Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
S W A T
senior tag
válasz S W A T #2053 üzenetére
Nah közbe kinyomoztam a kistesó asszem a ch-46-. Jetfly-on olvastam hogy ennek van polgári változata is. Szal rendelhető még vadonat ujjan Azt is olvastam hogy japánba is gyártják ( ) Csak ott vagy amerikába is
Seaknight-ot egy pilóta egyedül nem tudja vinni személyzeti listába 2 pilóta és egy technikus volt.
[Szerkesztve]
[Szerkesztve]A polgármesteri hivatal is alátámasztotta Mónika létezését, üvegcsont betegségét és a gyűjtést. Esztergályos Cecília is segít, video: http://href.hu/x/9x9v Ha Te is segítenél: http://href.hu/x/9wol <<< "Peace, Love, Empathy" by Kurt Cobain >>>
-
#65675776
törölt tag
válasz S W A T #2054 üzenetére
Nem kistesó az, hanem bátyus. Ugyanis a Sea Knight az idősebb. Belőle lett kitenyésztve a Chinook. Mind a kettőnek volt polgári változata, a CH-46-é a Boeing-Vertol Model 107 [link], a CH-47-é a Model 234/MLR/414 [link].
Persze a közös ősök a Piasecki helikopterek.
Gyártani már csak a Chinook-ot gyártják. -
S W A T
senior tag
válasz S W A T #2056 üzenetére
Egészen fiatal a polgári gép. [link]
Inkább pontosítom a kérdést szóval az ujjonan gyártott ch-47-esekhez is két pilóta kell meg egy mérnök vagy elég egy pilóta a vezetéshez (persze a polgári változatot is idevéve)
[Szerkesztve]A polgármesteri hivatal is alátámasztotta Mónika létezését, üvegcsont betegségét és a gyűjtést. Esztergályos Cecília is segít, video: http://href.hu/x/9x9v Ha Te is segítenél: http://href.hu/x/9wol <<< "Peace, Love, Empathy" by Kurt Cobain >>>
-
S W A T
senior tag
válasz S W A T #2057 üzenetére
Alig találni a model 234-ről bármien képet is. Ha tudsz linket tegyél be légyszives ahol van róla képgaléria.
A polgármesteri hivatal is alátámasztotta Mónika létezését, üvegcsont betegségét és a gyűjtést. Esztergályos Cecília is segít, video: http://href.hu/x/9x9v Ha Te is segítenél: http://href.hu/x/9wol <<< "Peace, Love, Empathy" by Kurt Cobain >>>
-
S W A T
senior tag
válasz S W A T #2058 üzenetére
Még valami ha tudsz tegyél be egy modern cockpit képet a Chinook-ról. Gondolom ha még gyártják akkor azt is fejlesztik én csak elég régieknek látszókat találtam.
A polgármesteri hivatal is alátámasztotta Mónika létezését, üvegcsont betegségét és a gyűjtést. Esztergályos Cecília is segít, video: http://href.hu/x/9x9v Ha Te is segítenél: http://href.hu/x/9wol <<< "Peace, Love, Empathy" by Kurt Cobain >>>
-
#65675776
törölt tag
válasz S W A T #2056 üzenetére
A személyzet mindenképpen minimum három fő, de nem az általad írt leosztásban. Kell ugye egy pilóta, egy másodpilóta és egy loadmaster (magyar szót nem igazán tudok rá megfelelőt), utóbbi felel a tehertérért, abban a szállítmání elhelyezéséért, a külső függesztésért... Persze vezetni elég egy pilóta is, de katonai alkalmazásban ez nem jellemző.
Olyan túl sokat nem adtak el belőle. Pontos számot én sem tudok.
A felújításnak pedig van egy nagy előnye: tipikusan olcsóbban kihozható, mint az újak gyártása. Emellett ha van egy géped, aminek az élettartamának a fele még hátravan, akkor azt nem kifizetődő kidobni.
És akármennyire rekordokat döntöget az amerikai védelmi költségvetés, mostanában szint a fogukhoz kell verniük minden garast. Üzembentartásra és beszerzésre nem olyan nagyon sok jut, nagyrészt a fejlesztési programokra megy el (pl NMD, F-22, F-35, V-22, Virginia, CVN-78, YAL-1...). -
S W A T
senior tag
válasz S W A T #2061 üzenetére
Mekkora terhet bír el Úgy hallottam egy CH-47-es kettő másikat tud maga alatt elcipelni.[link] Gondolom a berendezés attól függ mit csinálnak vele tehát katonákat vagy valami tárgyat visz a raktérbe esetleg VIP szállításra alkalmazzák. (ilyenkor gondolom rendes ülést raknak be)
[Szerkesztve]A polgármesteri hivatal is alátámasztotta Mónika létezését, üvegcsont betegségét és a gyűjtést. Esztergályos Cecília is segít, video: http://href.hu/x/9x9v Ha Te is segítenél: http://href.hu/x/9wol <<< "Peace, Love, Empathy" by Kurt Cobain >>>
-
S W A T
senior tag
válasz S W A T #2064 üzenetére
Ahogy nézem ennek gond nélkl megy a Chinook cpelés. [link]
[Szerkesztve]A polgármesteri hivatal is alátámasztotta Mónika létezését, üvegcsont betegségét és a gyűjtést. Esztergályos Cecília is segít, video: http://href.hu/x/9x9v Ha Te is segítenél: http://href.hu/x/9wol <<< "Peace, Love, Empathy" by Kurt Cobain >>>
-
#65675776
törölt tag
válasz S W A T #2064 üzenetére
Az biztos, hogy a Sea Knight csak kiegészítő felfújható úszózsákokkal tud vízreszállni és lebegni. A Chinook már lehet le tud szállni vízre. Amiben biztos vagyok, hogy a Sea Stallion és rokonai korlátlanul úszóképesek.
Ez az egyy elvihet kettőt nem reális, közel kétszerese lenne a maximális terhelésnek. Lehet a TV ''műsor'' szerkesztői összeadták a külső és belső terhelhetőséget.
A Mi-26 egy kicsit más kategória.
Igen elterjedt és megbízható. Használni leginkább nagy tömegű szállítmányok célbajuttatására szokták. A másik fő alkalamzási terület a nagy magasságban történő csapatszállítás, ehhez ugyanis az UH-60 család már gyenge. És ugye különleges hadműveletek.
VIP szállításra tipikusan külön speciálisan átalakított gépeket használnak. A VIP többnyire nem szereti a kényelmetlenséget (Orbánnak még a menetrend szerinti járat is kényelmetlen lett volna Business Class-on, ezért a magánútjára állami pénzen bérelt egy Falcon-t 32millió forintért. Pedig kijött volna az egész ~500k-ból. És nekik fáj a miniszterelnöki és köztársasági elnöki autóbeszerzés, ami ráadásul nem is csak egy útja van. Undorító). Persze vannak kivételek, Bush és Blair nem csinál(t) problémát az ilyesmiből.
Eredeti (Chinook HC.2): [link]
Mostani (MH-47E): [link]
Új (MH-47G): [link]
Egyébként: [link] -
#65675776
törölt tag
válasz S W A T #2070 üzenetére
[link]
A VIP dolog nem ennyiből áll. Egy helikopteren elég brutális a vibráció, ezt pedig a bepakolt fotelek sem csökkentik. Márpedig kényelmi szempontból a vibráció nagyon fontos, pontosabban annak alacsony mértéke. Emellett ugye a fal/plafon burkolata, enni/innivaló (ezzel összefüggésben hűtő)... Utóbbiak ugye fogyasztanak energiát, ahogy a többlet kommunikációs berendezések is. Ezek a repülési teljesítményt befolyásolják... -
#65675776
törölt tag
válasz S W A T #2073 üzenetére
A Tupoljev jelenleg ''kicsit'' le van maradva. Amijük volt, az tipikusan zajos és sokat fogyaszt, főleg mai szemmel nézve. Bár aTu-200 széria nem rossz, csak már nincs egy tömb, aki kénytelen kelletlen tőlük veszi a gépeket.
Iljusin detto. Csak nekik nincs is igazán új típusuk.
A szabadpiacon meg nem olyan sikeresek. Ma már az Aeroflot is leginkább Airbus és Boeing gépeket vesz.
A flightlevel350 meg számomra nem nyerő, ez a mediaplayeres buziságuk szánalom.
Forgó rotorokkal nem mérvadó, akkor úszóképes, ha álló rotorokkal is fennmarad a víz felszínén. Az S-65 biztosan képes rá (ahogy az S-61 is, leszámítva a Commando-t). -
S W A T
senior tag
válasz S W A T #2084 üzenetére
Képet kb 2-t találtam róla marha népszerű lehet.
A polgármesteri hivatal is alátámasztotta Mónika létezését, üvegcsont betegségét és a gyűjtést. Esztergályos Cecília is segít, video: http://href.hu/x/9x9v Ha Te is segítenél: http://href.hu/x/9wol <<< "Peace, Love, Empathy" by Kurt Cobain >>>
-
S W A T
senior tag
válasz S W A T #2090 üzenetére
Amúgy úgy tudom még mindig elég jó hírneve van de miért Te is ítrtad hogy már vannak nála jobbak.
A polgármesteri hivatal is alátámasztotta Mónika létezését, üvegcsont betegségét és a gyűjtést. Esztergályos Cecília is segít, video: http://href.hu/x/9x9v Ha Te is segítenél: http://href.hu/x/9wol <<< "Peace, Love, Empathy" by Kurt Cobain >>>
-
#65675776
törölt tag
válasz S W A T #2096 üzenetére
Gyakorlatoznak velük. Egy mechanikai eszköznek leginkább az árt ha áll. Akkor ugyanis megül benne a por, kikezdi a korrózió... Persze ezen kockázati tényezők csökkenthetőek pl konzerválással, viszont időnként azt is meg kell ismételni.
Hajtóművek esetén kétféle élettartam van: repült óra szerinti, és ciklus szerinti. Egy ciklus minimálgázról max utánégetésig (de lehet csak maximálgázig, ebben most hirtelenjében nem vagyok biztos) történő gyorsítást jelent. Az indítások számát nem korlátozzák.
Sokra megy a MiG-29 a jó manőverezőképességével, ha egyszer a harc megvívásának az csak egy (és nem is a legfontosabb) tényezője. Avionikailag egy hulladék (leszámítva a korszerűsítési programok célkitűzéseit, de azok is csak részben és kis példányszámban valósulnak meg). A hajtóművének és a sárkányának az élettartama alacsony (a hajtómű esetén nagyon alacsony), ráadásul a hajtóműve utánégetés nélkül rettenetesen füstöl, ez pedig komoly taktikai hátrány. A harcot általában az nyeri, aki előbb veszi észre a másikat. A fegyverzete alacsony hatékonyságú. Nem véletlen, hogy MiG-29 eddig mindig alúlmaradt légiharcban (leszámítva a két kubai Cessna-t). Tulajdonképpen egy bukás a konstrukció, egy operettgép. A Szu-27 egy kicsit jobb, a hajtóműve nem okád füstöt, némileg komolyabb az avionikája, a fegyverzete viszont ugyan az. Igazán komoly összecsapásba még nem került, csak a MiG-29-eket ritkította. Itt is vannak korszerűsítési programok, és komoly exportváltozatok (MiG-29 esetén ez nincs, legfeljebb a KUB), azok viszont tipikusan nem orosz avionikai rendszereket alkalmaznak. -
S W A T
senior tag
-
S W A T
senior tag
válasz S W A T #2101 üzenetére
Egy csomó helyen ah-1-nek van írva akkor hívjuk így a kérdés még áll.
Gyárták még a mai napig isA polgármesteri hivatal is alátámasztotta Mónika létezését, üvegcsont betegségét és a gyűjtést. Esztergályos Cecília is segít, video: http://href.hu/x/9x9v Ha Te is segítenél: http://href.hu/x/9wol <<< "Peace, Love, Empathy" by Kurt Cobain >>>
-
S W A T
senior tag
válasz S W A T #2103 üzenetére
van civll Cobra is [link]
A polgármesteri hivatal is alátámasztotta Mónika létezését, üvegcsont betegségét és a gyűjtést. Esztergályos Cecília is segít, video: http://href.hu/x/9x9v Ha Te is segítenél: http://href.hu/x/9wol <<< "Peace, Love, Empathy" by Kurt Cobain >>>
-
#65675776
törölt tag
válasz S W A T #2101 üzenetére
Mind a kettő gyártásban van. Előbbi marad is, lévén a RAH-66 Commanche program törlésre került.
Az AH-1 Cobra (ez ugyanis a hivatalos neve, tehát nem véletlenül írják így egy csomó helyen. A Huey Cobra sosem volt hivatalos elnevezés) szintén gyártásban van, a USMC most adott le egy nagyobbacska rendelést AH-1Z Viper-re.
Levegőben egyik sem utántölthető.
Polgári Cobra-t meg láthattál (volna) Kecsón is, a RedBull hozott egyet. -
S W A T
senior tag
válasz S W A T #2117 üzenetére
A Malév is átvizsgálja Boeing 737-eseit
A kínai Boeing 737-es balesete után a Malév úgy döntött, átvizsgálja összes ilyen típusú repülőgépét. Az ellenőrzések a következő két hétben megtörténnek. A baleset után az Egyesült Államok légügyi hatósága is elrendelte az átvizsgálást.
Via MTIA polgármesteri hivatal is alátámasztotta Mónika létezését, üvegcsont betegségét és a gyűjtést. Esztergályos Cecília is segít, video: http://href.hu/x/9x9v Ha Te is segítenél: http://href.hu/x/9wol <<< "Peace, Love, Empathy" by Kurt Cobain >>>
-
S W A T
senior tag
válasz S W A T #2117 üzenetére
Melyik jobb az indián vagy a kígyó (ah-1 cobra vagy ah-64 apache)
Apach-t is szoktak civil géppé átalakítani Azér kérdem mer már a Cobra is meglepett mikor múltkor láttam.A polgármesteri hivatal is alátámasztotta Mónika létezését, üvegcsont betegségét és a gyűjtést. Esztergályos Cecília is segít, video: http://href.hu/x/9x9v Ha Te is segítenél: http://href.hu/x/9wol <<< "Peace, Love, Empathy" by Kurt Cobain >>>
-
#65675776
törölt tag
válasz S W A T #2119 üzenetére
A Cobra-kat már mind kivonta a US Army, az Apache-kat még rendszerben tartja, úgyhogy polgárit nem fogsz belőle találni. Legfeljebb a Boeing vagy a Westland saját példányai között.
Hogy melyik a jobb? A Viper óta ez nem egyértelmű (a SuperCobra még nem tudott 16 Hellfire-t vinni). Fajlagos teljesítményre jobb a Viper, (mondjuk ez a SuperCobra-ra is igaz), az érzékelői korszerűbbek (leszámítva a Longbow radart). És szemből sokkal kisebb célfelületet mutat. -
S W A T
senior tag
válasz S W A T #2127 üzenetére
A tervezője és építője a Lockheed Martin valamint fő partnerei a BAE Systems és a Northrop Grumman. A prototípus 2000-ben repült először, az első rendszerbe álló vadászgép valószínűleg 2006 végén jelent meg. Ezt most nem értem mi az hogy 2006 végén jelent meg az első rendszerbe álló gép Amúgy a magyar wikipédiáról van.
A polgármesteri hivatal is alátámasztotta Mónika létezését, üvegcsont betegségét és a gyűjtést. Esztergályos Cecília is segít, video: http://href.hu/x/9x9v Ha Te is segítenél: http://href.hu/x/9wol <<< "Peace, Love, Empathy" by Kurt Cobain >>>
-
bandiras2
senior tag
válasz S W A T #2122 üzenetére
Másfél évvel ezelőtt volt Mig 29 is eladó. Teljesen demilitarizált repképes, mindent adott hozzá a fószer. Amerikai milliomosról van szó, neki kettő volt, és sokallta a fenntartásukat, hát az egyiket eladta. Ára 1 700 000 amerikai dollár volt. Aki veszi viheti.
A társadalom amely az egyenlőséget a személyes szabadság elé helyezi, egyiket se fogja elérni. A társadalom amely a személyes szabadságot az egyenlőség elé helyezi, mindegyikből bőségesen részesedik. Milton Freedmann
-
bandiras2
senior tag
válasz S W A T #2130 üzenetére
Hát ha az amerikai hatóságok beengedték...
Egyébként megvan valahol az Ebay oldal lementve. Érdekel valakit?
A yenki hatóságoknak egyébként elég vastagon fog a lángvágójuk. Tankgyűjtő emberke szerzett egy SCUD A [link]és egy SCUD B [link]taligát rakétával, de amikor át akarta vinni a vámon, a barbár vámosok lyukat vágtak a hajtóműkamra falábaA társadalom amely az egyenlőséget a személyes szabadság elé helyezi, egyiket se fogja elérni. A társadalom amely a személyes szabadságot az egyenlőség elé helyezi, mindegyikből bőségesen részesedik. Milton Freedmann
-
#65675776
törölt tag
válasz S W A T #2128 üzenetére
Rossz a fogalmazás, de értelmessé tehető:
A technológiai demonstrátor 2000-ben repült először, az első nullszériagép pedig 2006-ban. Szóval a két évszám stimmel.
Egyébként ezt mintha már linkeltem volna: [link]
A magyar Wiki-n a hajtóművek számában is tévednek. Úton a javítás. -
S W A T
senior tag
válasz S W A T #2133 üzenetére
Nem találom. Megnéznéd hány gép van már készen és mennyí üzemképes teljesen. (ami már repül is nem a fegyverzetre gondolok) Az első hordozós tesztet mikor csinálják
A polgármesteri hivatal is alátámasztotta Mónika létezését, üvegcsont betegségét és a gyűjtést. Esztergályos Cecília is segít, video: http://href.hu/x/9x9v Ha Te is segítenél: http://href.hu/x/9wol <<< "Peace, Love, Empathy" by Kurt Cobain >>>
-
bandiras2
senior tag
válasz S W A T #2135 üzenetére
Melyik balf@sz döntötte el, hogy az A-10 típus HELYETT rendszeresítik?
Az végre egy olyan gép volt, ami nagyjából szavatolta a pilóta túlélését szinte bármilyen körülmények között. Igaz nem lopakodó, de dugig van infra és radarcsalival, és bírja az áldást. A csöves légvédelem 30 mm űrméretig nem jelent rá semmilyen veszélyt(max tönkretesz néhány rakétát), és egy hajtóművel is hazamegy.
[link]
Mondjuk ráférne némi modernizálás, az első iraki háborúban csak úgy repülhettek éjjszaka, hogy az egyik infrás hellfire kameráját kötötték be az egyik monitorra hogy lássanak.A társadalom amely az egyenlőséget a személyes szabadság elé helyezi, egyiket se fogja elérni. A társadalom amely a személyes szabadságot az egyenlőség elé helyezi, mindegyikből bőségesen részesedik. Milton Freedmann
-
bandiras2
senior tag
válasz S W A T #2137 üzenetére
Nem hiszem hogy bármelyik pilótát is érdekelné hogy az A-10 fura. Főleg ha lőnek rá, és kopognak az acéldarazsak a burkolaton. Szerintem ők szépnek látják. Az meg ahogy kinéz, a követelmények eredménye: túlélni, röpképesnek maradni bármely rendszer megsemmisülése esetén.
A bumfordi forma részben a fegyverzetnek köszönhető[link]
Ezt az ágyút be kellett paszírozni a gépbe. A prototipus módosítani kellett, mert az eredeti a
- futómű középpen, gépágyú oldalt
elrendezéssel tüzelésnél az ágyú 'elhúzta' a gép orrát az ágyú folyamatos hátrarúgása.
A mai szemmel furának tűnő nyilazásmentes szárnyak az alacsony bevetési sebesség miatt vannak, és azért, hogy elférjen a rengeteg függeszték amit a gépre fel lehet applikálni. Összesen 11 fegyverfelfüggesztési pontja van, ide lehet telepíteni üzemanyagot, elektronikát, bombákat, és mindenféle rakétát amire a harci elektronikát felkészítik:
wikiből:
Hardpoints: 8× under-wing and 3× under-fuselage pylon stations holding up to 16,000 lb (7,200 kg) and accommodating:
* Mark 82, Mark 83, and Mark 84 general-purpose bombs or
* Mk 77 incendiary bombs or
* BLU-1, BLU-27/B Rockeye II, Mk20, BL755[citation needed] and CBU-52/58/71/87/89/97 cluster bombs or
* Wind Corrected Munitions Dispenser (A-10C) or
* GBU-10 Paveway II, GBU-12 Paveway II, GBU-16 Paveway II and GBU-24 Paveway III laser-guided bombs or
* Joint Direct Attack Munition (A-10C)[13] or
* AGM-65 Maverick air-to-surface missiles and AIM-9 Sidewinder air-to-air missiles or
* LAU-68 Hydra 70 mm (2.76 in) and 127 mm (5.0 in) rocket pods or
* Illumination flares, ECM and chaff pods or
* ALQ-131 ECM pod or
* LITENING AT/Sniper XR targeting pods (A-10C)
A gép jószerivel lelőhetetlen, tudomásom szerint az egyetlen veszteség is amerika fölött történt, amikor a pilóta úgy döntött hogy öngyilkos lesz, de előtte repül egyet. és nekiment egy hegynek a géppel(vandál). Persze harci sérülésből adódóan számos gépet visszavontak a harcoló állományból szétbontásra.
Ez a joint strike fighter berombol a harctérre hangsebesség felett, kilő egy rakétát, és már át is siklott a hadműveleti zónán. Ha lelassít, kockáztatja hogy közvetlen irányzással a csöves légvédelem megkarcolja a golflabda méretű radarkeresztmetszetét.
Az A-10 ezzel nem törődik. Lassan betötymörög a harctér fölé, a pilóta pedig elkezdi jelölni a célokat a rakétáknak ebből a repülő tankból, Ráér ellőni a javadalmazást, félnie nincs nagyon mitől, ha lőnek rá kihajít pár csapdát, a csöves légvédelem meg csak zavaró tényező. Egy falka A-10 után csak füstoszlopol maradnak.A társadalom amely az egyenlőséget a személyes szabadság elé helyezi, egyiket se fogja elérni. A társadalom amely a személyes szabadságot az egyenlőség elé helyezi, mindegyikből bőségesen részesedik. Milton Freedmann
-
S W A T
senior tag
válasz S W A T #2142 üzenetére
A kb 2600 km/órás végsebességet kibírja tartósan a hajtómű(vek) Több helyen is azt olvastam hogy 2600 felett van a csúcs.
A polgármesteri hivatal is alátámasztotta Mónika létezését, üvegcsont betegségét és a gyűjtést. Esztergályos Cecília is segít, video: http://href.hu/x/9x9v Ha Te is segítenél: http://href.hu/x/9wol <<< "Peace, Love, Empathy" by Kurt Cobain >>>
-
#65675776
törölt tag
válasz S W A T #2142 üzenetére
Gyártják, jelenleg éppen a Dél-koreai (F-15K) és szingapúri (F-15SG) megrendelés teljesítése zajlik.
A 2600km/h nehezen értelmezhető, a M2,5 már inkább. Ez a maximum, de ennek konkrét értéke km/h-ban függ a légkör állapotától. Hogy meddig bírja az jó kérdés. Ez leginkább az üzemanyag mennyiségétől függ. És csak és kizárólag függesztmények nélkül érheti el. -
#65675776
törölt tag
válasz S W A T #2150 üzenetére
A FADEC-kel felszerelt hajtóműveket igen, lévén ezek nem igényelnek beszabályzást (az F100-PW-220 már ilyen, a korábbi F100-ak nem).
jasszer: Nem feltétlenül gazdaságos, a transszonikus megoldható lenne, ott viszont irányítási problémák adódhatnak (méghozzá könnyen). A Sonic Cruiser is képes lett volna rá, csak abból nem lett végül semmi. Bár a Boeing bármikor le tudja porolni a terveket, az akaraterőn kívül minden megvan a megvalósításához. M2-es utasszállító az elkövetkező 10-20 évben szinte biztosan nem lesz. -
#65675776
törölt tag
válasz S W A T #2155 üzenetére
SR-71 nem vadász, hanem felderítőgép (bulvárosan kémrepülőgép). Ennek (illetve az elődtípus A-12-nek) valóban létezett vadászváltozata, az YF-12, és nem két hanem három példányban!
Egyébként MiG-25. A csúcssebessége függesztmények nélkül M3,2, ha már akár csak egy R-60-at függesztettél rá, akkor M2,8. -
S W A T
senior tag
válasz S W A T #2166 üzenetére
Meg csúnyább is. A hornet olyan kis édeds. Szeretném már együtt látni egy hordozón az F-35-el.
Veszélyes a Boeing új reménysége?
07.9.19 18:53
Az utasok szempontjából kevésbé biztonságos a Boeing új gépe, a 787 Dreamliner, mint a hagyományos repülők - idézi az Airline Industry Today szakportál a cégtől tavaly elbocsátott mérnök véleményét.
A 46 éves Vince Weldon úgy véli, hogy miközben a versenytársakhoz képest a fogyasztás terén jóval kedvezőbb mutatókkal bír a piaci bevezetés előtt álló Dreamliner, addig az utasok számára veszélyesebb lehet, mint a hagyományos gépek. Az új Boeing ugyanis kompozit műanyagok felhasználásával készül, ám abban az esetben, ha a gép leszállás közben földhöz csapódik, ez a megoldás kevésbé biztonságos a hagyományos, fémből készült utasszállítókhoz képest.
[Szerkesztve]A polgármesteri hivatal is alátámasztotta Mónika létezését, üvegcsont betegségét és a gyűjtést. Esztergályos Cecília is segít, video: http://href.hu/x/9x9v Ha Te is segítenél: http://href.hu/x/9wol <<< "Peace, Love, Empathy" by Kurt Cobain >>>
-
bandiras2
senior tag
válasz S W A T #2163 üzenetére
RE:
''Igazi szenzáció: magyar százados lőtte le a lopakodót''
Ha jól tudom egy B2-t is lelőtt a háború alatt, ezzel abszolút csúcsot állítva fel; csak az amcsik igyekeztek nem nagydobra verni. Ha tévednék, a kiigazítás jól jönne.A társadalom amely az egyenlőséget a személyes szabadság elé helyezi, egyiket se fogja elérni. A társadalom amely a személyes szabadságot az egyenlőség elé helyezi, mindegyikből bőségesen részesedik. Milton Freedmann
-
#65675776
törölt tag
válasz S W A T #2173 üzenetére
Már zajlik a szolgálatbaállítása. Problémák csak a kezdeti időkben voltak vele, minden esetben az üzemeltetési szabályzatok be nem tartása miatt lépett fel örvénygyűrű jelenség. Ez egyébként minden forgószárnyú gépre nézve végzetes. Be kell tartani a korlátozásokat és akkor nem lép fel.
-
S W A T
senior tag
válasz S W A T #2175 üzenetére
Utánna néztem a polgári a Bell-Agusta BA-609 . De ezzel most mi a helyzet gyártják Vagy még csak tesztelik vagy leállt a program Azt látom hogy kész gép már van.
A polgármesteri hivatal is alátámasztotta Mónika létezését, üvegcsont betegségét és a gyűjtést. Esztergályos Cecília is segít, video: http://href.hu/x/9x9v Ha Te is segítenél: http://href.hu/x/9wol <<< "Peace, Love, Empathy" by Kurt Cobain >>>
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Mobil flották
- Túl szigorú a véletlen érintések elleni védelem az iPhone 16 Próban
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- OLED TV topic
- Projektor topic
- Gumi és felni topik
- A Temu büntetésétől rettegnek az eladók
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen