- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Gurulunk, WAZE?!
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- MasterDeeJay: Legújabb beszerzésem: Sata to Sas adapter
- Lalikiraly: SÜNI energiaital.
- MasterDeeJay: H110-es lapban 10.gen Comet Lake működhet?
- hdanesz: Elektromos autózás - Hyundai Ioniq 28 kWh - 2018
- hdanesz: Hyundai Ioniq 28kWh - Első benyomások - második felvonás
- btz: Internet fejlesztés országosan!
Új hozzászólás Aktív témák
-
dgyuri0123
nagyúr
"Itt-ott olvastam már ilyen homályos hozzászólást a szervizről,"
És ez pont elég is.
Egyébként ezen a fórumon olvastam nem egy és nem kettő negatív tapasztalatot velük kapcsolatban. Először is, (nagy nehezen) elviszik a tévét, amit hetekkel később kapsz vissza, akár úgy, hogy egyáltalán nem javították meg. Vagy nem kapod vissza pl. az egyik távirányítót, mert kifelejtik a csomagból. Aztán meg, hogy összevissza karcolják a távírányítót. Aztán meg, hogy az ügyfélszolgálat elérhetetlen, amit én is tanúsítok, mert írtam volna nekik pár kérdést, de az üzenetet soha nem tudtam elküldeni valamilyen ismeretlen hibára hivatkozva. Hónapokig próbálkoztam elérni őket valahogy a saját (TCL) honlapjukon keresztül, de soha nem sikerült. A panaszkodók (talán) soha nem a TCL ügyfélszolgálatán keresztül jutottak el a fehérvári szervizig, hanem visszamentek panaszkodni a boltba, ahol vették a tévét és ők keresték meg a szerviz, akik aztán nagy nehezen elszállították a tévét. Hát, köszönöm szépen ezt a hozzáállást.
Ha ez az egész nem igaz, mert akik ideírtak, azok nem mondtak igazat és akkor én kérek elnézést.De.... az, hogy ügyfélszolgálatot nem tudom elérni, az saját tapasztalat. És ha van egy hibás eszközöd, az lenne a minimum, hogy valakit fel tudj hívni, ha baj van, de ez a TCL Magyarországnál lehetetlen vállakozásnak bizonyult eddig számomra. És pont azért keresetem volna őket, hogy a szervizzel és a garanciális ügyekkel kapcsolatban éreklődjek, de mondom, soha nem sikerült még csak üzenetet küldenem sem. Legalább fél évig kerülgettem a C835-öt, mert nagyon tetszett, de ez a hozzáállás botrányos a TCL részéről. Aztán ott vannak az interneten fellelhető hibák, amik persze vannak minden márkánál, de azoknál van támogatás, nem úgy, mint a TCL-nél, ahol inkognitóban vannak a márka képviselői.
Ezzel szemben pl. az LG-nél leírod a hibát, ha lehet lefotózod és néhány napod belül a lakásodban cserélik/javítják.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Xbox tulajok OFF topicja
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Háztartási gépek
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Formula-1
- Subaru topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Vicces képek
- TV antenna és jelerősítés
- További aktív témák...
- AKCIÓ! Gigabyte B85-HD3 B85 chipset alaplap garanciával hibátlan működéssel
- Dell USB-C, Thunderbolt 3, TB3, TB4 dokkolók (K20A) WD19TB/ WD19TBS/ WD22TB4, (K16A) TB16/ TB18DC
- REFURBISHED és ÚJ - HP USB-C/A Universal Dock G2 docking station (5TW13AA) (DisplayLink)
- Intel Core i7-8700, i7-9700 CPU, processzor - Számla, garancia
- Nintendo Switch bazár (Okosított Nintendo Switch konzolok, játékok, tartozékok)
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest