Remnant: From The Ashes
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Retro Retro Kocka Kuckó 2024
- Bemutató Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Krisztianby:] Az ügyintézésnek mindig ilyennek kell lennie?
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] Fogyásom története
- [Re:] [bambano:] Bambanő háza tája
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Xaels
félisten
Nekem eddig egyedül a Nioh-nál nem okozott ez a dolog gondot. A BB-t egyáltalán nem bírtam megszeretni, el tudtam volna viselni egy lehetőséget, hogy valamivel könnyebb legyen mert a világa amúgy izgalmas lett volna számomra is. Más játékokban a játékmechanika nem úgy van kialakítva, ott a nehézség állítás nagyon primitív formában nyílvánul meg mivel ott a tervezés inkább egy normál szintre van belőve. Úgy gondolom itt az alap a nehéz soulslike volt tervezve és onnan butítanak vissza. De mindegy, nem erőszak ettől még szívesen látunk itt is. És ha jön az előrendelői korai hozzáférés akkor is nyugodtan jöhetsz kérdezni.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL