Új hozzászólás Aktív témák

  • Piftuka

    veterán

    válasz axlfsi #62251 üzenetére

    Én a helyedben mindenképpen készítenék videofelvételt (többet is, gyakran felvéve) is a jelenségről. Ha éppen nem jelentkezik a probléma, amikor kimegy hozzád a szervizes megnézni, akkor is meg tudod neki mutatni a videofelvételeket.

    "Na, ez jó is lenne, mert akkor a pénzt visszafizetik (hacsak nincs nekik még valahol raktáron új készülék, de ebből már nem hiszem...)."

    Persze, az a része nyugtat meg engem is kicsit.

    De szerintem a szervizes furcsának találta, hogy ennyire ragaszkodom a tévémhez. Gondolom az átlag vásárlók zöme kitörő tapssal fogadja, amikor meghallja, hogy visszakapja az árát, vagy új készüléket kap helyette cserébe.

    Én viszont mindenképpen szerettem volna, hogy jöjjön házhoz, és nézze meg, és utána, meggyőződéssel mondja azt, hogy "panelhiba".

    Szerintetek normális a "távdiagnosztika"? :U Persze mondta, hogy "higgye el, sok száz hibás tévét láttam; az elmondott jelenség panelhiba."

    Azt mondta, hogy "ha LG, vagy Samsung lenne, akkor a panelcsere sem jelentene problémát, mert ők raktárról mindig küldenek másik panelt. A SONY-nak viszont nincsen raktáron csere panel, ráadásul ilyen régi készülékhez eleve nem lehet már panelt kapni. Ha pedig még volna, ill. lehetne is, a SONY esetében olyan drága egy új panel, hogy a biztosító ilyenkor inkább mindig a tévé árát fizeti vissza".

    Ezek alapján, gondolom, ha kijött volna a szervizes a helyszínre és megnézi a saját szemével, akkor is azt mondta volna, hogy "panelhiba".

    Szóval mindenképpen muszáj lesz egy új készüléket vásárolnom helyette. :(

    "Aquila non captat muscas."

Új hozzászólás Aktív témák