Hirdetés

2024. május 19., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  iPon Computer

Hozzászólások

(#10135) HUN]Repa válasza vasi89 (#10118) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

Ha kiderül a hiba (pl nincs is, vagy nem az a termék), akkor nem tudjuk tovább árulni, tehát töröljük. Ha a hiba a beszállító téves információin alapul, akkor a többi, jellemzően raktárkészletet nem tartó, rendelésből dolgozó cégnél ugyanaz az infó lesz kint egy ideig. Én nem annyira 3 heteket hallok az ügyfelektől, de nem kizárt, hogy van olyan bolt természetesen, vagy kinek milyen a lapjárása. 2-3 hét alatt a nagy átlag nálunk is megvan egyébként. Van olyan termék, amit azonnal cserél beszállító, van olyan amihez még alkatrészt is rendel a szerviz...

God save us from the arrows of the Hungarians.

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  iPon Computer
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.