Új hozzászólás Aktív témák

  • zsolt008

    tag

    válasz Tome08 #18371 üzenetére

    nyugodtan jelentsd be a mall-nál a hibát.

    "A jótállás érvényesíthető:
    a) közvetlenül a gyártói szakszervizben, amennyiben a termék gyártói jótállással rendelkezik,
    b) közvetlenül márkaszervízben,
    c) MALL.HU átvételi ponton,
    d) illetve elektronikus úton a reklamacio@mall.hu e-mail címre írt e-maillel.
    Az Ön által vásárolt termékre vonatkozó jótállás érvényesítésének menete:
    1. A következő linkre kattintva megtalálja a részleteket a jótállás érvényesítésének menetét illetően:
    https://www.mall.hu/termekkel-kapcsolatos-reklamacio
    2. Kérjük, küldje el részünkre reklamációs igényét -mailben, vagy a hibás terméket és a jótállási jegyet vigye magával
    a márkaszervízbe, illetve az átvételi pontra!
    3. A futár az Ön által megadott címen fogja átvenni Öntől a Terméket."
    illetve
    "A jótállási kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek a Mall.hu-t terhelik."

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés