Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Hamis órák itt nem kívánatosak, semmilyen formában.
Új hozzászólás Aktív témák
-
5-ös kezelő
senior tag
válasz teratti #78118 üzenetére
Nem faggattam, mert amatőr vagyok, nem órás - de garanciában sokat hoztak vissza javítani, és mintha utálta volna egy kicsit őket / Tissot, Certina /. Kifejezetten nem ajánlotta nekem. Ha belegondolok, nekem is csak svájci órám romlott el eddig, japán vagy szovjet sosem.
39 mm-es Archimede Pilot eladó
-
vadászcsiga
félisten
válasz 5-ös kezelő #78151 üzenetére
Ez meglepő mert ezekről az árnyoldalakról nem sok szó esik itt, gondolom mert legtobbunknek japán vagy szovjet órája van
-
BAti77
aktív tag
válasz gyuri86 #78150 üzenetére
Ez egy kifutott modell. Jó nagydarab, 45 mm. Mennyire karcos a tok? Políroztatni nem igen fogod tudni, mert titán. Az ásványüveg könnyen cserélhető (akár zafírra is) és a szíj is jó méret (22 mm), könnyen kapni rávalót. A szerkezettel szerintem nem lesz gond, de az 5 atm vízállóság nekem kevés lenne...
Összességében nem rossz "Panerai pótló", de 48k-t én nem adnék érte..."Csak az az óra a miénk, amelyikben jól érezzük magunkat, a többi az ördögé."
-
BAti77
aktív tag
válasz vadászcsiga #78154 üzenetére
Az is gyönyörű rajta! Remélem, ha meglesz az enyém, csinálsz rá egy hasonlót...
"Csak az az óra a miénk, amelyikben jól érezzük magunkat, a többi az ördögé."
-
-
5-ös kezelő
senior tag
válasz vadászcsiga #78152 üzenetére
Az jó, ha másoknak megbízható és strapabíró a Certinája, én csak egy vélemény vagyok a sok közül, és az sem saját tapasztalás. De abban biztos vagyok, hogy a svájci szerkezetek nagy általánosságban szerviz- igényesebbek, mint keleti társaik. - Ha lesz időm, elolvasom a 78000 hozzászólást korábbról - nem akarok felesleges kérdéseket feltenni. - Hiába van sok órám, még sincs időm semmire.
39 mm-es Archimede Pilot eladó
-
csabulaxi
senior tag
A tescós akciós újság szerint 12-től a Heineken sörhöz órát adnak ajándékba.