Hirdetés

2024. május 8., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  The Elder Scrolls V: Skyrim (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:00:15

LOGOUT.hu

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#151) WonderCSabo válasza Sonja (#130) üzenetére


WonderCSabo
félisten

Hol lehet ezt a videót meglesni? Sajna YT-ról leszedték.

(#152) Mukorka válasza WonderCSabo (#151) üzenetére


Mukorka
addikt

Találtam egy kamerásat

Kicsit csalódott vagyok hogy nem fognak a fegyverek kopni :((

Mukor#2214 --- "Ezt nem én gondolom így, EZ EGY TÉNY!"

(#153) WonderCSabo válasza Mukorka (#152) üzenetére


WonderCSabo
félisten

Én nem kicsit.

Köszi a vidit! Gondolom normális nincs fent. :(

(#154) Mukorka válasza WonderCSabo (#153) üzenetére


Mukorka
addikt

Sajnos én se találtam, az ezt feltöltő is írja hogy reméli nem törlik :/

Mukor#2214 --- "Ezt nem én gondolom így, EZ EGY TÉNY!"

(#155) Interceptor


Interceptor
addikt

Szomorú, hogy új infók nem igazán látnak napvilágot leszámítva néhány butítást. Bemutatott videok is szinte ugyanazt mutatják. Közzé tehetnének néhány új nagyfelbontású képet.

Nem kell drága gép, csak játékra kell

(#156) ollie válasza Interceptor (#155) üzenetére


ollie
MODERÁTOR

Tessék. Tegnapi cikk.

***

(#157) maszi99


maszi99
őstag

A legutóbbi hírek szerint több mindent kivesznek (fegyverkopás stb társai), remélem nem csipegetik szét az értelmes dolgokat benne.
Az év végi hajrá legvárósabb játéka számomra, és jobban örülnék annak, ha sok értelmes új ötlettel bővítenék még kiadásig :K
Tud valaki arról, hogy esetleg dobnának ki valami játszható demót előtte? :U :F

http://gamepod.hu/teszt/nadirim/mult.html

(#158) Mukorka válasza maszi99 (#157) üzenetére


Mukorka
addikt

Volt róla szó egy korábbi hírben hogy nem lesz demó. Arra hivatkozva hogy annyira összetett a játék hogy nem tudnának kiszedni belőle egy részt úgy hogy játszható legyen.

Mukor#2214 --- "Ezt nem én gondolom így, EZ EGY TÉNY!"

(#159) maszi99 válasza Mukorka (#158) üzenetére


maszi99
őstag

Bíztam benne, hogy azóta változott a helyzet, de ezek szerint semmi :(((
Mindenesetre nagy kár érte, de az viszont érdekes, hogy nagyon gyengén szivárognak a hírek róla, pedig nem egész két hónap múlva lemezre kerül a játék :U

http://gamepod.hu/teszt/nadirim/mult.html

(#160) Mukorka válasza maszi99 (#159) üzenetére


Mukorka
addikt

Hát szvsz ilyen hírek amik mostanában kiderültek inkább ne is szivárogjon semmi mert egyre jobban elmegy a kedvem.

Mukor#2214 --- "Ezt nem én gondolom így, EZ EGY TÉNY!"

(#161) maszi99 válasza Mukorka (#160) üzenetére


maszi99
őstag

Ami energiát, és pénzt belefektettek, goromba lenne bethesdáéktól, és nagy lenne a csalódás is.
Nagyon nem szeretnék még egy DA2-höz való buktát, mert akkor jön a tökön szúrás :O

http://gamepod.hu/teszt/nadirim/mult.html

(#162) danih


danih
addikt

Húha ez is keményen várós... Bár nem biztos, hogy meg merem lépni, azóta sem kaptam vissza azokat az éveket, amiket a Morrowind elvitt :))

(#163) Sonja


Sonja
veterán

20+ minutes of Skyrim gameplay! ;)

Első, második, harmadik!

Ha csalódni akarsz, bízz az emberekben!

(#164) danih


danih
addikt

A skill tree iszonyat milyen látványos lett, milyen ötlet!

(#165) HaaS válasza danih (#164) üzenetére


HaaS
addikt

Hol van? Nincs időm az egészet végignézni...

"a sárkány is csak ember" - oxox

(#166) danih válasza HaaS (#165) üzenetére


danih
addikt

Első videó, kb 4:20-tól

(#167) Interceptor válasza Sonja (#163) üzenetére


Interceptor
addikt

Most látom mennyit fejlődött az obli óta a játék. Pokolian sokat , grafika,fizika, a harcmenet nagyságrendekkel jobb. Sajnos, hogy mennyire rpg az még mindig nem derült ki, de amit eddig mutattak az ötös. Iszonyat jók az effektek a tűzlabdába mekkora erő van és dinamika(vagy amikor a sárkány okádja tüzet még remeg körülötte a levegő is a forróságtól) biztosan ilyen lenne az életben is ha létezne ilyen varázslat :DDD Egyedül ez a menü és inventory rendszer nem tetszik az maradhatott volna a régi. De minden másban felülmúlták önmagukat!

[ Szerkesztve ]

Nem kell drága gép, csak játékra kell

(#168) danih válasza Interceptor (#167) üzenetére


danih
addikt

Igen, a menü nagyon konzolos, de hát istenem, ilyen világot élünk.
A harc viszont nagyon jól néz ki tényleg!

Nagyon úgy néz ki, hogy Day1 buy lesz. Kérdés csak az, hogy hogyan tudnám összeegyeztetni az életemmel :D

[ Szerkesztve ]

(#169) Jim-Y


Jim-Y
veterán

Sziasztok, légyszi ne vegyétek a fejemet, de érdeklődnék, hogy ennek a játéknak mi lesz az ajánlott gépigénye. Egy gépet kellett összeraknom ismerősömnek, és ezzel szeretne akadásmentesen/fullon játszani. Én a hivatalos oldalon közölt igényekhez mérten sokkal erősebb gépet tettem össze, de az érdekelne, hogy tényleg ez-e a valós gépigény:

CPU: Core 2 Duo/Athlon X2 or better
RAM: 1.5GB
Video Card: NVIDIA 7800 Series, ATI Radeon 1800 Series or better
VRAM: 512MB of Graphics Memory
Storage: 12GB
Sound Card: DirectX 9.0c Compatible
ODD: DVD-ROM
DirectX: DX9.0c

(#170) danih válasza Jim-Y (#169) üzenetére


danih
addikt

Mekkora felbontáson szeretne fullban játszani?
Az alant közölt minimális gépigény pedig vicces, ugye szokásosan alálőtt, 640x480 minimumra értendő, de inkább arra sem.

[ Szerkesztve ]

(#171) Jim-Y válasza danih (#170) üzenetére


Jim-Y
veterán

Ehh, értem, nos most egy 17"-os talán 1024x768, vagy max 1280x1024-es felbontású monitora van, monitor első körben nem fét bele a PC-be így majd ezt csak karácsony körül bővíti, akkor biztos, hogy FHD-set fogok neki ajánlani, egyébként i5-2500,8gb ram, és egy GTX460 1Gb amin menne a játék, nyílván a kis monitorra ez elég lesz, ez nem is kérdés, de FHD-ra elég még a GTX460?

(#172) danih válasza Jim-Y (#171) üzenetére


danih
addikt

Szerintem (magasabb) AA nélkül tuti jó lesz FHD-re... A kártya úgy 5850 szinten van, picit gyengébb annál.

[ Szerkesztve ]

(#173) Jim-Y válasza danih (#172) üzenetére


Jim-Y
veterán

:R

(#174) Romvr válasza Jim-Y (#171) üzenetére


Romvr
őstag

Én is remélem hogy akadás-mentesen fog menni a gépemen. Most februárban vettem VGA-t, végre cserélve a 8800Gt-t ami felett picit eljárt már az idő szerintem. A Proci lassan 1 éves, csak memóriát kellene bővíteni 2 gigáról és jó is lennék. Bár 11.11-ig szerintem meg tudom oldani. :)

Az alant(felent... kinek mi a beállítás) szereplő videón okulva rájöttem hogy sokkal jobban várom ezt a játékot mint eddig hittem. Végre egy jól kinéző open-world RPG (féleség), varázslatokkal, kardozással, meg miegymással. Jah és főleg sárkányokkal :D (lásd avatarom)

Szóval szerintem vásárlás lesz belőle, de biztos nem 0day. Jelenleg szűkösen vagyok és kilátás sincs nagyon a lottó ötösre (talán mert nem játszom :D )

[ Szerkesztve ]

"(...) instead of looking out, they look in. Instead of speaking, they listen. Instead of trying to make sense, they make dreams." ~ Thistle-Chaser

(#175) HaaS válasza danih (#166) üzenetére


HaaS
addikt

'szömszépen!

szerk: kicsit aggódtam a srácért, nehogy elköszörülje az ujjait:)!

[ Szerkesztve ]

"a sárkány is csak ember" - oxox

(#176) Mukorka


Mukorka
addikt

Olvasgattam a Skyrim wiki-t és kiszedtem pár eddig számomra ismeretlen infót amolyan kedvcsináló jelleggel a kételkedőknek :)

1. A játékosok ki tudnak hívni bármilyen NPC-t vagy ki lehetnek hívva általuk egy western stílusú párbajra az utcán. Ez érdekesen hangzik.

2. Itt az NPC-k reagálni fognak a cselekedeteidre olyan szinten hogy ha eldobsz egy tárgyat akkor megpróbálnak megverekedni érte akár veled is vagy utánad hozzák és visszaadják :D

3. A Stamina futástól csökkenni fog rendesen valamint hátrafelé menettel nem leszel olyan gyors mint előre felé.

4. Összesen 18 Skill lesz , (Oblivion-ban 21 míg Morrowind-ben 27 volt) a Class és Attributes rendszer megszűnik. Skillből azért van kevesebb mert néhány összeolvad.

5. Minden szintlépéskor fejlődik az életerő de lesz lehetőség nagyobb mértékű élet növelésre is fejlődéskor , ilyenkor egy másik skillt nem tudsz fejleszteni.

6. Itt is szintfejlődés által fejlődik a világ is de jobban fog hasonlítani a rendszer a Fallout 3-hoz mint ahogy az Oblivion-ban volt.

7. Érdekes módon az NPC-k nem hagyják abba az adott munkájukat ha hozzájuk szólsz, legtöbb esetben csak néha rád néznek miközben beszélgetsz velük. :)

8. Itt is lehet házad, sőt össze is házasodhatsz másokkal , szó szerint is... , ilyenkor a házastársad ott lakik majd a házban. Lesznek gyerek NPC-k is.

9. Sok Quest lesz Hírnév függő és beállítottság alapú , kb mint az előző részekben.

10. 5 nagy város lesz Oblivion féle zárt rendszerben ( töltőképernyő lesz mikor belépsz a városba) és 15 kisebb város lesz Morrowind rendszerben ( nem lesz töltőképernyő ).

11. Több mint 150 Barlang, csatorna, katakomba, búvóhely lesz a játékban melyek 8 különböző csapattól származnak míg Oblivionban egy csapat csinálta mindet.

12 A legmagasabb hegy a játékban 7000 láb magas lesz, ezzel a második legmagasabb hegy a szériában. ( Morrowind-ben volt a legnagyobb hegy)

13. A fegyverek nem kopnak, ezt sokan tudják már. A fejlesztők ehelyett fegyver és páncél készítést vittek a játékba, ezeket lehet majd sokféle módon kombinálni.

14. Ki még nem tudná esetleg , a Questek teljesen random rendszerrel mennek majd sok esetben. Máshol lehet a célpontja ugyanannak a questnek két külön végigjátszás során és más lényeket is tesz az útba a játék.

Remélem van némi új pár embernek, főleg azoknak írtam le ezt akik nem olvassák a wiki-t/nem tudnak angolul és még nem hallottak ezekről az infókról.

Üdv

Mukor#2214 --- "Ezt nem én gondolom így, EZ EGY TÉNY!"

(#177) Xerxész válasza Mukorka (#176) üzenetére


Xerxész
őstag

Hátha egy mod majd megoldja a fegyver/páncél kopást...
Szóval, akkor hogy is fog működni ez az ellenfél/világ fejlődés? Idővel egy akár egy komolyabb fejlettségű patkány legyűrhet egy gynegébb medvét? :DDD

Remélem hamarosan szíveskednek nyilvánosságra hozni a gépigényt is. :(((

(#178) Mukorka válasza Xerxész (#177) üzenetére


Mukorka
addikt

Gépigényt? Minek, gagyin úgyis elfut , maxhoz meg remélem itt is menni a fog a jóféle ini bütykölés. Viccet félretéve nem hiszem hogy gond lesz a gépigény, ez is egy konzol port játék lesz így nagyon nem lesz necces. Amúgy gondolj bele, ez a fegyverkopás szerintem elviselhető hiány. Sok más rpg-ben sincs és egyszer sem hiányoltam és Obliban is csak annyi volt hogy kikalapáltad , az meg általában volt pár az embernél jó esetben :)

Mukor#2214 --- "Ezt nem én gondolom így, EZ EGY TÉNY!"

(#179) Xerxész válasza Mukorka (#178) üzenetére


Xerxész
őstag

Az igazat megvallva én még egyik korábbi TES játékkal sem játszottam, de a Skyrimet már nagyon várom. Sok jót olvastam róla. Mivel én teljesen szűz vagyok ennél az univerzumnál, így szerencsére amit ti hibának és butításnak hoztok fel, azt én nem fogom megérezni, mert minden új lesz. :) Így a fegyverkopás hiánya is. Csak azért írtam azt, amit, mert olvastam, hogy mennyi mindenben törekednek a realitásra, éshát harcban a fegyver/pajzs amortizálódik ugye. :)
Kíváncsi leszek erre "az egész világ bejárható" dologra is... Pl. bemehetek-e a vízbe is teljesen, ha akarok, de nem úgy, mint a Witcher 2-ben, hogy derékig érő víznél van játékhatár. :D

Mit takar amúgy ez az "ini bütykölés"? Azt értem, hogy valami ini fájlt kell módosítani, de az miben javíthat/módosíthat az optimális futáson?

(#180) maszi99


maszi99
őstag

Játékirányításról, kezelhetőségről mit lehet tudni??? :F
Még nem olvastam sehol róla, vagy átsiklottam rajta :F
Remélem nem agyonkombinált bill paracs sorokból fog állni néhány mozdulat is :U

http://gamepod.hu/teszt/nadirim/mult.html

(#181) Mukorka válasza Xerxész (#179) üzenetére


Mukorka
addikt

Sok játékban egy adott cfg fájl vagy TES esetében ini fájl adja meg a beállításaidat a grafikához, irányításhoz stb. Az oké hogy beállítasz valamit options-ban maxra ami ad egy értéket ebben a fájlban. Szépen szerkeszted a fájlt és megadsz egy nagyobb értéket neki persze bizonyos határokon belül, így ráerőlteted a játékot hogy még szebben/jobban/megerőltetőbben futtasson dolgokat. Ez a moddolás alapja is , sok esetben fényeket, árnyékokat és renderelést lehet állítani valamint rengeteg játékspecifikus dolgot.

Oblivionban pl maxon is nagyon gagyi a renderelés és a FOV is, ami a látótávot szabályozza. Ezt könnyen lehet módosítani így ha van hozzá géped is elég sokat ki lehet hozni a játékból. Pl hogy ne csak 10 méteren belül rendereljen teljes grafikát a fűre hanem 100 méteren belül. Persze vigyázni kell és kitapasztalni mert okozhat hibát a játék futtatásában.

Mivel itt új motor lesz ezért nem biztos hogy ilyen szintű hozzáférésre adnak lehetőséget a fejlesztők ismét de bízunk benne. Lehet hogy nem is lesz rá nagy szükség, az előző részeknél egyszerűen sokat lehetett javítani minimális teljesítmény csökkenés mellett is.
Egyébként visszafelé is megy a dolog, van akinek annyira rossz a gépe hogy nem menne minimumon se, annak is jó ez mert még tovább tudja butítani és lesz belőle amolyan fps cfg/ini.

Arra azért készülj fel hogy tartalomban/opciókban valamint nagyon durván összetett képességek és egyéb funkciókban gazdag ez a játék. Szeretem a Witcher 2-őt de morrowindhez vagy Oblivion-hoz képest rpg szinten sehol sincs. Eddig nem volt probléma a víz aljára merülés, külön varázslat van ahhoz is hogy lélegezhess víz alatt. Ezek a játékok nem ilyen korlátoltak mint pl Witcher vagy dragon age ahol egy repedés ami elválaszt két utat már áthatolhatatlan.

(#180) maszi99: Egy illető aki kipróbálta dicsérte az irányítást, állítólag már a külső nézet is használható teljesen. Sok bill parancsra nem számítok elvégre konzolport lesz és már az Oblivionban se kellett megerőltetni magunkat.

[ Szerkesztve ]

Mukor#2214 --- "Ezt nem én gondolom így, EZ EGY TÉNY!"

(#182) maszi99 válasza Mukorka (#181) üzenetére


maszi99
őstag

Számomra a játék irányítása az egyik legfontosabb tényező, mert ha az gagyi akkor megöli a játékélményt, és a feelingjét is az egésznek.
De ez így biztatóan hangzik már :K
Nagy kár a demóért, mert abból lettek volna a leszűrhető konkrétumok, de ez van.
Csak már itt lenne, mert rohadtul várom. :K

http://gamepod.hu/teszt/nadirim/mult.html

(#183) Mukorka válasza maszi99 (#182) üzenetére


Mukorka
addikt

Én bízom a Bethesdában ,eddig nem okoztak csalódást. A Fallout 3 és New Vegas is nagyon jó lett, igaz egyszerűbbek is mint a TES eddigi részei. Remélem a Skyrim ad akkora szabadságot mint az előző részek, fejlesztési idejük volt rá bőven és talán pont ez adja ezeknek a játékoknak a titkát és sikerét.

Mukor#2214 --- "Ezt nem én gondolom így, EZ EGY TÉNY!"

(#184) maszi99 válasza Mukorka (#183) üzenetére


maszi99
őstag

Bethesdánál nincs is probléma játékok terén.
A játék hosszáról van valami infó, mert gondolom rövidebb lesz mint az eddig megszokott?

http://gamepod.hu/teszt/nadirim/mult.html

(#185) Mukorka válasza maszi99 (#184) üzenetére


Mukorka
addikt

Azt írják 30 óra a fő küldetés szál viszont a mellékküldikkel együtt lazán elmegy 100 óra +

Mukor#2214 --- "Ezt nem én gondolom így, EZ EGY TÉNY!"

(#186) Xerxész válasza Mukorka (#181) üzenetére


Xerxész
őstag

Igen, számítok rá, hogy nagyon sokmindent lehet majd benne csinálni. :) Ezért várom nagyon. És remélem, hogy a zöldfülüeknek, mint én is, lesz benne tutorial. :))

És az ellenfelek fejlődése hogyan történik? Tényleg olyasmi várható (már nem tudom, hol olvastam, talán pont itt a Prohardveren), hogy adott pl. egy patkány, ami igen magas szintű és az simán lenyom egy nem annyira erős medvét mondjuk? Mert ez így elég unrealisztikus... :)

(#187) Mukorka válasza Xerxész (#186) üzenetére


Mukorka
addikt

Azért minden lénynek van egy alap szintje ami veled fejlődik de inkább a típusain van a hangsúly. Különböző lények ellen különböző taktika, varázs vagy méreg kell. Pl simán legyaksz egy varázslót mert gyenge de tud varázsolni míg egy harcos páncélban sokkal nehezebb. Amúgy meg nagy hiba ha nem kezdesz el legalább Oblivionozni , iszonyat sokat kell megtanulni a játékban, érdemes tapasztalattal kezdeni.

Mukor#2214 --- "Ezt nem én gondolom így, EZ EGY TÉNY!"

(#188) Xerxész válasza Mukorka (#187) üzenetére


Xerxész
őstag

Azt már tudom, hogy majd mindenféle zárakat kell kinyitogatni. :DDD

(#189) Mukorka válasza Xerxész (#188) üzenetére


Mukorka
addikt

Húha, lesznek bajok nálad akkor :D Szerintem tényleg próbáld meg az obliviont, ha megtanulod már jó nyomon jársz és a történetben is jártas leszel.

Mukor#2214 --- "Ezt nem én gondolom így, EZ EGY TÉNY!"

(#190) maszi99 válasza Mukorka (#189) üzenetére


maszi99
őstag

Addigra nem végez vele, mire megjelenik ez :DD
Annál nagyobb lesz a játék hatással rá :K

http://gamepod.hu/teszt/nadirim/mult.html

(#191) Mukorka válasza maszi99 (#190) üzenetére


Mukorka
addikt

Akkor olvassa ki a wiki-jét, én már majdnem végeztem vele, egy méretes könyvel vetekszik a tartalma és még nem is néztem a könyveket , tekercseket :)

Mukor#2214 --- "Ezt nem én gondolom így, EZ EGY TÉNY!"

(#192) maszi99 válasza Mukorka (#191) üzenetére


maszi99
őstag

Nem semmi :Y

http://gamepod.hu/teszt/nadirim/mult.html

(#193) leviske


leviske
veterán

[EXTRALIFE] :DDD

Egyetlen bajom van. Most komolyan néma lesz a hős a beszélgetések alatt? Úgy hozzászoktam már a Mass Effect alatt, hogy nem az.

(#194) Xerxész válasza leviske (#193) üzenetére


Xerxész
őstag

Miért, néma lesz? :Y
Úgy értve, hogy kiválasztod a párbeszéd szöveget és nem mond semmit a karakter (tehát hangot nem hallasz), hanem csak a partner válaszol? Ez nagyon tré lenne. :U
De az előzetesben volt hangja, amikor a kováccsal beszélt, nem?

(#195) Mukorka válasza Xerxész (#194) üzenetére


Mukorka
addikt

Dehogy volt hangja. TES és Fallout szériában sosincs hangja a főhősnek. Mint dragon age origins-ben :)

Mukor#2214 --- "Ezt nem én gondolom így, EZ EGY TÉNY!"

(#196) Xerxész válasza Mukorka (#195) üzenetére


Xerxész
őstag

Ez is új volt nekem. :D
Azért mire kijön a Skyrim, csak képbe' leszek teljesen. :)

(#197) Mukorka válasza Xerxész (#196) üzenetére


Mukorka
addikt

;)

Mukor#2214 --- "Ezt nem én gondolom így, EZ EGY TÉNY!"

(#198) Xerxész


Xerxész
őstag

Jó sokáig húzzák a PC rendszerigény közzétételét...
Pedig már nagyon érdekelne, hogy egyáltalán elfut-e majd a gépemen.

(#199) KubanitoS válasza Xerxész (#198) üzenetére


KubanitoS
veterán

Ha nem P4-esed van és ismered a géped határaid, akkor nem lesz gond szerintem. :))

Nothing will stand in our way. I will finish what you started.

(#200) Xerxész válasza KubanitoS (#199) üzenetére


Xerxész
őstag

Nem mai csirke a gépem, de azért reménykedem.
Athlon 64 X2 5600+ 2,8 GHz
4 GB RAM DDR3
GeForce GT440 1GB
Windows 7 64 bit

Abban bízom, hogy mivel elég széles körben akarják terjeszteni a játékot, ezért inkább úgy próbálják optimalizálni a rendszerkövetelményt, hogy minél több gépen elfusson, és ezért nem lesz túl magas.

De meddig akarnak még várni? 1 hónap múlva premier és még semmi infó a gépigényről...

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  The Elder Scrolls V: Skyrim (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.