H​ird​e​t​é​s​

2018. április 22., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) Klaus Duran


Klaus Duran
(senior tag)
LOGOUT blog

Ha jól emlékszem akkor ezek a kicsi turbós motorok is egészségtelenek.
Fastra 1,4 benzin 8 szelep télen 6,7l fogyaszt. Bár a Logan kényelmesebbnek tűnik.

[ Szerkesztve ]

A Doctor nem hal meg, csak átalakul. :) / Gnome 3

(#2) Sanyi.mTs


Sanyi.mTs
(őstag)
LOGOUT blog (1)

"A Logan hibáival együtt lehet élni."

te miket tapasztaltál?

Eladó Samsung A8(2018)-hoz Nillkin Frosted tok: https://bit.ly/2F1b7kV

(#3) bitpork


bitpork
(PH! kedvence)
LOGOUT blog (1)

Jelentem az én 12 éves "füstokádó" sárkányom kipufogóján nulla korom van...
A kis turbós motorokról meg majd 12 év, és ugyanennyi használat után értekezzünk. Amúgy minden rendben a logannal, azt nézegetek apámnak melós autónak, csak az 1.5 dci-t.

#eci ~~~ secundarium verecundiam

(#4) GabN73


GabN73
(PH! addikt)

Dinamikus, megbízható, van benne tartalék? :D Ó lyaly.

Még jó hogy egy turbós motor 60-70-re jobban gyorsul mint egy tizenx éves szívó benzin... :DDD

Azt pedig nem tudom elhinni, hogy ezzel kényelmesen lehet pályázni. Kispórolt zajszigetelés, 0.9-es motor... Élvezetes lehet :)

Nem presztízs kérdése, lehet hogy kva olcsó újonnan meg használati tárgynak tökéletes lehet, de ha ennyire a fillérb*szás-fogyasztás a lényeg, akkor inkább egy használt Prius vagy valami igényesebb füstokádó.... :))

The Ruler's back || #nr.13

(#5) rover45


rover45
(senior tag)

"...15 éves füstokádó tákolmány..."

Egy most 17 éves füstokádó tákolmánynak vagyok az első tulajdonosa.
260ezer elteltével ebből még füst nem jött, de ha biztosítanál rá lehetőséget, szeretném megnézni 17 évesen korában ezt az autód.
Köszönöm előre is!

www.szurok.hu

(#6) .Szaki.


.Szaki.
(őstag)

Amellett, hogy jó a posztod, egy-két hibát azért vélek felfedezni, ami igazából annyi, hogy a mai turbós kis motorok sajnos már semmivel sem jobbak, mint a dízelek. Ennek az egész Euro6-os szarakodásnak semmi értelme. Mára sikerült elérni azt, hogy az Euro6-os kis turbós benzinesek ugyanolyan nano részecskéket pöfögnek ki, ami már lerakódik a tüdőben. Eddig ezért lehetett okkal büdösölni a dízelt és előtérbe helyezni a benzineseket, de sajnos már nem áll fent. Igazából én már semmi különbséget nem vélek felfedezni a dízelek és a turbós benzinesek között, már a vezetési élmény is majdnem ugyanolyan, pedig teszteltem már jó pár autót.

Dacia-t vezetni még nem vezettem, viszont volt szerencsém utazni vele (Logan I MCW, Lodgy) igazából tényleg nem fájnak annyira, ha választanom kéne mondjuk egy C-Elysée/301 és egy Logan között nem lennék biztos, hogy rögtön a PSA-t választanám, bár a facelift azoknak is jót tett. Viszont én mindenképp 1.5 dci-ben gondolkodnék, a PSA estén pedig HDI-ban. A franciák mindig ebben voltak erősek. Szóval jó kis autó, annyi pénzt amennyit kérnek érte teljesen korrekt, A-ból B-be biztosan elvisz és mondom ahhoz képest nem is fáj.

A 15 éves M-P rendszámos füstokádó tákolmányokkal kapcsolatban annyiban igazad van, hogy tényleg borzasztóak, de erről nem ezek az autók tehetnek, hanem azok az emberek, akik ezekre a szarokra érvényes műszakit adnak. Ezekből is vannak megfelelően karbantartott példányok, csak iszonyat ritkák, mert hát azoknak már áruk van és a karbantartása sem két fillér, de ha normálisan menne az ellenőrzés, akkor csak ezeket lehetne látni az utakon, akkor pedig mindjárt nem lennének annyira irritálóak. Sírni tudnék, amikor látom az M-P rendszámos E46-okat, hatalmas szétrohadt kidörgővel, Angel Eyes-szal, suttyó felnikkel, és gyorsulgatnak index nélkül, mert már a kar is szétmállott, meg a törökök is széthajtották N.o-ban..Stock állapotban a legszebb autók voltak anno, de ez a Passatokra is igaz lehetne meg sok más német középkategóriásra.

Ma egyébként ha normális használt autót akarnék venni mondjuk egy új Logan áráért, akkor biztos Prius III-ban, Amperában, vagy első generációs Leaf-ben gondolkodnék. Esetleg facelift előtti Auris HSD kombiban. Persze az új Logan ára is kérdéses, mert nem mindegy, hogy fapadról, vagy full extráról beszélünk.

Semmi sincs ingyen. A dobogóra az jut fel, aki megküzd érte. || Think Different

(#7) Victoryus válasza Sanyi.mTs (#2) üzenetére


Victoryus
(őstag)
LOGOUT blog (1)

A fényezés még mindig nagyon sérülékeny. Vannak furcsa illesztési hézagok, de ez igaz a sokkal drágább Renaultokra is. A start-sop gomb nagyon igénytelen, meg a vak dugók is a nem használt kapcsolók helyén.

A többire is reagálva: igen, vannak szép és jó állapotú régi autók is, de sokkal több füstokádót látni itt Békésben. Nem tudom máshol mennyire durva a helyzet, azért most hétvégén Pesten is sokat láttam. A sok lestrapált füstölgő Passát, Focus meg Golf meg félszemű BMW... Hát igen, nincs pénz a kocsira, de azért csak kéne valami kis presztízs. Dzsentri feeling. :D
Nekem is tetszik a Focus, meg még sok más, de ennyiért inkább újabbat, mint tizenévest.

Lego technic 42032 eladó!

(#8) 8th válasza Victoryus (#7) üzenetére


8th
(őstag)

Miből ültél át ebbe? :)

Karcmentes független Moto G5 tartalék tokkal + fóliával, ~2év garival: 28.000.-

(#9) plömplöm válasza Victoryus (#7) üzenetére


plömplöm
(senior tag)

startstop-ot ki kell "üttetni", jobb lesz az neked, hidd el

All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!

(#10) .Szaki. válasza Victoryus (#7) üzenetére


.Szaki.
(őstag)

Igazad van, de mondom: Ez az egész dolog ott bukik, hogy hogy kaphatnak műszakit? Azok az autók, amiről Te is írsz, meg én is, azoknak rég a bontóban lenne a helyük, vagy egy őrült autób*zi garázsának az emelőjén kéne várniuk azt, hogy restaurálják őket és vissza legyenek állítva eredeti állapotra. :)

Semmi sincs ingyen. A dobogóra az jut fel, aki megküzd érte. || Think Different

(#11) GabN73 válasza Victoryus (#7) üzenetére


GabN73
(PH! addikt)

Bocs, de egy Focus-Golf-Passat mióta presztízs? :F Az meg hogy most az E46-os Bimmer lett az új telepi kocsi, hát na. Mert mit vegyen egy fiatal, Swiftet?

Ezt az álszent énnemszennyezem úgy-meg zöld vagyok wannabe sznob dumát is el lehetne felejteni, miért nem villanyt/hybrid/plug-int vettél akkor? :F Mert egy Dacia aztán mekkora presztízs mi? :)

The Ruler's back || #nr.13

(#12) bitpork válasza GabN73 (#11) üzenetére


bitpork
(PH! kedvence)
LOGOUT blog (1)

a villany dudu csak a szennyezés helyét tolja el...

#eci ~~~ secundarium verecundiam

(#13) bambano


bambano
(Jómunkásember)

ha a zseton erős korlát, akár jó is lehet a félmotor...

lezso6 szerint a user: rossz számtech karmája van | @netik: There is no Internet of Things. There are only many unpatched, vulnerable small computers on the Internet.

(#14) bambano válasza GabN73 (#11) üzenetére


bambano
(Jómunkásember)

aki értő olvasással olvasta a 7-es hsz-t, az megértette, hogy miről szól, és igazat ad neki.
ne érezd magad megszólítva akkor se, ha neked ment a válasz.

lezso6 szerint a user: rossz számtech karmája van | @netik: There is no Internet of Things. There are only many unpatched, vulnerable small computers on the Internet.

(#15) dabadab válasza bitpork (#12) üzenetére


dabadab
(Jómunkásember)

"a villany dudu csak a szennyezés helyét tolja el"

Egyrészt ez olyan nagyon nem igaz, másrészt meg a szennyezés helye messze nem mindegy.

DRM is theft

(#16) GabN73 válasza bambano (#14) üzenetére


GabN73
(PH! addikt)

Köszi hogy emlékeztetsz hogy te még élsz.

The Ruler's back || #nr.13

(#17) Ed3r_X_ válasza GabN73 (#11) üzenetére


Ed3r_X_
(PH! nagyúr)

Swiftet vettem (igaz használtat, 2002, 1.3, 16V) :DDD

És maximálisan elégedett vagyok vele. Lesz*rom hogy nem presztízs, 140-150-ig bőven oké, városban futkosni is, de 2-300 kilométerre is bármikor megindulok vele.

Ja és csak röhögni tudok a sok fiatal korombelin, aki 3 Swift árát belelapátolta már a szarjába :D

[ Szerkesztve ]

"The best things in life aren't things"

(#18) bitpork válasza dabadab (#15) üzenetére


bitpork
(PH! kedvence)
LOGOUT blog (1)

Szerinted az akksihoz kellő földfémeket hogyan bányásszák? Szerinted az áram előállításához még most mennyi égető erőművet vesznek igénybe? Szerinted a nagy akksik környezetbarát megsemmisítéséhez milyen infrastruktúra van most?
A szennyezés helye meg marhára mind1: ami itt árt, az 100-1000 km-rel távolabb is árt, és visszakapjuk mint pl a vízbe bekerült műanyagrészecskéket.

#eci ~~~ secundarium verecundiam

(#19) bambano válasza Ed3r_X_ (#17) üzenetére


bambano
(Jómunkásember)

akkor további muníció a röhögéshez:
megnéztem a hahu-n a stift árakat. a legolcsóbb árából, ami az általad írt paraméterekkel rendelkezik, nagyjából egy gumi futja listaáron egy rendesebb autóra, rendes gumit értve alatta.

a legolcsóbb swift árából nagyjából két rendes gumit lehet venni, ha figyelembe vesszük a gumikereskedőknél szokásosan elérhető árengedményeket.

a lista közepén található eladó swift ára nagyjából egy garnitúra rendes gumi.

na, most röhöghetsz.

"aki 3 Swift árát belelapátolta már a szarjába": ez az állítás akkor közeledik az igazság felé, ha azt a 3-as szorzót elkezded emelni. nagyon.

lezso6 szerint a user: rossz számtech karmája van | @netik: There is no Internet of Things. There are only many unpatched, vulnerable small computers on the Internet.

(#20) plömplöm válasza GabN73 (#11) üzenetére


plömplöm
(senior tag)

hmmm, egy e46, egy 316i szívóbenzinnel, ó de mennyei, sőt, egy kétliteres tédé! az élet császára olyat vesz, bizony! pályázóst! összehozott annak idején, hmm, másfél csillagot? aztán 2001-ben már lett négy. egy rozsdaboglya laguna 1997-ben volt kétésfeles, 2001-ben már öt.

316i@2000: 1360kg 105LE@5300 165Nm@2500
aktuális logan: 1012kg 90LE@5000 140Nm@2250

aztán a hüjegyerek meg csak pillog a menő napszemcsije mögött, amikor az ő őrülten kúl pályázósát egy ilyen háromhengeres kis mitugrász otthagyja a pitschába adott esetben :)

és ezek után az a hüje, aki egy vadonat új 3-5év garos autót vesz, amiben három feltöltött henger van és nem egy tizenéves presztizs németet 6számjegyű km-rel. vannak pld családos emberek, akiknek az a szempont, hogy az autó bármikor bárhová el tudja vinni mindannyiukat és vissza is hozza őket, mégha angyalszem nélkül is.

de! amit én nem értek, az az, hogy ha már nem szívó, hanem feltöltött, akkor miért nem dízel? pont ez a baj a modern dízelekkel, hogy szinte ugyanazon szempontok miatt, ami miatt ezek a feltöltött benzinesek megjelentek, elérhetetlenek már az elpusztíthatatlan szívók, a kisköbcenti miatti diszkonform dolgokat meg bonyolult és drága plusz mechanikák beépítésével takarják el. hamár úgyis feltöltő, kettős tömegű anyámkínja, részecske- és egyéb szűrők, miért nem egy másfeles tédé? én világ életemben szívóbenzines párti voltam, de ha nem lesz, mint ahogy ez most éppen látszik, akkor bizony tédé

All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!

(#21) dabadab válasza bitpork (#18) üzenetére


dabadab
(Jómunkásember)

"Szerinted az akksihoz kellő földfémeket hogyan bányásszák?"

Kb. úgy, mint bármi mást.

"Szerinted az áram előállításához még most mennyi égető erőművet vesznek igénybe?"

Pl. Magyarországon az áram kb 40%-át Paks adja. Ha kinézek az autókra, akkor nem azt látom, hogy tízből négy atommeghajtású lenne.

"Szerinted a nagy akksik környezetbarát megsemmisítéséhez milyen infrastruktúra van most?"

Miért akarnád őket megsemmisíteni?... A csupa tök jól reciklálható anyagból állnak. Momentán egyébként most nem nagyon van rá infrastruktúra, leginkább azért, mert nincs igazán reciklálható li-ion akksi (és ami van, az is ezerféle). Elég egyértelmű, hogy mire egy évtized múlva a Gigafactoryban most megtermelt akkuk reciklálása esedékes lesz, addigra lesz infrastruktúra is.

"A szennyezés helye meg marhára mind1: ami itt árt, az 100-1000 km-rel távolabb is árt"

Ja, csak nem mindegy, hogy ahol árt, ott egy zsúfolt városközpont van vagy lakatlan puszta. Gondolom te is belátod, hogy tökre nem mindegy, hogy a kipufogógáz az utasfülkébe megy-e vagy az utcára.

[ Szerkesztve ]

DRM is theft

(#22) Mi5u válasza dabadab (#21) üzenetére


Mi5u
(lelkes újonc)

Aha...amit nem látunk az nem is létezik. :U :W

(#23) bambano válasza dabadab (#21) üzenetére


bambano
(Jómunkásember)

"Momentán egyébként most nem nagyon van rá infrastruktúra": pontosítanám: az akkumulátorosom gyakorlatilag erőszakkal veszi el mostanában az akksikat, ha cserélni megyek, feltételezem, olyan jó árat kap érte, hogy megéri.

jelenleg az ólomakksik rekciklálása minden szempontból megoldott, van infrastuktúra és gazdaságilag működő modell is. ahogy hallani, a priusok akksiját is keresik, mert javítható. Ez alapján biztosra veszem, hogy mindig minden akksinak meglesz az újrafeldolgozásához minden, mert már ma is megvan.

lezso6 szerint a user: rossz számtech karmája van | @netik: There is no Internet of Things. There are only many unpatched, vulnerable small computers on the Internet.

(#24) dabadab válasza Mi5u (#22) üzenetére


dabadab
(Jómunkásember)

"Aha...amit nem látunk az nem is létezik."

Értő olvasás?...

(#23) bambano: azt a li-ion akksikra értettem, az ólmos az más, abból van akkora mennyiség (és elég szabványosak) ahhoz, hogy komoly újrafeldolgozó infrastruktúra legyen

[ Szerkesztve ]

DRM is theft

(#25) bitpork válasza dabadab (#21) üzenetére


bitpork
(PH! kedvence)
LOGOUT blog (1)

Azert adok meg idot egy kis guglizasra ;)

#eci ~~~ secundarium verecundiam

(#26) bambano válasza plömplöm (#20) üzenetére


bambano
(Jómunkásember)

mert a szívóbenzines helyett nem a kisköbcentis tádé a jó válasz, hanem a nagyköbcentis feltöltött benzines :P

lezso6 szerint a user: rossz számtech karmája van | @netik: There is no Internet of Things. There are only many unpatched, vulnerable small computers on the Internet.

(#27) bitpork válasza bambano (#26) üzenetére


bitpork
(PH! kedvence)
LOGOUT blog (1)

Nitroval!

#eci ~~~ secundarium verecundiam

(#28) GabN73 válasza Ed3r_X_ (#17) üzenetére


GabN73
(PH! addikt)

Nincs bajom a Swiftekkel, lényegében abban nőttem fel. Boltba rohangálósnak simán venném a mai napig, de pályára már nem.
Ez a divat, te is látod, sőt le merném fogadni hogy ismerőseid közül/családban tuti vett valaki egy E46-ot :DDD

Ezt a röhögök hogy ő 3x annyit költ valamire dolgot sose értékeltem. Lehet hogy neki ez hobbi, régóta szeretett volna egy ilyen kocsit. Legalább karban van tartva és nem elhanyagolva (tudjuk ám hogy minden Swift tökéletes állapotban van, ugye? ;) ), valószínűleg nem egy isten háta mögötti faluban végzi majd pár év múlva lelakott állapotban, forgalmi nélkül....
Gondolom mindenkinek Swift kéne, akár havi 10k km-re is, mert hát 10x olcsóbb hozzá minden, igaz? :DDD

plömplöm
E46-ról van szó, E36 nem tudom hogy jön a képbe. Ja és nem vagyok elfogult BMW-s, nem rajongok a márkáért se. Csak hogy tisztázzuk.
Szívóbenya szeretőként sikerül összehasonlítani egy 15 éves, leggyengébb motort egy új, turbós blokkal. Írj léccí' egy Need For Speed - Borderlands összehasonlítót is... :U Meg hát aztán E46-ból csak és kizárólag 316i és 320d (amit még mindig lefogadok hogy sokkal életszerűbb használni pályán mint egy 0.9T-t vagy akár a sima 1.2-es szívó kocsikat) 325, 328, 330 nem is létezett, ugye? Ja, meg ha már törésteszt. A Logan mennyit is kapott? 3 csillag?

Nincs nagy bajom a Logannel (azon kívül hogy csupa igénytelenség, és egy 15 éves kocsi technikáját se sikerült belerakni [extrákra gondolok] , se a motorral, csak könyörgöm ne írjunk már olyat, hogy van benne tartalék meg pályán is jó használható. Ülj be egy 25 éves, 300k km+-os Lexus LS400-ba, csak aztán nehogy visszavidd még a garanciás kocsidat... :U

The Ruler's back || #nr.13

(#29) Ed3r_X_ válasza GabN73 (#28) üzenetére


Ed3r_X_
(PH! nagyúr)

Senkinek se volt, pedig volt pár kocsi az idők alatt a családban. Trabanttól kezdve Loganig (1.gen)

A "nevetek mert 3x annyit költ" dolog meg azokra vonatkozik, akiknek nem hobbijuk, nincs is miből fenntartani, de "Bömös" meg egyéb kell, mert az menő, és lehet vele villogni. Az olyan nem vált ki belőlem mást. Én legalábbis ezekre értettem a fentieket (fiatalok kocsivásárlása, stb.)

Az állapot meg márkától független, mindenhol van olyan kocsi, amire odafigyeltek, de olyan is, amit elhanyagoltak.

"The best things in life aren't things"

(#30) alkatraz3000


alkatraz3000
(őstag)
LOGOUT blog

A posztoló eddig nem ült autóban, ebben biztos vagyok. És lehet, hogy lefingott premium, de egy fullextras dákia sosem fog olyat tudni, mint a szakadvany bmw. Volt egy 650.000-et futott 2.5 benzines e39-em. Ocsem, olyat haverom új golfja sem tud. Ilyen csendes, sima járást esetleg egy Railjeten érzel. Mintha sínen húznának. Az erőről, és extrakrol nem is ejtek szot. Ja, és 270.000 forintért vettem magyar papirral. A Daciad árából 0-rol fel lehetett volna újítani, és meg marad is gumira, mert lefustolod :)

"Nincs pénzünk olcsó sz.rt venni ... !"

(#31) bambano válasza alkatraz3000 (#30) üzenetére


bambano
(Jómunkásember)

"Az erőről, és extrakrol nem is ejtek szot.": ez nem a fikciós topic :P

lezso6 szerint a user: rossz számtech karmája van | @netik: There is no Internet of Things. There are only many unpatched, vulnerable small computers on the Internet.

(#32) GabN73 válasza Ed3r_X_ (#29) üzenetére


GabN73
(PH! addikt)

"Az állapot meg márkától független, mindenhol van olyan kocsi, amire odafigyeltek, de olyan is, amit elhanyagoltak." :R :R

[ Szerkesztve ]

The Ruler's back || #nr.13

(#33) alkatraz3000 válasza bambano (#31) üzenetére


alkatraz3000
(őstag)
LOGOUT blog

Javaslom nézz meg csak egy közepesen felszerelt e39-et. De már a 20 éves e36 cabriom is eléggé fel van pakolva, ami egy 92-es modell.

"Nincs pénzünk olcsó sz.rt venni ... !"

(#34) dabadab válasza alkatraz3000 (#30) üzenetére


dabadab
(Jómunkásember)

"A Daciad árából 0-rol fel lehetett volna újítani"

Legalább olyan 0,3-ig.

[ Szerkesztve ]

DRM is theft

(#35) 8th válasza bambano (#26) üzenetére


8th
(őstag)

Kell is az. Főleg városba.

Karcmentes független Moto G5 tartalék tokkal + fóliával, ~2év garival: 28.000.-

(#36) bitpork válasza 8th (#35) üzenetére


bitpork
(PH! kedvence)
LOGOUT blog (1)

Az mindenhova jó megoldás egy autóbuzinak :DDD

#eci ~~~ secundarium verecundiam

(#37) bambano válasza 8th (#35) üzenetére


bambano
(Jómunkásember)

valamivel el kell hozni a bélszínt a hentestől :P

lezso6 szerint a user: rossz számtech karmája van | @netik: There is no Internet of Things. There are only many unpatched, vulnerable small computers on the Internet.

(#38) bambano válasza alkatraz3000 (#33) üzenetére


bambano
(Jómunkásember)

pont ezen van a hangsúly: húsz éves.
de legalább jó nehéz, mint a sár. hátsókerekes, ami mindenkinek rossz, aki nem akar keresztbe járni vele.

nekem vectrám van. sokkal olcsóbb minden tekintetben, mint a bmw. qrva drága fenntartani.

oké, elhiszem, ha valaki kendácsolja az autóját, az olcsóbb. de rendesen megcsináltatni, normális szervizben, rendes alkatrészből, az drága. a bmw még drágább. ráadásul ócska is. nekem ne mondja senki, hogy a 20 éves bmw menettulajdonságai olyan hajde jók. meg hogy nincs elfáradva az anyag, stb. a 20 éves bmw 20 éve volt minőségi cucc, mostanra trabant.

lezso6 szerint a user: rossz számtech karmája van | @netik: There is no Internet of Things. There are only many unpatched, vulnerable small computers on the Internet.

(#39) bitpork válasza bambano (#38) üzenetére


bitpork
(PH! kedvence)
LOGOUT blog (1)

Jobb esetben egy 20 éves autón az önhordó rész van elfáradva minden mást előírásszerűen kicseréltek rajta. Nekem pl Maxon jól láthatóan 1 évnél nem öregebb az összes légrugó. Igaz így is el van bszva , de akkor is kicserélték.

#eci ~~~ secundarium verecundiam

(#40) alkatraz3000 válasza bambano (#38) üzenetére


alkatraz3000
(őstag)
LOGOUT blog

Próbáld ki, majd meglátod :) ha nekem nem hiszel, higgy a saját tapasztalataidnak. Alkatreszarak, ha nem gyarit, de jobb minőségű utangyarit veszel, akkor semmivel sem drágább, mint bármi más. Kuplung szett Valeo/Luk/saachs 40.000 korul, csillapito 15/db korul, fektarcsa 15/db korul stb stb. Motorok megbízhatóak, nem igazán megy tönkre, vezérlés ezeken meg gondozás mentes. Hátul kapar igen, van elektronika megvéd, meg átlagember kanyarban 60-nal csak nem gangol vissza és padlozza le. Annyi de annyi tévhit kering a bmwsek korul, hogy az valami hihetetlen.

"Nincs pénzünk olcsó sz.rt venni ... !"

(#41) Agostino


Agostino
(PH! addikt)

furcsa egybeesés, hogy elém jött ez a topik és előjött a bmw téma. pont most akarom eladni vagy beszámíttatni az 1.9es E46-omat egy Logan MCV 0.9 stepwaybe : ))) sajnos a 20 év azért érezhető rajta, bár még pár év biztosan lesz benne. lassan bővül család, kell a hely. használt autót többet nem veszek, inkább költök a nyugalomra. viszont nagy autó 3,7 milla alatt újonnan nem igazán akad sajnos. jó, a lada, de azt feleségem nem okézta le

[ Szerkesztve ]

                                   "Or Kovacs. We could Kovacs.”

(#42) bitpork válasza Agostino (#41) üzenetére


bitpork
(PH! kedvence)
LOGOUT blog (1)

Próbálj ki egy q7-t :K

#eci ~~~ secundarium verecundiam

(#43) alkatraz3000 válasza Agostino (#41) üzenetére


alkatraz3000
(őstag)
LOGOUT blog

Nehezen tudom elképzelni, hogy bmw után egy Daciát kedvelni fogsz. Ez nem sznobizmus, de az ember megszokik egy szintet.

"Nincs pénzünk olcsó sz.rt venni ... !"

(#44) Agostino


Agostino
(PH! addikt)

bitpork - oh, brother.... ez nem az én árkategóriám : )

alkatraz3000 - hát kicsit tartok tőle, hogy ami az e46ban alap volt, azt itt az autó nem is tudja, de őszintén szólva már nem akarok száguldozni. volt egy jó három évünk, költöttem rá nem is keveset, el sem merem itthon mondani mennyi. az árát közel sem hozza vissza, amilyen nyomott pénzekért mennek, tuti bukóval adom el, hiába új a kuplung, a felfüggesztés és vezérlés... de ezen kár rugózni, az autók már csak ilyenek.

                                   "Or Kovacs. We could Kovacs.”

(#45) bitpork válasza Agostino (#44) üzenetére


bitpork
(PH! kedvence)
LOGOUT blog (1)

Azt nem mondtam h vegyél csak h próbáld ki ;]
Viccet félretéve, azért ne mondd h egy egy eseti 50k-100k ft kopó a világ vége.

#eci ~~~ secundarium verecundiam

(#46) alkatraz3000 válasza Agostino (#44) üzenetére


alkatraz3000
(őstag)
LOGOUT blog

És ezért a pénzért egy 2-4 éves értelmes autó nem lenne jobb? Teszem azt egy Kia, amire 7 év gari van, lehet kapni nagyon jokat. Vagy ne adj isten, golf/astra stb :) szigorúan benzines.

"Nincs pénzünk olcsó sz.rt venni ... !"

(#47) GabN73 válasza Agostino (#41) üzenetére


GabN73
(PH! addikt)

E46-ból nem is volt 1.9 ;]

Hát nem tudom, ha mindenképp újabb autó felé nézelődnék, lehet bevállalnék egy 3 éves, közepes felszereltségű Astrát-Focust 50-80e kmel. Vagy egy "idősebb" Volvot.

Amúgy meg nem akarsz száguldozni, de fent meg lett szakértve, hogy a Logan bizony egy versenygép ! ;]
Rettegnék az A8-7-es bimmer-S merga tulajok helyében, mert hát simán levilloghatja őket egy Logan ;]

The Ruler's back || #nr.13

(#48) .Szaki. válasza GabN73 (#47) üzenetére


.Szaki.
(őstag)

Alsó-közép kategóriában egyébként a Mazda3 még titkos favorit lehet, az egyedüli márka akik tudják hozni az elvárásokat szívómotorokkal.

Semmi sincs ingyen. A dobogóra az jut fel, aki megküzd érte. || Think Different

(#49) alkatraz3000 válasza .Szaki. (#48) üzenetére


alkatraz3000
(őstag)
LOGOUT blog

A mazda3 valóban jó auto, de kegyetlenül rohad is.

"Nincs pénzünk olcsó sz.rt venni ... !"

(#50) Agostino


Agostino
(PH! addikt)

bitpork - az nem a világ, a világ az, hogy budapesten jelen pillanatban egyetlen szerelőt sem tudok akihez oda tudom vinni az autóm és összerakja. voltam olyan cégnél aminek nagy a híre és nem is olcsó, erre mint kiderült gyorskötözővel fogatták meg a tágulási tartályom. most erre mit mondjak...

alkatraz3000 - megnéztem kia fronton mit lehet tenni. ha hahuba belerakom minden opciót, részemről a keret és elvárás, amonnét azt, hogy maradjon gyári garancia, akkor nekem sajnos nulla találat : (

GabN73 - 1875, ok : ))

                                   "Or Kovacs. We could Kovacs.”

Copyright © 2000-2018 PROHARDVER Informatikai Kft.