- "Egyszerű" Ügyfélkapu+ regisztráció
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Asszociációs játék. :)
- Pörkölt, sós földimogyoró
- CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Minden hónapban vettem egy sorsjegyet 1 éven át! (2024)
- Milyen mosógépet vegyek?
- Digitális Állampolgárság Program
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- A nagy életmódváltás.
-
LOGOUT.hu
Mielőtt kérdeznél valamit olvasd el az alábbi Téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
AL
addikt
válasz normen82 #40748 üzenetére
Szia! Nekem is előszőr csereként egy DX sorozatu készüléket ajánlottak, de nem akartam IPS kijelzőst, ezért nem fogadtam el, így kaptam egy csereutalványt, amit a vásárlás helyén lehetett beváltani. Maga a csere Nálam hamar 1 - 2 hét alatt lezajlott. Az előzmények annál hosszabbak voltak, mert eleinte mindig csak egy apró hiba jött, amivel mindig az Ügyfélszolgálathoz fordultam levélben, mert azt hittem valami frissitési gondok vannak. Ezeket a leveleket a Szervízbe is elküldtem, talán ez is pontosabb képet adott a hibákról a Szerelőknek. Az is baj volt Nála, hogy a hiba sokszor nem is a tévénél jelentkezett, hanem a csatlakoztatott eszközökön és először azok hibájára gyanakodtam. Mire rájöttem,hogy minden nem lehet rossz és a TV nél kell a hiba forrását keresni sok idő elment. Üdv.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Folytatást kapott a Nubia különleges, zenei mobilja
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- iPhone topik
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Politika
- Mikrotik routerek
- Gitáros topic
- MIUI / HyperOS topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest