Hirdetés
- Szólánc.
- Itt az új LOGOUT!
- Világ napszakokban (képek)
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Full-size AT form factor gépház restaurálása.
- Asszociációs játék. :)
- Gépház az asztalon. Soha nem fogom ezt megérteni.
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Milyen mosógépet vegyek?
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
Új hozzászólás Aktív témák
-
KisCobiii
aktív tag
Hát ugye nagyon nagy felújítás volt, mert az egyik hengerfej csavar tőből letört, így volt egy gépműhely a blokktestnek ahol vídia fejjel kifúrták a csavart majd menetvágás (sikeresen hála az istennek) majd az összes tömítést cseréltem a motorban, nekem ugye 135glx-em van, na kapott 136-os dugókat új gyűrűvel, új csapágyak / szimeringek, új vez.lánc, új vízhűtő, akkor a kuplung csere, valamint új vízpumpa és karbit is felújítottam... szóval elég nagy meló volt, de minden simán ment.
Skoda szervízkönyv szerinti nyomatékolás volt mindenhol, és aszerint is raktunk mindent össze.
4 napi munka volt alaposan összerakni/megpucolni és beállítgatni mindent."nincs olyan hogy lehetetlen, csak tehetetlen.."
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen