- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- "Egyszerű" Ügyfélkapu+ regisztráció
- Asszociációs játék. :)
- Hóban vigad a ló
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- NASsoljunk: ZyXEL NSA-310 és az FFP
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- A siker két szabálya
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Megoldások IBS/IBD-re
Új hozzászólás Aktív témák
-
#56573440
törölt tag
Soha nem írtam, hogy folyamatosan, azt meg végképp nem, hogy mindenki.
A képlet roppant egyszerű. Én azt írtam, hogy közúton nem található valódi vezetési élmény szerintem. Erre kaptam, hogy de mert el lehet rúgni, vagy kanyart vadászni. Jeleztem, hogy erre jobb fórumok is vannak ott kéne talan, mert akkor kiderül mi az az igazán jó. Erre jött, hogy nem értek hozzá.
Ha a vezetési élmény az, hogy anyuval egy szép tavaszi napon egy kabrioval krúzolunk, akkor ok. Minden másból többet, jobbat, nem mellesleg biztonságosabban érhető el.
Ha átment átment, nem én tereltem személyes síkra, nem is minositettelek. Hacsak nem sorolod magad oda amiket de. Te valamiért viszont igen, aztán fáj ha olyan a hangnem. Értem.
-
GabN73
addikt
válasz #56573440 #105 üzenetére
Figyu te olvasod amit írsz?
Majd ha nem csukott szemmel és habzó szájjal ugatsz tovább, akkor talán megérted. Felettem is leírták, hogy ezeket nem mindenki folyamatosan a saját és az autó határait feszegetve csinálják
A többit pedig saját magadnak válaszoltad meg mr konzisztens. -
-
csibor
addikt
Nincs pénzem autót venni, ettől még álmodozok Jelenleg 2001 1,6 16V Megane hajtok. Dacia nagyom tetszik ár/értékben, de az én felhasználói szokásaimnak nem felel meg a 0.9 TCE. Rövid távon használom napi 2X15km + ami jön. 1.2 16V kéne. Vagy még inkább a Nissan 1,6 benzinese a Loganba. Az már utánfutó miatt sem tiltakozna.
-
#56573440
törölt tag
Egyébként félreértések elkerülése véget értem hogy mindenkinek más kell az autóban, és mást vár el tőle. Nem csak személyenként, hanem élethelyzetenként is. 10 évvel ezelőtt simán vállaltam volna valami hothatch-et. Most már érdektelen, mert gyerekülés, mert keményebb mint szeretném, mert sokminden más. Az eladási adatok alapján viszont van rá kereslet úgyhogy ez is ennyi.
Nekem csak az fáj, hogy visontára bszik kijönni a sok roadwarrior aki szinte el tudja tenni nedves úton a körforgóban a 320 dezsőt, hogy korrektül leégessen egy két garnitúra gumit. Pedig ott aztán lángba boríthatná az aszfaltot gond nélkül ha menne -de nem megy-, és ha nem adja ki hát nem veszélyeztet senkit. Cimborák közül akinek a pályanap nem adja megy amatőr timeattackra meg rallira amikor úgy van, az olcsó fosokkal mint 2-es gti golf olyan jókat szántanak amilyet közúton forgalomban soha nem lehetne.
Ezek az emberek valahogy látják, hogy megmutatni a közlekedő proliknak pirostól a híres és méltán világszínvonalú padlógázas indulást vagy az országutakon villogni, hogy még 153-al is megy az a kanyar igazából viszonylag érdektelen. Ezért is mondom azt, hogy ha valaki valóban vezetési élményt szeretne, menjen el szakellátó intézetbe, ne sajnálja a gumit, a féket, a technikát, mutassa meg mire képes ott. Mindenkinek jobb lesz.
-
#56573440
törölt tag
St meg opc? Max ha valahol olyan helyen laknek ahol nem olyan az út, amire gyalog is sajnálom a cipőm koptatni. Stben spec ültem, hasznalos autónak nem kéne. A feszes futómű az utakon amiken érdemben használom nekem nem előny, a sportülések meg nem túl kényelmesek rövid távon sem. Azon kívül több bugit látok konkrétan bármilyen hatsokerekes dögben. Ha már kanyar meg elrugas..
Igazából én közúton el akarok jutni egyben két pont között. Spec pesti rohangalosnak egy plugin hibridet nézek hazvasarlas utánra. Leszarom a hangját mert ne legyen. Nem vagyok már 20, hogy a sportdobot hallgassam meg a trombitalast, akkor abarth 500-ast néznék inkább. Legyen kényelmes, ferjen el a család, ilyenek. Minden mást kielek ott ahol az erre rendszeresített intézmény van.
[ Szerkesztve ]
-
#56573440
törölt tag
Jaja. Majd leírtad, hogy lofaszt nem értek.
Az alap allitasom, a közúton nem igazán van vezetési élmény cáfolata nem a palyanap, mert azt én írtam a celgeppel. Azzal kotottel a mondandomba, hogy kanyarvadasz felhasználásra elrugni közúton ez kell.
Valóban lofaszt nem értek, mert a mondandod nem konzisztens.
-
8th
addikt
válasz #56573440 #94 üzenetére
"A vezetési élmény szerintem a sportolás vonatkozásában értelmezhető, de a sportolós autók közös tulajdonsága, hogy ha valóban jóra csinálod meg az rendszámnak látszó tárgyat se kap itthon."
Vezetési élményt arra értettem, hogy vannak tipikus anti-autók (Prius II) aminek már a gondolatától is a hideg ráz és olyan autók amit egyenesen élmény vezetni pl. Focus ST vagy Astra OPC. És itt nem arra kell gondolni, hogy mivel sportmodell ezért lámpától lámpáig nonstop rúgja neki az ember és minden kanyarba szervdonor módon vakon sodródva esik be és padlón gyorsít ki. Egyszerűen csak élmény őket vezetni, a hétköznapokban is jó vele közlekedni. Nem vagyunk egyformák. Egy ratyi Priusban meghalnék. Belehalnék, hogy a gázpedállal 90km/h felett csak a motor hangerejét tudod szabályozni a sebességet már nem nagyon, hogy nincs futóműve, hogy nincs féke, hogy a kormányzása és a hangja is egy nagyon rossz vicc. Tipikus bácsiautó olyan embereknek akik amúgy rühellnek vezetni.
Analóg vén majom egy digitális világban
-
#56573440
törölt tag
Logaszt nem értek. Hát jó. Végülis igaz, hogy a cimbora az aceltoku amiért m6-on a cibbert elhúzta 280-ig. Valóban becses cselekedet. Visontan, kakucson meg úgy egy ilyen helyen se járt. Meglepő. Én talán párszor többször mint kellett volna. Ami lúzer faszsag, mert a tökös legények kurvára a közúton kell probalgassak a határokat, amikor én a Mátrába tartok a pár hónapos lányommal pl. Mert a vezetési élmény az ott van. Nem ott ahol megmérettetik a kocsi és a zsoké, ahol ha elkottazod és nem adja ki kavicsra esel, ahol ha mögéd érek az csak azért lehet mert hagytad. Az buziknak való...
Na de a közúton, ott van minden, a határ feszegetes főleg.
Szerintem meg aki valóban megérezte hogy mi az a vezetési élmény, az kurvára kirohogi azt, aki ezt közúton keresi.
Szerintem. Persze én csak egy dilettans fasz bevallom jogsim sics...
[ Szerkesztve ]
-
GabN73
addikt
válasz #56573440 #98 üzenetére
Szóval van az a réteg aki azért vesz egy autót hogy dugóban üljön meg eljusson A-B-be. Tök mindegy hogy milyen autó, eszközként, használati tárgyként használja. Meg van az a réteg, aki nem csak dugóban ül, eljut A-B-be, de viszont amikor a kormány mögött ül, vagy amikor kiszáll, akkor mosolyog. Ő inkább szereti a kocsit, kicsit jobban odafigyel rá és élvezi vezetni is. Nevezzük őket petrolheadnak. (egyik kedvenc ilyen fazonom Magnus Walker #youtubealert)
És most nem a smók end csárm füstifecskékre meg az ültetett béjemvésekre (vagy sorolhatnék még sok márkát) kell gondolni, akik felelőtlenül nyomják neki orrba szájba, meg kúpolnak meg racseprivát....
Hanem az igényesebb rétegre, hidd el van belőlük elég. Ha megtehetik akkor 2 autót tartanak fent, van egy a szokásos napi dugóban ülésre, meg van egy hétvégi. Vagy éppenséggel nem közúton feszegetik a határaikat, hanem képesek elmenni egy egy pályanapra, vagy vezetéstechnikai tréningre. (tudom ez a ritkább fajta sajnos)
És nem, nem kell sokszáz lóerőre gondolni, meg sok milliós-sok tízmilliós autóra.Lóf*sz nem értesz... Nem tudom mi volt a legerősebb kocsi amit vezettél, vagy amiben vittek, ha nem vonz akkor úgyis csak annyit fogsz mondani, hogy mehh, ha meg vonz akkor pedig újra és újra vágyni fogsz rá. Tudod vannak olyan emberek, akikre drogként hat az ilyesmi... Ha egyszer rászoksz...
(Engem pl nem nagyon mozgat meg a fotózás, mégis van olyan ember aki sokszázezret-milliókat költ felszerelésre - ő tudja, ha boldog tőle akkor hajrá - felőlem bélyeget is gyűjthet)Engem is toltak már le romhalmazokkal, ki nem látott még idiótán vezető üzletkötő Astra-Focus-cégeskocsi-Unix-Bárdi-pizzafutár-taxis (meg sorolhatnám még egy darabig) embert?
Cathfaern
Tudjuk, tudjuk, remélem autópályán se állsz ki sose a belsőből -
#56573440
törölt tag
Jah értem. Akkor azzal racionalizálunk, hogy de abban a 0.1%-ban amikor úgy alapvetően nem közlekedek, hanem kimegyek kanyarvadászni vagy elrúgni -jelentsen ez nálad bármit is- akkor ezzel jobban kiadja. A maradék dugózásban, meg társaiban meg... Egyébként meg a kanyarvadászokat pusziltatom. Két kezem nem elég ahhoz, hogy megszámoljam hány sporttárs segge jött már az én sávomban keresztbe kanyarban. Olyan cukik zsanettezném mind.
Így már értem.
Engem csak a drága javíthatóság és extra hibafaktor tart vissza tőle úgy egyébként, mert a felhasználásom 99.9999%-a köszöni szépen városi szenvedés. Lámpától elrúgni meg az újabb automaták azért nem mindig viccelnek.
[ Szerkesztve ]
-
GabN73
addikt
válasz #56573440 #94 üzenetére
Milyen vezetési élmény? Komolyan ezt az álszent dumát kell felhozni mindig? Mert itt biztos mindenki szigorúan betartja a korlátozásokat, senki se rúgta még el, senki se ment még kanyarvadászni... Ja, kezdek is spórolni valami hiper-csúcsra faragott versenygépre amit csak pályán használhatok... (amúgy meg SP rendszám ) szerk: vagy külföldi ...
[ Szerkesztve ]
-
#56573440
törölt tag
válasz Victoryus #95 üzenetére
A vételárat leosztani 10-el ugye a képlet egyik fele lehetne, de nem az, az csak az értékvesztését mutatná ha bontóba dobod a végén 0-áért. 10 éves koráig lehet a Logan is kér majd ezt meg azt. Egyik autóban sem örök életű úgy semmi se, meg valójában semmi sem az.
Részemről nem bízok ezekben a motorokban, sokkal hamarabb a mazda skyactive, vagy hibrid használtan vagy akármi vagy bármi. De persze ne úgy legyen
[ Szerkesztve ]
-
válasz #56573440 #94 üzenetére
Akkor évi 240e forint kuka, ha tíz évig használom? Ennyit a tizen-huszonéves vackokra is költeni kell egy évben, főleg ha tele van elektronikával. Meg 10 éves korában csak lecseréli az ember. Addigra remélhetőleg olcsóbbak lesznek a villanyautók.
Mondjuk egy szép és jó veteránra nem sajnálnám, de azzal meg nem ingáznék naponta.[ Szerkesztve ]
<< Tananyagok: informatikaora.hu >> Lego technic 42139 eladó
-
#56573440
törölt tag
Meg közúton milyen "vezetési élmény" van? Vezetek egy ideje, meg voltam itt is ott is, de így nem igazán találkoztam ezzel az állattal. Szerintem már rég ez valami olyan mint a dodó? A vezetési élmény szerintem a sportolás vonatkozásában értelmezhető, de a sportolós autók közös tulajdonsága, hogy ha valóban jóra csinálod meg az rendszámnak látszó tárgyat se kap itthon.
Persze lehet hogy a nem 10+ éve vezető fiatal és lelkes országútjárók esetében még van valahol mélyen élmény, de bárcsak inkább azt az erre szakosodott szakellátó helyeken vezetnék le a bukóterek békés ölelésében...
A Logan meg biztos kvajó autó. Csak én nem hiszem, hogy a három hengeres pöttöm agyonturbózott, nagy kompressziós motorok nem fogják azt csinálni mint psa prince szériája ugye... Biiztons is, hogy itt már megoldották hogy ne kokszolja magát szénné a szívósortól befele minden, az ne egye meg a turbót pl. Aha. Tök jó egyébként amíg jó, azért annyira nem környezettudatos mint beállítják, de igazából szinte mindegy is. Csak ezekből igen ritkán lesz tízen éves harcos azabaj.
-
8th
addikt
válasz Cathfaern #89 üzenetére
Szó se róla autópályázáshoz jól jön egy hosszú váltó de szerintem Magyarországon nincsenek akkora távolságok, hogy ez komoly problémát jelentsen bárkinek. Nyíregyháza - Budapest 220km autópályán. Ha 120km/h helyett 160km/h-val tolja végig az ember még egy fél órát sem nyer. A többletfogyasztás viszont fájdalmas lesz.
Analóg vén majom egy digitális világban
-
Cathfaern
nagyúr
-
8th
addikt
De az igazság az, hogy még manapság is bőven elég lenne egy öt sebességes váltó a boldogsághoz feltéve ha van némi ereje az autónak. De ugye azzal nem lehet olyan hatékonyan csalni az emissziós méréseken. A hét-nyolc-kilenc fokozatú duplakuplungos automataváltó megint csak nem a user érdekében jött létre. Ha a harmadik tulajnál majd tíz évesen 450ezer kilométerrel a háta mögött szét kell borítani az tuti, hogy azt is megbánja az illető, hogy anno világra jött már a munkadíj összegétől is és a cserélendő alkatrész(ek) ára még sehol sincs. Azért nem érdekes, hogy nemrég még elég volt öt fokozat is a boldogsághoz? W202 C250TD-ben is csak egy sima proli ötös kézi váltó van ráadásul marha rövidre áttételezve (mert üresen is 1,5t az autó) és bőven elég bele. Dinamikus nem zabál pedig forog rendesen a motor. Most meg az utolsó egy literes pöcsköszörűre is rábiggyesztik a hatos váltót.
Analóg vén majom egy digitális világban
-
GabN73
addikt
"Automata váltó teljesen megöli a vezetés élményét."
Ha valami komolyabb gépről van szó, akkor nem tartom igaznak már ezt se. Persze, kuplungolni + rakosgatni a váltót ide oda az igazi feeling, de egy duplakuplungos, kormányról is váltható gyors automata is képes nagyon nagy és széles mosolyokat okozni
Meg hát 7-8. fokozat kezd terjedni, azt kézzel mire végighúzod. Ja, persze nem para, hisz lehet azt is...[ Szerkesztve ]
-
-
-
8th
addikt
60km/h-nál? Hatodikban? Jajj... Általában autópálya tempónál a legmagasabb fokozatban mérhető fordulatszám a mérvadó fogyasztásilag. A Lexus RX 300 (3.0 24v V6 klasszikus szívóbenzin) 2500-at forog 130-nál, a Skoda Rapid 1.2 TSI valahol 2900 körül az egy literes C-Max szintén ergo a sokat szidott "downsizeing" turbósok sem forognak 3000 felett pályán. Nem vagyok meggyőződve arról, hogy kímélő bánásmód egy motornak ha 60km/h-nál, hatodikban, 1300-as fordulaton nyektetik.
Analóg vén majom egy digitális világban
-
Csak a 3.0 nem pörög csak 1300-t 60-nál pláne ha van 6 fokozat. Csendesebb, kímélőbb. USAban is csak ott hallani a gumizajon kívül mást ahol idióta motorosok és rájszerek vannak. ( na jó néha egy -egy nagyon lepukkantnak v tuningnak van hangja)
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
-
Ed3r_X_
nagyúr
Ez tényleg olyan, mintha egy IT fórumon a GHz-ekre vernétek.. ja várjunk
Csak a "nagyobb" a jobb? Pár helyen ez már megdőlt szerintem.
“Songbird, Songbird, see him fly, drop the children from the sky. When the young ones misbehave, escorts children to their grave. Never back-talk, never lie, or he'll drop you from the sky!”
-
bambano
titán
egy literes motor... lol.
az a baj ezekkel, hogy egy mondeo kategóriás autóba kellene mondjuk egy 3 literes szívó benzines motor ahhoz, hogy normálisan, strapabíró módon működjön. ha ezt egy literből kell kihozni, ott meglehetősen nagy töltőnyomást kell alkalmazni, amitől először a fogyasztás megy el az égbe, másodszor meg a nitrogénoxid kibocsátás.mondjuk egy egy literes turbó motor szerintem pont jó lehet... az ablakmosó meghajtására.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Nálad , vagy nálam lehet. Ne feledd el az egységsugarú júzert aki nem hűti vissza a turbót, meg hidegen is kitolja a szemét.
Értem amit mondasz , de szerintem ezzel csak lovat adsz a magyar "mindenhezISértek" mentalitáshoz és sokan azt fogják gondolni h majdéntom nem a gépNe csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Azért az a tartalék a legtöbb esetben nem azért van benne hogy megírják és utána azzal menjen el mittomén 200k+ -t, hanem azért hogy minden körülmények között az optimálishoz legközelebbi teljesítményt adja le tengerszinten is meg az Alpok tetején is.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
8th
addikt
A Mondeo 125 lovas 1.0T motorja egy szolid chiptuninggal 140ló és 220Nm úgy, hogy bőven van még tartalék benne és nincs koppra írva. Nehogy már az ne legyen elég a napi közlekedéshez egy 1.4 tonnás kocsiba. Ráadásul olyan apró csiga van a motoron, hogy ténylegesen úgy viselkedik mint egy szívóbenzines. Konkrétan semmi, de semmi turbólyuk nincs. Fogyasztása már más kérdés mert semmivel nem eszik kevesebbet mint ha 2.0 szívó lenne.
Analóg vén majom egy digitális világban
-
bambano
titán
valamin nekem is röhögni kell...
egyébként az ilyen fűnyíró motorok arra jók, hogy sokszorosan szennyezzék a környezetet ahhoz képest, ami normálisan az autóhoz van méretezve. rátolnak egy böszme turbót, mire az felpörög, a digisport már ismétlésben adja az eseményt, amiről lemaradtál... vezettem már olyan autót, ami kicsit nagyobb motorral volt, de szintén laggolós turbóval, súlyosbítva egy hagyományos váltóval. hát mit mondjak, nem éreztem azt a fölényt, amit a papíron levő adatok mutattak.
szerk: azért a ford bizonyos mértékben vezekelt emiatt a hülyeség miatt, mikor belevágott egy ötliteres v8-at a mustangba és nálunk is elkezdte árulni. ami még mindig smallblock amcsiban
[ Szerkesztve ]
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Neeeem, ne érts félre a bmw sokkal sportosabb. Az audi más, a quattro-val. Meg a maga technokrata stílusával - én amúgy sem vagyok egy száguldozós típus akármilyen motor is van a kezem alatt. Barátomnak van M3. Megengedte h vezessem, de kb 600m után közölte h ez így nem lesz jó majd ő, mert nem mentem csak 80-nal ötödikben
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
j-cool
tag
Nekem sincs jobb az Audinál összeségében
Csak vezettem már 330d-t is és jobb volt vele menni, sima normál futóművel fekszi majdnem úgy az utat mint rázós S-line-al az Audi és a motorja is harapósabbnak érződik, fogyasztásban is jobb és sajnos Audiban nincs meg a beriszál a segge 50-nél lepadlózva érzés sem. De ez csak 1-2 dolog amiben más (talán jobb), ettől függetlenül sosem vennék BMW-t, de vannak irigyelt dolgok más márkáktól.
[ Szerkesztve ]
Hatékony, online, gyors autós szerviz program, ami ráadásul ügyfeleket hoz? ---> http://szerviz7.hu ugyanez elérhető általános célú (minden szerviznek megfelelő) átalakítható verzióban is, érdeklődni privátban.
-
-
válasz alkatraz3000 #30 üzenetére
Kollégám vett 7-es BMW-t, 2.5 millió volt, tizenéves, ismerősé, céges volt. Automata, szép, fullos. Nem rossz, nem rossz, de a kor akkor is meglátszik rajta. Megvette, majd fél éven belül ráköltött kb 1 milliót, mert a váltó nem volt 100%-os, fékek kuka érettek, lengéscsillapítók szintén, téligumi szett, klíma alig hűtött... stb. Értem én, hogy prémium, de annak a fenntartása is az. Akkor még az első fényszórókat is cserélni, újítani kéne neki.
<< Tananyagok: informatikaora.hu >> Lego technic 42139 eladó
-
-
j-cool
tag
Nyilván mindenki más, sok embert ismerek aki hasonló okból vezet Q7-est, X5,X6-ost vagy ML-t.
A6 Allroad egész nehéz (összkerék hajtás + A6 kaszni közel 1900 kg) ezért mondtam az A4-et példának (1600 kg körül). De vezetési élményben a BMW a három nagy német közül messze a legjobb.Nekem pont a stabil útfekvés kell (S-line futómű, bár ráz, de a munkába szerpentinen (Pilis) járok be, ha jön a gyerek sajnos tuti megy a háztól), de a Te érveid is érthetőek.
Hatékony, online, gyors autós szerviz program, ami ráadásul ügyfeleket hoz? ---> http://szerviz7.hu ugyanez elérhető általános célú (minden szerviznek megfelelő) átalakítható verzióban is, érdeklődni privátban.
-
-
Hát akkor elmondom h volt allroadom is a 3.0 motorral, és ott sem érződött a nagy gyorsulás, pedig annak az alaki tényezője is 0,27 körül volt. A q7ben nem a sebesség ami adrenalint pumpál hanem az hogy úgy érzed leesel az útról a mozgástól.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
j-cool
tag
Szerintem a Q7 lomha, megvan a tank milyet gyorsul érzés, de inkább ez adja az élményt mint a mellbevágó gyorsulás.
Egy kissebb kaszniban egy nagy motor a tuti (legalábbis nekem), A4 2.7 TDI (bátrabbaknak 3.0 TDI). Egy nehezebb nap után hazafelé gázfröccs és elfelejted minden gondod (kivéve ha faképnél hagy a lámpánál egy 0.9 Tce ) és fogyasztásban is kb 1.6-os benzines Astra szintje (város 8-10, autópálya 6-7), olyan 400 ezerig nincs nagy gond vele.3 M körül ha megbízható kocsit akarnék én Toyota Camry Hybridet vennék, megy is (2.4 benzin) nem fogyaszt szinte semmit (6 körül) és megbízható (nincs benne sebváltó csak egy kevés alkatrészből álló bolygómű) és még váltogatni sem kell (ez lehet csak nekem szempont, de nagy automata ellenes voltam, most meg már nem kellene más), a borzalmas műanyagokkal meg együtt lehet élni.
Mazda azért annyira nem nagy szám megbízhatóságban (a visszatérő váltó problémák nagyobb futásteljesítménynél, problémás diesel motorok és lengőkarok sem az ide lettek tervezve), de lehet jókat kifogni belőle. Toyota, KIA, Hyundai, Lexus (kivéve IS220d korai szériák) tényleg jók, franciát és fordot sosem vennék, VW, Skoda, Seat a további sorrend. E46-ra főleg dieselre, főleg E90-re nagyon lehet költeni
Viccesen megbízható kocsi (mármint a márkához képest) az Alfa 159 ami pont a vele egykorú A4 szintjén van (nem nagy problémái vannak de valami kis dolog mindig van vele).
Adatok forrása: saját online autószervízprogramom típusra összesített adatbázisa (pár hónap és elérhető lesz mindenki számára tallózható, de anonim módon). Daciák egyébként alig fordulnak meg azokban a szervizekben, amelyek a mi rendszerünket használják, így nagyon nyilatkozni sem tudok róluk.Hatékony, online, gyors autós szerviz program, ami ráadásul ügyfeleket hoz? ---> http://szerviz7.hu ugyanez elérhető általános célú (minden szerviznek megfelelő) átalakítható verzióban is, érdeklődni privátban.
-
.Szaki.
addikt
válasz Feketelaszlo #55 üzenetére
Köszönöm!
-
Feketelaszlo
senior tag
Minden közvetlen befecskendezésű motorban előfordulhat PM2.5/PM10 meg egyéb kis PM képződés, függetlenül attól, hogy feltöltött vagy szívó. A turbó akármennyire is hangzik misztikusnak, csupán egy nagy űrtartalmat megmozgató ventilátor, ami a légköri levegőt kintről a hengerbe erőszakolja, de önnönmagában kevés az égési tulajdonságokat jelentősen befolyásolni. Azt főleg a magas nyomású befecskendező képe alakítja ki.
Egyébként a nanométeres tartományba eső korommal nem feltétlen az a baj, hogy lerakódhat a tüdőben (olyan port szívunk más, természetes forrásokból is), hanem hogy onnan felszívódhat a véráramodba, ahol sokkal-sokkal csúnyább dolgokat művelhet. A többi helyes. -
Nem ilyen egyszerű. Amikor azt mondom én a szerelőmnek h legyen jól megcsinálva, akkor is felhív h milyen árban legyen az alapanyag csak onnantól már többet foglalkozik vele. És inkább legyen 16000-rel több a munkadíj de legyen odafigyeléssel megcsinálva.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
bambano
titán
-
-
.Szaki.
addikt
válasz alkatraz3000 #49 üzenetére
Ez igaz, de most akkor továbbra is kérdés, hogy hány éves autókról beszélünk. Ha a Logan ellenében keresünk megfelelő használt autót, akkor szerintem attól függően, hogy egy új Logan árát miben határozzuk meg (fapados ára, vagy pedig fullos, vagy a kettő közt valahol) nagyjából egy 3-4 éves Mazda3 már kijön, akkor pedig ha számításba veszem azt, hogy nagy általánosságban úgy tartják, hogy egy telefont két évig használsz, egy autót pedig 5 évig, akkor a Mazda3 rozsdásodásával már foglalkozzon az, aki a harmadik tulajdonosa az autónak, tehát ilyen szempontból engem baromira nem érdekel,hogy rohadni fog-e valamikor vagy nem, mert az első rozsdafolt már biztos, hogy más tulajnál fog jelentkezni.
-
Agostino
addikt
bitpork - az nem a világ, a világ az, hogy budapesten jelen pillanatban egyetlen szerelőt sem tudok akihez oda tudom vinni az autóm és összerakja. voltam olyan cégnél aminek nagy a híre és nem is olcsó, erre mint kiderült gyorskötözővel fogatták meg a tágulási tartályom. most erre mit mondjak...
alkatraz3000 - megnéztem kia fronton mit lehet tenni. ha hahuba belerakom minden opciót, részemről a keret és elvárás, amonnét azt, hogy maradjon gyári garancia, akkor nekem sajnos nulla találat : (
GabN73 - 1875, ok : ))
hey friend listen, i know the world is scary right now but its gonna get way worse
-
GabN73
addikt
E46-ból nem is volt 1.9
Hát nem tudom, ha mindenképp újabb autó felé nézelődnék, lehet bevállalnék egy 3 éves, közepes felszereltségű Astrát-Focust 50-80e kmel. Vagy egy "idősebb" Volvot.
Amúgy meg nem akarsz száguldozni, de fent meg lett szakértve, hogy a Logan bizony egy versenygép !
Rettegnék az A8-7-es bimmer-S merga tulajok helyében, mert hát simán levilloghatja őket egy Logan -
-
Agostino
addikt
bitpork - oh, brother.... ez nem az én árkategóriám : )
alkatraz3000 - hát kicsit tartok tőle, hogy ami az e46ban alap volt, azt itt az autó nem is tudja, de őszintén szólva már nem akarok száguldozni. volt egy jó három évünk, költöttem rá nem is keveset, el sem merem itthon mondani mennyi. az árát közel sem hozza vissza, amilyen nyomott pénzekért mennek, tuti bukóval adom el, hiába új a kuplung, a felfüggesztés és vezérlés... de ezen kár rugózni, az autók már csak ilyenek.
hey friend listen, i know the world is scary right now but its gonna get way worse
-
-
Agostino
addikt
furcsa egybeesés, hogy elém jött ez a topik és előjött a bmw téma. pont most akarom eladni vagy beszámíttatni az 1.9es E46-omat egy Logan MCV 0.9 stepwaybe : ))) sajnos a 20 év azért érezhető rajta, bár még pár év biztosan lesz benne. lassan bővül család, kell a hely. használt autót többet nem veszek, inkább költök a nyugalomra. viszont nagy autó 3,7 milla alatt újonnan nem igazán akad sajnos. jó, a lada, de azt feleségem nem okézta le
[ Szerkesztve ]
hey friend listen, i know the world is scary right now but its gonna get way worse
-
alkatraz3000
senior tag
Próbáld ki, majd meglátod ha nekem nem hiszel, higgy a saját tapasztalataidnak. Alkatreszarak, ha nem gyarit, de jobb minőségű utangyarit veszel, akkor semmivel sem drágább, mint bármi más. Kuplung szett Valeo/Luk/saachs 40.000 korul, csillapito 15/db korul, fektarcsa 15/db korul stb stb. Motorok megbízhatóak, nem igazán megy tönkre, vezérlés ezeken meg gondozás mentes. Hátul kapar igen, van elektronika megvéd, meg átlagember kanyarban 60-nal csak nem gangol vissza és padlozza le. Annyi de annyi tévhit kering a bmwsek korul, hogy az valami hihetetlen.
"Nincs pénzünk olcsó sz.rt venni ... !"
-
Jobb esetben egy 20 éves autón az önhordó rész van elfáradva minden mást előírásszerűen kicseréltek rajta. Nekem pl Maxon jól láthatóan 1 évnél nem öregebb az összes légrugó. Igaz így is el van bszva , de akkor is kicserélték.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
bambano
titán
válasz alkatraz3000 #33 üzenetére
pont ezen van a hangsúly: húsz éves.
de legalább jó nehéz, mint a sár. hátsókerekes, ami mindenkinek rossz, aki nem akar keresztbe járni vele.nekem vectrám van. sokkal olcsóbb minden tekintetben, mint a bmw. qrva drága fenntartani.
oké, elhiszem, ha valaki kendácsolja az autóját, az olcsóbb. de rendesen megcsináltatni, normális szervizben, rendes alkatrészből, az drága. a bmw még drágább. ráadásul ócska is. nekem ne mondja senki, hogy a 20 éves bmw menettulajdonságai olyan hajde jók. meg hogy nincs elfáradva az anyag, stb. a 20 éves bmw 20 éve volt minőségi cucc, mostanra trabant.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
-
dabadab
titán
válasz alkatraz3000 #30 üzenetére
"A Daciad árából 0-rol fel lehetett volna újítani"
Legalább olyan 0,3-ig.
[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
bambano
titán
válasz alkatraz3000 #30 üzenetére
"Az erőről, és extrakrol nem is ejtek szot.": ez nem a fikciós topic
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
alkatraz3000
senior tag
A posztoló eddig nem ült autóban, ebben biztos vagyok. És lehet, hogy lefingott premium, de egy fullextras dákia sosem fog olyat tudni, mint a szakadvany bmw. Volt egy 650.000-et futott 2.5 benzines e39-em. Ocsem, olyat haverom új golfja sem tud. Ilyen csendes, sima járást esetleg egy Railjeten érzel. Mintha sínen húznának. Az erőről, és extrakrol nem is ejtek szot. Ja, és 270.000 forintért vettem magyar papirral. A Daciad árából 0-rol fel lehetett volna újítani, és meg marad is gumira, mert lefustolod
"Nincs pénzünk olcsó sz.rt venni ... !"
-
Ed3r_X_
nagyúr
Senkinek se volt, pedig volt pár kocsi az idők alatt a családban. Trabanttól kezdve Loganig (1.gen)
A "nevetek mert 3x annyit költ" dolog meg azokra vonatkozik, akiknek nem hobbijuk, nincs is miből fenntartani, de "Bömös" meg egyéb kell, mert az menő, és lehet vele villogni. Az olyan nem vált ki belőlem mást. Én legalábbis ezekre értettem a fentieket (fiatalok kocsivásárlása, stb.)
Az állapot meg márkától független, mindenhol van olyan kocsi, amire odafigyeltek, de olyan is, amit elhanyagoltak.
“Songbird, Songbird, see him fly, drop the children from the sky. When the young ones misbehave, escorts children to their grave. Never back-talk, never lie, or he'll drop you from the sky!”
-
GabN73
addikt
Nincs bajom a Swiftekkel, lényegében abban nőttem fel. Boltba rohangálósnak simán venném a mai napig, de pályára már nem.
Ez a divat, te is látod, sőt le merném fogadni hogy ismerőseid közül/családban tuti vett valaki egy E46-otEzt a röhögök hogy ő 3x annyit költ valamire dolgot sose értékeltem. Lehet hogy neki ez hobbi, régóta szeretett volna egy ilyen kocsit. Legalább karban van tartva és nem elhanyagolva (tudjuk ám hogy minden Swift tökéletes állapotban van, ugye? ), valószínűleg nem egy isten háta mögötti faluban végzi majd pár év múlva lelakott állapotban, forgalmi nélkül....
Gondolom mindenkinek Swift kéne, akár havi 10k km-re is, mert hát 10x olcsóbb hozzá minden, igaz?plömplöm
E46-ról van szó, E36 nem tudom hogy jön a képbe. Ja és nem vagyok elfogult BMW-s, nem rajongok a márkáért se. Csak hogy tisztázzuk.
Szívóbenya szeretőként sikerül összehasonlítani egy 15 éves, leggyengébb motort egy új, turbós blokkal. Írj léccí' egy Need For Speed - Borderlands összehasonlítót is... Meg hát aztán E46-ból csak és kizárólag 316i és 320d (amit még mindig lefogadok hogy sokkal életszerűbb használni pályán mint egy 0.9T-t vagy akár a sima 1.2-es szívó kocsikat) 325, 328, 330 nem is létezett, ugye? Ja, meg ha már törésteszt. A Logan mennyit is kapott? 3 csillag?Nincs nagy bajom a Logannel (azon kívül hogy csupa igénytelenség, és egy 15 éves kocsi technikáját se sikerült belerakni [extrákra gondolok] , se a motorral, csak könyörgöm ne írjunk már olyat, hogy van benne tartalék meg pályán is jó használható. Ülj be egy 25 éves, 300k km+-os Lexus LS400-ba, csak aztán nehogy visszavidd még a garanciás kocsidat...
-
-
-
-
bambano
titán
"Momentán egyébként most nem nagyon van rá infrastruktúra": pontosítanám: az akkumulátorosom gyakorlatilag erőszakkal veszi el mostanában az akksikat, ha cserélni megyek, feltételezem, olyan jó árat kap érte, hogy megéri.
jelenleg az ólomakksik rekciklálása minden szempontból megoldott, van infrastuktúra és gazdaságilag működő modell is. ahogy hallani, a priusok akksiját is keresik, mert javítható. Ez alapján biztosra veszem, hogy mindig minden akksinak meglesz az újrafeldolgozásához minden, mert már ma is megvan.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
dabadab
titán
"Szerinted az akksihoz kellő földfémeket hogyan bányásszák?"
Kb. úgy, mint bármi mást.
"Szerinted az áram előállításához még most mennyi égető erőművet vesznek igénybe?"
Pl. Magyarországon az áram kb 40%-át Paks adja. Ha kinézek az autókra, akkor nem azt látom, hogy tízből négy atommeghajtású lenne.
"Szerinted a nagy akksik környezetbarát megsemmisítéséhez milyen infrastruktúra van most?"
Miért akarnád őket megsemmisíteni?... A csupa tök jól reciklálható anyagból állnak. Momentán egyébként most nem nagyon van rá infrastruktúra, leginkább azért, mert nincs igazán reciklálható li-ion akksi (és ami van, az is ezerféle). Elég egyértelmű, hogy mire egy évtized múlva a Gigafactoryban most megtermelt akkuk reciklálása esedékes lesz, addigra lesz infrastruktúra is.
"A szennyezés helye meg marhára mind1: ami itt árt, az 100-1000 km-rel távolabb is árt"
Ja, csak nem mindegy, hogy ahol árt, ott egy zsúfolt városközpont van vagy lakatlan puszta. Gondolom te is belátod, hogy tökre nem mindegy, hogy a kipufogógáz az utasfülkébe megy-e vagy az utcára.
[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
plömplöm
őstag
hmmm, egy e46, egy 316i szívóbenzinnel, ó de mennyei, sőt, egy kétliteres tédé! az élet császára olyat vesz, bizony! pályázóst! összehozott annak idején, hmm, másfél csillagot? aztán 2001-ben már lett négy. egy rozsdaboglya laguna 1997-ben volt kétésfeles, 2001-ben már öt.
316i@2000: 1360kg 105LE@5300 165Nm@2500
aktuális logan: 1012kg 90LE@5000 140Nm@2250aztán a hüjegyerek meg csak pillog a menő napszemcsije mögött, amikor az ő őrülten kúl pályázósát egy ilyen háromhengeres kis mitugrász otthagyja a pitschába adott esetben
és ezek után az a hüje, aki egy vadonat új 3-5év garos autót vesz, amiben három feltöltött henger van és nem egy tizenéves presztizs németet 6számjegyű km-rel. vannak pld családos emberek, akiknek az a szempont, hogy az autó bármikor bárhová el tudja vinni mindannyiukat és vissza is hozza őket, mégha angyalszem nélkül is.
de! amit én nem értek, az az, hogy ha már nem szívó, hanem feltöltött, akkor miért nem dízel? pont ez a baj a modern dízelekkel, hogy szinte ugyanazon szempontok miatt, ami miatt ezek a feltöltött benzinesek megjelentek, elérhetetlenek már az elpusztíthatatlan szívók, a kisköbcenti miatti diszkonform dolgokat meg bonyolult és drága plusz mechanikák beépítésével takarják el. hamár úgyis feltöltő, kettős tömegű anyámkínja, részecske- és egyéb szűrők, miért nem egy másfeles tédé? én világ életemben szívóbenzines párti voltam, de ha nem lesz, mint ahogy ez most éppen látszik, akkor bizony tédé
All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
-
bambano
titán
akkor további muníció a röhögéshez:
megnéztem a hahu-n a stift árakat. a legolcsóbb árából, ami az általad írt paraméterekkel rendelkezik, nagyjából egy gumi futja listaáron egy rendesebb autóra, rendes gumit értve alatta.a legolcsóbb swift árából nagyjából két rendes gumit lehet venni, ha figyelembe vesszük a gumikereskedőknél szokásosan elérhető árengedményeket.
a lista közepén található eladó swift ára nagyjából egy garnitúra rendes gumi.
na, most röhöghetsz.
"aki 3 Swift árát belelapátolta már a szarjába": ez az állítás akkor közeledik az igazság felé, ha azt a 3-as szorzót elkezded emelni. nagyon.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Szerinted az akksihoz kellő földfémeket hogyan bányásszák? Szerinted az áram előállításához még most mennyi égető erőművet vesznek igénybe? Szerinted a nagy akksik környezetbarát megsemmisítéséhez milyen infrastruktúra van most?
A szennyezés helye meg marhára mind1: ami itt árt, az 100-1000 km-rel távolabb is árt, és visszakapjuk mint pl a vízbe bekerült műanyagrészecskéket.Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Ed3r_X_
nagyúr
Swiftet vettem (igaz használtat, 2002, 1.3, 16V)
És maximálisan elégedett vagyok vele. Lesz*rom hogy nem presztízs, 140-150-ig bőven oké, városban futkosni is, de 2-300 kilométerre is bármikor megindulok vele.
Ja és csak röhögni tudok a sok fiatal korombelin, aki 3 Swift árát belelapátolta már a szarjába
[ Szerkesztve ]
“Songbird, Songbird, see him fly, drop the children from the sky. When the young ones misbehave, escorts children to their grave. Never back-talk, never lie, or he'll drop you from the sky!”
-
bambano
titán
ha a zseton erős korlát, akár jó is lehet a félmotor...
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
-
GabN73
addikt
Bocs, de egy Focus-Golf-Passat mióta presztízs? Az meg hogy most az E46-os Bimmer lett az új telepi kocsi, hát na. Mert mit vegyen egy fiatal, Swiftet?
Ezt az álszent énnemszennyezem úgy-meg zöld vagyok wannabe sznob dumát is el lehetne felejteni, miért nem villanyt/hybrid/plug-int vettél akkor? Mert egy Dacia aztán mekkora presztízs mi?
-
.Szaki.
addikt
Igazad van, de mondom: Ez az egész dolog ott bukik, hogy hogy kaphatnak műszakit? Azok az autók, amiről Te is írsz, meg én is, azoknak rég a bontóban lenne a helyük, vagy egy őrült autób*zi garázsának az emelőjén kéne várniuk azt, hogy restaurálják őket és vissza legyenek állítva eredeti állapotra.
-
A fényezés még mindig nagyon sérülékeny. Vannak furcsa illesztési hézagok, de ez igaz a sokkal drágább Renaultokra is. A start-sop gomb nagyon igénytelen, meg a vak dugók is a nem használt kapcsolók helyén.
A többire is reagálva: igen, vannak szép és jó állapotú régi autók is, de sokkal több füstokádót látni itt Békésben. Nem tudom máshol mennyire durva a helyzet, azért most hétvégén Pesten is sokat láttam. A sok lestrapált füstölgő Passát, Focus meg Golf meg félszemű BMW... Hát igen, nincs pénz a kocsira, de azért csak kéne valami kis presztízs. Dzsentri feeling.
Nekem is tetszik a Focus, meg még sok más, de ennyiért inkább újabbat, mint tizenévest.<< Tananyagok: informatikaora.hu >> Lego technic 42139 eladó
-
.Szaki.
addikt
Amellett, hogy jó a posztod, egy-két hibát azért vélek felfedezni, ami igazából annyi, hogy a mai turbós kis motorok sajnos már semmivel sem jobbak, mint a dízelek. Ennek az egész Euro6-os szarakodásnak semmi értelme. Mára sikerült elérni azt, hogy az Euro6-os kis turbós benzinesek ugyanolyan nano részecskéket pöfögnek ki, ami már lerakódik a tüdőben. Eddig ezért lehetett okkal büdösölni a dízelt és előtérbe helyezni a benzineseket, de sajnos már nem áll fent. Igazából én már semmi különbséget nem vélek felfedezni a dízelek és a turbós benzinesek között, már a vezetési élmény is majdnem ugyanolyan, pedig teszteltem már jó pár autót.
Dacia-t vezetni még nem vezettem, viszont volt szerencsém utazni vele (Logan I MCW, Lodgy) igazából tényleg nem fájnak annyira, ha választanom kéne mondjuk egy C-Elysée/301 és egy Logan között nem lennék biztos, hogy rögtön a PSA-t választanám, bár a facelift azoknak is jót tett. Viszont én mindenképp 1.5 dci-ben gondolkodnék, a PSA estén pedig HDI-ban. A franciák mindig ebben voltak erősek. Szóval jó kis autó, annyi pénzt amennyit kérnek érte teljesen korrekt, A-ból B-be biztosan elvisz és mondom ahhoz képest nem is fáj.
A 15 éves M-P rendszámos füstokádó tákolmányokkal kapcsolatban annyiban igazad van, hogy tényleg borzasztóak, de erről nem ezek az autók tehetnek, hanem azok az emberek, akik ezekre a szarokra érvényes műszakit adnak. Ezekből is vannak megfelelően karbantartott példányok, csak iszonyat ritkák, mert hát azoknak már áruk van és a karbantartása sem két fillér, de ha normálisan menne az ellenőrzés, akkor csak ezeket lehetne látni az utakon, akkor pedig mindjárt nem lennének annyira irritálóak. Sírni tudnék, amikor látom az M-P rendszámos E46-okat, hatalmas szétrohadt kidörgővel, Angel Eyes-szal, suttyó felnikkel, és gyorsulgatnak index nélkül, mert már a kar is szétmállott, meg a törökök is széthajtották N.o-ban..Stock állapotban a legszebb autók voltak anno, de ez a Passatokra is igaz lehetne meg sok más német középkategóriásra.
Ma egyébként ha normális használt autót akarnék venni mondjuk egy új Logan áráért, akkor biztos Prius III-ban, Amperában, vagy első generációs Leaf-ben gondolkodnék. Esetleg facelift előtti Auris HSD kombiban. Persze az új Logan ára is kérdéses, mert nem mindegy, hogy fapadról, vagy full extráról beszélünk.
-
rover45
őstag
"...15 éves füstokádó tákolmány..."
Egy most 17 éves füstokádó tákolmánynak vagyok az első tulajdonosa.
260ezer elteltével ebből még füst nem jött, de ha biztosítanál rá lehetőséget, szeretném megnézni 17 évesen korában ezt az autód.
Köszönöm előre is! -
GabN73
addikt
Dinamikus, megbízható, van benne tartalék? Ó lyaly.
Még jó hogy egy turbós motor 60-70-re jobban gyorsul mint egy tizenx éves szívó benzin...
Azt pedig nem tudom elhinni, hogy ezzel kényelmesen lehet pályázni. Kispórolt zajszigetelés, 0.9-es motor... Élvezetes lehet
Nem presztízs kérdése, lehet hogy kva olcsó újonnan meg használati tárgynak tökéletes lehet, de ha ennyire a fillérb*szás-fogyasztás a lényeg, akkor inkább egy használt Prius vagy valami igényesebb füstokádó....
-
Jelentem az én 12 éves "füstokádó" sárkányom kipufogóján nulla korom van...
A kis turbós motorokról meg majd 12 év, és ugyanennyi használat után értekezzünk. Amúgy minden rendben a logannal, azt nézegetek apámnak melós autónak, csak az 1.5 dci-t.Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Sanyi.mTs
addikt
"A Logan hibáival együtt lehet élni."
te miket tapasztaltál?
-
Ha jól emlékszem akkor ezek a kicsi turbós motorok is egészségtelenek.
Fastra 1,4 benzin 8 szelep télen 6,7l fogyaszt. Bár a Logan kényelmesebbnek tűnik.[ Szerkesztve ]
A Doctor nem hal meg, csak átalakul. https://www.youtube.com/watch?v=0C3zgYW_FAM https://www.youtube.com/watch?v=AZ7oROlf5ys
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- KAÜ/Ügyfélkapu – már elérhető a kétfaktoros hitelesítés
- Digitális Állampolgárság Program DÁP
- War Thunder - MMO Combat Game
- "Egyszerű" Ügyfélkapu+ regisztráció
- Facebook és Messenger
- További aktív témák...
- HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 16/512 FHD HUN
- Szép! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 8/512 FHD HUN
- 486 CPU bazár
- S3 Trio64V2/DX 1 MB PCI videokártya
- Gamer Pc eladó! I5-9400F/Asus GTX 1660 Ti/16GB RAM 3000mhz/256GB SSD+500GB HDD
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest