Hirdetés

2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  iPon Computer

Hozzászólások

(#9901) v!ct0y válasza HUN]Repa (#9877) üzenetére


v!ct0y
veterán

És akkor mi van ha a weboldalon 3 év volt írva én meg megkaptam 1 év garival ?

(#9902) Puma K válasza h1mpi (#9898) üzenetére


Puma K
veterán

Valóban, de akkor is ez így mi a részükről, hogy ha nem teszed szóvá akkor megy a kevesebb garancia :F

"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘

(#9903) HUN]Repa válasza lafaty80 (#9884) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

Nem igazán tudok részleteket, a te ügyedben nem voltam benne. A barátod ügyére is szívesen ránézek, ha kapok valami adatot, ami alapján beazonosíthatom, már ha meggondolja magát esetleg.

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#9904) HUN]Repa válasza ralf (#9886) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

A legegyszerűbb ha az iPonnal frissítteted be azt a BIOSt. Ha a frissítés okozza a hibát (pl mert szakszerűtlenül lett megkísérelve, ez tapasztalatlanságból is eredhet), akkor lehet esélyes a garancia megvonása, bár ezek általában megoldható dolgok, a megvonást inkább úgy értsd, amikor valaki egy moddolt, vagy más eszközhöz való tartalmaz akar beleégetni.
Ha csak alkatrészeket vásárolsz, és a gyártó(k) nem jelzi(k), hogy a komponenseik be lettek vizsgálva és ezáltal garantálják az együttműködést (pl QVL listák) akkor ha a két eszköz egyébként hibátlan nem lesz alapja a garanciális ügyintézésnek. Remélem érthető.

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#9905) HUN]Repa válasza Puma K (#9887) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

A termékek a beszállítóktól kapott jótállási időkkel vannak megjelenítve a terméklapokon. Mivel ezeket valahol emberek viszik fel egy emberek által programozott rendszerbe, előfordulhat hiba, így gyanú esetén érdemes rákérdezni.
Az EVGA tudtommal végfelhasználói regisztráció után adja meg a további garanciát a saját szabályai szerint, amely nem azonos a jótállással. Korábban is voltak problémák ebből amikor hanyagul fordította a disztribútor a 10 év garanciát és utána adnia kellett, azóta óvatosabbak, legalábbis egyesek...

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#9906) HUN]Repa válasza trancer (#9889) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

Hát ebből igazából semmi lényeges nem derül ki, ez egy égett kártya egyébként. A fő problémájuk az volt - ha olvastad is amit linkeltél - hogy a fogyasztó a csere vagy javítási igényének teljesíthetőségéről öt napon belül írásban nem tájékoztattuk (nem is adott meg ilyen igényt egyébként emlékeim szerint, de ezt nem vizsgálták), tehát nem az ügyintézés lefolyásával volt probléma. Arra a kérdésre, hogy a fogyasztó ilyen esetben a terméket leadó, a számlán szereplő, vagy a termék visszaküldésével megbízó, nem tudtak már válaszolni, belinkelték az összes vonatkozó jogszabályt, majd értelemezésért továbbirányítottak a minisztériumhoz. Ez a levelezés a belinkelt határozat elküldése után történt.
Másik fogyvéd kirendeltség szerint a fogyasztó, akivel szerződésben állunk, az aki a számlán található. Ha a terméket leadó nem ugyanaz, akkor meghatalmazás, vagy adásvételi, vagy egyéb módon igazolni kell hogy milyen minőségben van ott a terméket átadó, ehhez személyi vagy más azonosító bemutatását is kérhetjük SZERINTÜK. Wow! Gondolom ez tetszene sokaknak, pedig elvileg ez a jogszerű ezek szerint.
A termék egyébként postával érkezett vissza, előtte semmilyen értesítés, a mellékelt dokumentáció pedig hiányos. Ingyenes GaranciaFutárra lett volna jogosult egyébként, akkor azok az adatok is meglennének. Na akkor most mesélj légszives az általad jelzett jogsértésekről...

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#9907) HUN]Repa válasza Jester01 (#9892) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

Ez posta volt, nem futár, de amire amit a határozat hiányol, a futárigénylésnél megtörténik, és felvitelkor rendszerüzenetben megkapod. Postánál fokozottan az ügyfélre vagyunk utalva, ha nem ad meg adatot, nem tudok infót adni.
Azonnal csere? Hát nem kizárt, hogy valamikor volt ilyen, de raktárkészlet híján elég nehezen tudom ezt elképzelni, még ha hízelgő is.

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#9908) HUN]Repa válasza v!ct0y (#9901) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

A rendelés pillanata számít, tehát, hogy akkor épp mi volt az az adat. Ha biztosra akarsz menni küldj infókat és ránézek, hogy volt-e elírás, akkor javítjuk természetesen.

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#9909) v!ct0y válasza HUN]Repa (#9908) üzenetére


v!ct0y
veterán

2017.09.12 19:42 -kor az alábbi termékeket rendelte meg a(z) '1097996' rendelési számon:

[link] Ennél nálam 3 év szerepelt.

(#9910) h1mpi válasza v!ct0y (#9909) üzenetére


h1mpi
nagyúr

Ez 3 év garis, sőt még kapsz +1 évet a gyártótól ha regisztrálod a weboldalon

Eladó egy használt HyperX Alpha Gamer füles - 12 999 Ft

(#9911) Jester01 válasza HUN]Repa (#9907) üzenetére


Jester01
veterán

A memória cserét te intézted el nekem. 7 évvel és gondolom 1000 üggyel ezelőtt volt, nem kell rá emlékezned én viszont akkor most megint megköszönöm azért. :R

Jester

(#9912) lafaty80 válasza HUN]Repa (#9903) üzenetére


lafaty80
őstag

#1094283 rendelési szám volt az övé.

Cuccaim: https://kit.co/lafaty

(#9913) trancer válasza HUN]Repa (#9906) üzenetére


trancer
csendes tag

A határozat szerint próbáltatok trükközni a garival, de nem jött be mert egy talpraesett vásárló nem hagyta magát átverni. A két hónapos ügyintézési időről nem is beszélve. Nem gondoljátok még most se, hogy elég gáz nálatok a garis ügyintézés? :W

2016 november 13-án a vevő rendelt egy MSI RX 470-et
2016 november 15-én a vevő megkapta a terméket
2017 február 5-én a videó kártya meghibásodott
2017 február 6-án a vevő postával visszaküldte az ipon-nak
2017 febuár 7-án az ipon átvette a csomagot
2017 március 2-ig nem kapott választ a vevő ezért e-mailt küldött az ipon-nak. Ipon sablon válasszal reagált.
2017 április 3-án vevő érdeklődött, hogy mi a helyzet, ipon válaszolt neki, hogy fizikai sérülés miatt nincs gari
2017 április 3-án a vevő újabb üzenetben kifogásolta az elutasítást, nem értett vele egyet
2017 április 5-én újra elküldte az előző e-mailt, mert nem kapott rá választ
2017 április 6-án válaszolt az ipon, de csak terelt, hárított
2017 április 12-én a vevő a Kecskemét Járási hivatal segítségét kérte
2017 április 26-án az ügy átkerült a Bács-Kiskun Megyei Kormányhivatalhoz
2017 április 27-én értesítette a kormányhivatal az ipon-t és adatszolgáltatást kért tőle
2017 május 16-án válaszolt az ipon a kormányhivatalnak

Néhány idézet a határozatból:

"Ezt követően az ügyintéző tájékoztatta a Kérelmezőt, hogy a beszállító fizikai sérülésre hivatkozva a garanciális igényt elutasította, továbbá feltételes ügyintézésben van a termék, ami leírása szerint akár egy évet is igénybe vevő, esetleges költségekkel járó, de el is utasítható folyamat, amelyet megkezdettnek jelentett ki, de ezzel szemben állítja, hogy az ügyfél választhatja a feltételes ügyintézést"

"Az ügyintézés lezárását rendszerhiba akadályozta meg, és a fogyasztónak a szerződés előtti állapot visszaállításáról, vagy választása szerint a vételár levásárlásának lehetőségéről szóló automatikus üzenetet korábban elküldték. Ezen állításról a vállalkozás bizonyítékot nem csatolt."

Hitető...

"A vállalkozás - amennyiben a minőségi kifogás bejelentésekor a fogyasztó igényének teljesíthetőségéről nem tud nyilatkozni - köteles álláspontjáról legkésőbb öt munkanapon belül értesíteni a fogyasztót. E kötelezettsége elmulasztásával súlyosan sérti a fogyasztó érdekérvényesítéshez fűződő jogát, mivel a vállalkozás álláspontjának ismerete hiányában a fogyasztó nincs tisztában azzal, hogy a vállalkozás
az általa érvényesíteni kívánt igényét elfogadta -e, amennyiben nem milyen indokkal és milyen jogokat biztosít számára"

"A jogsértés nagy értékű termék értékesítése során merült fel, mely súlyosbító körülménynek tekinthető"

"A fogyasztók érdekei sérelmének körében értékelem, hogy a Társaság a fogyasztók jogérvényesítéséhez való alapvető jogát sértette meg azáltal, hogy a fogyasztó minőségi kifogását nem a jogszabályoknak
megfelelően kezelte
"

[ Szerkesztve ]

-

(#9914) Hahópihe


Hahópihe
csendes tag

Sziasztok
Az RMA szám = Garancia Szám? Küldtek email-en egy számot amikor a hibás termék megérkezett hozzájuk, de az azt írja hogy: Garancia száma: "xxxxxx" (néha "#" jel is van előtte). Csak azért kérdezem, mert biztosra szeretnék menni. A mostani mail is úgy érkezett, hogy: [#xxxxxx]Levásárolható

(#9915) bul07


bul07
nagyúr

Lehet magam ellen reklámozom(több játékos kisebb esély :) )
Ipon játék, és van egy kupon is kitöltés után hátha valaki most rendel valamit

[ Szerkesztve ]

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

(#9916) Jester01 válasza bul07 (#9915) üzenetére


Jester01
veterán

Milyen kupon? :F

Jester

(#9917) bul07 válasza Jester01 (#9916) üzenetére


bul07
nagyúr

Most komolyan :)
Kitöltöd és a végén írja(15e összeghatárhoz kötve)

[ Szerkesztve ]

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

(#9918) Jester01 válasza bul07 (#9917) üzenetére


Jester01
veterán

Nem töltöm ki, mert nem iratkozok fel a youtube csatornára (ami szintén feltétel) ha nincs értelme a kuponnak :P A nyeremény meg nem érdekel.

[ Szerkesztve ]

Jester

(#9919) bul07 válasza Jester01 (#9918) üzenetére


bul07
nagyúr

ÓÓÓÓ ne már, amit most írok ipon-nak rossz de hát
Ha nem akarsz feliratkonzi akkor ne tedd, és még valós emailt se kell megadni, és ki lehet tölteni az adatlapot

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

(#9920) HUN]Repa válasza trancer (#9913) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

Úgy látom tájékozott vagy, bár úgy gondolom logikai hiba van itt:
"A határozat szerint próbáltatok trükközni a garival" - ezt hol látod, és mi lenne annak a trükknek a lényege, továbbá milyen előnyökkel jár(t volna) nekünk?
"A két hónapos ügyintézési időről nem is beszélve." - ezzel milyen jogszabályt sértettünk?
"2017 április 3-án vevő érdeklődött, hogy mi a helyzet, ipon válaszolt neki, hogy fizikai sérülés miatt nincs gari" - ilyet hol írtunk az ügyfélnek? Ha megvonjuk a garanciát, miért folytatódott az ügyintézés?
Jólinformáltságod (és kommentjeid) okán kérdem az alábbiakat:
- Milyen dokumentumokat küldött vissza az ügyfél a termék mellett?
- Milyen elérhetőséget adott meg?
- Mi volt a jogosult a választott kellékszavatossági joga? (ez a fenti ügyintézési idő tekintetében lehet érdekes)
- Mi volt a fogyasztó igénye, amiről öt napon belül kellett volna tájékoztatnunk, ezt milyen formában, és mikor közölte velünk?
- Ha nem a tájékoztatás volt a probléma, hanem más jogszerűtlenséget találtak, akkor miért arra vonatkoztak a fogyvéd kérdések?

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#9921) trancer válasza HUN]Repa (#9920) üzenetére


trancer
csendes tag

Kérlek olvasd el Te is ezt:

http://www.fogyasztovedelem.kormany.hu/sites/default/files/Hat%C3%A1rozat-iPon.pdf

Ebben le van írva, hogy:

"Ezt követően az ügyintéző tájékoztatta a Kérelmezőt, hogy a beszállító fizikai sérülésre hivatkozva a garanciális igényt elutasította, továbbá feltételes ügyintézésben van a termék, ami leírása szerint akár egy évet is igénybe vevő, esetleges költségekkel járó, de el is utasítható folyamat, amelyet megkezdettnek jelentett ki, de ezzel szemben állítja, hogy az ügyfél választhatja a feltételes ügyintézést"

Tehát először megpróbáltátok lerázni az vevőt.

"Az ügyintézés lezárását rendszerhiba akadályozta meg, és a fogyasztónak a szerződés előtti állapot visszaállításáról, vagy választása szerint a vételár levásárlásának lehetőségéről szóló automatikus üzenetet korábban elküldték. Ezen állításról a vállalkozás bizonyítékot nem csatolt."

Majd miután a vevő a kormányhivatalhoz fordult, hirtelen mégis csak visszaadjátok neki a pénzt.
Remélem a rendszerhibát megtaláltátok és javítottátok, hogy más ügyfeletekkel ilyen ne forduljon elő.

Az ügyfél elérhetősége nektek is megvolt (név, cím, telefonszám, e-mail).

"A határozat szerint próbáltatok trükközni a garival" - ezt hol látod, és mi lenne annak a trükknek a lényege, továbbá milyen előnyökkel jár(t volna) nekünk?

Indokolatlanul húzzátok a garanciális javítás idejét és nem törekedtek a 15 napon belüli javításra vagy cserére, elutasítjátok a jogos garanciális igényt. Ennek az előnyeit szerintem Te sokkal jobban ismered mint én. Mindent a maximális profit érdekében! :)

-

(#9922) HUN]Repa válasza trancer (#9921) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

A többi kérdésre nem kapok választ?

Akkor mégsem vagy annyira jólinformált? Valszeg nem. A linket köszönöm, én levélben kaptam meg.

"hogy a beszállító fizikai sérülésre hivatkozva a garanciális igényt elutasította, továbbá feltételes ügyintézésben van a termék"
VS
"Tehát először megpróbáltátok lerázni az vevőt."

Nem látom az összefüggést. A beszállító utasította el a mi igényünket, azt mi nem fogadtuk el, a továbbiakban feltételes ügyintézésben kezelte a beszállító a garit ezt a helyzetet ügyféllel közöltük miután az ügyintézés állapotára rákérdezett. A fogyvéd fogalmazása lehet nem elég pontos annak, aki nem ismeri az ügyet. Mi ennél pontosabban fogalmaztunk feléjük is és az ügyfél felé is. Hogy ebből ki mit fogott fel arról nem én tehetek.

"Ezen állításról a vállalkozás bizonyítékot nem csatolt."

Mivel nem is volt ilyen kérdés fogyvéd felől.

"Az ügyfél elérhetősége nektek is megvolt (név, cím, telefonszám, e-mail)."

Ezt miből tudod ilyen biztosan? Ha most arra gondolsz, hogy a rendeléskor megadta, akkor kérdem, az változhatott-e a termék visszajuttatásáig?

"nem törekedtek a 15 napon belüli javításra vagy cserére,"

És ezt miből tudod ilyen biztosan? Vajon miért nem ezen pörög akkor a határozat?

Ne haragudj, de te elolvastál valamit, az ügy pedig egyáltalán nem arról szólt amit sikerült leszűrnöd. Attól hogy hiányos információkat közöl a link számodra, hiába gondolsz oda dolgokat, még nem lesznek tények. Ha a korábbi kérdéseimre tudni fogod a választ és újra elolvasod a fogyvéd linket és az arra adott válaszomat, akkor talán megfelelően képben leszel, különösen erre gondolok:
"Mi volt a fogyasztó igénye, amiről öt napon belül kellett volna tájékoztatnunk, ezt milyen formában, és mikor közölte velünk?"

"Ennek az előnyeit szerintem Te sokkal jobban ismered mint én." - Sajnos nem. Azért is kérdezem, egyáltalán nem látok semmilyen előnyt, az ügyintézés az ügyfél által kívánt módon lezárult, ezt a fogyvéd nem kifogásolta és nem vitatta. Viszont a fórumokon előszeretettel használják, szóval tényleg érdekel.

Ja, és a rendszerhiba.. Ha jól emlékszem, az emailcímet a termék rendszerbe történő felvitelekor (=jegyzőkönyv elkészülte) elgépeltük, lehet azért, mert nem adott meg emailcímet. Ezért nem ment ki rendszerüzenet neki. Később ezt észleltük, és javítottuk, de egy rendszerhiba után visszaállítottak egy korábbi állapotot amiben sajnos ismét az elgépelt emailcím szerepelt, amit mi nem vettünk észre, tehát ismét nem mentek ki a rendszerüzenetek. Nem gyakori, de előfordul.

Nem állítottam, hogy nem voltunk hibásak, de nem abban amire te ezt ki akarod hegyezni, már azon is dolgozunk, hogy ez ne fordulhasson többet elő. Különösen az hogy hiányos infókkal leadott termék miatt minket vegyenek elő úgy, hogy a hivatkozott jogszabályt értelmezni nem feladatuk...

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#9923) trancer válasza HUN]Repa (#9922) üzenetére


trancer
csendes tag

Elfogult vagy és ezért máshogy értelmezed a dolgokat. Vagy csak a munkaköröd része, hogy itt is képviseld az ipon-t és ezért véded ennyire a céget. A határozatot többször is elolvastam és nekem más jön le belőle. Ennyi. Üdv.

-

(#9924) HUN]Repa válasza trancer (#9923) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

Hmm.. Volt először is az első kommented, hogy "jól megy a szekér" de "jogsértő a magatartásunk" és érdekes a garis ügyek kezelése, benne a link a határozattal.
Abban a határozatban a "kötelezem" rész alatt néhány mondatban vagy inkább három pontban leírták a gondjukat, csak el kell olvasni persze:

"Kötelezem,

- hogy a fogyasztó szavatossági vagy jótállási igényéről a jogszabályoknak megfelelően minden esetben vegyen fel jegyzőkönyvet és a jegyzőkönyv másolatát haladéktalanul, igazolható módon bocsássa a fogyasztó rendelkezésére,
- amennyiben a fogyasztó a szavatossági vagy jótállási igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról - az igény elutasítása esetén az elutasítás indokáról és a békéltető testülethez fordulás lehetőségéről is - öt munkanapon belül, igazolható módon értesítse a fogyasztót,
- a minőségi kifogással érintett terméket elismervény ellenében vegye át."

Ez a jegyzőkönyvet és az azzal kapcsolatos adminisztrációt érinti, szerintem ezt az első kommentedre adott válaszomban megírtam:

"A fő problémájuk az volt - ha olvastad is amit linkeltél - hogy a fogyasztó a csere vagy javítási igényének teljesíthetőségéről öt napon belül írásban nem tájékoztattuk (nem is adott meg ilyen igényt egyébként emlékeim szerint, de ezt nem vizsgálták), tehát nem az ügyintézés lefolyásával volt probléma."

Nem tudom miként lehet ezt másképp értelmezni, de az biztos, hogy az általad leírtakat a határozat nem kifogásolja, azok nem jogszerűtlenek. Még egyszer mondom, nem ismered az ügy minden pontját, tehát pl. azt sem, milyen módon kívánta az ügyfél a minőségi kifogást rendezni, és milyen információkat mikor közölt velünk,így pedig nehéz megítélni, hogy mi volt jogszerű az ügyben. Ennek fényében:

"A határozat szerint próbáltatok trükközni a garival, de nem jött be mert egy talpraesett vásárló nem hagyta magát átverni. A két hónapos ügyintézési időről nem is beszélve."

Ha ezzel kapcsolatban jogsértés találnak, akkor az is a "kötelezem" részbe kerül. De nem került. Kár tehát azon pörögni ami nincs. Remélem ez érthető. De azt még mindig nem tudom mi lenne a "trükk", és mi a jó nekünk abban a trükkben...

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#9925) bul07


bul07
nagyúr

Most belefutottam egy érdekességbe

Összeszedtem egy gépre való alkatrészt, kosárba dobáltam a cuccot bepipáltam a Kérek beépítést
Viszont a kosárnál nem jelent meg plusz költség
Így én úgy vettem hogy lehet mert elérte a 100e Ft ingyenes, bár nullás tételként se szerepelt

Megrendeltük

Először a rendeléseknél se jelent meg, majd kis időre rá jött egy ilyen sor
1 db Gépösszeszerelés 3 000 Ft 3 810 Ft

Kicsit becsapva érzem magamat mert megrendelésnél nem voltam tájékoztatva rendesen, mert a kosárba megrendelésnél sehol nem szerepelt ez a tétel

Na meg a másik ha látszik ez az összeg akkor feltűnik hogy valami nem oké, túl sok és rákeresek
És valószínűleg megtalálom hogy Gépösszerakóval csinálva felezni lehetett volna ezt az összeget

Bár az a gépösszerakó egy förtelem, ömlesztve a cuccok és nem is minden alkatrészt lehet megtalálni, konkréten a megrendelt tápegység nem szerepel a gépösszerakó listájába

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

(#9926) gozso válasza gozso (#9871) üzenetére


gozso
senior tag

a tisztesség úgy kívánja hogy megírjam a folytatást:
miután itt leírtam a panaszomat, az Ipon emailben felvette velem a kapcsolatot, elnézést kértek, és megkaptam az ajándék egeret is!
Köszönet érte HUN]Repa-nak! :)

[ Szerkesztve ]

fél vese eladó..., szivárványhártya ugyanitt

(#9927) lafaty80 válasza lafaty80 (#9912) üzenetére


lafaty80
őstag

Megköszönném ha erre is ránéznél.

Cuccaim: https://kit.co/lafaty

(#9928) sirszevenap


sirszevenap
őstag

Sziasztok!

Jelenleg melyik futárszolgálat szállít az iPon-nak?

Köszönöm :R

Bankkártyával? Hát persze!

(#9929) akcir007 válasza sirszevenap (#9928) üzenetére


akcir007
csendes tag

TransoFlex

(#9930) sirszevenap válasza akcir007 (#9929) üzenetére


sirszevenap
őstag

Köszönöm! :R

Bankkártyával? Hát persze!

(#9931) sirszevenap válasza akcir007 (#9929) üzenetére


sirszevenap
őstag

Más 100%, hogy nem hozhatja?

Bankkártyával? Hát persze!

(#9932) HUN]Repa válasza Hahópihe (#9914) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

Igen a hatjegyű szám az azonosító garanciális ügyintézésekhez.

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#9933) HUN]Repa válasza bul07 (#9925) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

És ebbe nem futottál bele? mert ez is ott van: "Csak számítógép összeszerelésére, egyéb termék beszerelésére vonatkozik ez a szolgáltatás, mely külön díjért vehető igénybe. Részletekről kollégáink tájékoztatják Önt. Amennyiben a rendelt eszközökből komplett számítógépet szeretne összeszerelni, a megjegyzésben jelezze és kollégánk felveszi Önnel a kapcsolatot. Háztartási gépek beépítését, üzembe helyezését szakszerviz végzi." Panaszodat továbbítottam mindenesetre, lehet, hogy lesz valami változtatás, hogy érthetőbb legyen.

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#9934) HUN]Repa válasza lafaty80 (#9927) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

Elkezdtem, stoppoltam a pénzvisszafizetést, de ezzel kapcsolatban panasszal élt, amit kollégám olvasott és azonnal intézkedett, szóval a vételárat már visszakapta (kérésére). Majd valamit kitalálokm még.

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#9935) HUN]Repa válasza sirszevenap (#9928) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

Házhozszállítás: TransOFlex kivéve a nagyon nagyméretű küldeményeket.

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#9936) bul07 válasza HUN]Repa (#9933) üzenetére


bul07
nagyúr

De olvastam én, csak nem jelent meg a kosárban az ára, se az hogy lesz ára
Simán elég lenne ha megjelenne a futár rész felett, összegnél meg egy olyan szöveg hogy "egyeztetés" és egy min max összeg

Meg szerintem nem lenne nagy feladat külön gombot rakni beépítésre(háztartási gép) és összeszerelésre(számítógép)

Na meg még olyan van hogy sehol nem találtam a 3800Ft-os díjat kiírva
A gépösszerakó ismertetése lapon van ennyi
„Kérek összeszerelést és tesztelést, akciósan 1.800 Ft-ért”
Mondjuk a Gépösszerakó oldalon már Kérek összeszerelést akciósan 1 905 Ft-ért (+1 nap)
Biztos nem volt frissítve a leírásba

De a 3800Ft-ot sehol nem találom

Nem is az, ezt a főnökömnek rendeltük, rendelés leadásakor látta hogy kicsivel több mint 119e Ft, de viszont rá fél órára az összeg 123e Ft-ra változott
Nem nagy tétel mert tényleg 1900Ft, de mint általában akinek sok van az sokkal f@szaribb
Remélem minden rendben fog menni az előző ilyen teljes konfig rendelésnél minden rendben volt

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

(#9937) Syl


Syl
nagyúr

Srácok, hogy megy ez a 14 napos elállás dolog, ha több terméket rendeltem, de csak eggyel van gondom?
Egy Logitech wireless billentyűzet egér combo a probléma tárgya. Szeretném másik típusra cserélni, ráfizetéssel. Bemegyek a Tüzér utcába, nem probléma.
Előre is köszi a segítséget :R

Never let your sense of morals prevent you from doing what's right.

(#9938) bul07 válasza bul07 (#9936) üzenetére


bul07
nagyúr

A gép rendben megjött még csütörtökön
Gyors volt
Kedd délután rendelés, szerdán összerakták és átadták a futárnak csütörtökön meg is jött hozzá

Úgy tudom használatbavétel telepítés majd valamikkor

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

(#9939) smiti válasza smiti (#9865) üzenetére


smiti
addikt

Sziasztok!

AZ előző hozzászólásom folytatásaként írnék egy pár sort. Úgy gondolom, hogy nem csak a negatív kommentekkel kellene teleszórni a topikokat, hanem ha jó dolog történik illik azt is megosztani a fórumozókkal.

Volt egy garanciális ügyintézésem melyben egy Asus GTX 970 Strix volt a főszereplő.
Augusztus közepén vittem fel az iPON-ba gariztatni.

Nem egész egy hónapig volt oda a kártya, de mikor visszakaptam volt egy-két kifogásolható dolog.

Kérdezem az ügyintéző srácot, hogy mi volt a baja, lehet-e tudni. Nem, csak annyi van rajta hogy javítva ( a munkalapon ) Oké, nézzük meg. Mondom olvassuk már össze a sorozatszámot. Jött az első meglepi. Nem egyezik a garjegyen és a dobozon szereplővel. Mondom a srácnak hogy nem stimmel. Elkezdtük tüzetesen átnézni és jöttek a meglepik, amiket rögzítettek a munkalapon.

Idézem :

" A kártyát javítottként kaptuk vissza, de a termék gyári száma nem az eredeti termék sorszáma. ( XXXXXXXXX)
A csavarvédő matrica át van lyukasztva, a GEPPAD kitüremkedik, a ventik alatt a csavarok elnyírtak, a hátlapon a csavarok elnyírtak, a DVI csatlakozók elnyírtak."
Sajnos a hűtő borításán már csak itthon vettem észre a csikarásokat.

Egy próba után természetesen átvettem a kártyát, mert próbával meggyőződtünk róla, hogy a kártya működik.

Itthon mivel nem hagyott nyugodni a dolog felvettem a kapcsolatot az Asus Magyarországgal. A levelezgetés folyamán csak arra jutottam, azt sugallták hogy vegyem fel a kapcsolatot a bolttal.

Itt jött képbe ebből a topikból HUN]Repa vele vettem fel a kapcsolatot. Megírtam neki mi történt, hogy lehetne ezt a dolgot orvosolni.
Egy pár levélváltás után egyértelmű volt, hogy nekik fontos az ügyfél, s az a megoldás született, hogy vigyem fel a kártyát és jóváírják részemre az összeget.

Természetesen visszakaptam a számlán szereplő összeget, bár ezt gyorsan el is költöttem Ott egy GTX 1060-ra.

Itt is szeretném megköszönni a hozzáállást amit az iPON ( HUN]Repa ) tanúsított az ügyintézés során! :R :R :R

(#9940) L4mie válasza smiti (#9939) üzenetére


L4mie
veterán

Hát nekem ez összességében nem pozitív....
mi lett volna, ha nem veszi kézbe [HUN]Repa?

Visszakaptál egy tök másik kártyát ami habár működött fene tudja ki által lett szétbarmolva...javítva

Kérdéses, ha nem vagy szemfüles és átvételkor nem egyezteted a gyári számot legközelebb vajon elhajtottak volna a látványosan külső beavatkozáson átesett kártyáddal vagy nem?

Mindenesetre tényleg szerencsésen végződött az ügyed :) ez viszont pozitív.

[ Szerkesztve ]

Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák

(#9941) smiti válasza L4mie (#9940) üzenetére


smiti
addikt

Ez miért szemfülesség kérdése. Nekem az a természetes, hogy megnézem. Aláírni sem írok alá semmit amit az orrom alá dugnak, mindent elolvasok . ;)

(#9942) Mérges:-(


Mérges:-(
újonc

Sziasztok!

Tegnap óta én is a mérges iPon-osok táborába tartozom...

Vásároltam náluk egy zománcozott mágnestáblát, vagyis vásároltam volna... A termékkel magával nem lett volna gond, ha az iPon Computer valóban azt forgalmazná amit hirdet... A google-ba pontos típusszámot beírva ( VN2674 ) jutottam el az árukereső honlapjára, onnan átkattintva pedig az iPon Computer oldalára. Az árukeresőn szerepel a konkrét cikkszám és a termék valós képe is, és az iPon oldalán is ugyanaz a kép található, így megrendeltem az említett táblát.

Már az is furcsa volt, hogy előzetes telefonos érdeklődésem után ( azt kérdeztem meg, hogy az élettartam garancia ( amit az árukeresőn, valamint az összes magyarországi forgalmazó és a gyártó honlapján is feltüntetnek a termék leírásában, és a beszélgetés előtt még az iPon honlapján is megtalálható volt a paraméterek között ) mit jelent pontosan, és hogy ki vállalja, probléma esetén kihez kell fordulnom ) telefonon közölték, hogy az iPon csak 1 év garanciát vállal a termékre, az ez utáni esetleges meghibásodással a gyártót kell majd megkeresni ( akinek nincs magyarországi képviselete ), a beszélgetés után pedig gondosan eltávolították a honlapjukról az összes NOBO termékre vonatkozó kiterjesztett garanciát tartalmazó pontot...

Az igazi meglepetés viszont csak az átvételkor ért, amikor észleltük, hogy nem is a rendelt terméket, hanem ugyanennek a gyártónak egy teljesen más típusú tábláját próbálták "ránksózni". Miután szóltam, az volt a "magyarázat", hogy az iPon honlapján nem szerepel konkrét cikkszám, csak az, hogy "60x90-es zománcozott tábla", és én azt is kaptam... Értem... Vajon honnan kellett volna tudnom, hogy az a termék, amit az iPon valójában forgalmaz, nem az a termék, amit hirdet, és amit én szerettem volna vásárolni? A google-ba pontos típusszámot beírva jött fel az árukereső oldala, szintén a konkrét típusszámot és képet mutatva az ajánlatban. Erre kattintva az iPon oldalán ugyanaz a kép és megnevezés, de már valóban típusszám nélkül. És persze a az iPon által kiállított számlán sem szerepel konkrét azonosító, ami alapján egyértelműen be lehetne azonosítani, hogy a NOBO melyik táblájáról van is szó...

Természetesen visszakaptuk a vételárat ( vagy legalábbis remélem, hogy visszakaptuk, mert kártyával fizettünk ), de ez sajnos nem boldogít, mert nem lett táblája a kislányunknak, aki ajándékba kapta volna, és nagyon várta, örült neki. :-( Ha tudjuk, hogy ez a termék nem AZ a termék, szívesen kihagytuk volna a belelkesítését, az odabumlizást és a 2 flegma kollégát is... Kedves HunRépa miért jó ez Nektek? Miért nem lehet pontos megnevezést és típusszámot írni a termékhez elkerülendő a félreértéseket és az ezzel járó mérgelődést, hercehurcát és rossz szájízt?

(#9943) S.O.S.


S.O.S.
senior tag

Sziasztok !

Én már több alkalommal rendeltem az Ipon oldaról.Nagyon nagy problémám még nem volt velük.
Volt nagyon régen garival kapcsolatos problémám de az nagy nehezen megoldódott !
Most értetlenül áltam a kibontott csomagom garancia jegye előtt amin 1 év garancia szerepelt az MSI Z370 GAMING5 lap esetében :((( Sosem vásároltam és nem is fogok olyan terméket amire csak 1 évet adnak! A 3 év a minimum és általában azt is adnak a termékek mellé... A vásárlás napján is 3 év garancia volt a honlapon az alaplap adatainál feltüntetve!
Ebben a pillanatban is 3 év szerepel!

Irtam nekik levelet remélem kapok másik gari papirt... ellenkező esetben vissza fogom küldeni a lapot..
Üdv,

(#9944) S.O.S.


S.O.S.
senior tag

Helló !

:((( Ez idáig nem kaptam választ !!!!!

(#9945) Devastate


Devastate
csendes tag

Sziasztok!

Levan hallva az Ipon oldala mert rendeltem termeket de ugyan ugy a kosarban van es email se jott😂

(#9946) S.O.S. válasza Devastate (#9945) üzenetére


S.O.S.
senior tag

Szia !

Szerintem most a "fekete péntek" miatt lehetnek gondok ,de nem csak náluk hanem a többi áruházban is !
Gondolom ezen a napon többen keresik fel a webáruházakat és nem birja a server :)

Üdv,

(#9947) WildSeven


WildSeven
tag

Vettem egy fülest tegnap, kibontottam, másnap vettem egy másikat, azt is kibontottam és rá 15 percre mindkettőt visszavittem, hibátlan zsírmentes bontott állapotban. Ki se bontotották őket, ránéztek, ja, füllhallgató? Kibontottad, higéniai okokból nem vesszük vissza bocs. Hát lehet egy bagázs ennél nagyobb seggfej? Komolyan nem értem, hogy a francba nem záratták még be őket.

EVGA 3080 Ti FTW3 Ultra / R5 5600X / Arctic Liquid Freezer II 240 / Corsair Vengeance LPX 32GB DDR4 3600Mhz / Gigabyte B550M AORUS PRO-P / 870 EVO 2TB + 1 TB / MP510 1TB / ADATA SX8200 2TB / Alienware 34" 21:9 / Corsair K70 / Logitech G Pro Wireless / iPhone 12 Pro / Apple Watch Series 6 44mm

(#9948) fricz19 válasza WildSeven (#9947) üzenetére


fricz19
őstag

Most akkor nem használt, vagy használat jeleitől mentes?

AM4/ Intel 8-12. gen CPU-t, Alaplapot, Tápot, DDR4-t, SSD-t VGA-t veszek!

(#9949) WildSeven válasza fricz19 (#9948) üzenetére


WildSeven
tag

A kettő nem zárja ki egymást. A fülembe nem volt, csak a nyakamba. De ezt ők nem tudhatják, hiszen ki sem bontották őket. Mondjuk kiváncsi vagyok, hogyan állapították meg a túlzsíros állapotot kibontás nélkül 😂😂

[ Szerkesztve ]

EVGA 3080 Ti FTW3 Ultra / R5 5600X / Arctic Liquid Freezer II 240 / Corsair Vengeance LPX 32GB DDR4 3600Mhz / Gigabyte B550M AORUS PRO-P / 870 EVO 2TB + 1 TB / MP510 1TB / ADATA SX8200 2TB / Alienware 34" 21:9 / Corsair K70 / Logitech G Pro Wireless / iPhone 12 Pro / Apple Watch Series 6 44mm

(#9950) fricz19 válasza WildSeven (#9949) üzenetére


fricz19
őstag

Szóval vettél kettőt csak azért, hogy a nyakadba akaszd?

AM4/ Intel 8-12. gen CPU-t, Alaplapot, Tápot, DDR4-t, SSD-t VGA-t veszek!

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  iPon Computer
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.