Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
perge666
veterán
válasz
#10726912 #99 üzenetére
Tyűha,akkor vannak elvárásaid..........
Amúgy teljesen igazad van.Én tutira nem tudok a simsonnak vetélytársat,nekem már volt néhány mocim,de sokkal drágább volt a fenntartásuk!
Oké hogy azok jobban mentek,a többségük,de többe voltak.
Ott van példának jelenlegi robogóm,szép és jó,de a homokba,vége,strapabíró is,de ha baja van,akkor zsebbe kell nyúlni.A mostani tizen évesek már robogóval randalíroznak,vagy nem tudom minek nevezzem,az én időmbe még a simson volt a "menő".
-
#10726912
törölt tag
Azt azért tudd, hogy csutka gázon megy mindig, akkor is ha kemény hátszelem van
Télen a hóban (ezzel a gumival
) engem tartanak fel a kocsik mikor leesik a hó...
Csak én ölök azért, ha nem indul második, max harmadik rúgásra szívatóval. A váltót nem rugdosom, bár keményen engedem ki a kuplungot. Ha jól össze rakott motort (azaz nem szelelnek a szimeringek, megfelelő a kompresszió, jól beállított gyújtás és karbi van) akkor a SIMSON megy! Aki tologatja, rugdossa, nyüstöli betegen (nem kap benzin dugulás miatt eleget,m de attól még hajtja, rángat, kopog csörög szegény, szétveri kínjában a főtengelyt egy idő után, s még sorolhatnám), annak nem marad más az em
lékébenm, csak a kínlódás. Pedig ez is olyan motor mint a többi.
Ha rendbe van rakva (fillérekből) és jól van megcsinálva, akkor megy. Én nagyon galádul el tudom küllemileg hanyagolni, de nekem minden nap reggel (sokszor télen is) beindul mennie kell, munkába járáshoz használom első sorban.
Amióta nálam van, lett csapágyazva és szimeringezve, azt is azért, mert a tudatomat cseszte, hogy 8 éve ugyanaz a csapágysor van mindenhol. A főtengely egy kicsit kottyant, de nem volt vészes, ennek két éve, jövőre kicseréltetem azt is.
Oszt hagy menjen
Ja még valami: Kérek mindenkit, hogy mutasson egy alternatívát a SIMSON ellen: ugyan annyiba kerüljön, tudjon ugyanennyit végsebességre, az alkatrész ellátottság ugyan ilyen bőséges legyen, a szerelhetősége ugyanígy megoldható legyen otthon (_ne kelljen szerelőnek elhordani a pénzt, csak mert ő ért hozzá, én meg nem meg senki sem! ), és évek múlva is ugyanígy tartható maradjon!
Napi használatra kell, nem hobbi mocikának.
Ha valaki tud, ne tartsa magában, jöhet a tanács, javaslat!
(a fenti felsorolás válasz is lehet az észre vételedre, miszerint nagyon bevállt).
-
#10726912
törölt tag
7-ik éve nyúzom.
Veszélyesnek veszélyes, de én úgy megyek a motorral, mintha bicajoznék. Sőt.
Nem motorozok, hanem közlekedek a motorral A-ból B-be. Nincsenek fékezések, csapatások, döltés, stb. Tisztes távolságot tartok a kocsiktól, szóval azért veszélyes számomra, mert a rendőr megdádázhat érte. Meg egyszer annyira elkopik, hogy a belső is kilyukad
De köv hónapra be van ütemezveS ha szét lesz szedve, akkor a féket is rendbe rakom elől hátul (_felcsiszolom a fékpofákat, hogy jobban fogjanak, kereszt irányban a fék"házat").
Örülök, hogy jobb lett a kuplung -
perge666
veterán
válasz
#10726912 #95 üzenetére
Pedig szerintem a gumit nem szabad hanyagolni,ilyen kopottan eléggé veszélyes!
Este kipróbáltam a motort,meg most reggel,és a kuplungja mintha ki lenne cserélve olyan.
Írtam már hogy nem tökéletes,de nagyon jó lett szerintem.
Ma is piszkálgatnám a szimót,de nagyon hülye szél fúj odakint,meg már az eső is esik ahogy hallom,így marad jövő hétvégére.Neked mióta van meg a motor?
-
#10726912
törölt tag
Ma a próba út közben csináltam pár képet. A kuplung kiváló, de a mosás után feltűnő festés hibák jöttek elő...
Veszek festékeket és a köv. jó időben feljavítom...két évet bírta króm részen is a festék. Aki azt mondja, azt nem szabad lefesteni, annak azt üzenem, hogy herótom van a simson=króm stílussal -
perge666
veterán
válasz
#10726912 #90 üzenetére
Nekem azt mondják hogy valószínűleg sokat kap,és azért indul pöccre,hidegen magas az alapjárat,és melegen meg alacsony!
5 liter benzinhez szoktam 1 deci olajat rakni,így melegen tutira nem füstöl.
Majd még kísérletezgetek az állítgatással,csak jött egy cimbora,és most más programunk van. -
#10726912
törölt tag
A faterodnak igaza van, azért van a zörgő hang, mert kopott egy kicsit a szerkezet. Pont semmi baj vele, úgy kell viselkednie. A kuplung állítót azért még tekerd ide oda egy kicsit, lehet, hogy másfél fordulat is elég. Ha túl laza marad a kuplungod, akkor megcsúszhatnak a lamellák és emiatt hamar elkopnak, szét törnek, stb.
Hideg olajnál másképp viselkedik, a hideg olaj nagyobb tapadást biztosít, menj néhány próbakört, aztán ellenőrizd újra!
A legjobb az, ha meleg blokknál álló motornál beteszed kettesbe és behúzott kuplungnál érzed, hogy nem forog teljesen szabadon a hátsó kerék, de nincs is túl nagy ellenállás.
Az, hogy hidegen első rúgásra beindul szivatóval, lehet azért mert frankón jó a motor
Ha nem eszi le a hajadat, nem füstöl mint egy rossz dízel, melegen szinte semmi ne látszódjon, ha az olajat jól adagolod /4 liter benzinhez1 deci olaj, ez is erősebb keverék, mint az ajánlott de ennél még nem füstöl, kokszosodik erősen, és ereje is van, kipörög, melegen nem fullad, akkor egy gondos gazdától kaptad meg
Azért a biztonság kedvéért nézd meg a főfúvókát is, hogy nincs e átfúrva, stb. S próbáld kiszámolni a fogyasztását.
Most olvasom, hogy melegen nagyon alacsony az alapjárat. Ez könnyen lehet a rossz keverék miatt. Próbálj melegen lapjáratot állítani, ha megfelelő főfúvóka van a karbiban, akkor menni fog.
Megszokott hiba, hogy hidegen akarnak állítani alapjáratot, aztán melegen nincs után állítás. Elvileg neked most ezt kell korrigálni: Menj pár km-et a motorral, legalább 10 percet, aztán állj félre és állíts a rugóval ellátott csavaron. Nekem N3-as karbi van, az felfelé áll a gázsuberház (micsoda szakszót vértem ide) mellett. Egy fordulatot tekerj be rajta. ha nem jó, leáll, állítsd vissza eredeti helyzetbe és indítsd be a motort, majd tekerj kifelé fél fordulatot. Ez a benzin levegő keverék szabályzó csavar, az alapjáratival is lehet gondod, az be van süllyesztve, így azt tekergetik ritkábban (sokan azt sem tudják, hogy van olyan, ezért ne nyúlj hozzá te sem). Egyébként a Mesebeli vándor leírja a karbi beállítást is nagyon részletesen, érdemes átolvasnod.
S még valami...mekkora a gyertya hézagod? (mesebeli leírja az ajánlottat).
Szép vas! Csak a bowdeneket rendezd el egy kicsit. Meg az első villáról hiányzik a gimi védő (harmónika), de ezeket könnyen pótolhatod -
perge666
veterán
Készítettem 2 fotót a vasról a hátsó udvaron.
A felnik,meg minden ilyen piros volt sajnos,majd valamikor rászánom magam,és lecsiszolom,meg a blokkot is szépen fel kéne polírozni. -
perge666
veterán
válasz
#10726912 #86 üzenetére
Na 2 tekerést állítottam befelé,és sokkal jobb lett,áltó helyben már nem indul elfelé,és könnyebben veszi a sebességet is,sokkal jobb lett a kar is.
Viszont ha behúzom a kuplungot,van egy kis zörgő kuplung hangja,faterom mondja hogy biztos kopott már a szerkezet és azért.
Még 1 tekerést csináltam befelé,de ekkor már nem tudtam berúgni,ezért visszatekertem az első próbálkozásra,már így is sokkal jobb.
Valameddig csak jó lesz,és nem kell szétszedni remélem.Arra van ötleted,hogy indulásnál miért indul elsőre szivatóval?
Hidegen elég nagy az alapjárata,zavaróan nagy,viszont ha bemelegszik,akkor van hogy pont jó,de van hogy már már alacsony.Örülnék neki ha a környéken néha össze tudnánk gyűlni 2-3-4 fő,és tudnánk programot szervezni,de nem sok esélyt látok rá sajnos.
Barátnőmmel szoktam néha menni mióta megvettem a Simsont is,meg néha egyik uncsitesómmal,de neki az őszön megragadt a kis robogója,és még nem csináltatta meg. -
#10726912
törölt tag
Egyébként pedig szívesen segítenék, ha el tudnád hozni
-
#10726912
törölt tag
Most állítottam be én is a kuplungot.
Ha befelé tekered a csavart, akkor tudod beállítani azt, hogy behúzott kuplungkarnál ne fogjon a kuplung. Kifelé tekerve a kuplungkart lazán be fogod tudni húzni.
Hajrá
Pedig jó lenne egy motorozás. csak mindenki messze lakik mindenkitől -
perge666
veterán
válasz
#10726912 #84 üzenetére
A kuplung kar szerintem nem is laza,nem is feszes!
Azt tudtam hogy hol a kuplung állító csavar,de nem mertem hozzá nyúlni,nem gondoltam hogy ilyen egyszerű lesz.
Ma mindenképp megpróbálkozok vele,meg fotókat is lövök,igaz egyáltalán nem nagy szám,sőt.......
Nem is azért kérdeztem hogy hozzád hordjam szervízre a motort hanem azért mert összefuthattunk volna egy kis motorozásra valamikor,de így lehet felejtős,mire elmennék vagy te,elmenne a kedvünk a motorozástól.
100km csak oda,az nem olyan kevés sajnos. -
#10726912
törölt tag
válasz
szentkuti11 #82 üzenetére
Vedd le a lendkereket és nézd meg, hogy nincs e szakadás.a tekercsnél. A neten keress rá a tekercsekre, képről rá fogsz jönni (neked a gyújtó tekercs kell). Műszerrel mérj rá a tekercsre és nézd meg, hogy nem e szakadt. Ha nem, akkor nézd meg a forrasztások épségét.A lendkerékhez árulnak lendkerék leszedő szerszámot, minden simsonosnak kötelező jellegű megvenni!
perge666:
A kuplung kar alap állapotban laza?
Annyira kell lazának lennie, hogy ne lötyögjön.
A berúgókar felőli blokk oldalon találsz a blokkon két piros műanyag kupakot.
Csavard ki a blokk közepén lévő műanyag kupakot. Ha benézel meglátod a kuplung állító csavart. Lazítsd fel a rögzítő anyát (10-es krova) és tekerj a csavaron lapos csavahúzóval kifelé két fordulatot. Tedd sebességbe álló motornál, húzd be a kuplungot és kézzel próbáld a hátsó kereket forgatni.Ha nem megy, tekerj még kijjebb a csavaron. Ne felejtsd el vissza húzni az anyát. Remélem jól írtam le, ha mégsem, akkor a másik irányba kell tekerni a csavartElvileg jól írtam.
Egyébként Borsodi vagyok.Tiszaúj környéki.
Üdv!
Nyíradony...hát ne told át hozzám a sámsont -
perge666
veterán
válasz
#10726912 #79 üzenetére
A kuplungommal az a baj,hogy amikor berakom sebességbe érzem rajta hogy indulna elfelé.
Meg amikor valami kereszteződéshez érek,és pakolnám vissza üresbe,nem valami könnyű visszapakolni,meg van hogy egyesbe gurulok,behúzom a kuplungot,és lassan gurul tovább.Elárulod melyík városba/faluba laksz?
Hátha nem lakunk messze egymástól. -
szentkuti11
addikt
válasz
#10726912 #81 üzenetére
A kipörgés hiánya után állítottam úszószintet, az már tökéletes, a karbi fúvókáit kitisztítottam, stb. Aztán egyszercsak nem lett szikra
Most nincs szikra, pedig próbáltam másik trafóval, másik gyertyával, próbáltam lekötni a gyújtáskapcsolót is, egyik sem vezetett eredményre.
-
#10726912
törölt tag
válasz
szentkuti11 #80 üzenetére
Kiskondi helyett inkább ellenőrizd le a gyújtást (EZ alapján! ), aztán ellenőrizd a karburátort is ugyanez alapján. A kiskondi vagy jó, vagy nem, inkább szakadás szokta megölni, s akkor nincs szikra. A gyertya hézagot is vissza veheted 3 tized milire, a karbiban az úszó beállítás mellett ellenőrizd a szívató gumiját is, hogy ép e, stb...
Nekem okozott már ilyen jellegű hibát az is, hogy a főfúvóka beesett a pohárba
Hajrá, legyél szisztematikus, a vándor (és mi) segít! (ünk).
-
#10726912
törölt tag
válasz
szentkuti11 #77 üzenetére
Mondd el, mi a baja. Vidéken lakom. De a Simsonnak az az előnye, hogy könnyű megszerelni, csak tudni kell, mit hogyan kell szerelni, nem bonyolult szerkezet
perge666: Igyekszem majd tenni fel képeket. Csak tiszta retek szegény, lehet hogy 15-én letakarítom és akkor teszek képet. Mi van a kuplungoddal? Még most állok neki megszerelni ezen, most rakom össze. A szimering, lamella sor, szerelő paszta, váltó olaj, és a tömítés szett együtt 4500-ba fájt, ez nem olyan sok szerintem -
perge666
veterán
válasz
#10726912 #76 üzenetére
Hűha,mire a végéhez érkeztem,addigra elfelejtettem mit irtál az elején,korán van még.
Olaj csere nekem is tervben van,hátha javul a helyzet kicsit,meg lehet csak állítani kellene a kuplungon,de nem igazán értek hozzá,így elcseszni nem akarom jobban.
Nekem is BP6HS van benne.
Én is azért tértem vissza a Simsonra,mert olcsón lehet szervizelni,és nem igényel különösebb törődést.
Nekem k.b.2-300 km megy bele 1 hónapba,de nyáron több lesz mert akkor elég sokat megyek vele csak úgy a szabadba.
Barátnőm örökölte az Aprilia robogómat,így most már vele is tudok járni össze-vissza.
1-2 képet nem készítenél?szentkuti11 : Mi baja?
Te is tehetnél fel képeket.
Én is lefotózom ma vagy holnap az enyémet. -
szentkuti11
addikt
Hát az Én 51-esem most kicsit beteg, de amúgy S51N 60/4 és ha megy akkor nagyon megy
Tud valaki Budapesten egy korrekt szerelőt?
-
#10726912
törölt tag
Lehet tudni.
Simson roller. N3-as karbi, 70-es fúvóka, 60 köbcenti, négy sebességes. Itthon háztájin átfújva, elcsesztem, messziről jól néz ki (tudom, képek). Aranyzöld díszítés, fekete az alapszín (a más bázisú festékek megmarták egymást, de akkor már se idegem, se pénzem se időm nem volt javítani).
Minden gyári állapotban van, nincs tuning. Inkább egyszerűsítés van...igyekszem a hibákat kirekeszteni.
Pl a kipufogó...a német mérnökök a vázhoz rögzítették mereven, fixen, a kiömlő toroknál szintén...
Nem elég, hogy egy ekkora batár dög csövet löktek rá. Na mindegy.
Nekem a taposó alatt megy a kályhacső. A fix rögzítés helyett betettem egy gumi kompenzátort, azon "lóg" a kipuf, így kevesebb a rezgés
Karburátor pohár tömítése is mindig szívatott. Sikerült beszereznem klingeritet. Azóta nem kellett másik.
A szivató karja is le lett cserélve...minden nap használom a motort, télen sokszor kellett volna a szivató, mert anélkül csak vánszorog, mikor igyekeznél. Kicseréltem egy montenbike első váltó karjával, fokozat mentessel. Azt ha ráhúzom, úgy marad a kar, nem kell tartanom
Ja, szétszedtem a kuplungot, négyből kettő szétment.
A kuplungon amúgy mit szeretnél újítani?Cserélni kell a váltó olajat sűrűn, akár 3 * is egy évben és nem lesz vele gondod.
Ja, gyertya is volt porondon. Végül sok olvasgatás és kínlódás után az NGK BP6HS-e vált be, az van két éve.
(hirtelen kb ennyi). Nekem minden napos használatra van a motor, mnkába járáshoz. Mennie kell, üzem biztos kell és olyan kell, ami sok használat után (egy hónapban, 400 Km átlagosan, télen nyáron) ha elkopik-meghibásodik valami rajta, akkor olcsó legyen javítani.
Minderre pompásan megfelel, meg természetesen néha jó vele elindulni csak úgy a vakvilágba
A neten a Mesebeli vándor útmutatóját használva állítom a karbit és a gyújtást, ha kell.
Na ennyi kb -
perge666
veterán
válasz
#10726912 #74 üzenetére
Csak majd győzzük olvasni amiket irkálnak.
Nem mondod hogy 10 évig nem volt újítva a moci?
Akkoriban még normálisabb minőségű alkatrészeket gyártottak,de szerintem ha nem gyilkolod,akkor a mostani cuccok sem fognak olyan hamar tönkre menni.Ezen az első hozzászóláson még nem gondolkodtam,neked van valami ötleted?
Szerintem amúgy azzal várjunk még!!A te motorodról mit kell tudni?
Leírod a fontosabb paramétereit? -
#10726912
törölt tag
Majd jön a nép, akinek van Simsonja, az szereti ezeket a helyeket.
Ha már ketten vagyunk, az eddigi létszámhoz képest már tömeg
Hamaost kezdem szétbontani a Sámsonom, mert kihullt szegénynek a haja. Illetve túl sok lett neki
Szét ment a kuplung lamellája, azaz folyamatosan fog a kuplung és megvan persze a csillió kisebb nagyobb darabka, meg a reszelék.
Szimering kell a berugó karhoz, meg a lamella sor, meg a váltó olaj, meg a tömítés szett, meg szerelő pasztám sincs már....A fene a száját, kellett ennek 10 év után ilyen hirtelen szét törnie
Gyenge f.staliga
Lehet, hogy megveszem az új dugót, meg a gyűrűket, évente kicserélem ezeket. Majd kiderül
Majd beszámolok a költségekről
U.i: Ez is érdekes darab volt, aminek a könyvét linkelted
U.i:
Akkor amíg nem gyűlünk még többen össze: mi a véleményed arról, hogy az első HSZ-t kéne megreformálnunk?
Betenni linkeket, stb. -
perge666
veterán
Van egy Simson szerelős könyvem,ha valakinek szüksége van rá,szívesen átküldöm.
Egy kis ízelítő : -
#10726912
törölt tag
Na akkor üdv minden erre tévedőnek
Lenne ötletem: tegyen mindenki ide mindent, amit tud: alkatrészeket, olcsó beszerzési helyet, vagy régebbi hibák orvoslására ötleteket, (pl karbi fedél tömítést ne gumit és parafát tegyél,hanem szerezz be klingeritet, ha más nem, lapot és vágd ki magadnak otthon, stb).
Nekem Simson rollerem van (S51E 4 sebességes blokkal, 60 köbcenis). Minden nap használom, melóba járáshoz, és minden egyéb dologra.
S lehet tákolni a szlogent. Pl:
Nem a Simson tehet róla, ha ostoba a gazdája, és nem ért hozzá!
Pörgessük meg egy kicsit a topikot, megérdemlik a simsonok, hogy legyen élő topikja!
Egyéb ötletek is lehetnek: pl robbantott rajzok a blokkokról, stb. Jöhetnek képek (meglesz az enyém is, csak legyen egy kis időm).
Üdv! -
perge666
veterán
válasz
szentkuti11 #69 üzenetére
60 000 ft-ért vettem,a típusa pedig S51N.
Kicsivel több mint 2 hete van meg,minden nap használom,eddig mindig 1 rúgásra beindult!!
Nagyon meg vagyok vele elégedve,szerintem nagyon jó vétel volt. -
perge666
veterán
válasz
KelemenUhr #67 üzenetére
WOW elég egyedi.
-
perge666
veterán
Jó kihalt ez a fórumrészleg.
Pedig most újból tervbe van,hogy veszek egy simsont,a régi szép idők emlékére,és itt szívesen beszélgetnék...... -
feketea
csendes tag
válasz
3103nwlmi #62 üzenetére
Ha a leírtak(gyújtás, karbi, stb.) valóban megfelelően vannak beállítva, akkor tippem szerint a motorod fals-levegőt szív, mégpedig nagy valószínűséggel a gyújtás oldali szimmeringnél. Mindezt azért, mert ugyebár hő hatására a gumi kitágul, kicsit elválik a főtengelytől, ezáltal ott be tud surranni a levegő, ezért van az, hogy csak melegen jelentkezik a probléma. Úgy vélem, a szimmering cseréje után a motorod megfelelően fog működni!
U.i.: Elnézést a késői válaszért, rég fórumoztam...
-
3103nwlmi
csendes tag
Sziasztok!
Van egy S51N tipusú Simsonom.Most lett felújítva(csapágy szimering).Nos a gond az lenne,hogy hidegen megy mint az őrült,de 2-3km után,elkezd lelassúlni,és vissza kell váltani 3.ba,mert nem bír menni.A gázt visszaengedem és ujrahúzom neki de már nem akar gyorsulni,3.ban már nem bír annyira kipörögni,hogy utána felváltsak.
De üresben szétpörgi az agyát.A szikra jó,a gyujtással sem lehet gond,mert idegen is indul könnyen,melegen gáz nélkül pöccre!A gyertya őszbarnára ég ki!Kompresszió is van,nemrég lett fúrva,szépen be is lett járatva!
Nem bírok rájönni mi lehet a baj,pedig volt már egy pár simsonom.Az előző motorjaim 15-s lánckerékkel menttek mint a golyó,ezen 14es van és a fent leírtakat produkálja!
Segítsetek légyszi mi lehet a gondja? -
ricsy196
újonc
Hello!
Apámnak van egy 76-os schwalbe-ja.
Nem rég kezdtem el motorozni, de amióta motorozok azóta szeretem a simson-okat
Igaz, most egy kis szerelésre vár, de majd csak kész lesz. -
GabN73
addikt
Készülőben van a 105-ös hengerem ~ 20-25 LE-t tud majd
-
Adonimus
senior tag
Ez volt az én kis Simóm
60-as hengerrel... irányjelző visszajelzők, üresvisszajelző, robogó tükrök, duda, 12v-os aksi és minden extra amit egy simsonon el lehet képezelni
Egy bajom volt vele... hogy Simson.. és nem lehet neki húzni :SEhelyett most egy 125-ös cross-t hajtok ezzel már nincsenek olyan problémáim, hogy lassú és gyenge
-
hoby36
senior tag
Hellotok!Segítség kellene.Adott 1 s50b.Jöttem ma hazafelé és egyszer csak alig ment,aztán fél perc és meg is állt.Nincs egyáltalán gyújtás.Másik gyertyával próbáltam,de azzal sem jó.Megszakító jónak néz ki.Mi lehet szerintetek?
-
GabN73
addikt
ismerős Jawa motort tett bele meg meg minden...
Havernak van egy Cagiva Mito Evo-ja ('04-es) előtte szimója volt szépen feltuningolva... Neki csak a karbival kellett szórakoznia,de szerintem minden szimónál rá kell szánni 1 napot hogy pontosra belődd...de el kellett adnia sajna a mito miatt.. Most rájött az 5 perc annyira tetszett neki az enyém,vett ő is egyet...35-ért vette,csak szét kellett szedni és normálisan összerakni + 1 gyűrűt tenni rá és megy is... pénz hiányában sajnos nem tudja tuningolni,de ami pénze lesz ebbe öli...Ez a hobbya a szerelés. A régi vasakat lehet a legjobban szerelgetni.
A 100 Km-es dolog meg hülyeség...Az az igazság hogy nem mindig kell nyélgázon hajtani mert az is árt...Aki utcára akar simsont csinálni az ne tegyen bele 110-es hengert meg mittudjamén milyen racing dolgokat. ja meg nem árt ha van egy két ismerős aki tud egy két dolgot csinálni vele...Nem fontos az utángyártott hokiakat megvenni...Rosszból is lehet jót csinálni. ^^
Ha karbantartod akkor húzhatod neki... de van 1-2 ráülöka25-ösmotorra oszt' kemény vagyok mert ilyenem van gyerek.Oké semmi bajom sincs velük,megértem h jobba 125-ös de ha valaki ezt szereti... Most akkor én is regélhetnék a robikapákról meg a fűkaszákról meg a kávédarálókról (robogók) hogy miért szarok...Ja és azok is kerülnek annyiba mint egy jó szimó.
Havernak van egy 4 felömlős babettagyújtásos,membrános gépezete,2-esben csak egy tő gáz + 1 kis kormányhúzás és ott az 1 kerék ... szóval nem kell leírni ezeket a gépezeteket mert "nem tudtad használni"
-
adamik22
csendes tag
hello engem érdekelnének a simson tunningok. nekem is volt egy simsonom de megszorultam és el kellett adnom nagyon jó gép volt és még most is sajnálom. ezért ugy döntöttem veszek egy másikat amit kicsit felpöcintenék!!!
na persze nem annyira hogy szétessen 100 km után de azért nagyon szar se legyen!!! van egy mini rigám is most akarunk belepakolni egy danuvia blokkot persze vázmegerősitéssel,fogja birni a kiképzést?????
választ előre is köszi
-
dani94
újonc
Nekemis van egy simsonom csak egy baj van vele, hogy meg van 3 éve és ez idő alatt többször is szétszedtem a karburátorát :'( .Most vettem rá egy benzinszűrőt és azóta jó.Jelen pillanatban tuningolás alatt van.Vettem hozzá egy 65-ös hengert és ezzel együtt újítom fel a lelkét.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy Watch5 Pro,Újszerű,Dobozával,12 hónap garanciával
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Samsung Galaxy A14 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G2 - i5-5GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T15 G1 - i5-10GEN I 16GB I 256GB SSD I 15,6" FHD Touch I Cam I W11 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest