Helló!
Irjon ide mindenki aki szereti a Simsont!
Bővebben: link
„Ha ötvenmillió ember mondja is a butaságot, az attól még butaság marad! '' (Anatole France)
Helló!
Irjon ide mindenki aki szereti a Simsont!
Bővebben: link
„Ha ötvenmillió ember mondja is a butaságot, az attól még butaság marad! '' (Anatole France)
Én már nem szeretem a Simsont mert több mint 6 éve Simsonom van és már kicsit kinőttem...
''Teljes gázt húzok, ameddig csak lehet és ha fékezni kell, akkor az életemért fékezek, mert vége az útnak.''
Nekem is volt 2 évig. az volt az első motorom.
Volt olyan nap, hogy 15-20szor szét kellett szerelnem a karburátort, mert nem indult be.
Egyszerűen imádtam utálni.
Sovány szakácsban sose bízz!
Jó kis moci az. Faternak van egy 14 éves 4 sebességes S51-ese, és lassan eléi vele a 8000 km-t. (Igen, nyolcezer...)
I don't fit in. I fit out.
Jó moci engem elvisz bárhová!!
PH! Tábor - ...mert megérdemlem...
nem kell úgy szidni a szimót (nem volt még rigád )
Nekem egy s70c-m van, igazih tuninggép, csak egy gond van vele: nem birja a főtengely + a csapágyak se!
„Ha ötvenmillió ember mondja is a butaságot, az attól még butaság marad! '' (Anatole France)
Egyik haveromnak is tuning 70-ese volt de ugyanezek voltak a problémái vele...
''Teljes gázt húzok, ameddig csak lehet és ha fékezni kell, akkor az életemért fékezek, mert vége az útnak.''
igenám.....de ezekért a tünetekért cserébe eszeveszettül jól megy úgy kb 1000Km-ig
„Ha ötvenmillió ember mondja is a butaságot, az attól még butaság marad! '' (Anatole France)
Muhaha! 1000 km?
Van ennek értelme? Ez nem egy tunungra termett gép, hanem egy rabszolga, aki szó nélkül, és problémamentesen viszi a gazdit ki a világból. Semmit sem fogyaszt, ráadásul nevetségesen olcsón hozzá lehet jutni. Egyetlen hibája, hogy nem lehet rá önindítót rakni. Vagyis lehet, csak az ülésről folyton lecsúszik, haszna meg semmi.
Ha valaki mégis tud önöndítót beépíteni, szóljon, érdekel!
I don't fit in. I fit out.
mikor nö már ki a magyar társadalom a 30 éves komunista szarokból
nekem is volt
nem is egy
tuning is meg alap is
amenyibe bele kerül
anyiért aubol már lehet hozni 125 ös 10-15 éves gépeket
és még azok is nagysrágrendekel megverik midnen területen
olyna kibaszott megbizhatatlan,környezet szenyező és szar konstrukcio hogy az nem igaz
nem lehet vele ugy elmenni 500km et hogy valami ne haljon be rajta
részemről mint megszálott motoros és mint több simo tulaja épitője szervizelője
utálom öket
arra jó hogy az ember 10-12 évesen megtanuljon motorozoni, és szerelni öket
Akinek kell valami, vagy akar valamit munka időben keressen az itt megadott telefonszámon! Köszönöm.
Nemtudom te mennyire tuningoltad, de a 4felömlős 70-es henger ''csodákra'' képes. Az hogy a szimó szar kostrukció.....arra csak újra azt tudom mondani hogy neked se volt rigád! Igaz én is csak azon tanultam meg mocizni, de a mocim még mindig megvan, jólesik néha felülni rá, és szétgyapni a robogósokat, akik azthiszik hogy a seggrakétájuk mindenki gépénél jobb!
„Ha ötvenmillió ember mondja is a butaságot, az attól még butaság marad! '' (Anatole France)
Én szeretem a Simsons család rajzfilmet ami a tv-ben szokott menni, asszem rajongó vagyok.
azzal csak egy gond van ,csak annyi, hogy az Simpson
„Ha ötvenmillió ember mondja is a butaságot, az attól még butaság marad! '' (Anatole France)
csesszemeg tényleg, akkor nem vagyok simson ranjongó, na mindegy
3 felömlös(2 gyári tágitott) könyitett rövid dugatyus 80ccm re furt ablakos dugo yamaha gyürüvel(1db) gyujtás babetárol átrakva erösített kuplung(+2 lamela, kosár végén merevítő gyürű körbe) fötengely + kuplung+lendkerék amenyire lehet kikönyitve
3 sebeséges star blok(turbo hütéses) +4 sebeségel ami 1-1 hajtás volt
berugni nem lehetett a 4 miatt csak tolni
minderre panonia p21 es karbi és rezon kipufogó
és ez csak a motor volt
a futomü elöl leröviditett kimerevitett, külön álitható markolatok amik a teleszkop villára lehetett csavarozni
hátul mz rugos tagok
17 es kerekek elöl p21 es dobfékel hátul mz(és mz lánckerékkel)
soroljam még?
végsebeség ~120km/h
gyorsulás 0-50 re 3sec
max rpm 11.000
életartam alig 130km volt
utána az deknikben a csapágyak elkezdtek forogni,a szimeringek megették a fötengelyt,ami meg is hajlott, a csapszegek kiestek, a dugatyu pereme lepatogzott a fogaskerekek meg egyszerüen inkább bütykös tengelyhez hasonlitottak
a motor elvielg meg van még haveromnál
aki ilyesmire adgya a fejét szivesen adok hozzá instrukciokat
kb 1 honapos melo
és rengeteg pénz és
igaz utána nincs simo ellenfele
de
amenyibe bele kerül anyiból fasza olasz 125 ös sport gépeket venni amiken gyárilag cdi gyujtás rezgőszelep és power szelep van rezon kipufogóval
és nem esnek szét 100 km ek alatt
és jobban is mennek
és az eslö motorom egy mini riga volt
ami ugy végezte hogy egy s51 es blok lett belemütve, nem birta a kiképzést és agyon tekeredett a váz
jo poén volt
jó tanuló pénz
12 évesen.....
de mikor a sok 16-20 és idösebb manus jön nekem hogy a simo igy meg ugy... hülyét kapok
nem ültek még akkor igazi motoron,nem szereltek még igazi motort
könyörgöm
a simson több mint 30!!!! éves konstrukció
és ami ma kapható hozzá utángyártot alkatrészek, se nem olcsó se nem jó
nem véletlenül mondom ezeket
csak az isteniti a simot
aki nem ült pl még gilerán, vagy aprilián vagy ne agy isten valami alap yamahán
(szerk, én sem vagyok robogó párti, de hát nem egy olyan robogót tudok neked mutatni amit még a simo hátolról se szagolna... pl gilera runer 50 ditech,vagy aprilia sr 50 ditech és ezek csak 50 es robik, egy simo se gyorsulásba se végsebeségbe se futomü se fék se kényelem se életartamba meg se közeliti ezeket.. könyörgöm 30 éves technologia,silány utángyártott alkatrészekkel.. és ha még az ember azt mondaná hogy ok de olcsó.. de nem is az.. vagy vesz az ember 10 alatt valami roncsot amibe aztán 70 et bele öl hogy motor legyen vagy vezs egy felujitotatt 90 ért. ebuy.de csak ezt tudom mondani
nézd meg mi mindent kapni 400 euró alatt! és ezekre nincs vám!! se reg dij se semmi, maximum mint veterán, nosztalgia vagy tanulo motort tudom elfogadni, egyébként egy rémálom)
[Szerkesztve]
Akinek kell valami, vagy akar valamit munka időben keressen az itt megadott telefonszámon! Köszönöm.
huhhhhhhh végigolvastam...
De a Yamahát annyira nem díícsérném...főleg a DT szériát mert arról sok jót nem hallottam, meghát volt egyik havernak egy DT80-asa és annak minden baja volt, ami motoron lehet...
Robogókról meg annyit hogy én a kis méretű kerekek miatt nem komálom őket 100Km/h felett igencsak instabillá válnak...
[Szerkesztve]
''Teljes gázt húzok, ameddig csak lehet és ha fékezni kell, akkor az életemért fékezek, mert vége az útnak.''
No és egy MZ 125-ös? Erről mi a véleményetek?
Tévedés ne eséék.....nekem se csak szimóm van, csak a szívemhez nőtt!
A mostani vasam egy 84's Yamaha RD 125LC (23Le, 140km/h) , de volt apriliám is (tuareg 125 rotax).
szereltem már komolyabb mocit is (Kawasaki Gpx), ugyhogy én is tudom hogy elavult.......de ez olyan dolog, hogy sokan minek tartanak Comodore-t?
1. vagy nincs pénzük!
2. poénból (oldies fan)
ugyanez van a szimónál is!
[Szerkesztve]
„Ha ötvenmillió ember mondja is a butaságot, az attól még butaság marad! '' (Anatole France)
A 125 ös mz se rossz, de a gyorsulása eléggé gyengusz.....nekem az mz-vel sincs semmi bajom, mert fateromnak volt egy Ts 250/1 -je és több ezer km-t futott hiba nélkül(!), máig se értjük, csak annyit csináltunk vele, hogy emikor megvettük felgeneráloztuk!
„Ha ötvenmillió ember mondja is a butaságot, az attól még butaság marad! '' (Anatole France)
''Nagymotorral'' 250-es MZ-vel mentem először...faterom még mindig hazsnálja (elég polír állapotban van)
''Teljes gázt húzok, ameddig csak lehet és ha fékezni kell, akkor az életemért fékezek, mert vége az útnak.''
Egyik havernap pedig volt egy 150ccm-es MZ-je kikrosszosítva (elég durván nézett ki)
''Teljes gázt húzok, ameddig csak lehet és ha fékezni kell, akkor az életemért fékezek, mert vége az útnak.''
UPsz!
„Ha ötvenmillió ember mondja is a butaságot, az attól még butaság marad! '' (Anatole France)
Na engem az MZ 250-es érdekel! Érdemes egy ilyen mocit megvenni és nyúzni m ondjuk 1 évig mielőtt igazán nagy kategóriára váltok? (650-1000ccm) Vagy felesleges, nem szükséges? (Úgy vagyok vele hogy azta 150e Ft-ot rászánnám egy MZ -re, és jól széthajtanám )
Én inkább ajánlanék neked valami régebbi japán 125-ös 2üteműt, az is ugy megy mint a 250-es mz, csak megbíz6óbb!
„Ha ötvenmillió ember mondja is a butaságot, az attól még butaság marad! '' (Anatole France)
Hát nem akarlak (nagyon) megbántani, de lassan 10 év simsontp-vel a hátam mögött nem biztos, hogy ennyire le kéne húzni azt a motort. Nekem nagyon a szívemhez nőtt a tulajdonságai révén. Egyszerű és állatira megbízható!!! vagyis pontosan tudod, hogy mikor fog elromlani és kb 30perc alatt átlagban szerelhető is. Nekem még nem volt olyan útközbeni leállás, amit az árokparton karburátor szétkapással, vagy kondicserével (a legsúlyosabb baj ) ne tudtam volna orvosolni. Ellenben a frász tudja mennyit mentem vele, mert nincs rajta óra, de ezresekben kell mérni. Sík terepen 70 fölött megy üveghangon (autóval mérve csípi a 80km/h vonalkájának az ajját) ellenben haladtam már vele szántáson is. S51N.
Kérték már tőlem 80k-ért én pedig csak annyit mondtam, hogy nem adom 120-ért se, mert nem tudnék olyat venni a helyére, amit ugyanígy mernék gyepálni és így menne alattam...
Csak egy dolgot szeretek jobban nála a motorok között (megbízhatóbb, gyorsabb, nehezebb, 250@25x ccm, 7-9l/100km) - az 1958-as Pannóniámat.
Hát ennyi.
Üdv
C.
Az ég szerelmére, mikor Isten azt mondta: ''Szaporodjatok és sokasodjatok!'', nem azt mondta: ''mint a nyulak''...
nekem is volt Simsonom régebben, de nagyon megbízhatatlan volt... Robogók sohasem tetszettek, de egyszer apám vett egy 20 éves Honda Aero-t valami amerikai szürkeimport lehetett mérföldes volt a km órája...és az megbizható volt, mentem vele vagy 20 000 km-t 1,5 év alatt komolyabb hiba nélkül... hölyén nézett ki de megbízható volt... Mostanában a haverom Simsonjával gurulgatok néha..., a legfőbb előnye, hogy keveset fogyaszt... - meg olcsó rá a gumi
jó kis topic, nekem is van, most tanulgatok vezetni rajta. egy kérdésem lenne a sztimó gurukhoz: a féklámpát meg a hátsó helyzetjelzőt hogy kell kötni, ugyanis az nem akar működni. ja... S50N a gép
''Az erőszak a gyengék végső menedéke'' /Isaac Asimov : Alapítvány/
a féklámpa a hátsó fékagyból kapja a testet, de ha kell akkor tudok segíteni kapcsolási rajzokkal!
„Ha ötvenmillió ember mondja is a butaságot, az attól még butaság marad! '' (Anatole France)
ha tudnál rajzal segíteni nagyon megköszönném.
ja meg van valakinekl gyári tuningleírása elektronikus formátumban? mert az is érdekelne.
köszi
''Az erőszak a gyengék végső menedéke'' /Isaac Asimov : Alapítvány/
Bővebben: link
csak ezt a rajzot találtam, remélem megfelel....nem kell megijedni, a szimó elektronikája eléggé primitív (de ez benne a jó)
[Szerkesztve]
„Ha ötvenmillió ember mondja is a butaságot, az attól még butaság marad! '' (Anatole France)
Na idefigyeljen minden szimót fikázó állatfaj!
Ha azt hiszitek, hogy majd TI megmondjátok milyen moci a szimó, hát nagggyon tévedtek!
Egyszer az életbe' lessetek már ki a fejetekből, az isten szerelmére!!!
<a href=''http://www.simson.hu''>Okuljatok</a>
Besszarok! Megadjátok témának, hogy SIMSON FOREVER és aztán jön a sok buznyák és fikázzátok, hát ************** a ********ba.
Igazi mocisok mind Rigán, Rometon , Tehetősebbek SZIMÓN tanultak vezetni, nem pedig ültek fel hayabusára, oszt neki az első fának!!
Jaa, és az hogy 12 éves gyereknek való tanulójárgányok, hát... Aki ezt írja okos ember, diplomát oda(kettőt is).
Nem is érdemes ez a topic semmire, főleg nem arra, hogy egyáltalán a ''Simson '' név benne szerepeljen.
Látszik, hogy it egy darab szimót tisztelő ember nem ír be, mer ha van egy kis esze, akkor elvándorol a simson.hu fórumára.Mert az is van neki, meg cset is
Ti meg büszkélkedhettek mivelis? Egy reklámmal teleb.szott ..?fórum?-mal.
De primitív állat vagy, heee
Hűű, de fos fórum, még a HTML nyelvet se ismeri!
Hűű, de fos júzer, még a súgót sem tudja elolvasni!
So it goes… We stand alone by standing stones and turn them into circles.
Ezekre inkább nem mondok semmit!
Én személyszerint azért nem használom a simsonod topikot, mert ott megvannak az emberek maguknak, még egy kérdésemre se kaptam választ, és szerintem a simson már nem tud túl sok újat mutatni nekem....már ha vmi kicsit mádhogy működik tudom h. mihez kell nyúlni (de nem akarok nagyképű lenni, ez csak az én véleményem)
ja, és tévedés ne essék....én is szeretem a simsont, csak már egy kicsit nagyobb vasat hajtok, és a szimót sajnos egy kicsit kinőttem, mert azért mégse egy olyan gép amivel 400km-t le lehet utazni kényelmesen egyhuzamban, de ennek ellenére nem fikázom, nem állítom h. szar, de mégse egy ''komoly'' gép 1szerűen csak szimó! (de ez így van jól)
„Ha ötvenmillió ember mondja is a butaságot, az attól még butaság marad! '' (Anatole France)
Föl teeee topik!
„Ha ötvenmillió ember mondja is a butaságot, az attól még butaság marad! '' (Anatole France)
up!
„Ha ötvenmillió ember mondja is a butaságot, az attól még butaság marad! '' (Anatole France)
sziasztok,
keresek egy s51-es eladó simsont lehetőleg bp-en vagy környékén kb 40-50k-ért.
Akinek épp van eladó simsonja csörögjön rám,ha kell visszahívom.
06703179758
Hatvani István
a simson egy istenkirály motor. a férges ***** @nyádat szidjad te csücsökarcú b***m. Én vagyok itt a cool májer top csávó!!!! simson 4ever
Braun! Igazad van !!!
Nem vagyok rasszista, de az emberszín a fehér!!!
Hali
Épp a napokban vettem egy S51 Endurot!
Kis segitséget kérnék!
Mit kell rajta jólátnézni mivel 86 os és elég leharcolt!
Az elözö tulaja valami öreg pecázni járt vele a susnyásba ezért elég ramatyul fest!
Olcsó volt és olcsó fentartani ezért választottam!
Simson elöre!
Hy!
www.simson.hu
Készséggel segítenek..
Szép napot!
Bye!
u.i.: hopp, most látom csak mikori......hátha kell valakinek még..
Bűn az élet.
Hi
Nekemis van egy simom S51B Gyári 70-es hengerrel
Már szétszettem vagy 10x mindig csörög már megkapta a felujitást de még akkori
Viszont csutka gázon már nem!!
Hali, lenne két eladó Simsonom, ha vkit érdekel, nézzen be a topicba :
[link]
karbija nincs valakinek fölösbe eladó?
Én szeretem a simsont és van is egy eladó!!Érdeklődjetek,ha véletlen kellenne valakinek egy S50B nagyon szép állapotban van!!
..de nagy az arcod haver!
Nekem is volt már három simsonom és elmondhatom, hogy összemérhető a teljesítménye, fogyasztása más -modern kétüteművel!
Egyébként sajnálom az ilyen nagyképű magas lovon ülő tagokat, mint Te!
Nézd meg, hogy egy mostani műanyag robogó csoda hogyan fog kinézni 15-20 év múlva..
..na, ha ezt megérted, akkor mondhatsz hasonló okosságokat!
Én is szeretem a Simsont!
Ha jól össze van rakva, és megvigyázod -mint a fater- akkor sokáig a társdad marad!
Nekem is van egy 70-es gépem. Nagyon erős, de szerintem egy jobb karburátor kellene rá (eredeti 16N3) helyett.
Megéri a kopott 50-es hengert 60-asra felfúrni, mert sokat jelent teljesítményben -és nem esik szét oylan hamar, mint a 70-es!
Újonnan mennyiért lehet venni egy 50-es Simson-t???
CoD2: Jager-cola xFire: safisniper CoD4: Jager-cola
Most kezdtem hozzá egy Schwable restaurálásához! [link]
Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)