Hirdetés

2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  iPon Computer

Hozzászólások

(#10101) Toyota Supra válasza vasi89 (#10069) üzenetére


Toyota Supra
csendes tag

Hát srácok, kissé körbejártam a témát.

A IPON egy webshop.
Így - ha jól tudom - raktárkészlettel nem rendelkezik.(Javítson ki aki pontosan tudja)
Szóval van egy rakat beszállítójuk, ami az értesüléseim szerint kb 4-5 tucatra tehető!
Ez pedig nem kevés.(Aki nem tudná, a tucat 12 darabot jelent :D)
Szóval ezeknek van egy online listája, ami össze van kötve az Ipon weboldalával.
Mindenki megadja azt, hogy mi van Neki raktáron és azt összesíti az Ipon rendszere.
Elvileg minden beszállító (nagyker) terméke megtalálható náluk, tűtől a hintalóig.. :)
Szóval az Iponnál kilistázott termékek, amiket Te is látsz, a legolcsóbb van rendelhető (aktív) státuszban.
Ha nézegetésed közepette elfogy a termék, akkor az elérhető legolcsóbb kerül a helyére és ha nem frissítetted az oldalt rendelés leadása előtt, akkor lehet olyan probléma, hogy nem az általad látott áron, vagy ami még kellemetlenebb, hogy nem a kinézett garancia idővel kerül a rendelésbe a kiválasztott termék.
A rendszer pontosan mennyi időnként frissít, azt nem sikerült kiderítenem, de 10 perc és 30 perc közöttiről kaptam a legtöbb információt.
Ugye azzal csak nagyot akartál mondani, hogy "vásárló megtévesztése", mert Te leadtál egy rendelést, de az NEM teljesült. :)

Ahogy én tudom az is sok esetben szokott probléma lenni, hogy a beszállítóik által megadott adatok között valótlan vagy régiókódos a tartozékok listája.

Én olyanba futottam bele, hogy 575K-ba kerülő DELL notira azt írták, hogy érintő kijelzős, de sajnos az nem volt valós...megértettem, hogy a beszállító(k)nál van a probléma gyökere. Tévesen kapott szállítmány volt, tehát a teljes XXXX darab szarul jött a nagy kerekbe. Pénz visszautal, tudomásul vesz, keres másikat. Pont.
A másiknál meg egy Samsung 34" 4K monitornál a leírásában az volt, hogy jár hozzá mindenféle kábel. Persze ebbe csak egy tápkábel volt. Kérdésemre, hogy miért nem kaphatom meg a HDMI+DVI+VGA kábelt, mivel ezzel hirdették, kiderült, hogy a nyomi Samsung régiónkét más tartozékokkal értékesíti!
Mondjuk a leírásában (manual) is benne volt kis-csillaggal, hogy "opcionális" tartozékok és régiónként eltérhetnek, de kapja be az Samsung! Az én pénzem miért más, mint az osztráké, holott, Neki még olcsobb a cucc, valamint jobban is keres nálam????

Na mindegy, csak egy rövid háttér-információt szerettem volna elmondani, mert nem minden esetben az Ipon a "köcsög"...

Ha te nem vásárolsz náluk, az a szived joga. De ha ennyire érzékeny vagy, SOHA ne vásárolj webshopban... Minden Webshop jobban jár :)

Ajánlom a "Teszkó" és a "Média Márk" felkészült és segítőkész eladógárdáját...Ja, hogy olyan ott nincs? Sebaj, legalább pont annyi információd lesz mindenről, mint most:)))

(#10102) vasi89 válasza Toyota Supra (#10101) üzenetére


vasi89
addikt

na már vártam mikor jön egy ilyen komment. De mivel leírtam, hogy más webshopokból sokszor rendelek és ennyi negatív tapasztalatom nem volt soha senkivel akkor lehet nem velem van a gond.

[ Szerkesztve ]

(#10103) h1mpi válasza Toyota Supra (#10101) üzenetére


h1mpi
nagyúr

Látom még türelmes vagy :)) majd ha 10x-re b@szódsz át a palánkon, akkor Te leszel az első, aki habzó szájjal rohan valamelyik fogyasztóvédelmi szervhez :U

Eladó egy használt HyperX Alpha Gamer füles - 12 999 Ft

(#10104) HUN]Repa válasza nonsen5e (#10081) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

Elküldöd légyszi az email címed és az üzenetet rma@ipon.hu-ra - amire nem kaptál választ, akkor utána tudok nézni. Van pár ingyenes levelező, ami nem túl stabil. Emellett a Gmail is megviccel néha minket. Elvileg nem lehetne két hetes megválaszolatlan email.

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#10105) HUN]Repa válasza zakarmihaly (#10070) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

Hát szabin voltam, de remélem ezt az igényedet jelezted leadáskor. Ha nem, akkor esélyes, hogy még cserélik, ha jól hallottam elvileg megvan a megoldás erre. Mondjuk a meghibásodási arány 4,6% most, az még nem olyan durva azért.

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#10106) HUN]Repa válasza Repsol600 (#10034) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

Ez nem így van.

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#10107) HUN]Repa válasza winfos (#10039) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

Igazából a javítással járnál a legjobban, de mérlegelni kell, mivel kevés érintett alkatrész elérhető esélyes hogy nem tudják javítani vagy cserélni sem.

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#10108) HUN]Repa válasza h1mpi (#10041) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

Azért erre ne vegyél mérget, azért kapunk javított és cserélt kártyákat is.

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#10109) HUN]Repa válasza MaxxDamage (#10043) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

Nem állunk kapcsolatban a gyártókkal, a kereskedelmi láncon megy vissza a gyártó megbízott szervizébe, mi a beszállítóhoz visszük. Ha épp a cseheknél van kapacitás, akkor lehet, hogy épp oda, nem tudom ez miért lényeges egyébként, mit tudnak a csehek, amit mások nem.

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#10110) HUN]Repa válasza Zoltn (#10047) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

Nem tudom a mondatod első felét mire alapozod, de a második felével egyet kell értsek.

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#10111) HUN]Repa válasza L4mie (#10053) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

Hát leggyakrabban úgy fordul elő, hogy - mivel nem tartunk raktárkészletet, a nagykernél a rendelésedet követően foglaljuk az általuk listázott tételeket, és elhozzuk. Már ha megtalálják (azért ez az esetek nagy többségében így van, de ott is emberek dolgoznak). Még egy ponton lehet hiba, amikor nem azt kapjuk, amit rendeltünk/számláztak (és esetleg még az is kiderül, hogy rossz a készletük). Néha ez egész későn derül ki, van, hogy csak az ügyfél veszi észre sajnos. Azért szerencsére ilyen hiba ritkán fordul elő.

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#10112) HUN]Repa válasza Rawulf (#10074) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

Hogy merül fel ez a Kínába visszaküldés? Nem igazán ez a gyakorlat, valamelyik európai ország a cél, de oda sem mi küldjük. Ha Kínába küldenénk, még vámeljárással is húznák az időt.

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#10113) HUN]Repa válasza vasi89 (#10075) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

Igen ebben semmi csoda nincs. Az hogy rendelhető egy termék nem jelenti, hogy készleten van. A hibás termékeket a gyártó megbízott szervize javítja, ahová a beszállító juttatja, tehát információkat tőlük tudunk kapni. A jóváírással kapcsolatos hozzáállásunk valóban nem változott, ha azt kapjuk mi is azt adjuk és, mint ahogy te is írtad, mivel az árak általában lejjebb mennek, az ügyfelek ennek örülnek nagyrészt.

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#10114) HUN]Repa válasza bul07 (#10079) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

Őőő ezt annyira nem értem. Tehát ha én azt mondom, hogy a SkálaCoop kft jóváírta akkor jobb kedved lesz? Vagy mire számítasz?

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#10115) HUN]Repa válasza bul07 (#10084) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

Azért ez nem ilyen egyszerű, de függhet a termék állapotától, hiánytalanságától, a hiba jellegétől is az ügyintézési idő.

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#10116) HUN]Repa válasza MaxxDamage (#10089) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

Szerinted, ha felhívsz egy nagykert (már ha eléred, és felveszik a telefont) és kérdezeted őket, mi lesz a reakció? Van elég bajuk így is, nem állnak veled szerződésben, nem fognak neked magyarázkodni, néha megjátsz(ott)ák ezt már boltok.

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#10117) HUN]Repa válasza h1mpi (#10100) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

Csak elméletben: melyik ez a törvény?

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#10118) vasi89 válasza HUN]Repa (#10113) üzenetére


vasi89
addikt

Az hogy nincs készleten egy dolog, az meg a másik, hogy visszaigazolás után szó nélkül törlik. Érdekes, hogy csak az iponnak vannak ilyen megbízhatatlan beszállítói, a többi boltnak nincsenek? akármit akárhol gariztattam, max 3 hét az iponnál meg legjobb eset volt másfél hónap, de amúgy mindegy is, részemről utolsó utáni rendelés volt. az én tapasztalatom az h megbízhatatlan a bolt, de örüljetek, hogy most még többen vannak akik szerint nem az.

(#10119) nonsen5e válasza HUN]Repa (#10104) üzenetére


nonsen5e
addikt

Már nem kell, köszi.
Ma délelőtt jött az email (nem válaszként semmire sem, írtunk facebookon, messengeren, emailben, - telefont egyszer sem vették fel), hogy befejeződött a garanciális ügyintézés.
Nem lett elsietve a dolog a majdnem 8 hetes garanciáztatással, de miután nem kaptunk sehonnan sem érdemi választ, kezdtük már azt hinni, hogy elveszett az egész az éterben.

D4 klán: HunPH - invért privát rám

(#10120) L4mie válasza HUN]Repa (#10111) üzenetére


L4mie
veterán

Köszi a választ.
Hát mindegy, rózsaszín lufik kipukkantak, nem lett WoW legion ce 18k-ért.
Tanultam belőle az ipon webshop nem olyan megbízható mint gondoltam, nyilván megvan az ok-okozat, sebaj.
Amúgy azon a héten valami nagyobb baj lehetett a rendszerrel BB topicban valaki 1-1ben ugyanúgy járt valami SSD-vel. Ezt csak az "ügy" margójára.
*azóta nem volt anomália.

[ Szerkesztve ]

Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák

(#10121) MaxxDamage válasza HUN]Repa (#10116) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Hát igen, majd intézik ahogy azt kell, én csak várni tudok...türelmesen. Sajnos többet nem tehetek.
Aztán majd vagy-vagy... ilyen garanciáztatásnak mi a max. ideje, míg véget ér(het) ?

MD
L

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#10122) zakarmihaly válasza HUN]Repa (#10105) üzenetére


zakarmihaly
tag

Szia!
Igen kifejezetten kértem a garanciafutár leírásában, hogy nem szeretnék még egyszer Asrockot kapni, ASUS-t kérek, ráfizetéssel. Ennek ellenére, most kaptam az e-mailt, hogy kicserélték és átadták a futárnak. Bár értékelem a gyorsaságot, mert múlt hét hétfőn vitte el a futár, tehát ez kalaplengetésre méltó, de a kérésemet megint totál figyelmen kívül hagyták. Van megoldás? Pontosan mi? 4.5-ös bios? Eléggé szkeptikus vagyok.

(#10123) bul07 válasza HUN]Repa (#10114) üzenetére


bul07
nagyúr

Úgy értettem hogy
Vettem tőletek egy vga-t amit a SkálaCoop nagykertől származik(mondjuk garancia papíron zárójelbe valahol), és ne adj isten elromlik
És az adott terméket ti továbbra is áruljátok
És a termék oldalán mondjuk egy lenyíló menüben elérhető lenne a nagykerenkénti ára
Így mikkor jön a garanciáztatás eredménye hogy nagyker nektek is pénzt adta vissza mert nincs már nekik, így ti is nekem, simán láthatnám hogy jé tényleg nincs az adott termék annál a nagykernél mert nincs ott a listán

És így nem lenne az hogy biztos azért adjátok a pénzt mert felment az ára és ezzel akartok újabb bevételhez jutni hogy magasabb áron vegye meg újra

Így értettem

[ Szerkesztve ]

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

(#10124) zakarmihaly válasza HUN]Repa (#10105) üzenetére


zakarmihaly
tag

amúgy írtam egy emailt és azt írták rá, hogy ne vegyem át a futártól akkor visszakerül hozzátok és találunk megoldást. ez mondjuk már alakul, csak külön kértem a leírásba, már az elejétől fogva. így persze ezen a héten már megint nincs gépem (most már több mint 2 hónapja) és további keserves napokat várhatok...

(#10125) r6man123


r6man123
senior tag

Sziasztok!
Van tapasztalat az ipon gariztatásával kapcsolatban? Úgy néz ki hogy belefutottam egy szériahibás alaplapba ( ASRock), jó lenne ha nem kellene garanciafutárral visszaküldeni és várni az amúgy egyértelmű bírálatra. :/

(#10126) zakarmihaly válasza r6man123 (#10125) üzenetére


zakarmihaly
tag

szia! nekem 2x cserélték az asrock ab350m pro4 lapomat. elsőre 10 munkanap volt, másodjára már csak 8 (tehát 2 és másfél hét) szóval viszonylag gyorsnak mondanám. az mondjuk fájt, hogy másodjára is kiküldték a cserét (mai nap) pedig mondtam, hogy NEM KÉREM. így most nem vettem át a futártól, holnap visszakerül hozzájuk és talán jövő héten megkapom az újat. ha már nem tudsz elállni a vásárlástól, akkor garifutár marad, de valahogy próbáld meg a tudtukra adni, hogy nem kérsz cserét, mert nagy eséllyel megint kapsz egy rosszat úgy mint én (és még sokan mások)

(#10127) h1mpi válasza zakarmihaly (#10126) üzenetére


h1mpi
nagyúr

Azt se értem, ha széria hibás, miértnem vonják vissza addig a terméket???

Eladó egy használt HyperX Alpha Gamer füles - 12 999 Ft

(#10128) MaxxDamage válasza h1mpi (#10127) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Az csak a gyártónak az érdeke lenne és rajta múlna...lehet különösebben nem is foglalkoznak ezzel? :F

MD
L

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#10129) r6man123


r6man123
senior tag

Nem akarok paranoiás lenni, de amóta megreklamáltam a rossz ASRock ab350m Pro4 alaplapomat, az adatlapomon nincsenek rendelési előzmények, illetve nem is tudok véleményt írni a termékről...

Mi lehet? ;)

(#10130) MaxxDamage


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Ma kaptam vissza a kártyát, pontosabban cserélték.
3 év gari helyett csak 2-t kaptam (csere termék, új SN stb..) és a csere kártya problémásabb mint ami küldtem eredetileg, sőt még gari címke sincs rajta (egy csavaron sem)
Jeleztem iPon felé , majd kiderül mi lesz.

MD
L

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#10131) HUN]Repa válasza r6man123 (#10129) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

Nem lehet köze hozzá, remélem már megoldódott.

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#10132) HUN]Repa válasza MaxxDamage (#10128) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

Attól, hogy sok panasz van fenn a neten még nem indokolt az, hogy levegyük a kínálatból, különösen azért, mert nem tudod, hogy annyi panasz mennyi eladásból jött össze. Van saját indikátorunk, ez jelenleg 6%-on áll, tehát 100-ból 6 hibás alaplap van, ez nem túl rózsás, de a szériahibától messze van. Egyébként mi is figyelünk erre, ha valamivel fokozott problémák vannak, annak az értékesítését felfüggesztjük. Nemtom ismerős-e valakinek az OCZ Petrol SSD? Na az tényleg az volt, szerintem pár héten belül kb. az összeset visszakaptuk. Most is volt egy csodás memória ami 10-ből több hibás darabot is produkált, na ezt sem áruljuk már.

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#10133) HUN]Repa válasza bul07 (#10123) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

De azt is a mi oldalunkon írjuk ki, akkor az, aki nem hiszi el hogy nem eladjuk az ő cserébe kapott VGA-ját (jut eszembe, lehet, hogy összeszámolom hányat adunk ki egy héten, mert azért van rendesen, akkor ezt az infót miért hinné el? Nem hiszem, hogy ez bármit segítene.

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#10134) HUN]Repa válasza nonsen5e (#10119) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

Azért érdekelt volna az az emailcím, lehet, hogy valami bug van a rendszerben, és így kiderülhetne. Az ügyintézés lezárásáról ugyanarra az emailcímre ment ki az automatikus email (tehát nem válasz korábbira valóban) amiről írtál és nem jött válasz?

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#10135) HUN]Repa válasza vasi89 (#10118) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

Ha kiderül a hiba (pl nincs is, vagy nem az a termék), akkor nem tudjuk tovább árulni, tehát töröljük. Ha a hiba a beszállító téves információin alapul, akkor a többi, jellemzően raktárkészletet nem tartó, rendelésből dolgozó cégnél ugyanaz az infó lesz kint egy ideig. Én nem annyira 3 heteket hallok az ügyfelektől, de nem kizárt, hogy van olyan bolt természetesen, vagy kinek milyen a lapjárása. 2-3 hét alatt a nagy átlag nálunk is megvan egyébként. Van olyan termék, amit azonnal cserél beszállító, van olyan amihez még alkatrészt is rendel a szerviz...

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#10136) HUN]Repa válasza mzso (#10059) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

Ez jogos valszeg valami maradvány lehet régről, hamarosan javítjuk. "ebből a lapból" akkor nem kell beletenni:)

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#10137) zakarmihaly válasza HUN]Repa (#10132) üzenetére


zakarmihaly
tag

most már ha jól láttam ez előző topikbean a 6%-ról 14-re ugrott... azért az elég brutális

(#10138) MaxxDamage válasza MaxxDamage (#10130) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Közben meglett a hiba forrása és megoldódott. :R
Írtam e-mailt is. A kártyán hiányzó gari címke/matrica azonban további kérdéseket tesz fel és a 3 év helyett csak 2 év garancia kérdéses is számomra csere darab esetén. (gyári garancia 3 év) :B

MD
L

[ Szerkesztve ]

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#10139) Savanya


Savanya
addikt

Iponnál mennyi most az átlagos garanciáztatás ??? 3,5 hétnél tartok egy eleve nem működő alaplappal .

Mobilszámom: 70-516-8068

(#10140) L4mie válasza Savanya (#10139) üzenetére


L4mie
veterán

néha 1-2 hónap is simán összejön...persze mindig a beszállítónál van az vizsgálja etc..... a duma. :U
ami simán elképzelhető, csak meggondolandó, hogy ha van egy ilyen beszállító ami soksoksok elégedetlen vásárlót generál azt érdemes-e megtartani.

[ Szerkesztve ]

Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák

(#10141) r6man123


r6man123
senior tag

Azt nem tudom, hogy az Ipon a rugalmatlan vagy az ASRock beszállító. Értem, hogy bemondásra nem lehet ígéretet tenni garanciális ügyintézésben, de jelenleg totál nem tudom, hogy mit csináljak.

Van egy (széria)hibás ASRock alaplapom, ami állandóan fagy, a gépet munkára használom. Ha az Ipon biztosítana arról, hogy ha veszek egy másik alaplapot akkor a gariztatás után visszafizetik az ASRock alaplap árát, akkor régen megrendeltem volna tőlük az újat.

Egy biztos, ebből a szériából nem kérek másikat. :(

(#10142) Savanya válasza L4mie (#10140) üzenetére


Savanya
addikt

Nem biztató, akkor várhatók még legalább 2 hetet . A szokásos "duma" azért megjött e-mailban mikor érdeklődtem .

Mobilszámom: 70-516-8068

(#10143) zakarmihaly válasza r6man123 (#10141) üzenetére


zakarmihaly
tag

csináld azt mint én: garanciafutárt megrendeled, leírod a megjegyzésbe, hogy nem szeretnél asrockot, inkább ráfizetéssel pl egy asus prime plust. nekem legutóbb 2 hét múlva jött az asus lap. ha nem szúrják el, másfél hét lett volna, mert előbb kiküldték harmadjára is az asrockot, nem vettem át a futártól, de utána már jött az asus ráfizetéssel. valahogy emeld ki nagybetűvel, hogy ne küldjenek asrockot mert úgysem veszed át

(#10144) MaxxDamage válasza MaxxDamage (#10138) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Asus -al és iPon -al is lebeszéltem mindent.
A 2 év garancia valós, mert nem új terméket kaptam (mivel olyan nincs , mert már rég nincs is gyártva ez a széria) és most boldogan használom a 100% -ban specifikációban gyárilag megfelelő és hibátlan 980 Ti Matrix Platinum kártyám. Szó nélkül cserélték az RGB LED problémás kártyámat (Cseh Szakszerviz , Asus) Köszönöm az iPon -nak a korrekt ügyintézést ! :R

MD
L

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#10145) vasi89 válasza L4mie (#10140) üzenetére


vasi89
addikt

az összes beszállítójuk megbízhatatlan ezek szerint :U:DDD

[ Szerkesztve ]

(#10146) Savanya válasza Savanya (#10142) üzenetére


Savanya
addikt

Ipon megint , 4 hét után az érdeklődő e-mailmora a szokásos !süket duma " -t írta vissza . Nem igaz hogy egy eleve nem működő alkatrésznél mit tudnak ennyi ideig csinálni .

Mobilszámom: 70-516-8068

(#10147) subaruwrc válasza Savanya (#10146) üzenetére


subaruwrc
félisten

mi az rma számod ?

(#10148) Savanya válasza subaruwrc (#10147) üzenetére


Savanya
addikt

RMA#115548

Mobilszámom: 70-516-8068

(#10149) subaruwrc válasza Savanya (#10148) üzenetére


subaruwrc
félisten

a leadás másnapján tesztre és leadásra került
a héten rendeződik szerintem.

(#10150) Savanya válasza subaruwrc (#10149) üzenetére


Savanya
addikt

Köszönöm és reménykedem . Legnagyobb bajom már hogy MATX-re váltottam és a Krait ára is 5eft-ot esett .

Mobilszámom: 70-516-8068

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  iPon Computer
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.