Hirdetés

Aktív témák

  • .mf

    veterán

    válasz AlexWolf #7102 üzenetére

    Szerintem pedig pont az a helyes, amit tettek. Vagy másra gondolunk.
    7.4-ben alaposan lecsökkentették a cap rate-et, így még ha többen is állnak bent a körben, egy közepesen-gyors tank még bőven visszaér a térkép másik végéről is resetelni. Tehát fölösleges baromság az, hogy a sok hülye light és med elmegy "capelni" (meghalni), pedig milyen gyakran teszik. Eddig a jó encounter csatáim mind úgy néztek ki, hogy medek és heavyk csak kisebbik fele megy a zászló felé, s csak resetelni; a nagyobbik fele egyből megindul az ellenfél indulópontja felé megütközni, majd amint ott a harc elkezdődik és az ellenfél a nagyobb tankokkal van elfoglalva, a lightok átsurrannak és levadásszák az artyt, utána hátbakapják a td-ket és tankokat. Alig emlékszem olyan encounterre, ahol ha a többség elrohant capelni, nyertünk volna. Illetve de, volt olyan is, de csak azért, mert az ellenfélnél is a többség előbb megütközni indult, s ugyan kevesen voltunk ott, de sikerült addig csiki-csukizni velük, addig feltartani őket, amíg a többiek a cap zónát kitakarították és capeltek, de ez a ritkábbik eset -- gyakrabban a túlerővel lerohannak minket, majd innen körbe a capelők hátába kerülnek és kinyírják őket.

    Assault / defense-t sem lehet úgy nyerni, hogy mindenki fent campel a hegyen. Vagy stratégiailag jó helyre kell előremennie néhány scout és heavynek, vagy egy gyors "preemptive strike" keretében heavyk előrébb mennek, kihasználva, hogy az assault csoport ált. egyből rohan, tehát elől a light és medek lesznek, a heavyk pedig hátul lemaradva -- így a kisebbeket bedarálják, mielőtt a heavyk még odaérnének, aztán scout nélkül, túlerő ellen már ritkán sikeres az assault.
    Persze ez nem a "teljesen elrohanunk heavyvel az ellenfél kiindulópontjára támadni", az tényleg hülyeség.

Aktív témák