A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] Helyettesíthetik-e gépek az emberi fordítókat?
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [N€T0X|N:] Starlink előtt és után
- [Re:] USB to S/PDif konverter a modern RIAA, elektroncsövekkel
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [bambano:] Bambanő háza tája
- [Re:] [magmakocka:] PSX/PS2 CD/DVD tokhoz jó minőségű borító elkészítése
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2018-03-18 14:44:30
LOGOUT.hu
Hozzászólások
KTTech
veterán
Ha nem számít, hogy a UX még a régebbi hibrid hajtásláncot használja (azaz többet fogyaszt, amire még rádob a súlykülönbség (+350-400kg) is egy lapáttal) - és kb. minden rendszer a régebbi verziós, mint a Crossban, akkor a UX beltere azért jobb minőségű anyagokból van (ami nem azt jelenti, hogy tovább is bírja a belseje, vagy kevésbé zörög...) - és kicsit jobban hangszigetelt, persze.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon