Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • FefeeX

    veterán

    Tényleg kénytelen leszek írni egy "what-to-do-if" cikket a logoutra, mert sok cég szermétkedik erősen... Nekem az MSI-vel volt hasonló problémám. Ezeket sajnos csak erős fellépéssel, fogyasztóvédelemmel és per-fenyegetéssel lehet jobb belátásra bírni... Rengeteg utánajárás és veszekedés a dolog, de mikor a konkrét bizonyíték a kezedben van már nem kötözködnek, hanem elnézést kérnek... (javaslom egyébként hogy független szakszervíz véleményt mindenki kérjen be mielőtt szervizbe viszi - jó a számtekes múlt és az ismerettség, mert így nem fizetsz érte) - ezután a fogyasztóvédelem is egy pillanat alatt tud állásfoglalást tenni...

    Hogy ebben a stádiumban mit lehet tenni az már megint nehéz dolog, gondolom azóta már visszaküldték...

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés