Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Üdvözlégy az Istencsászár soraiban!
Pardon. Esetedben az Fals Császárt Ledönteni Szándékozóknál!
A táblás játékhoz bizony idő kell. Sok idő. Először is a szabályok feldolgozásához, aztán a kiválasztott sereged megismeréséhez, majd összegyűjtéséhez és végül a kifestésükhöz. A játék szinte már csak ajándék.
A Chaos Gate nagyon jó volt, talán a táblás játékot az adta vissza a legjobban.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
Óóóó... Ne hidd. Mókás eset, hogy melyik modell milyen felszereléssel bír. A táblás versenyeken előírás például, hogy a modell csak azon eszközökkel (Wargear) lehet felszerelve, ami a modellen van. Persze lehet játszani bizonyos szintig (Frag / Krak / Plazma / Vortex gránát esetén azért még nem kötnek bele, hogy a modell övén jól láthatóan Frag gránát van, te meg Vortex-et írtál fel), de ha a modell kezében lánckard van és Bolt Pistol, akkor azt már senki se szokta szeretni, hogy az adatlapon (és játéktechnikailag) belenyomsz egy Power Sword-ot és Plasma Pistol-t. Mert hát ha ránéz a modellre, akkor ő is tudja, hogy igen, a Lánckard azért nem olyan veszélyes, ennek neki merek menni közelharcba, de esetleg egy Power Sword vagy Power Fist már ad akkora előnyt, hogy lehet nem éri meg bevállalni azt, hogy megrohamozd....
Egyébként ha komolyabban gondolod, akkor érdemes elgondolkozni a 3D nyomtatáson is...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
Ezek normális dolgok, és mindig előfordulnak kezdésnél.
Sok hasonló történet volt, pl. olyan esetekkel, hogy a Warbike-os Space Orkjaim nekiálltak hosszú nekifutás (ie.: 36" mozgás fázis) után lövöldözni. Leirtották a fél asztalt. A csata közben kezdtem el rájönni, hogy itt olyan levonások lettek volna, hogy a hatoldalún 7-est kellett volna dobnom ahhoz, hogy egyáltalán bármit is eltaláljak...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
A társulattól függ. Ha már éreztek elég erőt magatokban, simán nekiállhattok saját szkenáriót csinálni. Ha nem, akkor a szabálykönyvekben, kódexekben és a neten is bőven találhattok különféle küldetésmintákat.
Az Advanced Rules-t én akkor javaslom, ha már gördülékeny a játék, és az alap szabályok terén már nincsenek döcögések.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
Olvassátok azért át az Advanced Rules-t, és azért pár játék után el lehet dönteni, hogy kell-e ez nektek, avagy sem.
Én mondjuk jó ideje nem játszom asztali Wh40k-t, de azért a szabályokat próbálom követni. Az én meglátásom az, hogy a Basic Rules egyszerű, pörgős, tiszta. Az Advanced Rules több taktikázást, stratégiai döntést tesz lehetővé, de értelemszerűen lassítja a játékot, hacsak nem megy már fejből minden. Ha viszont minden apró részletnek utána kell nézni a szabálykönyvben, akkor nagyon döcögős lesz a játék, és sokat veszít az élvezetéből.
Persze onnan is meg lehet közelíteni, hogy ha sose játszotok Advanced Rules-al, akkor sose fog kialakulni a készség szintű használata.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
sagajr78
tag
Hali!
Nyugodtan mehettek a HammerTime-ba, szívesen látnak ott kezdőket is és segítenek belerázódni a dolgokba. Sőt szoktak lenni kezdő napok is, amikor kimondottan kezdőket okítanak. Versenyek is vannak ott időnként, most volt például Júniusban kezdőkre szabott verseny, aztán meg páros verseny (ebből lesz egy bolondozós fajta most Szeptember elején is, de az nem a HammerTime Cafe-ban, hanem Százhalombattán). Ezek a versenyek többnyire kis pontszámból zajlanak, így kezdőket sem riasztanak el a nagy figuraigényükkel.
Az advanced Rules-tól nem kell félni. Jelenleg megdöbbentően kevés van (már a korábbi kiadások speciális szabályhalmaihoz képest).
Kicsit vicces, hogy az alap szabályokban említett seregépítési szabályok pont ide kerültek és lényegében ezek a szabályok teszik ki az advanced rules szekció nagyját.
Gyakorlatilag a seregedet az onnan kiválasztott detachment-ekbe rendezve rakod össze. Ennek hatására kapsz Comman Point-okat, amiket felhasználhatsz a játék során a különféle strategem-ek-re (és itt az igazi vicc, hogy míg ezek az alapvető seregépítési és taktikai szabályok valójában alap szabályok, ide kerültek az advanced rules-ba, mikor például a narrative play strategem-es - command point használó - cuccai meg még alapszabályoknál vannak).Strategem-ből ebben a szekcióban van 3 féle, melyek minden küldetésre használhatóak.
Első a Command Re-roll - a nevéből következően újradobhatsz egy rontott morál tesztet.
A második a Counter Offensive. Ennek hasznát akkor veheti a játékos, ha az ellenfele egyszerre több egységgel is rohamozott az adott körben. Amikor ezt a strategem-et használod, akkor megakaszthatod a közelharca kidolgozását. Normál helyzetben a közelharc kidolgozása ugye úgy megy, hogy szép sorban végigmegy a rohamokon a támadó játékos, majd csak ezután kezdheti el a visszatámadást a védekező fél. Na ezzel a CO command-al az első kidolgozott roham támadását követően ahelyett hogy ő jönne ismét, csak egy másik csapattal, te cselekedhetsz és aktiválhatod egy közelharcba került egységedet akivel kidolgozhatod támadásaidat. Ezután persze folytatódik a normál minta, szóval ha maradt még a támadónál egység ami rohamozott, akkor szép sorban jönnek egymás után ezen egységek a támadásaikkal mielőtt az első saját egységed cselekedhetne és arcon csapdoshatná őket.
A harmadik az insane bravery. Ha nagyon úgy néz ki, hogy el fogsz rontani egy morál tesztet, mert egyszerűen akkorák a veszteségeid, hogy lehetetlen megdobni a tesztet, akkor dobás helyett elköltöd a megfelelő command point mennyiséget és automatán sikerül a teszt.Tényleges advanced rules csak ezután a seregépítősdi leírás után jön. A Games Workshop által kiadott alapvető terrain típusokra vonatkozó egyedi szabályok. Ezek nem bonyolultak, igazából a felhasználhatóságuk az ami trükkös. Míg alap szabályok annyit várnak csak el, hogy az egység terepen legyen, itt már egyes egységtípusok esetében további feltételeknek is teljesülnie kell a fedezék előnyeinek megszerzéséhez (többnyire a nem gyalogos egységtípusoknak a terepen kell lenniük és legalább 50%-os fizikai kitakarással is rendelkezniük kell a támadó szemszögéből nézve).
Innen ugyan kimaradt, de a kódexekben (illetve Indexekben, mert kódexből jelenleg még csak 3 van kint, a Space Marines, a Chaos Space Marines és a Grey Knights, de rövidesen jön a Death Guards, a Thousand Sons kódex meg az egyéb fajok kódexei is) megtalálhatóak a fortification-ök. Mivel ezek mind frakció nélküli egységek, így nyugodtan elférhettek volna itt is, de valamiért kispórolták azokat innen. Ezek épületek, bunkerek, erődrendszerek, barikádok. A leírásaik mindig tartalmazzák a szabályaikat.
Ami igazán tudja fűszerezni a harcokat anélkül, hogy nagyon bonyolítana bármi tis, az a Battlezone szabálycsomag. Lényegében valami egész csatatérre kiterjedő nehezítés amit előnyödre is fordíthatsz de meg is szivathat. Például éjszakai harc (romlik a találati esély távolra lőve), légi harc földi hatásai (aláhulló roncsok okozhatnak fejfájást), pszionikus vihar (na ez jó kaotikus, könnyítheti és nagyon meg is nehezítheti a pszík dolgát). Ezek amolyan színesítő elemek. Ilyesmiből kedvetekre kitalálhattok ti is magatoknak tetsző dolgokat. Például vulkanikus terepen játszva a szálló hamu csökkentheti a látótávolságot vagy esetleg egyes terepelemekből véletlenszerűen előtörhet láva meg hasonlók.
Az advanced rules maradékát igazából 3 korábbi kiadvány erősen csonkított maradványának kivonata adja. Ezzel planetáris inváziók kezdeti harcait szimulálhatjátok, sűrű városi terepen való harcokat modellezhettek vagy épp ha a repülők szerelmesei vagytok akkor a légi harcokat dobhatjátok fel, esetleg ostromokat játszhattok sok elfoglalható és irányítható épülettel. Jelen formájukban elég csonkák ezek, ráadásul mind a négy típus megkapja majd ismét a saját könyvét. Elolvasni mint ötletadót megéri az itt leírtakat, de használatuk nem adja vissza azt az igazi "ízt" amit anno a külön könyves szabálycsomagjaik tartalmaztak.
A lényege ennek a wall of text halomnak az lett volna, hogy tulajdonképpen az advanced rules részleg nagyon pici. Már a ténylegesen használható része.
Amennyiben valamilyen formát követve építetek sereget, akkor eleve használjátok a battle forged army szabályokat (különösen hogy lépten nyomon ezekre hivatkozik az alap szabályzat mind a narrative mind a matched play játékoknál). A command point-ok és felhasználásuk itt került leírásra, pedig az alap szabályok között lévő Narrative Play és Historical Battles küldetések ezekre épülnek.Ami tényleges advanced rules - mondhatjuk úgy bonyolítás - az a tereptípusok egyedi szabályokkal és a battlezone szabályok. Így ha már megyeget az alapokkal való játék, akkor nagyon nem lesz bonyolítás vagy lassulás. Főleg mert a seregépítősdi szabályai már nem bonyolítanak semmit a játék közben vagy nehezítik azt.
-
nagyúr
Ahogy korábban is írtam, átlagos játékban az számít, hogy mi van az adott karakter adatlapján.
Ez akár el is térhet a modellen látható felszereléstől, ha ebbe a másik játékos beleegyezik. Persze "szebb" az, amikor tényleg csak az a felszerelés van rajta, ami a modellen látható, mert így egyértelmű minden...Egyébként igen, úgy kell elképzelni, ahogy leírod. A sima taktikai mariskáknál is alaphelyzetben csak Boltert látsz (általában), de ha közelharcra kerül a sor, akkor mégis úgy kell tekinteni, mintha Combat Knife-al harcol.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
sagajr78
tag
Hali!
Szívesen.
Mondjuk a tegnapi wall of text-ben rosszul írtam le a Command Re-roll-t. Megzavart hirtelen az elnevezése. Tehát immáron pontosan, ez a strategem azt adja (ha elköltesz 1 command point-ot), hogy miután aktiváltad egy adott fázisban, akkor 1 bármilyen kockadobást újradobhatsz. Ez lehet mentődobás, támadás vagy éppenséggel morál teszt, netán sebző dobás. A lényeg, hogy csak 1 kockát enged újradobni.
Ha matched play játékot játszotok, akkor egy adott fázisban 1 adott strategem-et csak egyszer használhattok. Ha narrative meccset játszotok (saját strategem-ekkel rendelkező sztori küldetés), netán open play-t (nincsenek seregépítési szabályok, azt hozol olyan párosításban amit és ahogy akarsz), akkor ez a megkötés eltűnik és egy fázisban többször is használhatod ugyanazt a strategem-et, már persze ha futja még command pontból.
-
nagyúr
Ez a probléma minden táblás játékkal. Vagy gyors és intuitiv, vagy szerteágazó és kidolgozott... a kettő együtt nem nagyon megy...
A Psy dolgokat én is mindig rühelltem, mert csak a baj volt velük mindig...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Peace
nagyúr
Amazon-on csak poénból rákerestem, hogy van-e jó áron antikvár "Death or Glory". Nem terveztem megvenni, mert rengeteg könyv be lett tárazva már, de véletlenül megnyomtam az order-t és kiderült, hogy kártyaadatok is meg minden el van mentve. Úgyhogy arra eszméltem, hogy megrendeltem és jött róla az e-mail. Most már nincs mese, ezt is el kell olvasni.
szerk.: És ráadásul "For the Emperor" az első kötet, nem is ez. Na sebaj. Megyek inkább vissza dolgozni, mielőtt rendelek még valamit.
[ Szerkesztve ]
-
Rexdemon
aktív tag
Én sem az elsővel kezdtem, spoiler nélkül annyit mondhatok,h a Death or Glory épp kiválóan alkalmas az elkezdésre, mivel "mögötte" van még kettő, amikkel összefügg. Cain "visszaemlékezéseit" egy inkvizítor hölgy teszi közzé, szal simán belefér,h ő sem kronológia sorrendben teszi. Hátha ez egy jel volt; Comissar Cain & Gunner First Class Ferik Jurgen vár rád
Időrendi sorrend, ha segít:
1. Fight or Flight (Short Story)
2. Sector 13 (Short Story)
3. The Beguiling (Short Story)
4. Death or Glory (Novel)
5. Echoes of the Tomb (Short Story)
6. The Emperor's Finest (Novel)
7. Dead in the Water (Audio Book)
9. Caves of Ice (Novel)
10. Duty Calls (Novel)
11. The Traitor's Hand (Novel)
12. Old Soldiers Never Die (Novella)
13. The Last Ditch (Novel)
14. Traitor's Gambit (Short Story)
15. The Greater Good (Novel)
16. Cain's Last Stand (Novel)Victory needs no Explanation; Defeats allows NONE.
-
Peace
nagyúr
Space Hulk: Deathwing egynek még elment, az nem volt olyan vészesen rossz, mint előtte a sok szörnyűség. Dawn of War III-at inkább hagyjuk is, a 6 órás single kampánnyal...eléggé felejthető élmény volt. Space Wolf az adta, de elakadtam a 3. chapter végén egy pályán és azóta sem vettem elő. Most majd a Sanctus Reach - Sons of Cadia lesz terítéken nálam hamarosan. Az alapjáték az meglepően hangulatosra sikeredett, azzal jó sok órát eltöltöttem kellemes hangulatban.
-
Frod
addikt
Én vagy 30+ könyvvel vagyok lemaradva, de épp azért amit írtál veszem rendszeresen mindet.
Kicsi piac vagyunk, és ha egyszer elfogy vagy nem lesz sosem, vagy amit te is írtál 9e+ az ára egy kötetnek.
Egyedül a Bestia felemelkedése sorozat az, ami hiányzik.Egyébként ha már Gaunt.... én ezt most nem értem.
Sokáig rendszeresen kerestem, hogy mikor jön már ki a Warmaster... erre most meg beütöm, és egyből kiadja, hogy már 2014-ben megjelent.
Oké, ez valami anomália lesz. Eddig mindig csak fórumokkal, meg posztokkal találkoztam, erre most meg kiderül, hogy 3 éve megjelent... Na jó, ez egy warp vihar műve lesz.Do you see the white shadow?
-
Rexdemon
aktív tag
Éppen pontosan erről beszélek Én olyan ritka állatfajba tartozom, aki olvasni jobban szeret, mint ilyen "csekélységekkel" foglalkozni, mint a papírkönyv. Nincsen, nem volt, sőt, nem is lesz soha annyi pénzem, amennyi könyv érdekel, így az olcsóbb könyv-több olvasnivaló elv mentén haladok ^^ (Csendben megjegyzem,h így is szoktam venni néha "analóg" könyveket is, mert ha majd gyermekeim abba a korba érnek, akkor szeretném valahogy elintézni, hogy a kezükbe kerüljenek a jobb darabok... egy ebook readert mire rájuk mernék bízni, addigra remélem,h már rég szeretnek majd olvasni)
Victory needs no Explanation; Defeats allows NONE.
-
nagyúr
Az Ultramarines számomra vállalhatatlan, és főleg azért fájdalmas mert hidd el, hogy nagyon szerettem volna szeretni.
Igazából nehéz is megfogni, hol siklott ki. Alapból még szerethető lett volna az alaptörténet, csak aztán ordenáré módon kilóg a lóláb.
*A homokvihar és hasonló megoldásokat azért szeretik a CGI filmekben, mert nem kell a háttérrel foglalkozni. Hát itt használták keményen. Ami nem tett jó semminek (se a történetnek, se a grafikának)
*Sivatagos / kősivatagos bolygó, Land Speeder akad, a többiek gyalogolnak. Hol egy Rhino, ha már Land Raiderre nem futotta? Igen, kell a művészi hatás, ahogy a végén futnak vissza, de inkább marhaság, már bocsánat.
*Amennyi SM hulla van ott, legalább egy század őrizte az ereklyét. Megint belebotlunk a fluff azon problémájába, hogy egy SM rend 1000 űrgárdistát jelent elvben... Na most ha így van, akkor miért is őriz egyetlen ereklyét ennyi SM?
*A kisebb problémákon már nem is akadok fent (pl. szinte alig van az SM/CSM és pár szervitoron kívül más karakter - nyilván az plusz költség lett volna, így viszont élettelen az egész).
*A grafika pedig... hát olyan, amilyen. 2010-ben, ezt tudták nyújtani...Ami ezek fényében egy vicc:
Dawn of War intro, 2004
Dawn of War 2 intro, 2009[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Matej
tag
-
Frod
addikt
Tuan, tehát "emberi ára" lesz ebben biztos lehetsz. (Előrendelve 3e alatt szoktak menni)
Gay Thorpe amúgy kicsoda, mert még a külföldi Lexicanum és más wiki oldalak sem ismerik
szerk: (oké megvan, GAV Thorpe)
Amúgy ez a Beast Arises széria van ennyire jó, hogy így nyomják? (Az első 4 a listáról az mind ennek a folytatása) Eddig ez maradt ki egyedül, de teljesen.Ez ugyan félig off, de örülök, hogy a Gotrek regényeket is folytatják, így már csak négy kötet lemaradásunk lesz. (+ a skaven Greyseer-trilógia amit jobban is várok kicsit, imádom a skaveneket)
Do you see the white shadow?
-
Peace
nagyúr
Most ahogy itt olvasgattam pár fórumtémát és okfejtést, szinte mindenki egyetért abban, hogy valószínűleg biztosan a hipertérből nyert ki valamit, amit a Primarchák létrehozásánál felhasznált, de ennek semmi köze nem volt a Káosz istenekhez. Csak páran hiszik, hogy lepaktált a Káosszal, de valószínűbbnek tarják, hogy saját pszichikus erejével nyerte ki ezt a valamit a "Warp"-ból és semmi köze nem volt a Káoszhoz. Valahogy így. Ez sokkal szimpatikusabb magyarázat az én számomra, minthogy bármi köze lett volna a Káoszhoz.
Meg boncolgatják azt is, hogy esetlegesen Az Istencsászár hozta összes magát a HH-t. Ezt mondjuk kötve hiszem. Nem értem mi hasznunk származott volna mindebből. Mi uralhattuk volna könnyedén az egész galaxist, ha nem következik be a lázadás. -
nagyúr
hogy sikerre vezetik az emberiséget és kiirtják az összes ellenséget a galaxisban, még ráadásban vakon is bíznak benne, és semmiképpen sem kérdőjeleznek meg semmit Vele és a tetteivel kapcsolatban.
Ez a része az, amit erősen megkérdőjelezek. Mert ugye a fluff szerint amikor végigdzsamburizott a galaxison, hogy összeszedje a Primarch-okat, akkor egyenként kellett meggyőzni őket, hogy csatlakozzanak hozzá.
A káosztól nem megfertőzött gyermekei is megkérdőjelezték a tetteit, erről szól a Horus Heresy nagyrészt...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
girion
csendes tag
A pontos történeti hivatkozás minden bizonnyal a HH 29.-re vonatkozik, a Vengeful Spiritre. Ebben esik szó arról hogy a Dark Age of Technology alatt a leendő Császár pár követőjével elutazott a Molech bolygóra. Ott átlépett a Warpba egy ősi kapun keresztül. Majd újdonsült hatalommal s tudással, amik közt külön meg van nevezve a Primarchák alkotásának képessége, tért vissza. Valószínűleg ez a legerősebb támasza a teóriának.
-
Frod
addikt
Én amennyire szeretem a 40k univerzumot, ettől a Space Hulk-tól a világból kimegyek. Maga a gameplay is, meg ez a folyosós beállás stb... Nemtudom, a hideg ráz tőle annyira ódivatú a játékmenet. (Pedig nem a taktikai rész a bajom, pl az Xcom-ot is imádom)
Do you see the white shadow?
-
Rexdemon
aktív tag
Ciaphas Cain-t nagyon kedvelem, nem teljesen kánon (de ugye a kánon számos ponton eleve marhaság) nagyon üde és egyedi színfoltja a WH40k regényeknek. (meg úgy általában is)
Dan Abnett Titanicus meglepően jó, azt se hagyd ki.Victory needs no Explanation; Defeats allows NONE.
-
jsk
senior tag
Teljes mértékben megértem. A drága árak miatt erősen szelektálni kell, hogy mit vegyél meg. Sok jó könyvről lemaradhatsz, mert nem vagy biztos benne a tartalom alapján, hogy megvásárold. Vannak ismerőseim, akik gyűjtők. Még úgy is, hogy nagyker áron viszek nekik könyveket, piszok sok pénzükbe kerül. Más hobbira nincs is forrásuk, főleg a gyerekeseknek.
Cifu: Nem probléma Sejtettem, hogy ez a gond, voltam már én is így.
Visszatérve a Tuanhoz, azért érdekelne, hogy milyen koncepció alapján adják ki a könyveket. Warhammer-t nem nagyon adhatnak ki, mert a GW gondolom az Age of Sigmart nyomatja. Az első könyv szerintem kritikán aluli volt. A Felix és Gotrek kicsit kakukktojás, mert az már szinte End of Times.
A Wh40k esetében a Bestia kötelező számukra. Úgy tudom, hogy ehhez ragaszkodott a GW. Viszont a HH könyveken kívül lehetne más sorozatot kiadni. Valamiféle hagyományőrzésből szinte csak Dan Abnett-eket adnak ki.
[ Szerkesztve ]
-
Hintalow
senior tag
Én csak bookdepositoryt használok arra ami forgalomban van, ami meg nem, arra ott a abebooks. Ez a kettő kb le is fed mindent, eddig nem volt olyan amit ne tudtam volna beszerezni
Pedig én időrendben haladok, és mindent elolvasok.Ha a multiverzum teória igaz, akkor van egy univerzum, ahol nem az.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Bugok, problémák a PROHARDVER lapcsaládon
- Könyvajánló
- Nők, nőügyek (18+)
- iPhone topik
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Tesla topik
- Formula-1
- Gyors CUDIMM DDR5 tuningmemóriák a Biwin receptje alapján
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- További aktív témák...
- ÚJ GAMER PC eladó (i3, RTX4060TI16GB, 32GB RAM, 500SSD) a legminőségibb alkatrészekből
- Gamer gép - GIGABYTE Z790 AORUS, INTEL I7 14700F, 32GB DDR4, RTX 3070 Ti 8 GB, 1TB M.2 SSD, 850W
- HP ProBook 650 G4, 15,6" FHD, I5-8250U CPU, 16GB DDR4, 256GB SSD, WIN 10/11, Számla, Garancia
- HP ProBook 650 G1, 15,6" HD, I5-4200M CPU, 8GB DDR3, 128GB SSD, WIN 10, Számla, Garancia
- HP ProBook 450 G3, 15,6" HD, I3-6100U CPU, 8GB DDR3, 128GB SSD, WIN 10, Számla, Garancia
- HP Omen 17 i9 / 64 Gb Ram /RTX 3080 16Gb
- iPhone SE 2020 64Gb Független - Hibás - FIX ÁR
- 866-871 Eladó Új Gyári garis Lenovo LOQ i7-13650HX RTX4050 16 GB 1TB SSD 15,6" 165Hz WQHD
- Panasonic nyomógombos telefon időseknek
- iPhone 15 Pro Max 256gb Natural Titanium novemberig garancia+ 2db gyári szilikon tok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen