Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- sziku69: Szólánc.
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- eBay-es kütyük kis pénzért
- GoodSpeed: Ma a Samsung Galaxy S24 FE-re is megérkezett az Android 15-ön alapuló One UI 7.0
- vrob: Az utolsó DOS játékok 1996 - 1997-ben, egy korszak lezárul
- GoodSpeed: Segway-Ninebot F3 E elektromos roller.
-
LOGOUT
Hamis órák itt nem kívánatosak, semmilyen formában.
Új hozzászólás Aktív témák
-
TechN7ne
nagyúr
válasz
Sir Pocok #235531 üzenetére
Még az olcsó Tissot óráknál is ugyanolyan jó a tok és a szíj minősége ,én ezt becsülöm bennük.
Az olcsó Swatch nál is hasonlót éreztem ,kezdő vagyok de lehet az összes svájci óra ilyen ,ha csinálnak bármit is bármilyen árkategóriában ,nem gurigálnak sz@rral.hallador
Még mindig a tok és a szíj minőségéről beszélünk és nem a szerkezetről ,az utóbbi annyira nem érdekel hisz van rá garancia ,2 év után szerintem meg úgy is dobom ,vagy nem ,majd kiderül.Amúgy ha annyira jók a Japan ok ,miért nem tudnak még 150k ért sem csinálni normálisan megmunkált fémet?
Viccesek ebből a szempontból ,és nyilván az ér hozzá a bőrömhöz nem a belső szerkezet ,külsőleg egyszerűen gagyik.
Egy full kínai Pagani is rendesen megcsinálja a fémszíjat - ez a felháborító!(#235534) fagyalllo
😂✌🏾
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos hozzászólásokban hirdetni!
Használjátok Hardveraprót erre!
A hirdetések linkjének megosztása is tilos!
- DELL PowerEdge R640 rack szerver - 2xGold 6150 (18c/36t, 2.7/3.7GHz), 512GB RAM,10G, H740p 8GB, áfás
- LG 27CN650N-6A - Felhő Monitor - 1920x1080 FHD - 75Hz 5ms - USB Type-C - Quad Core - BT + WiFi
- Bomba ár! Dell Vostro 15 3558 - i5-5GEN I 4GB I 500GB I 15,6" HD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Telefon felvásárlás!! iPhone 16/iPhone 16 Plus/iPhone 16 Pro/iPhone 16 Pro Max