Spotify
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [bitpork:] Fogyasztásra ítélve
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [koxx:] Bloons TD5 - Tower Defense játék
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] Android másképp: Lineage OS és társai
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
#78032384
törölt tag
Mondom hagyjuk, már szórakoztató olyan hülyeségeket olvasok itt. Be ne meséld nem pitiáner ügyeskedés havonta másik fiókot regisztrálni, ne hülyíts már. Legális ja hát lehet azért az apróbetűben benne van ne regelj havonta új névvel és emaillel, végül is az is legális a boltban tízszer elsétálsz a hostess előtt és betömöd egyedül a tálcányi kóstolót. Nem fog szólni csak bunkónak fog tartani. Már mondtam jobb helyeken ez nem téma, mert megveszik a családi előfizetést és el van intézve pár dollárból, néhány olcsójános ügyeskedő statisztikailag nem számít. A "beetetés" is annyira proli duma. El se tudod képzelni valaki a próba után kiváló ár/érték aránynak tartja a szolgáltatást? Főleg a régi vegyél egy darab lemezt 5 ezerért világhoz képest? Nem rinyáltak a kiadók a Spotify indulásakor, mert mindig lemaradásban vannak a technológiával szemben, ez mindig is így lesz.
A Spotify bevételének 90%-a az előfizetőktől származik, 10% a reklámos ingyenesből. Az is csak a nyugati piacokról, ahol van értelme reklámozni. Nem is a reklámbevételért van az ingyenes vonal, hanem bíznak abban ha tetszik az élmény előfizetsz. Soha nem is arra építettek amit te mondasz hogy a reklámokból majd megoldják, ismétlem 90-10 az arány. Minden évben azt lesik hány előfizetőt tudtak szerezni, hogy tudják mondani a cégbe pénzt rakó befektetési alapoknak sínen van az üzlet. 20 millió fizető 50 millió nem prémium most nagyjából a felhasználók száma. Ha modellt váltanak és 50-ből csak minden második vagy harmadik fog fizetni az is óriási növekedés, és akkor már az előadók sem panaszkodhatnak.
Nem azt mondtam nem volt jó a freemium modell az induláskor évekkel ezelőtt, csak azt hogy nem lehet örökké tartani és a változtatás ideje már eljött. Ezt jelezte a piac: az előadók, a kiadók, a versenytársak, és mi előfizetők is ha az ingyenes vonal miatt hátrány ér minket. Az mellékes te és én megvagyunk Taylor Swift nélkül (én se azt kérném tőle énekeljen nekem, jobb ötletem van) de ha egy Goldman Sachs fejes a WSJ cikkben látja az aktuális legnépszerűbb popsztár faképnél hagyta a Spotify-t a free vonal miatt, közben ők lapátolják a pénzt a cégbe, akkor egy "több millió tinilány pénzétől elesik a cég" jelölés ment a kockázat rovatba.
Téma tudnivalók
A topikban nem megengedett a családi csomaggal kapcsolatos hirdetés, "rokonok" keresése!
Szintén tilosak a zeneletöltéssel kapcsolatos kérdések is! Ezek automatikusan törlésre fognak kerülni!