Hirdetés
- Eldugott helyek Párizsban, amiket jó eséllyel még nem láttál... 2. rész.
- ASUS Maximus VIII Ranger Z170 6-7-8-9-10 gen támogatás (Coffeetime mod)
- DFI és DFI Lanparty gyűjteményem
- Möbelix Milan íróasztal - a tapasztalatok összeszerelés után
- Keychron V6 Max (HU) Mechanikus vezetéknélküli billentyűzet (Bluetooth, RF, USB)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Meggyi001: Eldugott helyek Párizsban, amiket jó eséllyel még nem láttál... 2. rész.
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Gurulunk, WAZE?!
- GoodSpeed: Egy bihari a Hajdúságban
-
LOGOUT
TCL LCD és LED TV topic téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
dgyuri0123
nagyúr
"Itt-ott olvastam már ilyen homályos hozzászólást a szervizről,"
És ez pont elég is.
Egyébként ezen a fórumon olvastam nem egy és nem kettő negatív tapasztalatot velük kapcsolatban. Először is, (nagy nehezen) elviszik a tévét, amit hetekkel később kapsz vissza, akár úgy, hogy egyáltalán nem javították meg. Vagy nem kapod vissza pl. az egyik távirányítót, mert kifelejtik a csomagból. Aztán meg, hogy összevissza karcolják a távírányítót. Aztán meg, hogy az ügyfélszolgálat elérhetetlen, amit én is tanúsítok, mert írtam volna nekik pár kérdést, de az üzenetet soha nem tudtam elküldeni valamilyen ismeretlen hibára hivatkozva. Hónapokig próbálkoztam elérni őket valahogy a saját (TCL) honlapjukon keresztül, de soha nem sikerült. A panaszkodók (talán) soha nem a TCL ügyfélszolgálatán keresztül jutottak el a fehérvári szervizig, hanem visszamentek panaszkodni a boltba, ahol vették a tévét és ők keresték meg a szerviz, akik aztán nagy nehezen elszállították a tévét. Hát, köszönöm szépen ezt a hozzáállást.
Ha ez az egész nem igaz, mert akik ideírtak, azok nem mondtak igazat és akkor én kérek elnézést.De.... az, hogy ügyfélszolgálatot nem tudom elérni, az saját tapasztalat. És ha van egy hibás eszközöd, az lenne a minimum, hogy valakit fel tudj hívni, ha baj van, de ez a TCL Magyarországnál lehetetlen vállakozásnak bizonyult eddig számomra. És pont azért keresetem volna őket, hogy a szervizzel és a garanciális ügyekkel kapcsolatban éreklődjek, de mondom, soha nem sikerült még csak üzenetet küldenem sem. Legalább fél évig kerülgettem a C835-öt, mert nagyon tetszett, de ez a hozzáállás botrányos a TCL részéről. Aztán ott vannak az interneten fellelhető hibák, amik persze vannak minden márkánál, de azoknál van támogatás, nem úgy, mint a TCL-nél, ahol inkognitóban vannak a márka képviselői.
Ezzel szemben pl. az LG-nél leírod a hibát, ha lehet lefotózod és néhány napod belül a lakásodban cserélik/javítják.
Új hozzászólás Aktív témák
- SSAMSUNG (QE75LS03FW) 190CM NEO QLED FRAME SMART UJ MODELL! AKCIŐ
- Hisense 50E76GQ Gamer QLED Smart LED Televízió, 126 cm, 4K Ultra HD
- LG 65UT81003LA 55 colos UHD AI UT80 4K Smart TV Magic Távirányítóval!
- TCL 85'' C735 QLED 4K 120Hz VRR DolbyAtmos/Vision, HDR10+,
- SAMSUNG (QE75Q800T) 190CM 8K SMART PRÉMIUM LED TV ! AKCIÓ
- HP 200W töltők (19.5V 10.3A) kis kék, kerek, 4.5x3.0mm, 928429-002
- Apple iPhone 13 Pro max 512GB,Újszerű,Dobozával,12 hónap garanciával
- Apple MacBook Air 13 M1 8GB 256GB magyar bill 1 év garancia
- Jo Nesbo: LEOPÁRD (nem olvasott)
- Dell Latitude 5320 - hibás kijelzők - i5 1135G7 ,16GB RAM, SSD, jó akku, számla
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest