Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#921) reelc válasza Totyakos (#917) üzenetére


reelc
veterán

Pagan Online már kijött, értékelések alapján eléggé kapufa.
Last Epoch - ígéretesnek tűnik, 2020 Q4. Szemmel tartom egy ideje, nézek videókat.
Naxia - nem ismertem. Ránéztem, úgy érzem ez nem lesz Wolcen konkurencia. Sőt semmié sem.
Magic: Legends - ezt sem ismertem, látom Magic. Gondolom a világ eladja.
Tribes of Midgard - azt írják cooperatív survival - szóval más műfaj.
PoE 2: majd.
Torchlight III - a Torchlight Frontiers helyett.

Szóval ne háborodjon fel az ember, hogy kb. egy bétát kapott teljes megjelenéskor. Nem erről volt szó, hanem teljes játék megjelenésről. 1.0-ról. :)

"Amugy nem tudom, milyen jatekot tudtak megcsinalni komoly tartalommal 38 embernel is kevesebbel, en amikkel eddig jatszottam, olyan 150-300-as csapattal + kulsos meloval csinaltak, ahhoz viszonyitok. Kicsi letszam, kicsi tartalom, mert a tartalmat ido lefejleszteni, ennyi, ez szimpla matek, kreativitassal nem lehet mennyiseget potolni ilyen jatek eseteben."
Na, ez az indie szféra. Nem AAA létszám, hanem jóval kevesebb. Töredék büdzsé. Így alkosson az ember minőségi játékot!
Tudod, az Early Access egyfajta csapda. Az emberek egy része fizet, majd alfa később béta tesztelő lesz, és majd kijön a játék. Ugyanúgy akár bő 4 év alatt, mint egy AAA. Csak ugye az indie játék pénzt kér, és tudod mikor indultak, és türelmetlen az ember, na mikor jön ki?
Addig az AAA nem kér hamarabb pénzt, viszont jóval később értesítenek arról, hogy létezik.
Szóval a létszám és a büdzsé ellenére hasonlóak a fejlesztési idők... nagyjából. Mert ugye sokszor az Early Access előtt még Kickstarter is van, és ott már az alfából van videó, és addig is el kellett jutni.

Wolcen (Umbra): $406,979 Kickstarteren 2015-ben. Minimum $225,000 volt a cél.
Elvileg 2016 márciusától 2020 februárig Early Access volt. + valamikor szerződött velük a Tencent.

Grim Dawn: $537,515 Kickstarteren 2012-ben. Minimum $280,000 volt a cél.
Elvileg 2013 novemberétől volt 2016 februárjáig Early Accessben.
Nyilatkozták, hogy ebből a pénzből az aréna mód és az első kieg is finanszírozva lett.
Megjelenéskor sem voltak komoly gondok, végig pozitív kritikák voltak.
Természetes, hogy van akinek bejön, van akinek nem. De minőségi játék. Ezzel szerintem mindenki egyetért, aki próbálta. :)

Itt korábban összefoglaltam. De a Neocoreban nem vagyok biztos, indienek minősül-e?

Ezeket a köröket mér futottuk amúgy, kis létszám és mégis minőségi játék a Grim Dawn, pl. létszámot korábban linkeltem neked. Ahogy arról is szó volt, hogy nem vállalták túl magukat.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.