Hirdetés

2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#53886) Memmaao válasza xmad (#53790) üzenetére


Memmaao
addikt

Nekem egy 2018as, utolsó szériás Vitara gl+ allgripem van. Anno 4,75M kp-ért a piacon a legjobb vétel volt! A Suzuki Barta Szekszárdban volt egy utolsó darab piros-fekete, szervízre a Kozármislenyi Vargàba viszem. Egyetlen hibája volt, a Bosch szenzor az adaptiv tempomatban. De az a világon mindenhol visszahívás alatt van/volt, itthon kellett futni pár kört, mire cserélték (sw frissítés, állítás, majd ezután is sz@r, csere). Ezen kívül csak a kötelező szervíz. Alkalmanként 30-38e között, attól függően, volt e fékolaj cserélve. A Vargánál bent lehet lenni a szervizben csere alatt és az egész társaság vér profi! Ennyire költségmentes autóm talán utoljára az e46os BMW-m volt, abban még német turbó és kifogástalan CRD motor volt, ott is csak a kopó alkatrészek voltak cserések, 13 évet használtam új kora óta és 450e km-rel meg tökéletes volt a gyári turbó, 250e-nél volt lendkerék csere, futómű meg lopásnak megfelelően. Imádtam. Ahogy most a Vitarát is. Nem is tudom, mire lehetne cserélni?! A családi autónk egy VW touran 7 személyes. 2.5 éves és eddig 14x volt szervizben, ilyen olyan "garanciális" hiba miatt... Gyűlölöm. Nem bízom meg benne. És egy olajcsere szervíz 87e Ft...

My name is Bond, James... Dean.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.