Új hozzászólás Aktív témák

  • Z-77

    tag

    Hát akkor jöjjek most én 3 garancia tapasztalattal az IPonnál:

    1. Valamikor 2012 környéken egy 2 hónapja vásárolt AData SSD meghalt, cserét kértem más típusra. Még azon a héten kaptam egy kétszer akkora Kingstont. Még ha egy ugyanakkorát küldtek volna meg ilyen hamar, akkor is elégedett lettem volna, külön köszönet az akkori eljárásmenetért.

    2. Egy 22 hónapos 8TB 3.5" külső merevlemez 2 év garival két évig teszi a dolgát fixen betéve a TV mögé egy kodi boxon, egyik nap egyszer csak elkezdett kattogni. Összes gyári alkatrészével kiegészítőjével gyári dobozában visszaküldöm, 20. Napon érdeklődöm mi van, gyártó vizsgálja. 38. napon kérem a cseréjét, de nincs a termék. Amúgy kb 40%-kal drágább lenne ha lehetne kapni, hát persze hogy nem volt. Jó, lesz.rom adjatok helyette Seagate 5tb kis külsőt és jár még vissza talán egy ezres, nem érdekel. Azt meg kiküldik úgy, hogy a futárnál fizetnem kell érte, holott a kosárba helyezéskor beírtam az RMA kódot. Ezt a nyomkövető infóban láttam a Gls honlapján. Írtam nekik, hogy ha sos nem utaljátok ki a 8tb árát, biztos nem veszem át fizetősen a csere 5tb-t. Ez tök hamar meg is történt, jött a futár, kifizettem. Kb 40 nap volt így a cucc nélkül de tudtam nélkülözni, nem volt olyan fontos. Meg gondoltam azért ez mégis csak egy mechanikát tartalmazó érzékeny dolog, biztos azért kell gyártóval bevizsgáltatni.

    3. Ez az ami már az első garanciális ügyintézésemhez képest döbbenetes különbség, azért írtam azt is le. 2 hónapos M.2 SSD elhal de úgy, hogy 300-zal ír és kb 1200-zal olvas a 3500/2000 helyett. Írt adatmennyiség 1.7TB. Mikor megvettem, hozta a számokat. Jeleztem, szintén gyári dobozban küldtem vissza, beérkezett. Ugyan cserét kértem, de jeleztem, hogy ennek a gyártónak a terméke nem kell többet, megjelöltem egy másik gyártóét és jeleztem, hogy kész vagyok a 2000 ft különbözetet megfizetni rá. Jön a válasz ami a köszönés után így kezdődik:

    "Tájékoztaom, hogy ez nem így működik!"

    Már itt elgurult a gyógyszerem. Mi ez a hangnem? Szálljál le a földre ember! Kioktat, majd várjam meg amíg beküldik a gyártónak bevizsgáltatni, blablablabla. Visszaírtam neki, hogy tájékoztatom,hogy márpedig ez régen így működött de oké jó, 15 napot kivárom, 38-at biztos nem. Április 25-én megkapták, most május 13 van tegnap megvettem a laptopba az ssd-t máshol, mert az azért nem elvárható szerintem senkitől, hogy 38 napjg szétcsavarozva álljon a gépe emiatt. Úgyhogy részemről ennyi volt az IPon az biztos. Havernak is onnan vettem a gépéhez a cuccokat, szóltam neki, hogy minden este fohászkodjon Istenhez, hogy kibírja a garanciális időt minden, mert kb 38 napig nem lesz gépe ha nem.

    Ja most már értem, hogy az IPon garanciával hirdetett termékeim miért kelnek el olyan nehezen a hardveraprón :D

Új hozzászólás Aktív témák