Új hozzászólás Aktív témák

  • Geza74

    tag

    válasz ioles #14603 üzenetére

    Értem a hozzászólásod lényegi részét, de ez az átlag tévé felhasználóknak olyan szinten kínai, mint annak a rendje. :)
    És ha még át is tudnád fűzni ezt a gondolatsort az átlag felhasználók agytekervényén, biztos vagyok benne, hogy tévé vásárláskor legalább 5 szempont lesz fontosabb, kezdve a felhősödéstől - vagy úgy általában a képminőségtől - kezdve a gyártó általános támogatásáig, gondolok itt arra, hogy spec. nekem eléggé lerombolta a renoméját a TCL azzal, hogy kiderült (számomra), hogy a "hivatalból" nem válaszolnak semmilyen support kérdésre, vagy hogy a számtalan gyári hiba ellenére olyan ritka a tévé által letöltött szoftverfrissítés, mint a fehér holló. (Ha egy termék nem működik megfelelően - lásd a hang eldobálós mizériát, fél milliós tévéken... -, akkor én elvárom, hogy ne félévente méltóztasson kijavítani egy cég egy ilyen hibát, és úgy egyébként: ne nekem kelljen már patch-ek után kutakodjak, és manuálisan szarakodni az apdétekkel. Mint ahogy egy autógyártó is ha felfedez egy gyártói hibát egy modellben, akkor a márkakereskedőnek kötelesége levélben értesíteni a felhasználót, pl. ha egy visszahívásról van szó. Oké, nem egy kategória, és nem túl jó példa, mert az autóvezetés veszélyes üzem, de a lényeg akkor is ez.)

    Szóval a többség nem full tech-buzi (még az itteni tagság se), spec. én is úgy vagyok vele, hogy ha megveszek egy terméket, az MŰKÖDJÖN, korrektül, és kész. Én ilyen oldszkúl-vágású vagyok, nem szeretek bütykölni, ha egy gyártó baszott jól megcsinálni a termékét.

    Szóval a többséget annyira nem érdekli, hogy mindig minden a lehető legfrissebb legyen egy gépen, ha amúgy - lényegét tekintve - működik rendesen. Ennyit akartam végülis kinyögni. :F

Új hozzászólás Aktív témák