Hirdetés

2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  iPon Computer

Hozzászólások

(#10501) bul07 válasza Revoltek (#10499) üzenetére


bul07
nagyúr

Hát ha visszajövő üzentre válaszolsz akkor küldi az előzményeket is, így nem kell még egyszer leírni

Ha viszont csak úgy küldözgeted akkor elképzelhető egyik ügyintéző nem tudja hogy a másik mit válaszol a másik e-mailedre

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

(#10502) Revoltek válasza bul07 (#10501) üzenetére


Revoltek
aktív tag

Természetesen visszajövő üzenetre válaszoltam. Ezért is olyan érthetetlen számomra a dolog. Mindegy is, a tanulságot levontam.

(#10503) bolic


bolic
őstag

Most először rendeltem végre az új weboldaltól. :D Úgy tűnik, minden rendben lezajlott a rendelési ügymenetrend. Rájöttem, a beállítások néhány opció átkerült a rendelési oldalára, úgyhogy nincs para. :Y :R :K :))

Siketeknek ártalmasak az érzéketlen tuskók!

(#10504) bolic


bolic
őstag

Tök szuper, hogy megcsinálták a rendelési folyamatábrát! :C :Y :R ;] :P ;)

Siketeknek ártalmasak az érzéketlen tuskók!

(#10505) bolic


bolic
őstag

Kb. 800 GB film fel lett másolva szerver gépről és nem lett semmi baja a WD Blue 2TB WD20EZRZ winyónak, ezúttal megköszönöm, mivel egyelőre ez volt az utolsó vásárlásom, nem a bolt minőségétől függ hanem más életem lesz valamikor és be kell fejezni magam. :O :(

Ipon nagykereskedés óta vásároltam, olyan kb. 15 éve lehetett. Bye-bye! Lehet hogy nem lesz másik életem, és folytathatom a vásárlást, majd kiderül! ;] :DDD :N :R

Siketeknek ártalmasak az érzéketlen tuskók!

(#10506) tomgabor


tomgabor
senior tag

Visszakaptam a pénzem és vettem egy másik DisplayPort kábelt(nem igazán volt zökkenőmentes), de ez sem jó.
A Gembird(3000Ft) kábellel fél óránként elment a kép, most az Akyga-val(1500Ft) ritkábban megy el. Noname HDMI, noname DVI-D és HP DisplayPort kábellel nem megy el a kép egyik monitoromon sem, de természetesem HP kábelt sehol nem lehet már kapni, csak ilyen noname kábeleket. Nem 4k-ra kell hanem 1080p 60Hz-hez hogy tudjam használni az Eyefinity-t.

(#10507) zseko


zseko
veterán

Jól látom, hogy a részletre vásárlás is megszűnt? Akkor legközelebb máshonnan kell vásárolnom.

HR24.hu

(#10508) Gazs


Gazs
tag

Sziasztok!

Az a kérdésem, hogy a g.skill ramokra mért csak 1 év garancia van az ipon-nál, és ha tőlük veszek, van-e gyártói élettartam garancia rájuk? Elkövettem azt a hibát , hogy rendeltem tőlük és utána néztem , hogy csak 1 év garanciát írnak az oldalukon, ez miért lehet? Többi boltban 2-3-5 év garanciát adnak.

Ti tudtok adni erről valamit? Vagy mondjam emiatt vissza a rendelést , vagy g.skill jó memória és úgyse lesz sok év használat után se problémám vele? https://ipon.hu/shop/termek/gskill-8gb-aegis-ddr4-3000mhz-cl16-f43000c16s8gisb/1561149, erről van szó, ebből rendeltem 2-őt.

Előre is köszönöm a válaszotokat.

(#10509) knuckle válasza Gazs (#10508) üzenetére


knuckle
aktív tag

valószínű külföldről érkezik...ilyenkor csak egy évet vállalnak rá, a többi ezen felül a te dolgod lesz...gyártóhoz kiküldeni stb stb...
de ahogy te is mondtad, ezek a ramok jók. ha gond van vele, az vagy már azonnal, vagy egy éven belül kiderül. :)

"...ki korpa közé keveredik, az beleesett a moslékosvödörbe..."

(#10510) ƵøŁĭ


ƵøŁĭ
veterán

Sziasztok!

Hitellel kapcsolatban van valakinek tapasztalta?Szeretnék egy adott összegű (300k) gépet hitelre vásárolni úgy,hogy elő is törlesztenék.Nincs valami árú hitel kalkulátor?

[ Szerkesztve ]

(ง'̀-'́)ง(ง'̀-'́)ง

(#10511) knuckle válasza ƵøŁĭ (#10510) üzenetére


knuckle
aktív tag

Hali

De van. az adott termék adatlapján van. beteszed kosárba, és ha meghaladja a 100k-t, elérhető lesz a fizetési lehetőségek között a Cofidis Webshop hitel rádiógomb.
A megrendelés véglegesítése után a kalkulátorban küldheted be a hitelbírálatot.
Ott tudsz önrészt is megadni, stb stb...

:R

[ Szerkesztve ]

"...ki korpa közé keveredik, az beleesett a moslékosvödörbe..."

(#10512) , válasza Gazs (#10508) üzenetére


,
addikt

Azt előre megjósolni nem lehet, hogy lesz-e baja pár év múlva vagy sem. Bármi tönkremehet, a RAM-ok is természetesen.

(#10513) lafaty80


lafaty80
őstag

Érdeklődnék hogy elállás estén ugyebár a jelzés szándéka után 14 napon belül kell visszatéríteni. Ipon által küldött levélben annyit tesznek hozzá hogy "amit csak a termék visszajuttatása után tudjuk eszközölni".
Ez csak nekem félreérhető kicsit? Tehát a 14 napot nem onnan kellene számolni amint megkapják, hanem csak feltétele a visszafizetésnek hogy meg is kapják (természetesen).
(Bár esetemben pont kivárják a 14 napot ahogy elnézem...)

Cuccaim: https://kit.co/lafaty

(#10514) Revesz válasza lafaty80 (#10513) üzenetére


Revesz
aktív tag

Sziasztok

Tegnap este meghalt a videokártyám az esküvői képeink nézegetése közben...megszűnt képet adni, ettől függetlenül a gép az megy mert windows hangok is vannak meg a nethez is csatlakozik. Másik gépben kipróbálva is ez a jelenség.

A pláne az, hogy két hét van a gyártói garanciából(msi), majdnem sikerült megszívatniuk teljesen. Sajnos ezt a kártyát már nem gyártják...
Van arra esélyem, hogy kicseréljék majd valami másra?

Bocs Lafaty, nem válasz akart lenni.

[ Szerkesztve ]

(#10515) subaruwrc válasza Revesz (#10514) üzenetére


subaruwrc
félisten

minél előbb juttasd vissza hozzánk
ha még 2 hét van a garból akkor intézhető

majd ad a nagyker egy új generációs cserét helyette.

(#10516) Franklin válasza Revesz (#10514) üzenetére


Franklin
addikt

"meghalt a videokártyám az esküvői képeink nézegetése közben"

Ez egy égi jel, én elgondolkoznék az életemen a helyedben... ;] (no offense)

(#10517) Revesz válasza subaruwrc (#10515) üzenetére


Revesz
aktív tag

Köszi szépen a választ, sajnos csak szerdán tudom majd elvinni a kártyát, de még akkor is időn belül lesz bőven.

Franklin: Ha ez egy Isteni jel akkor kicsit későn érkezett xD.

(#10518) bul07


bul07
nagyúr

Ilyen se volt még, tegnap megkaptam a csomagszámot, de a csomag nem lett átadva futár cégnek

Hmm

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

(#10519) Csacsa75


Csacsa75
csendes tag

Egy tanácsot szeretnék kérni iPon garancia ügyben.
2018.09.16 án felküldtem egy Giga 980Ti extreme waterforce kártyát amit a visszajelzés alapján 09.18 át is vettek. Kb 2 hetente érdeklődtem, de eddig semmi. A giga 3 Magyarországi disztribútora a kártya gyári száma alapján nem találja a terméket. Szerintetek?

(#10520) knuckle válasza bul07 (#10518) üzenetére


knuckle
aktív tag

Szia!

Pedig fel lett adva a csomag a rendszer szerint. :Y
Mégpedig Feladás dátuma: 2018-10-24 17:50:04

A GLS csomagkövetés szerint pedig már kézbesítve van.

:R

"...ki korpa közé keveredik, az beleesett a moslékosvödörbe..."

(#10521) bul07 válasza knuckle (#10520) üzenetére


bul07
nagyúr

Persze
Csak ugye nekem az volt furcsa hogy 24-én jött a rendes email mind az ipon-tól mind a GLS-től hogy csomag feladva
De 25-én délutánig semmi más infó a GLS rendszerébe se, se hogy depo-ba beérkezett volna semmi

Így jött

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

(#10522) knuckle válasza bul07 (#10521) üzenetére


knuckle
aktív tag

Úgy tűnik, tett egy napos kitérőt :U
Többnyire pedig nem szokásuk csúszni vele. Aznapi feladás, másnap már az esetek 90%-ban célba ér :K
A lényeg, hogy megérkezett :))

"...ki korpa közé keveredik, az beleesett a moslékosvödörbe..."

(#10523) stLhee


stLhee
csendes tag

Sziasztok!

A cég belső viszonyaira rálátóktól szeretném kérdezni, hogy az utóbbi időben mi törpént az Iponnal? Tényleg ennyire balfékek lettek vagy valami egészen más lehet a háttérben?

Az esetem főszereplője (ahogy korábban egyszer már meséltem róla) egy Corsair Vengence 8G-s DDR3 kit, amit meghibásodása miatt 2017. november végén jelentettem le és amit a TOF-os garifutár csak négy nap folyamatos hitegetés után tudott elvinni, de december 5-re sikeresen megérkezett az Iponhoz. A reményt feladva, de bízva a csodában, hogy karácsonyra még elkészül, 22-én érdeklődtem, de csak a szokásos 15 napos blabláról írtak (de az már akkor letelt, kezit csókolom). Január 5-én jeleztem, hogy a harminc nap leteltével érdekmúlásra hivatkozva inkább a cserét preferálnám a memória javítása helyett. Ezt elutasították, de a várakozás mellett, mint lehetőséget egyúttal felajánlották a vásárláskori ár visszafizetését és a levásárlást is. Ezeket nem fogadtam el, mert a vásárláskori ár a januárinak (és a jelenleginek) is a fele, s annyi pénzből nem kapok egy ugyanolyan vagy hasonló kompatibilis kitet. Végül úgy döntöttem, hogy a békés utat választom és megvárom a javítás befejeződését.
Június 24-én az akkor már bő fél éves várakozástól kicsit türelmemet és reményt vesztve posztoltam ide a topikra: #10313. Aztán mégis hallgatva a topiktársak javaslatára, június 26-án segítséget kértem egy privát üzenetben. Pár napig figyeltem a fórumot és a levelezésem, de sajnos nem jött válasz, el is könyveltem, hogy elfelejtődött.
Aztán lassan közeledvén a gariztatás 11. hónapjának végéhez és eleget téve a kollégáim noszogatásának, ma reggel ismét érdeklődtem az Iponnál. Akik a válaszukban leírták, hogy a memória elkészült már június 26-án (!), erről emailben értesítettek is a megadott címen (ami valóban az enyém), s mehetek a termékért a Tüzér utcába vagy hozza majd a garifutár. Délben jeleztem nekik, hogy nem kaptam meg az értesítést, de hívhattak volna akár mobilon is meg alapból indítaniuk kellett volna a garifutárt.
Erre délután írnak, hogy vissza az egész, hibásan tájékoztattak, nem kapok cserét, csak a pénzt vagy levásárlást, mert a reggel még többféle kiszerelésben (=színben) kapható kit hirtelen beszerezhetetlen lett.
És akkor az ember tényleg ne kapjon agyvérzést...

El lehet gondolkodni azon, hogy mindez tényleg a véletlenek igen ritka egybeesése és az Ipon munkatársai tényleg ennyire nem értenek a saját nyilvántartásukhoz, hogy egy egyszerű keresést is ennyire el tudnak bénázni. És akkor véletlenül tényleg semmi szerepet nem játszott az ügyben a többszöri reklamálásom és az itteni pampogásom.
És no offense, de tényleg nem értem a rendes és segítőkész kollégákat, nekem a képemről égne a bőr egy ilyen után. Minimum. 11+ hónapnyi tökörészés után szvsz egy bocsánatkérés elvárható lett volna és igenis be kell nyelnie ezt egy cégnek, de legalább a mai bénázás után a cégvezetésnek illene példát mutatnia.
De hát - így úgy tűnik - a békés megegyezésnek lőttek.

(#10524) , válasza stLhee (#10523) üzenetére


,
addikt

Nem kicsit voltál türelmes... 11 hónapot várni garanciáztatásra??? :Y

(#10525) zseko válasza stLhee (#10523) üzenetére


zseko
veterán

Nem kicsit voltál türelmes... Én ennyit nem vártam volna.

Az ilyen meg ismerős: "mert a reggel még többféle kiszerelésben (=színben) kapható kit hirtelen beszerezhetetlen lett."
Nekem közel két hetet kellett várnom olyan alkatrész beszerzésére, aminél közben folyamatosan ott volt, hogy személyesen aznap, szállítással másnap/harmadnap átvehető... :U

[ Szerkesztve ]

HR24.hu

(#10526) stLhee


stLhee
csendes tag

Igen, vártam. Kezdetben részben azért, mert bíztam a tisztességükben, hátha tényleg csak lassú az ügyintézés az új év elején. Később viszont már kíváncsi lettem, hogy meddig hajlandók elmenni (úgy tűnik, elég messzire). A vicces oldalát nézve az is eszembe jutott, vajon mennyi lehet a garanciális ügyintézés Guinness-rekordja? És, hát mi más választásom lehetett volna, mikor az árlistájukban ott csücsült az adott kit, sokszor háromféle színkivitelben is? Íme a linkek, mindenki megnézheti:

https://ipon.hu/shop/termek/corsair-8gb-vengeance-ddr3-1600mhz-cl9-kit-cmz8gx3m2a1600c9b/186912
https://ipon.hu/shop/termek/corsair-8gb-vengeance-ddr3-1600mhz-cl9-kit-cmz8gx3m2a1600c9r/186911
https://ipon.hu/shop/termek/corsair-8gb-vengeance-ddr3-1600mhz-cl9-kit-cmz8gx3m2a1600c9/173133

A hibás példányom a vörös, s az árfigyelő szerint a június 26-i (állításuk szerint kiküldött) értesítés napján az kapható volt. Jelenleg a fekete még rendelhető (a 16.40-es állapotot lementettem), így nem áll meg indoknak az, hogy nem beszerezhető. Hogy az esetleg másik nagykertől jött volna? Én az Iponnal szerződtem, nem a beszállítókkal.
Amúgy meg, ha 11+ hónapot tudtam várni, pár hét még belefér. Ha azon múlik, megrendelem, hogy legyen.
Végső esetben meg ugye ott a fogyvéd és a békéltető, ami továbbra sem célom.

(#10527) sefra11


sefra11
csendes tag

üdv.

valaki nem tudja hogy holnap nyitva az ipon üzlet?

HONOR View20

(#10528) bul07 válasza stLhee (#10526) üzenetére


bul07
nagyúr

Komoly a 1év garancia, rá se néznék olyan termékre aminek 1év a garanciája
Memóriánál még a 3évet is keveslem

[ Szerkesztve ]

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

(#10529) stLhee válasza bul07 (#10528) üzenetére


stLhee
csendes tag

Nekem még ötöt adtak, 2021-ig (lenne) érvényes. Érdekes, hogy mennyire csökkentik mindennek a garanciaidejét :(
Tényleg, csere esetén mennyit adnának rá? Az egy év lenne érvényes 2019-ig, vagy a régié 2021-ig?

(#10530) knuckle válasza sefra11 (#10527) üzenetére


knuckle
aktív tag

Szia!

Nem leszünk nyitva. Következő munkanap 11.05 hétfő. :R

"...ki korpa közé keveredik, az beleesett a moslékosvödörbe..."

(#10531) sefra11 válasza knuckle (#10530) üzenetére


sefra11
csendes tag

:K

HONOR View20

(#10532) Zoltn válasza stLhee (#10526) üzenetére


Zoltn
senior tag

Ez a sztori kísértetiesen hasonlít a sajátoméhoz. Én egy SSD-vel jártam így.

"Music is your only friend. Until the end!"

(#10533) samu2062


samu2062
aktív tag

Sziasztok!
Érdeklődnék,hogy van e valakinek tapasztalata az alábbiakkal.
Rendeltem az Ipon-tól,egy Microlab solo 9C aktív hangfalat.Október 16.-án érkezett meg,hibásan.Olyannyira hibásan,hogy egy mukknyi hangot sem tudtam kihozni belőle,akárhogy próbáltam.Még aznap jeleztem a problémát és mivel döglötten érkezett és nem nálam ment tönkre x nap után,kértem cserét.Azt írták,hogy kicserélik.A másik lehetőség az elállás lett volna,de mivel ígéretet kaptam a cserére,ezt választottam.Másnap megrendeltem a garancia futárt.Október 26.-án jött érte a GLS és elvitte.Október 29.-én kaptam e-mailt,hogy megérkezett hozzájuk.
A kérdéseim:Mennyi ideig tart egy ilyen csere?
Ha most rendelnék egyet,azt írja 14.-én érkezne meg.Gondolom én,hogy ha ők rendelnek nekem egy másikat,az is megérkezik eddig az időpontig,úgy,hogy eddig gondoltam várni reklamálás nélkül.
Ilyenkor tényleg cserélik,vagy átvernek és megpróbálják megjavítani?
Aggályaim lettek ezzel kapcsolatban.Nekem ne javítgasson egy eleve szar készüléket,hanem cserélje.Főleg,hogy ígéretet tett rá.Feljegyeztem a hangfal gyári számát.
Ha ugyanazt küldik vissza,mit tudok tenni?
Az elállási időt túlléptem.Ilyenkor újra indul esetleg,a 14 nap?
Mert,hogy még meg sem tudtam hallgatni azt a nyavalyás hangfalat,ki sem tudtam próbálni és azt sem tudom,hogy tetszik e.Szóval örülnék,ha újra indulna a 14 nap elállási jog.
Vannak ezekkel valakinek tapasztalatai?
Elnézést,hogy hosszú lett és több kérdésem is van,de nem vagyok tapasztalt internetes vásárló.Az Ipon-tól most rendeltem először és biztos vagyok benne,hogy utoljára is.
Köszönöm előre is a segítséget!

(#10534) Jester01 válasza samu2062 (#10533) üzenetére


Jester01
veterán

Az Ipon-tól most rendeltem először és biztos vagyok benne,hogy utoljára is.

Még ugyan semmit nem követtek el, de máris elítéled őket? Szép. Arról nem tehetnek ám, ha egy termék gyári hibás a cserét pedig megígérték.

Jester

(#10535) h1mpi válasza samu2062 (#10533) üzenetére


h1mpi
nagyúr

Ilyenkor mindig el kell állni és venni egy másikat. Sokkal gyorsabb az ügymenet.

Eladó egy használt HyperX Alpha Gamer füles - 12 999 Ft

(#10536) samu2062 válasza Jester01 (#10534) üzenetére


samu2062
aktív tag

Ne haragudj,de ha csak arra 10 napot kellett várni,hogy a garanciafutár rendelésemre valami történjék,akkor el tudom képzelni mennyi ideig fogják húzni a cserét.Ha egyáltalán kicserélik.Arról nem ők tehetnek,hogy rossz volt a termék.De az ügyfélhez való hozzáállásról igen.Kifizettem 70k-t erre a termékre,ami nekem sok pénz.Elhiszem,hogy más ennyiből "reggelizik",de ez sajnos nem én vagyok,úgy,hogy szeretném élvezni mielőbb a terméket,amit kifizettem.Az ígéret is egy dolog.Például pár munkanapot ígértek a cserére is,de ez már most látszik,hogy több hétig,ha nem 1-2 hónapig el fog tartani.Engedd meg,hogy megkíméljem magam a többi esetleges herce-hurcától azzal,hogy nem rendelek az Ipontól,de a netről sem nagyon.A kérdéseim továbbra is fennállnak,ha tudsz érdemben hozzászólni,akkor megköszönöm.

(#10535) h1mpi Úgy néz ki jobban jártam volna,de egyrészt nem állt szándékomban elállni a vásárlástól ezért,másrészt meg arra is azt írták,hogy a visszaérkezéstől számítva 14 nap a visszafizetés.Utána tudtam volna rendelni csak másikat,amire megint várnom kellett volna mire megjön.Mivel a csere gyorsabbnak látszott és amúgy sem akartam én sem kicseszni velük,hogy visszaküldözgetem,ezt választottam.De látom,hogy kár volt.

[ Szerkesztve ]

(#10537) samu2062 válasza samu2062 (#10536) üzenetére


samu2062
aktív tag

Sehol senki? :D
Ma elkezdtem a "kardozást" az iponnal.Ahogy számítottam rá,nem lesz egy sima ügymenet.Olyanokat írtak,hogy csak lestem.Még mindig várok,abban bízva,hogy kielégítő megoldás születik.Meglátjuk.

(#10538) L4mie válasza samu2062 (#10537) üzenetére


L4mie
veterán

sok türelmet!!!!

Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák

(#10539) samu2062 válasza L4mie (#10538) üzenetére


samu2062
aktív tag

Köszönöm,de
úgy néz ki megoldódik a dolog.Bepróbálkoztak ezzel-azzal,de nem hagytam magam.A megoldás végül,a pénzvisszatérítés lesz.Levásárolhattam volna,de ilyet szeretnék,úgy hogy másra nem vásárolom le.Ha visszajött az ára,megrendelem máshonnan.

(#10540) Putyin90


Putyin90
senior tag

Sziasztok. Még pénteken rendeltem pár alkatrészt a gépemhez, mert a többi bolthoz képest nagyon jó áron voltak. Ebből 2 alkatrésznél az volt a státusz, mikor leadtam a rendelést, hogy 11.21-én érkezik be. Ennek tudatában rendeltem. A kiszállításnál a csütörtököt jelöltem meg, vagyis 22-t.
Az oldalon, ha rámegyek a Rendelések pontra ez szerepel: Kiszállítás 2018. november 22.
Tegnap jött SMS és email is. Az SMS-ben az szerepel, hogy VÁRHATÓAN 21-én feladják. Az emailben pedig, hogy "Az alábbi termékeket szerdán adjuk át a futárnak, innentől 1-3 munkanapon belül kiszállítják Önhöz."
Ha 1-3 munkanapon belül szállítják ki, akkor közel sem biztos, hogy csütörtökön megjön. Mi a tapasztalat ilyenkor? Meg fogom kapni csütörtökön? Csak mert nekem sem mindegy, hogy hány nap szabit pazarlok el..

(#10541) tlac válasza Putyin90 (#10540) üzenetére


tlac
nagyúr

szerintem jó esély van rá, hogy megkapd csütörtökön

egyébként én utálom a futárokat lesni és kerülöm, ahogy csak lehet és rendelek csomagpontra, sokszor még akkor is ha máshonnan kell vásárolnom és drágábbra is jön ki

[ Szerkesztve ]

(#10542) Itome


Itome
tag

Sziasztok!

Rendeltem egy RTX 2070-et, ami tegnap érkezett meg. A webshopban is úgy volt, hogy ajándék BF5-öt adnak mellé, sőt a kosárba is 2 termékként kezelte (maga a kártya meg az "ajándék"), no de a kódot velemiért kifelejtették.
Írtam nekik még tegnap este emailt (ugyanis csak este értem haza, hogy ki is bonthassam a motyót), de azóta nem jött válasz, pedig azt szajkózzák, hogy 1 órán belül válaszolnak.

Szerintetek wtf? Én pont beszoptam a hanyagságukkal egy ~20k értékű ajándékot, vagy van némi esély, hogy küldenek kódot? :F

(#10543) Itome válasza Itome (#10542) üzenetére


Itome
tag

Update:
Túl paráztam :D csak mert nem nagyon vásároltam tőlük, nem volt tapasztalatom az ügyfélszolgálattal.
Deélután küldtek egy mailt, melyben kaptam egy kódot :) happy end

(#10544) samu2062 válasza Itome (#10543) üzenetére


samu2062
aktív tag

Csak munkaidőben válaszolnak 1 órán belül.Este már nem és hétvégén sem.De munkaidőben tényleg elég hamar válaszolnak.

(#10545) PeL


PeL
addikt

Üdv!

No akkor megosztanám ismerősöm sztoriját amit a topic címében szereplő céggel levelezett le garancia ügyben. Van neki egy ASUS DUAL GTX1060 3GB-os kártyája, tudjátok a fehér színű dupla ventis kártya, amit IPON-tól vásárolt a komplett gépével együtt, és van még rá kb 2 év garancia. A kártya hűtésének szériahibája (mivel több más ilyen kártyával vagy más de ugyanilyen hűtéssel rendelkező felhasználónál történt meg ugyanez az eset szerte a világon, szerintem szériahibáról lehet beszélni) nála is előjött, egyszer csak leszakadt működés közben az egyik venti lapátja, nagy kattanást hallott a gépből, leszedte a gép oldalát, észrevette hogy hiányzott az egyik ventilátor lapát a kártyáról. Ekkor vett egy 1080-as kártyát szintén az IPON-tól, ezt meg le akarta gariztatni.

Innen kezd érdekes lenni:

Először azt mondták neki elküldhetik bevizsgálni a kártyát de biztosan el fogják utasítani mert fizikai hibáról van szó. Ismerősöm persze nem értette, magától tört le működés közben és nem hülye hogy buzerálja a hűtést rajta mert az biztosan jót tesz neki... Szóval ismerősöm nem hagyta ennyiben, hivatkozott a garanciára, hogy minek van ha nem akarnak vele semmit csinálni? Ezután azt írták neki hogy szükségük lenne a letört darabra, ami valahol a gépben volt, így ki kellett neki kotorászni belőle, állítólag valahová az alaplap alá volt beszorulva...
Majd felajánlották neki a ventilátor cserét, viszont mindenképpen kell a letört darab. Fogta a kártyát és a letört darabot majd bevitte az IPON-hoz, ma pedig közölték vele hogy megcsinálták a kártyát, 5000 forintos ellendíjért jöhet érte. Ő pedig nem érti hogy miért kell fizetnie, ha egyszer garanciás a kártya. Tényleg ennyire hülyének nézik az embert hogy olyan hiba miatt kell fizetnie amit nem is ő okozott?

[ Szerkesztve ]

(#10546) Attix82 válasza PeL (#10545) üzenetére


Attix82
őstag

Üdv.

Amíg a gyártó nem ad ki hivatalos közleményt, hogy ez meg ez a típus valóban gyári hibásak addig nincs mit tenni....bizonyítani meg úgysem tudja, hogy mi történt vele.

(#10547) subaruwrc válasza PeL (#10545) üzenetére


subaruwrc
félisten

Na ezt inkább ne feszegessük. Fizikai sérüléssel egyrészt sok helyről el is hajtanak élből. Másrészt a nagy széria hibára utaló linkek közül mind a háromról kiderült hogy külső behatàsra törtek le. ( Egyik linken úgy kezdi a tulaj hogy balesetből letörte. Másikon már sérülten de újra csomagolva kapta a kártyát ami ráadásul másik típus. A harmadikon is kiderült hogy bele ért valami. Semmiféle széria hiba nincs. Ezen az előkerült darabon is egyértelműen látható volt az ütés nyoma ahol hozzá ért valamihez. Szóval nem hogy nem garanciális hibás a termék de ha a kicseszésre akarnànk játszani amit te itt próbálsz elő adni akkor elhajtottuk volna egyszerűen garvesztessel ennek ellenére vissza kapta javítva úgy hogy még mindig garos ...

(#10548) PeL válasza subaruwrc (#10547) üzenetére


PeL
addikt

Először is én nem próbálok előadni semmit, csak leírtam a történetet amit elmondtak, hátha másnak tanulságos lesz. Ha elhajtottátok volna garanciavesztéssel nyilván nem hagyta volna ennyiben mivel nem csinált ő semmit a kártyával, mióta az IPON-tól megrendelte a gépet összerakva, bele sem nyúlt csak akkor mikor memóriát cserélt-bővített, mikor ki kellett takarítani akkor is elvitte szakboltba kitakaríttatni. De biztos akkor megfeszegette direkt a venti lapátokat... Ha az ismerősöm által bevitt kártyára érted hogy szerinted beleért valami az ütés nyoma miatt, persze hogy látszódhatott rajta nyom, mikor lerepült forgás közben a kártyáról és hozzáütődött valamihez nyilván... Azért tényleg nem kéne a vásárlóra hárítani mindenáron a hibát, amúgy is eléggé lerázás szaga volt a dolognak eleinte.

Innentől egyébként engem nem érdekel az ügy, majd továbbítom ismerősömnek a reakciódat is aztán majd eldönti hogy mit szeretne tenni a továbbiakban.

[ Szerkesztve ]

(#10549) subaruwrc válasza PeL (#10548) üzenetére


subaruwrc
félisten

mi legyen ebből másnak tanulságos?
hogy valami beleért a lapátba,letört és ez utána miért nem garanciális probléma?

ha elhajtottuk volna garvesztessel ahogy mondjuk 10 ből legalább 8 kisker akkor mégis mit nem hagyott volna annyiban ? vesztett helyzetből indul,az a baj.

bele se nyúlt senki csak mikor memória lett bővítve meg mikor takarítoták ? ja oké.
arról nem beszélve hogy az oda vissza szállítás alatt össze rázódhatnak a gépen belül a kábelek amik következő indításkor szépen beleérnek a ventibe.

te nem láttad a nyomot a lapáton ezekszerint különben nem írnál ilyen csacskaságot hogy az elrepülés után keletkezett a sérülés :D

akkor nem a venti 2/3-adánál lenne rajta ütés hanem mondjuk a végén a sarkán ahol először oda ér.
de ez meg legyen a szakértők dolga megállapítani.

lényeg hogy segítőkészek voltunk és a lehetőségekhez képest mindent megtettünk hogy működőképes terméket kapjon vissza az ismerősöd erre te leírod ezt ide hogy az egyszerű embernek lejöjjön a tanulság belőle hogy az ipon megint k..csög volt ...

arról nem is beszélve hogy a " széria hibát " nem támasztja alá semmi.
írtad volna hogy csapágy hibás lett a strix 470-570-e vagy a gigabyte akármelyik típusú kártyája még le is okéztam volna. azok között tényleg van ami széria hibásan ugyanúgy fárad el mindig,de ez .. semmi

(#10550) PeL válasza subaruwrc (#10549) üzenetére


PeL
addikt

Félreértettél, vagy én nem voltam teljesen világos. Nyilván azért van az én gépem is teljes egészében az iPon-tól, mert tudom hogy ilyen problémásak vagytok :DDD (mondjuk nekem eddig még nem kellett a configomból gariztatnom semmit mert minden működik ahogy kell két éve... *lekopog*) Meg nyilván ugyanezen okból ajánlottam neki az iPon-t hogy onnan rendelje a gépét. A ventilátor lapáton azért lehetett olyan nyom, mert ismerősöm elmondta, valahová be volt szorulva, nyilván mikor kiszedte akkor sérülhetett meg maga a lapát, ezért volt rajta nyom.

A memória bővítést megcsinálta ő maga, mivel a modulokat kb egy óvodás is be tudja rakni a helyükre, elrontani sem lehet, emiatt nem akarta becipelni a gépet. A memóriát egyébként szintén iPon-tól vette, ahogy az új 1080-as kártyáját is. A takarítást nem tudom biztosra, de lehet azt is nálatok csináltatta meg... Egyébként nekem amúgy sem kell magyarázkodnod, majd szólok neki hogy regeljen be ide ha nincs regje és megbeszélitek, továbbiakat tényleg nem szeretnék hozzáfűzni mert csak azt tudom én is amit nekem elmondott.

A tanulságot arra értettem hogy gondolja meg az ember hogy vegyen e ilyen kártyát (bár itt is igazából a hűtésre gondoltam, mert vannak 1070-es kártyák is ilyen hűtéssel)

A hűtés széria hibáját tekintve igazad van, azzal valszeg én kiabáltam el valamit, a sztorikat végig sem néztem igazából.

[ Szerkesztve ]

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  iPon Computer
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.