt.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
albert8
veterán
-
.LnB
titán
Most olvastam, hogy egyel hátrébb sorolták Norbit a Ma-val való ütközés miatt. Sebaj, ennyit megért az a manőver, szépen ment mind a két futamon.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Yayoh
aktív tag
Jó szezon kezdés , jó volt látni hogy most nem az ment hogy óvjuk az autót hanem mehetett Norbi 100%-on..
-
IreN!CuS
őstag
Szépet ment Norbi mindkét futamon , kár az elrontott időmérőért , Yokohama meg 20k euro / hétvége azért nem rossz főleg egy Zengő kategóriás csapatnak
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
Sandormaster
aktív tag
Ha Norbi Hondáját így meglökik mint most Bennani Citroenjét összeesik az autó, Bennani meg megy tovább mintha mi sem történt volna...
-
ruti
Közösségépítő
válasz Minstrel #5185 üzenetére
a sok YT győzezelméből összeszedhet annyi pénzt, hogy 152 éven belül bevásárolhassa magát az akkori csúcs-csapatba, mint most Bennani
amúgy komolyra fordítva, elég jól fizet idén a YT
--
Huff nem tudott kiállni a rácsra...Session Closed << BlueGift - Magyarország első digitális PC játék sorsoldája <> http://logout.hu/cikk/bluegift_logout_hu/teljes.html >>
-
Motion_Blur
félisten
Ennek a Bennaninak nem ég le a bőr a képéről??
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
WTCC_Fanatic
újonc
ezt nézte már valaki?
[wtcctoto.citroen.hu][ Szerkesztve ]
-
szekto
aktív tag
-
ronson
őstag
Hülye kérdés, de Norbi miért kapott most díjat?
-
Motion_Blur
félisten
Mekkora szégyen ez a rendezés
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
addikt
Szép rajt volt, jó futam, ez volt a max, reménykedjünk a 2.-ra is egy ilyenben.
-
emre
veterán
válasz Sandormaster #5179 üzenetére
ja, csak az a baj hogy a kockás zászló után a box utcában
[ Szerkesztve ]
"Ha minden csődöt mond csak a tényeket tudomásul venni képtelen fafejűség menthet meg bennünket."
-
A Zéé
addikt
válasz Sandormaster #5177 üzenetére
a Bennani, meg a live timing pedig monnyon le!
Just a simple Lineman...
-
Sandormaster
aktív tag
Norbi mit megy
-
IreN!CuS
őstag
válasz Motion_Blur #5173 üzenetére
Ezt még a hring is megirigyelné
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
Motion_Blur
félisten
Levegő 38 fok
Aszfalt 64 fokIdeális
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Tottu
senior tag
Valaki tud egy jó streamet? Az fiawtcc oldalán megint nem megy a közvetítés...
"A legnagyobb hiba, amit az életben elkövethetsz, az a folyamatos rettegés attól, hogy hibázni fogsz.“ - Elbert Hubbard
-
madmike
őstag
válasz Motion_Blur #5170 üzenetére
Lopez... no comment... Más dimenzió.
Huffot nagyon sajánlom. Kiváncsi vagyok mi történt vele. Simán meg lehetett volna a Q3
"Az igaz, hogy a kemény munka még senkit sem ölt meg, de minek kockáztasson az ember?" - Ronald Reagan
-
Motion_Blur
félisten
Lopez ismét beárazta a mezőnyt...
mod: ja és a Honda mekkorát fejlődött a teszt nélküli Lada is veri tempóban
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
madmike
őstag
"Az igaz, hogy a kemény munka még senkit sem ölt meg, de minek kockáztasson az ember?" - Ronald Reagan
-
madmike
őstag
Szomorú..
Nem tudom észrevettétek e, de Huff megnyerte a Q1-et
Motion_Blur most látom, hogy észrevetted
[ Szerkesztve ]
"Az igaz, hogy a kemény munka még senkit sem ölt meg, de minek kockáztasson az ember?" - Ronald Reagan
-
Motion_Blur
félisten
Ismét jól indul az év, akár lehetne is csomagolni a következő futamra.
Mit megy Huffy a Ladával!
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Sandormaster
aktív tag
Istenem, hogy a pcsába esett le az a kerék....
-
Z0C!
őstag
Norbi kereke....
----- www.zoci.gumroad.com -----
-
Yayoh
aktív tag
Vicc mit össze nem szenvednek az internettel ..
-
madmike
őstag
Hát ez nem sikerült valami fényesen
"Az igaz, hogy a kemény munka még senkit sem ölt meg, de minek kockáztasson az ember?" - Ronald Reagan
-
Minstrel
senior tag
válasz Motion_Blur #5161 üzenetére
-
madmike
őstag
az fp2-t lehet valami streamen nézni?
"Az igaz, hogy a kemény munka még senkit sem ölt meg, de minek kockáztasson az ember?" - Ronald Reagan
-
Z0C!
őstag
----- www.zoci.gumroad.com -----
-
Z0C!
őstag
A hétvége programja – magyar idő szerint:
Március 6., péntek:
14:00 – 14:30 TesztMárcius 7., szombat
12:45 - 13:15 Szabadedzés 1.
15:00 – 15:30 Szabadedzés 2.
19:00 – 20:00 Időmérő, nincs közvetítés, az adás a www.fiawtcc.com oldalon érhető el.Március 8., vasárnap
18:50 – 19:50 Futam 1. (13 kör) Eurosport ÉLŐ
20:05 – 21:05 Futam 2. (13 kör) Eurosport ÉLŐ
23:40 – 01:10 Futamok felvételről – Duna TVMai LIVE Timing:
ITT----- www.zoci.gumroad.com -----
-
Motion_Blur
félisten
vajon mit süthettek?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Yayoh
aktív tag
-
Ventur@
senior tag
Na a hétvégén kezdetét veszi a 2015-ös bajnokság .
A 2015-ös termasi WTCC hétvége időbeosztása:
Péntek:
14:00 – Teszt [30p] (MST World live timing)
Szombat
12:45 – Első szabadedzés [30p] (Eurosport Player, élő)
15:00 – Második szabadedzés [30p] (Eurosport Player, élő)
19:00 – Időmérő edzés [20+10p+Q3] (Eurosport Player, élő)
20:30 – Időmérő edzés (Eurosport 2, felvételről)Vasárnap:
19:00 – Első futam [13k] (Eurosport, élő)
20:00 – Második futam [13k] (Eurosport, élő)
23:00 – WTCC – Over the Line magazin (fiawtcc.com, élő)(forrás: hosszabbitas.hu)
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
vlevi
nagyúr
-
callmeakos
veterán
válasz Motion_Blur #5148 üzenetére
A kezdet állandóan gáz Norbiéknak. De ez csak egy teszt, mint tudjuk.
All→M8
-
Motion_Blur
félisten
Combined testing times (morning and afternoon sessions)
1 Sébastien Loeb (Citroën C-Elysée WTCC) 1m49.972s
2 Mehdi Bennani (Citroën C-Elysée WTCC) 1m50.847s
3 Gabriele Tarquini (Honda Civic WTCC) 1m51.063s
4 Hugo Valente (Chevrolet RML Cruze TC1) 1m51.216s
5 Tiago Monteiro (Honda Civic WTCC) 1m51.319s
6 John Filippi (Chevrolet RML Cruze TC1) 1m51.723s
7 Norbert Mischelisz (Honda Civic WTCC) 1m52.045sStavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Yayoh
aktív tag
válasz callmeakos #5145 üzenetére
Igaz , Kiss Norbi is jó választás lenne , megérdemelné nagyon . Én a jelenlegi zengős juniorokban nem látok nagy potenciált ..
-
Motion_Blur
félisten
Évek óta nem volt ilyen, Norbi télitesztel: [link]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Yayoh
aktív tag
válasz Motion_Blur #5143 üzenetére
2016-ban pedig mehetne Kiss Pál Tomi Zengőékhez.Tehetsége meg lenne , meg építeni is lehetne rá hiszen nagyon fiatal
-
Motion_Blur
félisten
válasz Ventur@ #5142 üzenetére
Nem hinném hogy csak a Te agyszüleményed
"...úgy érzem, sikerült olyan feltételeket kiharcolnom, hogy ez a döntés ne zárja le a gyári csapat felé vezető utat. A következő évet a Zengő Motorsportnál töltöm, de ugyanúgy megmaradt az esélyem, hogy 2016-ban a Honda gyári versenyzője legyek" – zárta Norbi.
Ez magyarra fordítva szerintem azt jelenti hogy Tarquininek ez lesz az utolsó éve.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Ventur@
senior tag
Na bejött, amit már december óta gondoltam, hogy Norbi marad a Zengő Motorsportnál .
Biztos van abban valami, hogy ha gyári versenyző lenne, akkor esélyesebb volna, de...és innentől saját vélemény, amivel lehet egyetérteni és nem. Ezt mindenki döntse el . De...:
Tavaly úgy lett 4., hogy nulla kilométer teszt lehetősége volt. Igen benne volt a mák-faktor, de amennyit szenvedett a gyári csapat, annyit szenvedett a Zengő csapat is (ha nem többet!). Saját meglátás, hogy a Honda/JAS - talán végre - ráeszmélt, hogy Zengőékben van potenciál. Mind teljesítmény, mind marketing szinten (Lopezen kívül ki volt még, aki ennyi nézőt megmozgatott? Márpedig a sorozatnak kell a nézőközönség vastagon!).
Zengőék és Norbi le tett annyit a WTCC-és évek alatt, amiből látható, hogy mit is tudhat egy privát csapat, ha van bennük tűz !
Továbbra is az én agyszüleményem hogy: Norbi idén Zengős pilóta, majd jövőre gyári és Zengő Zoli Tóth Norbit felhozza a Junior csapatból WTCC-és pilótának 2016-ban .
Még egyszer jelzem, hogy ez csak az én véleményem és agyszüleményem .
Valamint a hír hallatára bontok egy sört és megnézem a Zengő best off-ot !
[ Szerkesztve ]
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
quby
őstag
válasz Motion_Blur #5139 üzenetére
Remélem! A tesztek rengeteget számitanak...plusz lóvé kérdése az is hogy nem kell a kocsira himestojásként vigyázni, van több szett uj gumi, stb. Esetleg fizetés több szerelőnek stb. Valahol azt olvastam hogy a tengerentuli versenyekre 10 fővel mennek versenyzővel mindennel eggyütt, amugy 13-14-el. Mert enyire van keret. (Argentina 10 főnek repjegy 8milla) a Citroen 30-40 fő....Ez mind kellene ahhoz hogy az egész csapat hatékonyabb legyen.....Hátha most többmindenre jut.
A legügyesebb állat az ürge, hiszen búzával teli pofazacskóval is képes repülni, miközben egy bagolyt egyensúlyoz a hátán.
-
-Mike-
addikt
-
Motion_Blur
félisten
Valszeg a MOL nem kevés plusz pénzt tolt bele a projektbe hogy maradjon Norbi.
Gondolok itt akár fizetésemelésre + az említett frissítések, tesztek is mind pénzbe fájnak.Én magam részéről örülök
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
A Zéé
addikt
"A MOL Group bizalmával, támogatásával, ott ül a magyar kedvenc, a magyar csapatban, a Honda gyári program egyik autójában."
Ez a lényeg. Elérhetőek egész évre a frissítések + 6 teszt... Ez teljesen jó szerintem.Just a simple Lineman...
-
[CS]Blade2
addikt
Szerintem a blikk.hu Itt pl. azt adják meg forrásnak...
Én másra számítottam. Persze a Zengővel lenne az igazi egy VB győzelem... viszont a gyári Hondánál lenne egy kis esély is rá... ha a Honda betalálna, akkor a tesztekkel, komplett mérnök csapattal, mindig a legfrissebb fejlesztésekkel Norbi behúzná, mint Lopez a Citrommal.
[ Szerkesztve ]
-
quby
őstag
válasz Motion_Blur #5134 üzenetére
Forrás?
A legügyesebb állat az ürge, hiszen búzával teli pofazacskóval is képes repülni, miközben egy bagolyt egyensúlyoz a hátán.
-
Motion_Blur
félisten
Ahogy az várható volt Norbi marad Zengőnél.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Ventur@
senior tag
Szerintem ezzel a színnel és kinézettel mocsok jól nézz ki ez a Vesta. Csak adná a jó ég, hogy betalálnának mindennel (motor, aero, mittudomén. Minden ) az éven .
Alig várom, hogy a Hungaroringen lássam élőben is a szekeret .
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
madmike
őstag
Lehetne már valami hír, hogy Norbi jövőre melyik csapat ülését koptatja.
"Az igaz, hogy a kemény munka még senkit sem ölt meg, de minek kockáztasson az ember?" - Ronald Reagan
-
Z0C!
őstag
válasz Ventur@ #5125 üzenetére
Nord-ot nemrég meg akarták menteni (Save Ring) azthiszem volt ilyen kezdeményezés...gondolom a WTCC érkezésvel 1 pár évig még életben tartják..
A Vesta baromira tetszik, csak jó legyen a technika...
Amúgy meg ne legyél hisztis picsa...ide férfiak járnak
----- www.zoci.gumroad.com -----
-
válasz Ventur@ #5125 üzenetére
Csak én vagyok hisztisp*csa, hogy értelmetlennek találom odavinni a mezőnyt
Nem, bár a hsz-ed többi részével nem értek egyet... mert ez legalább egy kőkemény versenypálya, ahol majd kiderül, hogy ki is az igazi tökös legény. Legalább ennyi értelme lesz.
Sent from my keyBoard
-
Ventur@
senior tag
Nekem kifejezetten tetszik. Igaz a Granta-val sem volt bajom. Na jó a TC1-es változat az kicsit rusnya volt szegény, de ez a Vesta WTCC tetszik.
Adná isten, hogy betaláljon az Oreca faszáúl .
Más:
Miért van annyi ember oda azért, hogy Nord-on is lesz WTCC a maga 2 x 4 körével ?
Csak én vagyok hisztisp*csa, hogy értelmetlennek találom odavinni a mezőnyt (nem 2 perces pályáról van szó ugyebár )?! Tudom legenda meg minden - pont lesz*rom, hogy legenda - de ezzel az erővel miért nem legendáznak akkor Spa-ban (ismét), Magny-Cours, Brands Hatch, Monaco (hogy csak Európában maradjunk), vagy Daytona vagy Mid-Ohio? Ha már ennyire odavannak a legendázásért.
Miért nem hozzák vissza Oschersleben-t, Zolder-t? Tudom, nincs piaca! Mert Nord-nak van .
Ui: Ja Le Mans-t ki hagytam a laza 14 km-ével .
Mindegy, mára is kipuffogtam magam .
Ja még valami:
Valahol olvastam, hogy dec. végéig, jan. elejéig nem is tudjuk meg, hogy Norbi hol folytatja. Ezt ő maga nyilatkozta .
[ Szerkesztve ]
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
A Zéé
addikt
válasz dudikpal #5123 üzenetére
hát úgy az egésszel volt gond A kasznival is csak annyi, hogy nehéz is volt és össze-vissza volt toldozva-foltozva, hogy beleférjen a szabályrendszer adta keretekbe, de még így is szűk volt és rövid, és pletykáltak olyanokat is, hogy nem is volt egyforma a 3 kocsi.
Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
válasz callmeakos #5121 üzenetére
Ha jól rémlik Orecával közösen csinálták a kasznit is, ők meg értenek azért hozzá, szóval talán versenyképes lesz, ha a szezon elején nem is, de a második felére mindenképp.
Ha már jövő év: itt a versenynaptár
[ Szerkesztve ]
Just a simple Lineman...
-
#70869248
törölt tag
Lada Vesta:
-
vlevi
nagyúr
válasz [CS]Blade2 #5117 üzenetére
Fel es levezeto kort lehet roviditeni, mert ugy van a palya, hogy a nurburgring egy rovidebb szakazasza is resze a pakyanak, es a celegyenes rafordtio jobbkanyar helyett kell balra felmenni a hosszu nordschleife korre.
A palya tenykeg legendas, de en mar probaltam a race07 jatekkal. Wtcc autoval nagyresze padlogaz, szoval a citromok ugy elmennek majd a pppppba, hogy nem is latjuk majd oket -
-Mike-
addikt
válasz [CS]Blade2 #5117 üzenetére
A nord kör a ring gp pályán megy először körbe és az utolsó kanyarban van a le és felhajtó a régi aszfaltcsíkra, endurance versenyeken is ott rövidítenek, konkrétan a célegyenes olyankor hosszában félbe van bójázva is.
[ Szerkesztve ]
-
[CS]Blade2
addikt
Sok gyors kört nem fognak tudni menni, ha teljes fel és levezető is kell. Nem tudom le lehetne-e rövidíteni egy szervizúton a fel és levezetőt.
Az a szívás még, amikor lepukkan valami a kör elején. Pl. 2-esbe ragad a váltó. -
Ventur@
senior tag
-
Ventur@
senior tag
Motion_Blur: Na ebben nem volt 100%ig biztos, ezért írtam azt, hogy nem kapták meg az új futóművet. De így utólag visszagondolva már beugrott, hogy említették Zengőék egy videóban. Talán !
noxwill: Egyrészt én is ezt "nyilatkozom" mindenhol, hogy motorerő kell a Civic-be . De valaki - talán itt PH-én, vagy máshol írta - hogy maga a kasztni sem egy WTCC-re jó választás. Érsd: nem jó a Civic "kinézete". Vagy hogy írjam na .
Más:
A Motorsport Világtanács elé kerülő 2015-ös naptártervezet:
Március 8. – Termas de Rio Hondo, Argentína
Április 19. – Marrakesh, Marokkó
Május 3. – Hungaroring, Magyarország
Május 16. – Nordschleife, Németország
Június 7. – Moscow Raceway, Oroszország
Június 21. – Szlovákiaring, Szlovákia *
Június 28. – Paul Ricard, Franciaország
Július 12. – Vila Real, Portugália
Szeptember 13. – Motegi (TBC), Japán
Szeptember 27. – Sanghaj, Kína
November 1. – Buriram, Thaiföld
November 22. – Losail, Katar *A csillaggal jelölt időpontokkal kapcsolatban még van bizonytalanság.
(forrás: hosszabbitas.hu)
Valaki magyarázza már el nekem, hogy Nord-ra minek WTCC futam ? Spa-ba sem sok értelmét láttam elvinni, de inkább oda, mint a Zöld Pokolba. Bár Spa is 1 versenyhétvégét élt meg a WTCC-ben .
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
válasz #70869248 #5105 üzenetére
Új felfüggesztés! Na most én csak egyre lennék kíváncsi, hogy ez az-e amit már korábban is bevetett a Honda - és nem működött - vagy valami új cucc. Mert ha ez az - és ugye Zengőék nem kapták meg - akkor ez az összetett 4. hely még nagyobbat szól a gyári csapattal szemben .
Nagyon várom már az új híreket, de Isten lássa lelkem a legjobban egy félgyári Zengő Motorsportnak örülnék 2015-ben . 2 autóval: Michelisz - Ficza kettőssel .
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
#70869248
törölt tag
-
emre
veterán
-
ruti
Közösségépítő
ha Norbi kiszállna Zengőéktől, megszűnne a varázs, a magyar szurkolókat megosztaná a helyzet
-
több ebben a történetben az érzelmi szál, mint kéne, a kőprofik ilyenen nem lelkiznek,
képesek mindent maguk mögött hagyni, mennek a pénz és/vagy a minél jobb eredmény érdekében
mivel Norbi nem ilyen...de nekünk, szurkolóknak szvsz ez a párosítás kell továbbra is
azt, hogy a Honda nem stresszelte túl a helyzetet, nem gondolnám, legfeljebb kifelé mutatják
az évkönyvekben nem lesz benne Monteiro utolsó körös szerencsétlensége, pontvesztése, csak a tény, hogy legjobb Hondás egy privát, magyar, kis költségvetésű csapat, tesztek nélkül, és visszafogott gyári támogatással
szerintem ez azért a szakmában és a hozzáértő szurkolókban nagy fegyverténySession Closed << BlueGift - Magyarország első digitális PC játék sorsoldája <> http://logout.hu/cikk/bluegift_logout_hu/teljes.html >>
-
Integra
titán
válasz #70869248 #5101 üzenetére
ugyanezt tenném, még ha ennek van a legkisebb esélye is.
norbi a zengőékkel nőtte ki magát, és fordítva. együtt ilyen jók, együtt ilyen ügyesek, ez adja az erőt és a szenvedélyt. tartok tőle, hogy sem norbi, sem zengőék külön-külön nem lennének ilyen teljesítményre képesek, azonnal semmi képpen sem. és ha a honda megérti, hogy hogyan működik egy család és milyen potenciál van bennük, és mernek olyan merészek lenni, vakmerőek, mint régen, akkor talán megtolhatnák zengőék szekerét. nem hiszem el, hogy a tények és az év ismeretében ne bólintanának elismerően mélyet zárt ajtók mögött feléjük.
de a nap végén a pénz dönt, úgyis. szeretném hinni, hogy van még, hogy nem így van mindenhol és van közös nevező....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
#70869248
törölt tag
válasz Integra #5100 üzenetére
Nem tudom...amióta a Toth csapat sikert tudott elérni a MotoGp250cc-ben, azóta hiszek ezekben a dolgokban, versenyzőként nagyon nehéz, mert kőkemény kinevelő bajnokságok nélkül csodák talán 10-20 évente vannak, szponzorok nélkül meg még ennél is sz@rabb helyzet.
De hiszek Zengő csapatban, nagy elszántság van, jó hangulat, és a szakértelem is megvan...tanulni és fejlődni persze képesek még, és kell is. De a Honda helyében tennék egy próbát, segíteném őket...mert valahol minden csapat elindult és elérkezett oda ahova, RML, Prodrive, JaS..stb.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest