- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- eBay-es kütyük kis pénzért
- eldiablo: Mennyire strapabíró egy GShock?
- bobalazs: 5700x3d+4070S fogyasztása, alulfeszelése
- Graphics: Hello Moto! - Kipróbáltam a Motorola Moto G55 5G-t. (videó is)
- gerner1
- Luck Dragon: Új energia- és akkumulátor-címke az okoseszközök dobozában
Új hozzászólás Aktív témák
-
zoleee24
tag
Jah, mondjuk nem különösebben zavar, télen lett volna jó tudni hogy minusz hány fok van vagy fagy-e már kint éppen, hogy mennyire lehet bohóckodni vele.
Most benne van az egység csak lehúztam a gyorscsatlakozót így nem villog az arcomba.Az meg hogy pillanatnyi fogyasztást mér nem is tudom hogy gondolták, EPIC FAIL
(Tudom, az újabbak már tudnak átlag fogyasztást is a 2-es swiftből de ez még 2005-ös kiadás) -
gerii
addikt
Azt mondjátok meg, hogy SX4 Automata váltó olaját mikor, és hol mennyiért csinálják?
Ahova szoktam vinni, azt mondták nem kell cserélni, de a pesti dugóban használva szerintem kellene. -
-
zoleee24
tag
Nem, direkt nem oda vittem mert rablók.
Klímáshoz vittem, univerzális kapcsoló van benne, vagy olyat tettek bele erre már nem is emlékszem.Ami nekem problémás az információs kijelző (középen, fogyasztás, hő, óra), na ez nekem csíkoz, újraindulgat.
Márkaszervíz mondta hogy csere, 47ezer! Mondom mivan, na neee ?!?
Erre fogtam lehúztam a csatiját azóta nem zavar. Nem kell az oda -
kunberci
senior tag
0W-20 olaj elvileg a 2010-2016-os Swifthez van gyárilag, de a 2005-2010es-hez is használhatod. A 0W-20 olaj nagyon híg minden kis helyre befolyik. Jobb kenést biztosít hidegben, viszont mivel nagyon híg, ezért jobban fogy a motorból, mint a vastagabb olaj. Nincs más teendőd ami elfogy azt pótolni kell.
-
zoleee24
tag
Bizakodhatsz, hogy kapcsoló, nálam volt már ilyen, világított a kapcsoló az utastérben olyan volt mintha menne a légkondi, aztán meg nem kapcsolt. Filléres dolog volt.
A gáz töltés már neccesebb, de szerintem az a ritkább, ha addig ment rendesen, nem gondolom hogy egyik pillanatról a másikra megtört a cső, vagy eleresztett egy illesztés, Swiftre nem jellemző.Ú fejből meg nem mondom milyen méret, csináltunk hozzá speciális kulcsot, hogy jobban odaférjen és ne "nyalja" el a csavarfejét. Emberesen belehúzták az utolsó szervízes alkalommal
-
zoleee24
tag
Akkor lehet eleresztette a gázt, van ilyen sajnos, vagy kapcsoló hiba (ennek drukkolj, mert ez filléres dolog
).
@ Kornel - Igen viszont figyelembe véve a telet (-20 vagy az alatt hőmérséklettel) amikor is az olaj ledermed, pont emiatt lett 5W40, a 0 vagy -10W40 helyett
@pjen - abszolút igazad van, nem feltétlenül olaj függő, állítólag szerencse kérdése Suzuki szervizes ismerős is mondta. De ha lehet akkor megelőzöm, plusz nekem adja nagyon a vajpuha váltó.
+ mivel magamnak cseréltem láttam mi jött ki belőle... háááát... pedig az Eneos nem a legrosszabb minőségű olaj.Nekem elvileg gyertyasor csere lenne lassan (104 ezer km), de 120.000-ig bőven jó.
-
xmad
őstag
válasz
kunberci #28257 üzenetére
Ma bementem személyesen a Tatabányai márkaszervízbe.
Váltó olajra csak annyit mondtak, hogy shell..
amikor mondtam hogy 50 ezerrel km-el ezelött volt cserélve benne ( nem tudom milyen) akkor most meglepően azt a választ kaptam, hogy akkor azt most már ki kell cserélni.
Motorolajból viszont a csóka, azt mondja 10w40.. mondom mi??? 0w20 nem??
aztán mondja hogy hát 140 ezer km nél meg a régebbi swiftnél 2005-2010 ezt szokták..oké és?? nekem 0w20 kell.. OMG...
klímával kapcsolatban, holnap megyek klímáshoz, de kicsit aggaszt, hogy ha bekapcsolom a klimát semmi változást sem veszek észre a ventilátor fújta levegő hőmérséklete között.. sőt még semmilyen hangot se hallok hogy na akkor most megy a klima.. kezdem azt érezni nem lesz szerencsém, hogy csak felkell töltetni és oké
-
zoleee24
tag
válasz
villifog #28262 üzenetére
Nekem 2005-ös GLX Swift-be ENEOS 5W40 Motorolaj,ENEOS 75W90 váltóolaj került, otthon.
Én minden 3. olajcserénél cserélek váltóolajat is (kb 45 ezrenként mikor-hogy), az a plusz ötezer forint nekem belefér főleg ha két-három évre számolom.
Észrevehetően simább a váltója olajcsere után, szinte bepattan a helyére.
Inkább olajat cserélek mint váltót/nyelestengelyt.Az 5W40-re meg leginkább a sok indítózás miatt esett a választás.
-
villifog
tag
válasz
tomi5244 #28258 üzenetére
Ez az 5W-30-as olaj is jó.
4250Ft az olaj plusz 2200Ft a gyári olajszűrő, még CENTRUM akcióban is marad majd 10000Ft munkadíj. -
Studi
veterán
válasz
US.Army #28254 üzenetére
30-ig forgatni 1-esben már elég intenzív gyorsítást jelent. Ilyenkor dolgoznak a lovak a motorban, úgyanúgy próbálják elforgatni a motort a karosszériához képest, mint ahogy próbálják forgatni a kerekeket. Minimális mozgástere minden motornak van ehhez, a rezgéscsillapítás miatt nincs szilárdan a vázhoz rögzítve a motor. Ha ilyenkor gyorsan nyomod ki a kuplungot, akkor ez a hatás hirtelen megszűnik, a motor ugrik visszafele. Koppanhat egy elhalt motortartó miatt is, de ehhez a te kocsid még elég fiatal. Inkább valamielyik motorra szerelt alkatrész, vagy a kipufogó adhatja a hangot ilyenkor. Ezt nem lesz könnyű megtalálni a hangot hallva sem, nem hogy online megtippelni.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Nintendo Switch 2
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Hardcore pizza és kenyér topik
- Gumi és felni topik
- Milyen videókártyát?
- Locsolkodás helyett hardverekre feni a fogát az ünnepi nyúl
- Ózongenerátor a háztartásban
- Gitáros topic
- További aktív témák...
- LG OLED Televíziók: ÁPRILIS MADNESS -30%
- iKing.Hu - Apple Macbook 14 M1 Pro - 2021 - Használt, újszerű
- Csere-Beszámítás! Számítógép játékra! R5 5500 / RX 5700XT / 32GB DDR4 / 256GB SSD + 1TB HDD
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1070 8GB Rampage SHIVA Kolink KL 500W
- ALIENWARE Area-51 R6 Threadripper Edition 1920X
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest