Hirdetés
- A gépház modding sötét oldala.
- Itt az új LOGOUT!
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Szólánc.
- MárkaLánc
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Asszociációs játék. :)
- Full-size AT form factor gépház restaurálása.
- MultiCooker avagy az elektromos kukta. Ötletek, tippek, tanácsok, receptek.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hintalow
senior tag
Háát nem tudom, szerintem nem fogják vele öregbíteni a hírnevét.
A WH40K alapgondolatát az I vh-s csaták adták, igazán visszaadni a hangulatát rts-ben lehet. (total war léptékű szinten már egész jó játékot lehetne belőle létrehozni )Ha a multiverzum teória igaz, akkor van egy univerzum, ahol nem az.
-
Rexdemon
aktív tag
WH világa ua az a feeling, igazi sötét hangulatú low-fantasy, imígyen szól róla a fránya fáma ángilusuk nyelvén:
http://warhammerfb.wikia.com/wiki/Warhammer_WorldMagáról az RPG-ről: http://member.rpg.hu/cu/issue.php?id=35&p=2&f=wfrp2
Egyébként:
klassz aláírás, csatatestvérVictory needs no Explanation; Defeats allows NONE.
-
nagyúr
Fantasy világból van kismillió, felületes szemlélőnek a WH nem sokban tér el az ezeréves D&D, AD&D világoktól (Forgotten Realms, Dragonlance, Ravenloft, Greyhawk, stb.), a Tolkien-féle világtól és így tovább. Ha belemész a mélységeibe, akkor persze már más a helyzet, mert a "klasszikus" fantasy világok többségében találsz "jó" és "rossz" oldalt. A WH-ban nincs ilyen, mindenki villamos.
A maga idejében (1980-as évek közepe-vége) nagyon népszerű volt sötétsége miatt, de az RPG-t kicsit elszúrták a hatszáznegyvenhét (hasracsapás) kasztal, mert a kezdő játékos hosszú-hosszú ideig el fog veszni a kasztok közötti átjárással (én is így jártam anno, hiába volt 5 évnyi AD&D tapasztalat a hátam mögött, egyszerűen átolvasni az összes kasztot fizikai képtelenség karakteralkotáskor, amikor 5-en vagyunk egy szabálykönyvre - szóva lettem patkányfogó (Rat-catcher), mert azt hittem, az egyenes út a mágusokhoz... tévedtem... ).
A WH40k alaposan kifogta a szelet a WH vitorlájából, mert megvolt benne a WH sötétsége, ugyanakkor sci-fi, méghozzá nagyon jó sci-fi hátteret adott mellé. A WH40k elsődleges sale pointja (eladási indoka) az a nagyon szépen felépített és jól desingolt (főleg a 2nd edition óta) űrgárdista-rendek. Ha elcseszettebb desing lenne (az első és a nulladik (Rogue Trader) kiadásban az aránytalan Mk.VI. páncélokkal, és nevetséges karabélyaikkal, például), akkor valószínűleg messze nem lenne ennyire népszerű...
Hát igen, 1987-ben még voltak gondok a jó idézetek és mottók kitalálásával
Igen, Adeptus Astares, egész pontosan Crimson Fists... Elsőre ráismert bárki?
Rengeteg nyalánkság, külön felhívom a figyelmet a Field Police-ra, illetve a rendfokozati jelzésekre...Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
sagajr78
tag
Ez a Battlefleet Gothic nevezetű űrhajós taktikai játék számítógépes átirata lesz. Van róla bővebb interjú is, meg van saját oldala is a készülő játéknak, plusz a 40K wiki-je elég sok infót ad magáról az egész alapjául szolgáló játékról.
WH40K-s játékokból meg valóban sok lett bejelentve, de ezek jelentős többsége mobilra tervezet játék lesz, illetve MOBA.
Normális játéknak majd jön a BFG és a NeoCore inkvizítoros H&S játéka. -
nagyúr
RTS játék lesz, de én kicsit csalódott vagyok. Feltehetően a teaser a játék engine-el készült, és emiatt a játékban lévő modelleket látjuk. Azokon pedig nem látszik az, hogy ezek az űrhajók milyen brutálisan hatalmasak...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Rexdemon
aktív tag
Remekül össze is foglaltad az elmúlt évek WH40K játékait.
A Martyrban van bizodalmam, remélem,h nem okoz (az is) csalódást; talán 2017ben meg is fog jelenni.
DoW3 is jó lesz, bár ott személyes nyomorom,h ki nem állhatom, amikor frakciók között ugrál a kampány: hadd döntsem el én, h melyikkel akarok éppen játszani. Erre tessék ....
Victory needs no Explanation; Defeats allows NONE.
-
nagyúr
Épp tegnap néztem. Van egy magyar review, ő az AI-ra panaszkodik és arra, hogy a történet nem nagy szám, a játék pedig unalmas lesz hamar.
Az angol nyelvűekben a fedezék rendszer rosszul kivitelezett megoldását panaszolják, valamint hogy menet közben kijött egy utánpótlás / erősítés (reinforcement) dolog a játékban, ami tönkreveri a skirmish játékokat (mivel a beérkezett karakterek / járművek egyből támadhatnak).
Ezzel együtt általában pozitívak a vélemények róla, tehát lehet, hogy én is teszek egy próbát majd vele....
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Rexdemon
aktív tag
-
Peace
nagyúr
Nekem kimondottan tetszett, hosszú idő után végre egy WH40K játék, ami adta is hangulatban! Messze nem tökéletes, de élvezetes. A Space Wolf-ot vettem meg 2800-ért pár hete, de hiába lenne jó a hangulat, 1-1 pálya olyan szinten tud felhúzni, hogy az valami elképesztő. Oké, hogy early access, de rengetegen végigvitték már többször a kampányt, szóval nagyjából kész van már. DoW 3 elég siralmas lett, a kampány nem volt rossz, de 1,5 nap alatt kipörgethető és igazából nem hagyott mély nyomot bennem. Jó öreg 1998-as Chaos Gate-et sírom vissza, nálam az áll a mindenkori első helyen, elképesztően zseniális hangulata volt!!! Titkon mindig reménykedek benne, hogy kapunk egy reboot-ot belőle vagy egy folytatást, a GOG-os változat sajnos már nem támogatja a Win 10-et.
Más:
Majd 20 év várakozás után tegnap végre életemben először játszhattam magával a táblás játékkal (8. kiadás) és elképesztő élmény volt!!! Kicsit sok volt az info elsőre, de talán sikerül majd megemészteni és ülepszik majd. Az viszont tény, hogy 123 pontnyi Death Guard-al (ami ráadásul kölcsön volt) nem sokra megy az ember, szóval nem ártana valami épkézláb sereget összeharácsolni. Én igazából a könyvekkel szerettem bele az egész univerzumba és elég szép gyűjteményt sikerült felhalmozni és kiolvasni, de ez a játék régi álmom volt. Bízom benne, hogy hamarosan ismét sor kerülhet egy újabb ütközetre (meg egy újabbra és egy újabbra... ).És most már legalább tudom, hogy a ph-n is van topic. Nem is értem eddig miért nem fordult meg a fejemben, hogy rákeressek.
-
Peace
nagyúr
Nekem nagyon adja a hangulat!!! A bázis megtartós és Tyrannofex-es küldetéseket volt alkalmam lenyomni tegnap, baromira bejön! A zenék és a hangok is korrektek! Látvány annyira nem számít, mert nem zoom-olok rá az egységekre. És az is tetszik, hogy normálon is azért elég jól meg tudnak szedni a dögök és elhullanak az egységeim. Nem is tudom elképzelni milyen lehet legnehezebben! Amikor ránk ugrik az ellenség és van a bullet-time-os reakciólövés részünkről, az is mennyire feelinges már!
[ Szerkesztve ]
-
Frod
addikt
Megmondom őszintén mindamellett, hogy örülünk Vincent, meg tényleg álmomban sem hittem volna, hogy valaha folytatást kap a széria, nekem a videóban ami nem tetszett - amellett persze, hogy csodálatos - , azok pont a tyranidák.
Sem a meghátrálós kicsik, sem pedig a nagyobb, akinek szinte már "karaktere" volt, hogy ő most mérges és 1v1 párbajozik. Én úgy képzelem a tyranidákat mint egy áradat, egy irányíthatatlan erő, ami végigsöpör mindenen. Remélem a játékra el lesznek felejtve ezek a kis nüanszok, egy bioorganikus fegyvernek ne adjunk jellemet
Egyébként ami felvillant gameplay a végén, az nekem teljesen hozta a 10 évvel ezelőttit hangulatban.Do you see the white shadow?
-
reelc
veterán
Az SM-ek érkezése előtt úgy látszott, hogy mind mással volt elfoglalva.
Váratlan új ellenfelek jöttek, és az utasító szervezett támadásra utasította őket. Az új fenyegetésre. Legalábbis én ezt láttam benne.A kis létszámra meg lehet magyarázat esetleg, hogy ez valami felderítő csapat, utóvéd vagy mellékág, ami az áradat után maradtakat intézi el, vagy előttük derít fel. A teljes kontinens átfésülése.
Gondolom a sokaság a legnagyobb ellenállás felé ment.Persze ti ismeritek jobban, csak tippelek.
-
Hintalow
senior tag
Ha így raknák rá akkor sehogy ez csak "jól néz ki".
A sisakok kezelése amúgy is teli van ellentmondással, ha részletesebben foglalkozik vele az író, akkor általában a felvétele külön kis szertartás, 4 szem elvvel, ahogy egymásnak ellenőrzik az enviromental seal-eket, hogy rendesen csatlakozik -e a páncél rendszereire stb.
De sokszor meg úgy kapdossák le - fel, mint a jómunkásemberek a svájcisapkát a csavargyárból kifelé jövetHa a multiverzum teória igaz, akkor van egy univerzum, ahol nem az.
-
wednesday
őstag
Oh igen, ez fontos infó.
Pontosítom az előző hszemet:
A legtöbb kampánynak van idő limite (nem az összesnek). Mert egymás elleni verseny van a többi fajjal az adott történettől függően.A "sand box" (mortal empires vagy a III-nál lesz az immortal empires) módban (ami a régi kalsszikus TW játékmenet) ott nincs.
-
Giovan!
addikt
-
Peace
nagyúr
Ez inkább csak egy ilyen kényelmes magyarázat volt a HH keretein belül. Gondolom már túl sokan bombázták őket, hogy adjanak valami magyarázatot a Primarchák születésére és akkor beadták a derekukat, hogy jól van akkor, írjatok bele egy ilyet a HH-ba. Mert ugye ha önerőből hozta volna őket létre saját zsenialitásának köszönhetően, akkor miért is repültek volna szét 20 irányba a galaxisban?
-
Peace
nagyúr
Ki is verte a biztosítékot, nagyon sok lepontozást kapott szegény játék emiatt a nyomorult ötlet miatt. Nem is értem, hogy tudtak ilyet kitalálni. Na mind1, már kezdi összeszedni magát, 70% felett van. De állhatna sokkal jobban is, ha nem tesznek keresztbe saját maguknak, mert amúgy iszonyatosan hangulatos!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen