- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- "Egyszerű" Ügyfélkapu+ regisztráció
- Asszociációs játék. :)
- Hóban vigad a ló
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- NASsoljunk: ZyXEL NSA-310 és az FFP
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- A siker két szabálya
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Megoldások IBS/IBD-re
Új hozzászólás Aktív témák
-
lorincmate
tag
Szeretném jelezni, hogy az asus még mindig suttyó, az alaplapom már lassan 7 hete az ő garázsukban csücsül. Én különösen NEM ajánlom az ASUS termékeket garancia szempontból.
F4 modul
-
bmc3
csendes tag
A gond akkor van, ha nincs magyarországon szerviz. pl. Acer csehországi szervize.
Mert ilyenkor cseh biróságra kell beadni a perigényt és nem biztos, hogy van rá ideje a fogyasztónak utazgatni....de ez nem befolyásolja a per sikerét, mert a per során felmerült költségek csak növelik a kárértéket az eltelt idővel együtt. -
bmc3
csendes tag
Egyetértek. Perelni kell!
Miért féltek perelni???
Az idő a károsultnak dolgozik mert a kárértékbe beszámitják még az alvulás értéket is ami számitástechnikai eszközöknél gyors és nagy értékű.
Előzetes szakértői vélemény sajnos nem sokat ér mert a birók csak az általuk kiválasztott szakértőket szokták elfogadni.
Itt inkább akkor van gond ha kiderül, hogy a szervizcégnek nincs végrehajtható vagyona.Per előtt mindig ennek kell utánanézni az ingyenes cégirósági nyilvántartásban!
A legokosabb dolog még vásárlás előtt igy ellenőrizni a helyi szervizcéget.A költségek csökkentése miatt okos dolog csoportos kártérités pert inditani.
Ha a kárigények után (pl. csoportos pernél) tűnik el a szervizre kötelezett cég behajtható vagyona akkor büntetőpert lehet inditani a cégvezetők (igazgatók) ellen vagyon elvonása tartozás megfizetése alól jogcimen.Ha egy ügyintézővel nem boldogultok a szervizben, akkor irni kell egy hivatalos tértivevényes levelet az igazgatónak cimezve.
A legtöbb esetben már egy irott levélben a fogyasztóvédelmi per emlegétése nélkül is hatni szokott és általában azonnal meggyursul soronkivülire az ügyintézés.
(ilyenkor lehet megfingatni egy szemtelen kis ügyintézőt aki a nagyfőnöknek pótmelót csinál és már másnap utilapút kötnek a talpára egy ilyen húzásért). -
legenda
válasz Snyaptic #127 üzenetére
netbook és notebook szerviz nem azonos, utóbbival - elvileg - kevesebb a problémás tapasztalat!
amúgy venti(k) és légutak kitisztítása házilag, amennyire a garis korlátok engedik, az újrapasztázás otthon sajnos már nem fér bele, a procit általában matricázzák...Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
Snyaptic
újonc
Sziasztok!
Én is lassan küldöm a notebookomat gariztatni. (N61JQ) Sajnos nagyon melegszik a CPU+GPU. 80 fok fölé is felugrik, ha dolgozom rajta. Megvételkor (1,5 évvel ezelőtt) maximum 65-70 fokon járt, amikor minden bevolt kapcsolva, film, játék, böngésző stb.
Most levettem az alját, és kímélem, így 65-70 körül mocorog netezés közben. Veszek alá egy cooler padot, és amint lesz egy csere gépem megy is javításra!
Valószínűleg elhasználódott a hővezető paszta. Mivel szépen folyamatosan jött ez elő, nem ugrás szerűen. Legalábbis remélem hogy csak ez lesz a baja.
Sok jót nem olvastam a szervízről, remélem azóta megváltozott a hozzáállásuk. Főleg abban bízok hogy hamar visszaadják, mivel munka eszközről van szó.Drukkoljatok!
-
baanirce
újonc
Kedves ASUS EEEPC komputer tulajdonosok!
Garanciaidőn belül nekem is meghibásodott a készülékem. Hosszabb ideig nem használtam, töltöre tettem. Bekapcsolás után vettem észre, hogy a képernyő közepén nagy fekete folt van, csíkokkal együtt. Ugyanaz a hiba, amit egyik hozzászóló szerencsétlen komputer társam lefotózott. Természetesen kértem a szervíztől segítséget. Számíthattam volna a válaszra, hogy mechanikai sérülés érte a készüléket. Természetesen ez nem igaz. Sajnálom azt is, hogy elküldés előtt nem fotóztam le, mert biztos vagyok, hogy visszaküldés után már lesz rajta mechanikai sérülés.
Kérek minden leendő ASUS készüléket szándékozó vásárlót NE TEGYE!! A fogyasztóvédelemhez fordulókat kérdezem, hogy értek-e el valamilyen eredményt?
2010-es hozzászólást nem találtam a kérdéses problémával kapcsolatban. -
legenda
szinte minden gyártóról/szervizről van már egy - két ilyen írás, én már csak mosolyogni tudok ezeken, gyakran mind a két oldalról csak részigazságok, foszlányok...stb!
notis ügyintézéseim során gyakran kerül hozzám asus noti is, de a szervizel(tet)éssel még nem volt gondom - ami persze nem jelenti azt, hogy másnak nem lehet, legalább néhány embernek a sok közül...
engem még a sokat szidott msi szervize sem bírt kiábrándítani, pedig ott is hallani több hónapos szevizelésről! nekem ott is 4 hét volt a maximum, mert alkatrészre vártak![ Szerkesztve ]
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
MaSzKa
senior tag
ezt is olvassátok el
-
voyi
aktív tag
Amit tudok javasolni, hogy egy harmadik fél általi hivatalos szakvéleményt kérjetek azzal kapcsolatban, ahol precízen megvizsgálják hogy nem külső behatásként érte a netbookod a kár. Majd ezzel a papírral fordulj a fogyasztóvédelemhez és pereld be az asust,mivel bizonyítottan (szakvélemény által) nem te okoztad szándékosan a hibát. Abban az esetben, ha ezek ellenére is tartja magát az szerviz az álláspontjához,miszerint nem garanciálisan javítja ki, akkor szándékos megtévesztés és csalás miatt feljelentheted az asus szervizét, mivel jogszabálysértést követett el, nembeszélve arról,hogy megszegte az ászf-et is a garanciális feltételekre vonatkozóan. Ha mákod van, és mégis arra az álláspontra jutnak a szervizesek,hogy kijavítják garanciálisan, nincs gond.
sajnos a per viszont sokáig elhúzódhat,de véleményem szerint ez az egyetlen járható útja annak, hogy tisztázd a helyzetet, ha semmiképp se javítja garanciálisan a szerviz a meghibásodott terméket. peren meg ott lesz a részletes szakmai vélemény fotókkal mindennel együtt, ami bizonyítani fogja, hogy rendeltetésszerűen volt használva a netbookod.
kívánok neked sok sikert és remélem tudtam segíteni valamelyest
Aláírás
-
Angel18
csendes tag
Szia,
Nekem is kijelző problémám volt. A cikk az én kis gépemről szól. Hosszú huza vona után, most ott tartunk, hogy voltunk a Békéltető testületnél, ahonnan meg is kaptam és is és a cég is határozatot, hogy nem én okoztam és adják vissza a pénzt, mivel időközben nekem kellett a gép kifizettem a javítást.
Aztán úgy döntött "5év" után az ASUS, hogy vissza fizeti, amiről meg is kaptam a csehországi számlát, ami az szerepel, hogy visszautalják a pénzt, de a kezelési költség rám hárul, és hogy a készülék gyári hibás volt. Jelenleg még mindig várom hogy megérkezzen a pénz, mert kb 3hete e-mailezek velük hogy mikor jön már. Utolsó információm ma, hogy tegnap utaltak.
De én már semmit nem hiszek el, annyi időpontott mondtak már. Hiszem ha látom a számlámon.
Ha segítségre van szükséged, akkor írj e-mailt és leírom, én hogy tudtam a dolgokat intézni.
Üdv: Angel
-
nagy11
újonc
Ha valakinek segít a jótállásra az alábbi jogszabályok vonatkoznak.
49/2003. (VII. 30.) GKM rendelet a fogyasztói szerződés keretében érvényesített szavatossági és jótállási igények intézéséről.
1959. évi IV. törvény
a Magyar Köztársaság Polgári Törvénykönyvéről.
249/2004. (VIII. 27.) Korm. rendelet
az egyes javító-karbantartó szolgáltatásokra vonatkozó kötelező jótállásról
A fogyasztói szerződések keretében érvényesített szavatossági és jótállási igények intézése:
A szavatossági igényt annál a kereskedőnél kell bejelenteni, amelytől a fogyasztó a terméket vásárolta. A forgalmazó köteles a szerződés megkötését bizonyítottnak tekinteni, ha a fogyasztó bemutatja az ellenérték megfizetését igazoló bizonylatot (számla, nyugta).
A szavatossági igény bejelentésekor a kereskedő köteles jegyzőkönyvet felvenni, amelynek tartalmaznia kell:
• a fogyasztó nevét és címét,
• a hibás termék megnevezését és vételárát,
• a vásárlás időpontját,
• a hiba bejelentésének időpontját,
• a hiba leírását,
• a fogyasztó által érvényesíteni kívánt igényt,
• a kifogás rendezésének módját, és amennyiben a kifogást a fogyasztó igényétől eltérően rendezi, ennek indokát is.
A jegyzőkönyv másolatát a fogyasztónak át kell adni. Ha a forgalmazó a fogyasztó igényének teljesítésekor nem tud nyilatkozni, álláspontját legkésőbb 3 munkanapon belül köteles közölni a fogyasztóval.
Az árut elismervény ellenében kell javításra átvenni, amelyben fel kell tüntetni a fogyasztó nevét, címét, az áru azonosításához szükséges adatokat, az áru átvételének idejét, és azt az időpontot, amikor a fogyasztó a kijavított árut átveheti.
A kijavítást úgy kell elvégezni, hogy az a fogyasztónak ne okozzon jelentős kényelmetlenséget, és törekedni kell ara, hogy a kijavítás 15 napon belül megtörténjék.
A fogyasztó kérheti
a) elsősorban - választása szerint – a termék kijavítását vagy kicserélését, kivéve, ha a választott szavatossági igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a forgalmazónak a másik szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne,
b) ha sem kijavításra, sem kicserélésre nincs joga, vagy ha a forgalmazó a kijavítást, illetve a kicserélést nem vállalta, vagy e kötelezettségének nem tud megfelelő határidőn belül, jelentős kényelmetlenség okozása nélkül eleget tenni - választása szerint - megfelelő árleszállítást igényelhet vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.
Remélem ez segít bárkinek. Az ASUS szervizzel körültekintöen. -
nagy11
újonc
sziasztok
Örülök, hogy megtaláltam ezt a forumot. Nekem is ASUS laptop garanciális javítással van problémám.
A képernyő alsó része tönkre ment. A készülék garanciális. Felvettem velük a kapcsolatot. Leírtam a hibát. Jött az RMA szám. Elvitték. A hiba szerintük nem garanciális. Vagy elfogadom a 72.000 Ft javítást vagy visszaküldik, de a szállítási költséget nekem kell állni.
Nincs a készüléken egy karcolás, egy hajszálrepedés sem, így nem ismertem el hogy az én hibám. Írtam nekik küldjék vissza.
És most figyeljetek az ügyintéző azt mondta a telefonba ezt a hibát okozhatta egy porszem vagy egy tollhegy. Mondtam neki ugye viccel velem.
A válasz ha én vittem volna a szervizbe ( Szlovákiába) akkor nem kellett volna szállítási költséget fizetnem.
Ez volt az utolsó csepp a pohárba. Ilyen aljas felháborító hozzáállást még nem tapasztaltam.
Sajnos én is először hozzájuk fordultam és nem az üzletbe vittem vissza. Azóta és is felvettem a kapcsolatot a fogyasztóvédelemmel.
Okuljatok belőle ha vesztek valamit és gond van és még van rá jótállás akkor az üzletbe vigyétek vissza. Ha ott nem akarják átvenni akkor panaszkönyv és a másodpéldánnal irány a fogyasztóvédelem.
Nem hagyom annyiban. Az a vicc hogy ez olyan mint egy fantom cég. Ha a tudakozót kérdezem a telefonszámuk alapján nincs cím hozzárendelve. Ha a neten vagy a cégbíróságon keresem a Szigetszentmiklósi cég van beírva.
Most utoljára a Bp véső úti címem van.
Annyi kellemetlenséget fogok neki okozni amennyit nekem okoztak.
Segítsetek abban ha tudtok pontos címet tudtok erről a ........ "cégről"vagy ha az ASUS cég elérhetősőgét akkor írjátok meg.
Köszi -
brd
nagyúr
Nvidia: megígérte, hogy NF3-hoz lesz Vista support (amikor még lehetett ilyen alaplapokat kapni). Nem lett.
HP: 30e Ft egy szaros ventilátor. Semmi extra, 9 cm-es, fordulatszámmérős. Tudom, biztos máshol is, de azzal még nem találkoztam. A gigantikus méretű, használhatatlan drivereiről meg ne is beszéljünk: pl. G85, multifunkciós készülék, a mai napig nem létezik olyan (XP-s) driver, amellyel 2-3-4 hónapnál tovább bírná, driver újratelepítés nélkül (nem látszódik a nyomtató, nem jön be a számítógépen a kezelőpanelje...). Több gépen is jelentkezik a hiba. Olyan nyomtatója is van, amelyhez a drivert csak úgy lehet újra feltelepíteni (egy olyan gépre, ahol már volt egyszer telepítve), hogy be kell kapcsolni az indexelést(!), és le kell indexeltetni az ottmaradt driver (ha letörlöd a file-t, ugyanúgy nem települ) egy bizonyos file-ját (persze előtte a régi drivert hiába próbálod eltávolítani, akár még a registry-ben való HP-s vonatkozású bejegyzések eltávolításával is). Soroljam még?
Creative: nem készít/készített normális Vista drivert bizonyos kártyákhoz. Aki pedig készített, azt megfenyegette.The only real valuable thing is intuition.
-
Jégkokó
veterán
Miért mi bajod volt az Nvidia,HP, Creative -al?Nekem évek óta geforce videókártyám van és maximálisan meg vagyok vele elégedve.De a creativval sincs különösebb bajom a hangfal már 7 éve kifogástalanul működik ugyan ugy a hangkártya is. 1 hónapja pedig egy hp pavilion notit használok és nem tapasztalok rajta semmi problémát.
A főnök tekintete mindig nyílt és őszinte. Vagyis egyik szeméből a nyilt gonoszság a másikból az őszinte rosszindulat sugárzik.
-
brd
nagyúr
-
Jégkokó
veterán
Én azt mondom, hogy nem szabad egyik márkáról se rosszat mondani, főleg akkor ha olyan helyne dolgozol ahol ezeket árulják, mert még a cég lenyomoz iwiw ről és szépen kirugat, mert rontod az üzletüket.Amugy volt már jópár eepc a kezembe de nem találkoztam még hibás darabbal, és nem ebbböl jött vissza a kegtöbb javitásra.Egészen korrekt volt összeszerelésre is, ahoz képest hogy csak egy sima netbook
A főnök tekintete mindig nyílt és őszinte. Vagyis egyik szeméből a nyilt gonoszság a másikból az őszinte rosszindulat sugárzik.
-
Angel18
csendes tag
Sziasztok,
Az újaknak írom, aki nem olvasta még. Én vagyok a laptop tulajdonosa, akivel az egész hajcihő ment, amit olvashattok a cikkben. Békéltető Testülethez fordultam az ügy megoldása érdekében.
S hát megvolt a tárgyalás a Békéltetőknél. Elmondták hogy több probléma is van az üggyel az ASUS részéről. Először is hogy nem jelentek meg a tárgyaláson, másodszor pedig hogy csak a saját szervízükben vizsgáltatták meg a készüléket. De még sorolhatnám.
Ezért ők úgy vélik jogos a kérésem, és írnak is az ASUSnak.
Meglátjuk arra hogy reagálnak.Folyt. köv....
[ Szerkesztve ]
-
doberman
senior tag
Szia!
én 74 napnál járok... és egyszerűen nem hiszem el amit itt garanciális ügyintézés néven tesznek.
kb 2 hete felhívtam az asus mo-t. ott azt mondták nekem, hogy mivel alkatrészt a javításhoz nem vagy nagyon nehezen kapnak így valószínűleg javíthatatlannak nyílvánítják és csere vagy pénz visszatérítés lesz. hogy mikor? a válasz hetek múlva.
Egyébként viszonylag sok pda-juk felgyült és az egészet mint "csomagként" kezelik, és ki lett küldve Hollandiába.... tehát a labda tovább lett dobva - nem rajtuk múlik, hogy mikor és mi lesz belőle....
Valószínűleg a te ketyeréd és az enyém együtt utaztak...
Ha megtudok valamit akkor itt jelzem... remélem te is visszaírsz ha megtudsz valamit.8lnu
-
1koxi1
csendes tag
válasz doberman #110 üzenetére
Hali!
a 60 napom nekem is megvolt
ma felhívtam az asust, megint a 2 hetes duma, de már nincs fizetesi igeret
csak annyi, hogy akkor mer bovebb informacioval szolgalhatnak...
ja es mindig az a szöveg, hogy nem rajtuk múlik
AKKOR KI A FENÉN?????????????
ha a szervízen nem, az asuson nem, akkor ki a felelos????????
Mar irtam a fogyasztovedelemnek, kivancsi leszek a valaszra... -
doberman
senior tag
Szervusztok!
60 napnál járok.... - aki nem olvas vissza annak dióhéjban:
Asus pda-m meghibásodott, jan19-én javításra leadva a Cirmánál.
60 nap alatt 1(!)-szer sikerült beszélni velük telefonon- 1 hónapja- akkor alaplapra vár...
választ kaptam... Azóta a telefont nem veszik fel, emilre nem válaszolnak!!! Azért ez már
felháborító...ja vidéki vagyok, nem járok Pesten, hogy minden nap a nyakukra járjak.Tud valaki linket ahol esetleg leírják az idevonatkozó jogszabályokat?
8lnu
-
doberman
senior tag
Szia!
Hát én használtam maszek, de céges célra is. Nem egy olcsó volt, de az, hogy 1 Gb felhasználói memóriája van - hatalmas előny és bizony ott sok minden elfér.... Hálás jószág volt, bár nem mai "fiú". Nem is tudom mit vegyek helyette, mert valami kell majd...
Ötleted?Asus... nem lenne ez rossz, csak hát a szervízháttér. Bár feljebb azért valljuk be vannak pozitív hozzászólások.
8lnu
-
1koxi1
csendes tag
válasz doberman #106 üzenetére
Hali!
Nekem megvan a számlám szerencsére. Én 99k-ért vettem.
Nekem a legnagyobb problémém, h munkához kell az a fránya pda és már a 7. hete semmi. Nem értem, h ha egyszer kiderült, hogy nem javítják, akkor mi tart még 2-3 hétig?????? Ezzel, csak azt érik el, h nem fogok mégegyszer asus terméket venni, sőt lebeszélek róla mindenkit....... -
doberman
senior tag
Szia 1koxi1!
Szomorú amit leírtál, főleg, hogy ugyanolyan tip. pda-ról van szó mint az enyém...
Hát ez viszont érdekes lesz.... Hogyan fogják megállapítani a vételárat?? Személy szerint
nekem nincs meg a számlám, kb 1 éve 84 ezerért vettem.... a bolt jogutód nélkül megszünt..
A számlát nem tudom hova tettem, de értelme nincs is őrizgetni mert se leírni nem tudom, se másra sem jó az a papír. ( Csak itt jegyzem meg, hogy esetleg akkor van értelme a számlát őrizgetni, ha arra játszol, hogy majd később levásárohasd az árát....)
Hajajjjj, lesz itt még érdekes fejlemény... na majd jelentkezem ha tudok valamit...Mondjuk nekem a Cirmás hölgy 1 hónap után azt mondta, alkatrészre vár, és nem azt hogy
kifizetik...
apropó, 19-én lesz, hogy 2 hónapja benn van a pda-m.na üdv! és bízzunk a legjobbakban....
8lnu
-
1koxi1
csendes tag
Hi
En is egy pda-val szívok (a639). A hiba ua mint doberman-nal....reset utan nem áll fel, a bejelentkező képernyőnél megakad. jan.29-én vittem be a Cirma-ba, azt mondták 2-3 nap...
2 hét után visszamentem, akkor már a "fődarab csere lesz, alkatrészre várunk"duma. márc 9. email a szervíznek, válasz semmi....
10-e kb10szer hívtam őket telefonon, de hiába....
Egyszercsak csörög a telefonom- hát egy hölgy a Cirmából.
"Nem javítjuk a készüléket, az asus fel fogja venni velem a kapcsolatot és visszakapom a vételárat"
mikor? "hamarosan"(hat hét után ennyi)
Gondoltam felhívom az asus-t.
Asus:
felvették az adataimat, és: "hamarosan keresni fogjuk" kérdezem én: mikor?????????
Hát az ilyesmi 2-3 hét alatt szokott lefutni...
Én a 272-0708-as számot hívtam.
Egyenlőre ennyi[ Szerkesztve ]
-
1koxi1
csendes tag
Hi
En is egy pda-val szívok (a639). A hiba ua mint doberman-nal....reset utan nem áll fel, a bejelentkező képernyőnél megakad. jan.29-én vittem be a Cirma-ba, azt mondták 2-3 nap...
2 hét után visszamentem, akkor már a "fődarab csere lesz, alkatrészre várunk"duma. márc 9. email a szervíznek, válasz semmi....
10-e kb10szer hívtam őket telefonon, de hiába....
Egyszercsak csörög a telefonom- hát egy hölgy a Cirmából.
"Nem javítjuk a készüléket, az asus fel fogja venni velem a kapcsolatot és visszakapom a vételárat"
mikor? "hamarosan"(hat hét után ennyi)
Gondoltam felhívom az asus-t.
Asus:
felvették az adataimat, és: "hamarosan keresni fogjuk" kérdezem én: mikor?????????
Hát az ilyesmi 2-3 hét alatt szokott lefutni...Egyenlőre ennyi
-
_AnTi_
tag
Gondolom nem vígasztalja a panaszosokat, de nekem pont most volt esetem a Cirmával. Először az Asus.hu oldalon lévő telószámot hívtam, elsőre felvették, és korrektül tájékoztattak, hogy mi a teendőm.
Kitöltöttem a Szervizszolgáltatás igénylése című cuclit, kaptam számot, kb. 2 nap múlva jött a futár. Tegnap kaptam vissza a javított terméket, mindez kb. 1,5 hetembe került (egy monitorról van szó) futártól-futárig. Átadtam a kedves ügyfélnek (számtech boltos vagyok), aki addig kapott cserekészüléket. Mindenki örült (főleg én).
Csak azért írtam le, hogy legyen itt ilyen is.Sok sikert kívánok azoknak, akiknek még függőben vannak a termékeik, és ne hagyjátok magatokat!!!
Szép vagyok és okos, ügyes és aranyos...
-
doberman
senior tag
Várok, várok.... várok...
Február 25-én sikerült telefonálni, illetve akkor vették fel a telefont a szervízben.
Érdeklődésemre visszahívtak, udvariasan -jól esett!- kérték még türelmemet mert fődarabra
vár.... - alaplapcsere a pda-ban....6. hétnél tartunk...lassan kezd hiányozni.Remélem sikerül nekik beszerezni (A639N) mert már nem gyártják és mivel a bolt ahol vettem, jogutód nélkül megszünt... ergo a csereutalvánnyal nem sokra mennék...
várok, várok... várok... de meddig??
8lnu
-
doberman
senior tag
Szervusztok!
Hát 23-ika már elmúlt, és a legnagyobb problémám az, hogy soha senki nem veszi fel a Cirma kft-nél a telefont.. az asus oldalán szereplő telefonszám (272-0709) egyáltalán jó??
vagy tud valaki valami másikat?
Mindenesetre írtam egy emil-t az asus@cirma.hu -ra, tényleg udvarias hangnemben, természetesen arra sincs válasz.
Vagy esetleg célravezetőbb lenne az ugyfelszolgalat@asus.hu -ra írni?z
8lnu
-
nullpoint
őstag
Sziasztok! Szomorúan olvastam a történteket, méginkább elkeserít hogy most szándékozom vinni szervízbe a fél éves 22" lcd monitoromat mert néha rózsaszínű lesz a kép meg bevibrál. Kíváncsi vagyok mivel fogják hárítani a garanciális bajt
kdvsdmnkrvndttrlgsdnhzzszlsmt
-
Angel18
csendes tag
Hát itt már ugye megvolt a javítás meg minden. De most bízom benne hogy sikerül jó útra téríteni a dolgokat. Amikor már minden biztos lesz írok.
Sok sikert a PDA-val.
-
FefeeX
veterán
Szerintem várd ki az egy hónapot, amint ez letelik, kérheted a cserét, mert neki kötelessége 30 napon belül törekedni rá, hogy készen legyen a javítás. Tehát átvétel+30 nap. Ha nem jeleznek addig, már úgy menj hogy levelet írsz, mellé, hogy te már az azonnali cserét kéred a jogszabály adta jogaid szerint. Ismerek több olyan embert akinél ez bejött. (Mondjuk ASUS-ék a leírtak szerint nem túl törvényfélő - és tisztelő csoport.
-
doberman
senior tag
Szervusztok!
Elkezdem a "köreim futását" az ASUS szervízzel. Eddig ezek történtek:
karácsony - meghibásodik a 8 hónapos Asus pda-m. Hard reset után nem tölti újra a rendszert... infós révén hamar beláttam, hogy sok mindent nem lehet tenni vele, emil az asus ügyfélszolgálatának, melyben leírtam tapasztalataimat majd Send.... és vár...
Vár... vár másnapig. Emil érkezik az üszf-től. Ebben kaptam RMA számot és kb 1 oldalnyi információt arról, hogy mik a garanciális javítás feltételei és persze közölték velem, hogy a Cirma Kft a gar. szervíz. (néhány fórum elolvasása után kezdeti lelkesedésem kezd fogyogatni)...
Megrendeltem a futárt, harmadnapra ígérték - jön. Fájó szívvel atombiztosan becsomagoltam
drágaszágomat, lefényképeztem minden oldalról még az akkumulátort is, bár rémálmomban
sosem látom újra. Futár el.... GLS követés aha harmadnap *******ne átvette. Király - tehát célbaért, célba bizony. Még január 19-én. Azóta semmi...Kérdésem: szerintetek mikortól kezdhet az ember aggódni, mi lehet a pda-mal? emilekre nem válaszolnak, telefont nem veszi fel a szervíz.. hova kihez lehet menni -a sóhivatalon kívűl- ??
8lnu
-
FefeeX
veterán
Ilyen nincs hogy rájuk nem vonatkozik, jelen van az országban, így az országban használatos hatályos törvények rá is vonatkoznak. Ilyenkor gyors fogyasztóvédelmi állásfoglalás, majd ezt is küldeni nekik. Ha még így sem (amit kétlek) akkor pedig érdemes egy periratot készíttetni (ha van jogász ismerős), és ezt is mellékelni, hogy amennyiben nem úgy állnak a témához, kész vagy ezt benyújtani. De szerintem a fogyasztóvédelem tuti segítene a dolgok rendezésében... Csak nem szabad annyiban hagyni. Ja és ha lehet akkor igyekezni kell szóban, és nagyon erélyesen, hogy érezze, hogy bukhat rajt. (adott esetben nem árt felhozni az újságokat és szaklapokat is, presztízsveszteség címen, valamint megkeresni a HQ-t ami épp nem tudom ennek hol van, írni egy szaftos levelet nekik - ők tuti nem 50k-n fogják a hírnevüket kockáztatni...)
Az a baj hogy az ilyen sz@rrágó parasztok - írásban főleg - bármit megengednek maguknak, szóban mondjuk jobban lehet oltani mikor mindenre tudsz egyből válaszolni, fújod a paragrafusokat.
[ Szerkesztve ]
-
Angel18
csendes tag
Szia, Hát igen, én is leírtam nekik, hogy bizonyítási szabadság van. Sőt, a konkrét törvény cikket is mellékeltem a levélben. De tudod mi volt a válasz? A szervíz szerint ez rájuk nem vonatkozik és hogy ők már megírták, hogy mik a lehetséges okok, erre a hiába, de hozzátette, hogy ők se biztosak. Erre varjon valaki gombot!!!
-
FefeeX
veterán
Vagy írnak róla egy olyat hogy a szervizesük megállapította hogy ez 100% külső behatás műve --> ekkor elvileg ugye bizonyított a dolog sajnos, és pénzért ilyet már manapság szinte mindenki vállal, megint sajnos... Ha te is szerzel egy szervizest aki meg az ellenkezőt állítja neked, papíron, hát... Szerintem akkor valami független szakértő jöhet szóba vagy a bírósági per. Én mondjuk tényleg úgy voltam már hogy perelek, ha nem cserélnek... És hopp...
Szóval a garancia és a jótállás közt a különbség hogy a konkrét garanciaidőn belül a cég feladata a bizonyítás, ha ezt nem tudja megtenni (ez ugye ígyis-úgyis erősen támadható álláspont lehet) akkor ingyen javítani kell. A további jótállási időben, ami mondjuk 5 év, vagy több, sok mindentől függ, erre most nem emléxem teljesen, már a delikvensnek kell bizonyítani, hogy ami hiba van az már eleinte is benne volt, rejtve...
-
FefeeX
veterán
Tényleg kénytelen leszek írni egy "what-to-do-if" cikket a logoutra, mert sok cég szermétkedik erősen... Nekem az MSI-vel volt hasonló problémám. Ezeket sajnos csak erős fellépéssel, fogyasztóvédelemmel és per-fenyegetéssel lehet jobb belátásra bírni... Rengeteg utánajárás és veszekedés a dolog, de mikor a konkrét bizonyíték a kezedben van már nem kötözködnek, hanem elnézést kérnek... (javaslom egyébként hogy független szakszervíz véleményt mindenki kérjen be mielőtt szervizbe viszi - jó a számtekes múlt és az ismerettség, mert így nem fizetsz érte) - ezután a fogyasztóvédelem is egy pillanat alatt tud állásfoglalást tenni...
Hogy ebben a stádiumban mit lehet tenni az már megint nehéz dolog, gondolom azóta már visszaküldték...
-
mg01
aktív tag
Hát azért elég fura ez... Elvileg magától csak úgy betörik, meg megreped... Szóval értitek, azért egy picit érthetők a szervizesek is... Most ők azt gondolják hogy nem vigyáztál rá, és most ingyen akarod megcsináltatni. De azért az is pofátlanság hogy 50et elkérnek egy kijelzőcseréért.
De azért vidd vissza, próbálkozz.
-
korfa
aktív tag
Nekem is van ilyen repedés problémám. Nekem belülröl a billentyüzet részén van egy hajszál repedésem erre nehéz ráfogni hogy külsö behatás... Erröl mit gondoltok?
-
Így lesz egy 100K-s gépből 150K-s... hihetetlen ez az Asus. Hát, én személy szerint innentől kezdve senkinek nem fogom javasolni, hogy valaha is Asus terméket vegyen, notebookot meg különösen. De biztos megéri ez nekik, egy sz@ros kijelző, hogy ennek az ügynek híre menjen...
-
Angel18
csendes tag
Na hát igen, én is ezen gondolkozom, hogy mi legyen. Fogyasztóvédőknek már hiába írok a gépben a kijelző ki lett cserélve. Innentől szerintem csak bízni lehet benne hogy többet nem történik meg vele.
(De azt én biztosra veszem, hogy a gyártásnál történt valami, mert különben nem lenne ennyi készülék ilyen hibával. Bár erre az ASUS telefonon csak annyit mondott, hogy igen, több bejelentés is jött már ilyen esetről, de mivel nem csak az 1000res szériánál van, és még nincs annyi hiba eset, így a gyártó sort nem is vizsgálják.)
Úgyhogy ez van, de még egy pár kört fogok futni ezzel kapcsolatban. -
Angel18
csendes tag
Kértem méltányossági cserét, de végig se gondolták. Arra hivatkozotak amit láthatsz is lejebb.
Sűrgős a gép (és elvileg ma holnap vissza is érkezik már javítva), de az a baj, hogy nincs értelme az EBAYnek jelenleg, mert a hazahozatal ára + ebayről rendelt kijelző ugyan annyi mint így hogy nekik fizettem ki, a majdnem 52ezer forintot. -
Szomorúan olvasom, hogy milyen döntés született. Van bőr a képükön ezeknek rendesen. A méltányossági cserét megkérdezted tőlük? Ha igen, mit válaszoltak?
Ha sürgős a gép, akkor tényleg ebay-ről kell rendelni egy kijelzőt, és saját költségeden megjavíttatni. Ha nem, akkor irány a fogyasztóvédelem.
-
Angel18
csendes tag
Szétnéztem, és onnan 21-22ezer lenne szállítással a kijelző, ami nagyon jó ár. Amúgy magára a kijelzőre, a számlán, az ASUS is ennyit írt. Csak utána van még 2 tétel a számlán: Szervíz munkadíj, és Ügyfél által okozott kár, ezért ennyi. És még csak az sem éri meg ha javítatlanul vissza szállíttatom, mert ezt az "Ügyfél által okozott kár" tételt, akkor is ki kell fizetnem, és akkor teljesen ugyanott vagyok, mint ennek a számlának a kifizetésével.
[ Szerkesztve ]
-
Angel18
csendes tag
Majdnem 52ezer forint.
-
Angel18
csendes tag
Az ASUS végleges döntése az lett, hogy őket nem érdekli én mit mondok, ha akarom vigyem a fogyasztóvédőkhöz.
"Ennek megfelelően természetesen önnek jogában áll a megfelelő intézmény(ek)nél jelezni panaszát. A hiba jellegéről és keletkezésének lehetséges okairól ön tájékoztatást kapott, miszerint a hiba a szerviz szakvéleménye szerint nem tartozik a jótállás vagy szavatosság kereteibe. Éppen ezért a hibás teljesítés tényét a szerviz nem ismeri el, így a Ptk. 306. § (1) bekezdése a szerviz álláspontja szerint nem mérvadó.
A készülék további sorsát illetően a szerviz oldaláról a következők lehetségesek:
amennyiben ön elfogadja a javítási árajánlatot, akkor anyagi rendezés után jótálláson kívüli javítás következik, és a készülék visszaérkezik önhöz.
amennyiben a javítási ajánlatot nem fogadja el, a készüléket a szerviz visszaküldi önhöz.Üdvözlettel,
ASUS-os főnök"
Mivel nekem mostmár tényleg szükségem van a gépre, és több mint egy hónapja húzódik az ügy, ezért kifizetem, de a részemről ennek az ügynek még nincs vége. Az Asus ezzel a hozzáállással előttem negatív képet festett.
Nagy tanulság ez szerintem mindenkinek, és így vásároljon mindenki.
-
rudi
nagyúr
USA-ban ilyen esetekben a kárvallottak közösen fogadnak egy ügyvédet és perelnek valami irreális összegre és gyakran nyernek vagy legalább peren kívül kiegyenlítik a kárukat. Otthon szerintem ne sokra számíts, mert túl drága lenne neked bíróságon megvédeni a nehezen alátámasztható igazadat még ha abszolút igaz is.
Az esetet felvetettem az itcafés kollégáknak, hátha utánajárna. Azt én is láttam netbookok szétszedése közben hogy nagyon nincs bennük anyag, és a szélüknél megfogva az 1-1,5 kilós súlyuk meg a 20+ cm szélességük miatt elég komoly torziós erők keletkezhetnek bennük, amik egyből az alaplapot vagy az LCD panelt terhelik. Fene tudja, talán érdemes lenne írni a fogyasztóvédelemne, hogy vizsgálják ki ezeknek a gyanúsan olcsó cuccoknak a külső behatások elleni ellenállóságát. Persze, érthető, hogy ők elsősorban az életre veszélyes dolgokat (pl veszélyes tápokat) vizsgálják ki.
[ Szerkesztve ]
Resistance Is Futile. You will be assimilated!
-
Angel18
csendes tag
Megkaptam a választ:
Tisztelt XXX,Csehországi szervizünk tájékoztatása szerint a készülék LCD paneljének sérülése nem keletkezhetett külső behatás nélkül. Nem található semmilyen arra utaló ok, hogy a készülék panelje a készülék (esetleg a gyártás során keletkezett) saját hibájából repedt volna meg.
A külső behatás (tipikusan) lehet az LCD fedelére helyezett/ejtett nehéz tárgy, az LCD panel lehajtása, miközben az LCD és a billentyűzet között idegen tárgy van, vagy akár erős hőbehatás is. Ennek pontos meghatározása a szervizben vagy az ügyfélszolgálat által szinte lehetetlen, de ezek a tipikus okok az LCD panel olyan sérüléseire, melyek az Ön EeePC készülékén is megtalálhatók.
A tipikus okok az EeePC kézikönyvének “Biztonsági óvintézkedések” fejezetében részletezettek, és nem tartoznak a jótálláson/szavatosságon belüli meghibásodások körébe. Ennek megfelelően az LCD panel sérülése csak ‘garancián kívüli’ szervizeléssel javítható.
Üdvözlettel,
Asus-os főnök"Továbbra is engem tartanak felelősnek a sérülés miatt....
-
Wajk
addikt
én tuti személyesen mennék be lehetőleg egy netes géppel a hónom alatt és mutatnám a hasonló hibákat ami kizárja az önkezűséget. És kérdezném, hogy ha ez a saját hibámból van akkor hogy lehet hogy más eeePC-n is pontosan ugyan ilyen törések jönnek elő?
Az ilyeneket nem szoktam hagyni... és nektek sem ajánlom, hogy hadjátok őket pihenni, nyúzzátok őket bátran. Bár miért egyből a szervízhez menntek ahol vettétek oda nem fordultatok? Érdemes őket is zaklatni... lehetnek kapcsolataik.
Amúgy szerintem ez áramingadozástól vagy hirtelen fesztől is előjöhet. pl ha mondjuk előbb a kisbook-ba dugod a tápot, majd utána az aljzatba. Én a technikai cuccaimhoz APC-t használok, elég jó áron vannak akár sima túlfeszvédős hosszabbítók.
szerintem simán megérik azt a plussz pár 1000-est.
iPhone 13 Mini 256GB | RT-AC65P - SWRT B5.1.7 - M3 2TB
-
Angel18
csendes tag
Köszönöm a segítő hozzászólásokat. Félre értések végett, nekem semmi bajom az ASUS-szal, és a gépet is nagyon szerettem amíg nálam volt. Csak az nem szimpatikus, ahogy elhúzódik az ügy, és már nem is tudom mióta nem kapok választ tőlük.
Ha lesznek további fejlemények, feltétlen írok. -
hzcs
senior tag
Nekem is volt pár köröm a selejtes samsung dvd íróval, legalább 3-4x elküldtem hogy cseréljék. A vége az lett hogy meguntam, és vettem bele saját pénzen egy NEC-et.
-
Napfénysüti
nagyúr
Pedig az Asus sajnos notebookban nem egy minőségi gyártó. Inkább a Dell,Lenovo,HP. Bár ezeknél se minden típus...
Barátnőmnek Thinkpadje van,na azon látszik hogy minőségben az elithez tartozik. Rohadt masszív egy darab még ölni is lehetne vele
Apámnak meg Windje van lassan fél éve. Nagyon jó kis gép az árárért. Én is inkább azt javasolnám. Bár sajnos supportja az MSI-nek sincs igazán...Més que un club!
-
Az Asus gépekkel (eee-széria) már a kezdettől fogva voltak bajok: nagyon sok pixelhibás képernyő, szivárgó aksikkal. Ezek miatt én az ismerőseimnek a Windet javasoltam, már kettőt is vettek a környezetemben, remélem nem lesz bajuk!
Az új Asus-notebook topikjába belinkeltem ezt a logout írást, hű de lehurrogtak...
-
Versus
senior tag
Én több mint 70 ezer forintot buktam az Asus Hungary hasonló garanciális hozzáállásán.
Ha nem túl off akkor leírom.Régóta hardcore Asus user vagyok ,szó szerint milliókat öltem a márkába mind céges ,mind privát használatra.Két éve az aktuális gépcserénél egy méregdrága Workstation alaplapot vettem hogy biztosan stabil és megbízható legyen a gépem.
Na ebben az alaplapban elkezdtek megsülni a márkás ramok szépen sorban,mindig ugyanabban a slotban.Lap kiszerel ,nagykerbe elküld a pontos hibajelenséggel majd jött is a válasz hogy nem cserélik garanciában merthogy és most tessék kapaszkodni ,a vga sínen levő rögzítő műanyag pöcök vége le van törve! Egyrészt mi köze van annak a ram foglalathoz ? Másrészt mennyiben befolyásolja ez a hibátlan működést ?!Mivel kellett a gép fogtam magam ,beültem az autóba és kitekertem az SCS-ben levő Ditech-be ,ahol megvettem a jelenlegi alaplapomat majd a szerviz ablakhoz álltam az utoljára megsült és ott vásárolt ramjaimmal.A sráctól megkérdeztem hogy mivel az alaplap tette tönkre a ramot van-e valami ötlete mire kivette a kezemből,megnézte hogy nincs külsérelmi nyom majd szó nélkül a kezembe nyomta az új garnitúrát és mosolyogva kellemes ünnepeket kívánt!
Hozzátenném hogy a PH fóromon vásárolt és ugyanígy járt ramot az itteni bazáros kolléga szintén kicserélte pedig őt is tájékoztattam a hiba okáról,igaz a csere 2 hétig tartott de mivel nem én tettem szívességet ez így is maximálisan korrekt !
Akkor megfogadtam hogy soha többet nem veszek idehaza drága fogyasztási cikket annak ellenére hogy nem vagyok az osztrák nép nagy barátja.
Persze az eskümet megszegtem mikor a barátnőm meglátta az első 900-as Eee-t a MM-ban de az (lekopogom) hibátlanul üzemel nála azóta is.
Premium Vintage
-
Angel18
csendes tag
Köszönöm a segítő hozzászólásokat. Remélem mihamarabb sikerül pontot tenni az ügy végére.
Viszont egy újabb esettel találkoztam az interneten keresgélve, igaz ez nem az 1000-es szériából való, de a probléma ugyanaz: [link]
Így most már egyre többen ilyen problémával találkoztam.[ Szerkesztve ]
-
adalbert1
veterán
Végigolvasva a topicot kimondottan örülök hogy az egyetlen asus (igen kisbetűvel mint nemecsek ernő -lol, a ff szerint a nemecsek ernő így helytelen) termék egy Ti4200 kártya volt amit vettem, feltehetőleg több nem is lesz a sorban.
-
fatal`
titán
Hát ez nagyon durva hogy kiszámlázzák a garanciális javítást Próbálkozzatok a fogy. védelemnél, hátha tudnak segíteni.
-
válasz Napfénysüti #55 üzenetére
A Samsung-szervízről én is tudnék mesélni. Akit érdekel, nézzen be a Samsung mp3 lejátszók topicba, és olvassa el az utolsó hozzászólást (amit én írtam).
-
Napfénysüti
nagyúr
Mi Samsung szerviznél jártunk úgy hogy egy eléggé hasonló hibát (mp4 lejátszón megrepedt a kijelző úgy hogy semmi nem történt vele még csak be se volt kapcsolva) nem javítottak mondván hogy mi okoztuk. De érdekes módon belülről repedt meg a kijelző...
Mondjuk az nem olyan látványos hiba meg használható tőle a készülék, csak bosszantó. Nálunk amúgy a szervizes srác saccra 6.000-es javítási összeget mondott (maga a lejátszó 22.000 volt). Szóval a Samsung szerviz se javít mindent...
Bár a mi esetünk semmi ehhez az Asus ügyhöz képest.Kitartást és ingyen javított netbookot kívánok!
Més que un club!
-
Nem véletlenül tépik a szájukat a srácok a "Milyen notebookot vegyek?" című topicban. Mert egy laptopnál nem csak azt kell mérlegelni, hogy melyik a "legjobb" (bár szerintem a Wind, de mind1). Hanem azt is, hogy milyen a support, anyaghasználat, stb. Az ilyen esetekben mutatkozik meg ez igazán... Nem véletlenül mondják azt nagyon sokan, hogy Fusit, Ánuszt, Észert ne nagyon, MSI-t is csak saját felelősségre.
Ettől függetlenül ez hatalmas csalódás az Asusban, mert bennem eddig úgy éltek, mint megbízható és jó gyártó. Megéri ez nekik? Egy sz.ros kijelző miatt veszítenek el több tíz, száz, netán ha egy felkapott külföldi (vagy magyar) fórumra kikerül, ezer vásárlót?
...kérem kapcsojja ki...
-
NovaBlue
aktív tag
sztem fogyasztóvédelmi felügyelőségre tessék szépen betelefonálni és ott is tájékozódni mert ilyen ninsc, hogy a te károdra javitják csak meg!
Én tuti odamennék személyesen és mondanám h mutassák meg magyarázzák el, hogy mit merre meddig!
Engem baxxz szét az ideg az ilyen köxxög hozzáálás miatt amúgy a tanulság
SENKI SEM FOGLAKOZIK A VÁSÁRLÓVAL
és DAS IST UNGRAN ennyi -
Gergő_
őstag
nem a hibával van gond,mert minden meghibásodhat valóban( asusnál elég gyakoriak a külső meghibásodások amit kivonnak a garancia alól)
hanem a garanciakezeléssel,a szerviz nem képes objektíven kezelni egy problémát,droidként működnek sajnos és mint felettem írták előfordul hogy használtra cserélnek valamit
A másik pedig a szolidaritás mint írtam részemről megérdemlik hogy ne vegyek tőlük semmit és ismerőseimet is figyelmeztessem,ez nem üzletrontás
Ez az eset jól bemutatja milyen kicsinyes a közép-európai szervizelés,ilyen kis ...eee pc-ket sokkal nagyvonalúbb módon kellene kezelniük,nem képesek felfogni mekkora hátrányt okozhat nekik 1-2 ilyen eset"X millió" termék közül van esély a hibára minden gyártónál.
Igen de léteznek megbízható statisztikák isJuteszembe jó lenne felállítani egy rangsort hazai nagy márkák szervizelési nívójáról ..vagy létezik ilyen?
[ Szerkesztve ]
-
kicsitomi88
őstag
USA-ban már rég bíróságon lenne az ügy és az ASUS éppen nyalná a seggeteket, hogy bocsánat-bocsánat. Ez úgy látszik egyértelműen valami gyártási hiba következménye.
90 87.5 87.8 87.5
-
bandus
veterán
ez felbaszott....
annyit segíthetek, hogy nem veszek többet asus cuccot
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
Gergő_
őstag
Ezek után nem merek venni több asus terméket,pedig éppen egy netbook vásárlás előtt vagyok,de vagy lenovo vagy msi lesz...
Remélem sok emberhez eljut ez a post és tanulhatnak előre belőle.Gerisz #22 utolsó két mondatában nagyon jül összegezte mi megy ma itthon
Bojkottálni kellene az ilyen termékeket már csak szolidaritásból is ha a fogyasztóvédelemnek nincs akkora hatalma mint régen,más országokban működik az ilyesmi.
Amúgy tényleg van olyan aki ezek után mer venni ugyanilyen terméket?[ Szerkesztve ]
-
Angel18
csendes tag
Sziasztok!
Ismét jelentkezett egy ember, akinek ugyanez a problémája a készülékkel. Leírta, hogy ő sem tett semmit vele, fémdobozban tárolta, mégis megrepedt a kijelző. Képek a gépről az alábbi linken.
[link]Most már 5 embert találtunk, akinek ugyanez a problémája, és ebből 3 képpel tudja igazolni ezt.
-
-
-
válasz metaljesus #42 üzenetére
PL. hogy az eee-t kinyitva töltsd mert megjárod ha a kijelző átmelegszik...
Mutogatni való hater díszpinty
-
metaljesus
csendes tag
nekem nemrég a nagyobbik ssd szállt el a 901-esemben, ezek után nem sok jót remélek
mondjuk így legalább tudom mire számítsak és felkészülhetek''A potenciális vásárlóközönség (tkp. a NÉP) a reklámok összetétele alapján büdös, korpás hajú, folyamatosan menstruáló, magát lezabáló, szuvas fogú, dagadt, beteges emberek csoportja, akik szenvednek a vízköves mosógéptől.''
-
-
ZeUS2140
aktív tag
válasz Black-Ghost #35 üzenetére
tudod minden lappal, és egyéb periferiaval lehet gond. De nekem asus szinten csak a ar/teljesitmeny, beleokoskodas, garancia, szerviz miatt tagadjuk meg a forgalmazását.
Netshop-okkal általában nincs gond gari terén.
Szla másolata általában elég. Ha ledumálod velük, akkor általában feles ktg-el futár oda-vissza viszi a cuccot.hülye ember nincs, csak keveset kérdez...
-
zdanee
őstag
Kifejezetten szerencsesnek erzem magam, h anno a HP-notimat a notebookstroeban asis-ban vettem, azaz a HP helyett a notebookstore vallalta a garit. Amikor 1 eves kora korul megjelent 1 pixelhiba, es levallt az elolapi jack-csati, 2 heten belul szo nelkul csereltek a teljes felsoreszt TFT-stul, az alaplapot, es meg az akksit is (esett a teljesitmenye es egy apro darab levallt a sarkarol, ezert lotyogott). Ezekre a hibakra joreszt kirohogott volna a HP (1 pixelhiba nem hiba, raadasul max panelt, nem teljes felso reszt csereltek volna), az akksi termeszetes h elhasznalodik, a kilazult jack-csati meg a gep aljanak eltavolitasa utan kb 3 perc alatt visszaforraszthato (par evvel kesobb magam is megcsinaltam).
Zipit Z2 idomár - S23u 1TB - HP Envy x360 13 - SGW4 - Miyoo Mini
-
Solten
őstag
eeeuser.com-ról:
"Pets, friends, sleep walking, etc. could all be probable causes."
Szerencsére a kicsikém még nem végzett "önroppanást".. (kop-kop-kop)
Saor Alba
-
atom87
aktív tag
Üdv!
Ehhez az ASUS szerviz/garancia dologhoz szeretnék hozzáfűzni pár gondolatot:
3 éve fősuli kezdés Pécsett, Mérnök Infó szakon, első félév vége felé akkor még sulinetre sikerült megvenni a kiszemelt ASUS notebook-ot. 2 év gari, most járt le novemberben. Már új korában sem lehetett vele CD-t írni, mert üresen adta ki a CD-lemezeket. Látszólag elkészült a lemez, kidobta de közben mégsem volt rajta semmi adat(nem szimulációs írás volt). DVD-t simán írt. Meg már olvasni is alig tudott bármilyen lemezt a gari vége felé. Így eldöntöttem, kicseréltetem, ha tudom az optikai meghajtót.
Nah lényeg annyi, bevittem a notebookstore-ba hogy ez és az a probléma, garanciálisan meg lehetne-e oldani a cserét? Készségesen mondták, hogy megoldható. Adtak egy tel számot, ami a magyarországi szerviz száma volt, ezen kellett megbeszélnem hogyan, s miként játszódik le a szervizelés.
Fel is hívtam, mondták garancia futár eljön érte, elviszi fel Pestre, kicserélik a meghajtót, majd vissza is hozza a futár, kb 2 hét alatt. Óóó mondom az kicsit sok egy meghajtó csere miatt, nem lehetne-e az, hogy a futáros ember kicseréli aztán csókolom(merthogy a futáros állítólag hozzáértő ember ASUS-éknál, nem "sima" futár)?? Válasz: NEM! Mindenképp fel kell vitetni. Én megköszöntem a fáradalmat, elbúcsúztam és kinyomtam a telót.Szerény személyemnek minden napos használatra kell a gép, nehezen tudok érvényesülni nélküle és a 2 hét kiesés nem fér bele. Lehet hülyének néznek páran emiatt, de inkább vettem egy meghajtót és kicseréltem otthon. Ja igen és nem notebookstore-ban vettem a meghajtót,mert ott dupla annyiért kínálták, mint egy mezei számtech boltban...
Jó meg szép, hogy házhoz jönnek a gépért, neked gyakorlatilag nem kell menned sehova. De nem mindenkinek jó az, hogy 2 hetet kellene várnia egy ODD cserére.
Nekem ez a személyes tapasztalatom velük.
Szép napot!
Kawasaki z1000
-
Black-Ghost
csendes tag
Sziasztok!
Nekem van egy ASUS P5N32-E SLI alaplapom, két hete az esti szabályos leálítást követően reggel nem tudtam a gépet bekapcsolni. Elvittem egy helyi szervízbe, ott mondták hogy a lappal lesz a gond. Most venném fel a kapcsolatot az üzlettel ahol vásároltam. Az olvasottak alapján már előre félek.
Kérdés:
Mennyiben nehezíti meg az ügyintézést hogy a lapot (és az összes többi alkatrészt is) egy netáruháztól vettem?
Külön garancialap nincs csak számla, gond ez?
Van valami tapasztalatod erről a lapról, késöbb is lehet vele gond?A cikket olvasva körbe telefonáltam a haverokat, ketten is mondták hogy ez biziny tipus hiba,
túl vékony és rideg üveget használtak a gyártás során, és sokszor már a szállítás közben berepedtek a kijelzők. Ugyhogy hajrá ne add fel.A gödrök szabálya: ha már benne vagy egyben, hagyd abba az ásást!
-
Angel18
csendes tag
Szia,
Elsőre mindenki ezt mondta rá. De erre meg megint csak azt tudom mondani, hogy tényleg semmit nem tettünk a készülékkel. És mint az az idők folyamán ugye kiderült, nem én vagyok az egyetlen, akinek ez történt az LCDjével. A külföldi fórum oldalon, a mai napig vannak hozzászólások, és egy hozzászóló képet is tett fel a saját gépéről a hibával. Lásd: [link] [link]
Ha megnézed az én gépem és az ő hibája nagyon hasonlóan néz ki, csak pár centivel arrébról indul, és nekem kikapcsolt állapotban nem látszik a kijelzőn a hiba.
Nem tudom mi lesz még a közeljövőben. Egyelőre bizakodva várom az ígért e-mailes választ.[ Szerkesztve ]
-
opr
nagyúr
Üdv!
Az a baj, hogy abszolute úgy tűnik, mintha be lett volna verve a kijelző. Anno én is szervízben dolgoztam, és ha megláttunk egy ilyen hibát, azonnal user error-ra gyanakodtunk. Persze ha nem egyedi jelenség, az mindjárt más"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
Ariadne
őstag
Írtátok páran, hogy fogyasztóvédelemhez fordulni. Sajna ők ténylegesen nem tesznek, nem is tehetnek semmit, csak tájékoztatnak a jogaidról, jobb esetben pontosan (ha levélben kérdezed, korrektebb válaszokat adnak, telefonon nem mindig). Nekik van egy saját éves tervük, hogy mikor milyen termékeket ellenőriznek, és nagyjából azzal el is vannak, nem igazán tudnak/akarnak tenni semmit ezen túl. De mondom, ez részben azért is van, mert kevesen vannak, és kevés a jogosultságuk. Persze attól még pár közérdekű keresetet indíthatnának néha, mondjuk a (hálistennek kimúlt) mistral szinten működő cégek ellen...
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
ZeUS2140
aktív tag
Sziasztok!
Én megtagadom az asus termékek forgalmazását. Akartak már miatta bepanaszolni fogy.védelemnél, de nem érdekel.
2007-ben 10 asus termékbol 11-et küldtem vissza garba nagykerbe.
2008-ban egy deluxe lapot visszaküldtek test ok status-al, hogy működik.
Mondtam nekik, hogy ha ennyire nullák szakmailag, akkor majd én felviszem nekik Pestre és megmutatom.
Nincs hang, nincs hálózat. test ok. Ja. Forgatja a ventit. Működik...
Válasz: nincs lehetőségük a terméket OP rendszerrel tesztelni.
Már boot folyamat előtt hiányzott a lan, snd az irq listából. Nem kell hozzá OP.Szóval mi asus-t nem forgalmazunk és ahol csak lehet elmondom a véleményem.
Próbáld meg fogy.védelemnél benyomni a témát és keress egy valakit, aki az esetleges ügy előtt már ad neked hiv. szakvéleményt.Hajrá!
Üdv!
U.i.: csak hogy nem az asus hibája. De az. Az is az ők hibája, hogy csere-garba visszaküldenek egy poros használt alaplapot, amin pl az összes ide (mind az 1 ) és az összes usb el van görbülve, mintha kitépték volna egy házból. Mikor kérdőre vontam őket, a válasz csak annyi volt, hogy ez lehetetlen. Köszönöm.
[ Szerkesztve ]
hülye ember nincs, csak keveset kérdez...
-
senior tag
Nagyon sajnálom Angel18-at a kialakult helyzetért, de azért nem igazán az Asus-t kellene szidni a kialakult helyzetért! Csak abban látom az Asus hibáját, hogy engedélyezte ezeket az elmeháborodott, lehúzó szerviznek magukat mondó cégek működését.
Az egyik hozzászóló írta, hogy Asust soha nem venne akkor ennyi erővel Apple,Fuji, MSI....stb notebookot se vegyen senki mert meghibásodik.
MacBook Air M2 , iPhone 12 , Watch , Apple TV , Pixel 7a , Pocket 3 és Action 2 , Nikon P900 , Htc G1 white , iPod classic , xDuoo X2 , Xbox One , RC Pilot
-
Đ@n!
tag
Undorító... Pfuj, Sok sikert nektek. Én az LG telómat feladtam... De most a hardwarek is mennek ki a csehekhez ha szarok??? ez azért tulzás. úgy tudtam a bolt szervízje vizsgálja be és ő küldi tovább...
skillZ#Oc Team
-
Gondolom egy új adalék a dolog a "miért nem szeretjük az Asust" témához.
Talán attól van a dolog mert a töltés alatt felmelegszik a gép (nincs eee-m, csak gondolom) és a kijelző kissé nem bírja a hőtágulást?
De a hozzáállásuk meg... Kritikán aluli.
Mondjuk sose voltam elalélva tőlük, hát ez sem emelte őket sehova a szememben.Mutogatni való hater díszpinty
-
sNORh
addikt
mert akkor még az NSE csinálta itthon a szervízt asusnak, de a csehek cigánykodnak sajna..
Az önbizalom egyszerűen az a nyugodt, magabiztos állapot,ami pofára esés előtt eltölti az embert. "bár a két legismertebb tesztprogram, a Prime95, meg a world of warcraft hiba nélkül lefut" xD by Soni84
-
sanzi89
addikt
Sajnálom a helyztedet, nagyon nem tudok semmi újat vagy okosat mondani, csak annyit, hogy kitartás. Fránya dolog a mai világban a garanciális ügyintézés.
De azért, hogy egy ellenpéldát(?) is említsek. Egy ASUS WL-500W routerem adta be a kulcsot, boltnak postán fel, bolt szervíznek be, szervíz megállapítja, hogy nem javítható, router csere. Mindez történt 2 hét alatt úgy, hogy Békésről kellett Budapestre fel meg leküldeni a cuccot. Nem tudom, hogy min múlik a dolog, komolyan. Ezek szerint csak szerencsés voltam. Vagy ez lenne a normális, és mindenkinek ennyi kéne, hogy legyen a gariztatás?
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
sNORh
addikt
nekem alapból megvan a véleményem az asusról, főleg a szervizükről, mennyi notit küldtem vissza még az "NSE Hungáriának" míg megnem szünt asszem szeptemberben, és azóta ezek vannak..
Sajnálom, szemét banda..Az önbizalom egyszerűen az a nyugodt, magabiztos állapot,ami pofára esés előtt eltölti az embert. "bár a két legismertebb tesztprogram, a Prime95, meg a world of warcraft hiba nélkül lefut" xD by Soni84
-
infectedmann
őstag
Az a fránya szerviz
Sajnálattal olvastam az esetet és eléggé felháborító valamit undorító, hogy a saját hozzá nemértésüket veled akarják megfizettetni.Ha már laptop akkor az egyik ismerősöm még mindig szívja a fogát az Apple notija miatt már tavaly március óta-> A Story
Remélem nekem sosem lesz ilyen problémám, és sok sikert és kitartást mindenkinek aki jelenleg is szívja a fogát a csodás szervizek miatt
-
Szerintem is az lehetett a helyzet, amit egy kolléga az imént leírt, mégpedig: minden anyagban vannak természetes feszültségek, amelyek nem homogén eloszlásúak. Például a régi műanyag vonalzók is mind egy helyen törtek el (talán 10cm-nél), mert ott volt a műanyagban a legnagyobb feszültség. Az ilyen felgyülemlett feszültségű helyeken, ha valami "stressz", behatás éri az anyagot, akkor elrepedhet: ez a hatás lehetett a töltés is, hiszen az valószínűleg lecsukott kijelzővel történt. A gép melegedett, a kijelző is melegedett, a feszültség túl nagy lett, és reccs. Olyasmi ez is, mint amikor egy földrengés kialakul (persze ott nem hőmérsékletről van szó, de ott is feszültségek vannak jelen). (A Műszaki Egyetemista kollégáktól elnézést kérek a pongyola megfogalmazásért : )
A jogszabályokhoz nem igazán értek, de ne hagyjátok annyiban: irány a fogyasztóvédelem, kermi, küldjétek be a homárra is, hátha ott lesz egy-két szakavatott fórumozó, aki tud ötletet adni, mitévők legyetek.
Az Asus eddig sem volt a legszimpatikusabb márka, de ez után... Hihetetlen, hogy egy kijelző cseréje megér nekik annyit, hogy több 10 ember tesz le egy életre bármilyen Asus termék vásárlásáról. Ezen kéne, hogy elgondolkodjanak!
[ Szerkesztve ]
-
Gerisz
addikt
Hát sajnos mindenki azon van, hogy kibújjon a garancia alól! (tisztelet a kivételnek)
Öcsémnek van egy MacBook-ja szintén tanulásra. Hát nem ekkora a probléma, hogy ne lehetne használni. Neki elrepedt a billentyűzetnél a műanyag. Hasonló módon mint itt. Nem Ő az egyetlen, vannak egy páran, tudnak is a hibáról a szervízben. Vállalták is a cserét! Bizony vállalták! Megírták, hogy cserélik, küldje el a számla, garancia másolatát. Rendelik az alkatrészt! Be kell vinni a szervízbe és meg is csinálják! Elküldtük, azután válasz se telefonra, se e-mailre, se semmilyen megkeresésre! Decemberben lejárt a garancia, fél év alatt semmire nem jutott! Sz*rnak ezek az emberre! akkor jó mikor kicsengeted a lét!
-
bazsade
tag
ha jól tudom a kötelező 1 év jótállás időtartama alatt a gyártónak kell bizonyítania, hogy a tulajdonos hibájából keletkezett az adott hiba. ha nem ismerik el irány a békéltető testület, ha nem hatja meg őket (ált. azért megszokta, mert ott jelzik, h a bíróság következik) lehet pereskedni. és ha tényleg nem bizonyítható, hogy a felhasználó hibázott, akkor csak bátran. felháborító, hogy fizetettni akarnak egy ilyen dolog miatt! fuhhh
-
Sanyi2007
aktív tag
Nos, ezt a kommentet lehet az ASUS felé továbbitani!
Kinyalhatják a vásárlók seggét! Jobb helyen meg is teszik, képletesen....
Az biztos, hogy eddig sem vettem Asus-t, de ezután olyan ivben kerülöm, és mindenkit lebeszélek róla.
Amikor ott a bizonyiték, hogy nem ég le a pofájukról a bőr, hogy teszik az ártatlant?
Gerinctelen, gusztustalan viselkedés. Nálam leirták magukat, és az ismerösi körben is!!!! -
Router
őstag
Töltőre rakás is elősegíthette a problémát szerintem.
Láttam már pár bekönyökölt LCD-t de ezen tipikusan látszik, hogy a feszültség miatt pattant el a satnya vékony üveg. Ha valamit a bill. és a kijelző közé csuksz akkor szépen csillag alakban reped meg a panel és az első fólián is látszódik sérülés.
Töltőre rakást csak azért említettem mert ezeknek a dolgoknak hajlamos eléggé melegedni az akkuja így ha gyárilag feszült a kijelző akkor akár pár fokos hőemelkedéstől (főleg becsukott állapotban) lazán lesz akkora feszültség a panelban, hogy elpattan.
www.reballing.hu/forum
-
k78chriss
tag
-
Godefroy
senior tag
Előljáróban annyit: Asus-t nem veszünk!
Kifejtem.
Szerencsém volt Asus hazai disztribuciójánál dolgozni egy ideig szervizesként.
Garanciális ügyintézésük már akkor is egy kalap kaki volt.
De nem tanultam az ügyfelek kálváriájából és vettem magamnak egy ASUS 730 as PDA-t.
Mindne nagyon szép és csili vili volt 2 hétig amikor elromlott, semmire nem reagált.
El is küldtem a 140 ezres PDA-t annak a rendje és módja szerint garanciális javításra a hazai szervizbe. (rövid i a szerviz sokan elvétik!).
Kérdezgette minden héten hogy áll az ügy azt mondták alaplap (nyák) csere, de nem kapnak alkatrészt.
Mikor 2 hónapja volt ott a készülék úgy hogy elötte 2 hetet használtam elég ideges lettem.
Felhívtam fogyasztó védelmet, aki kijelentette az EU hoz való csatlakozás óta megszünt a 15 napon belül ki kell javítani kötelezettség (cserkészüléknél 30 napon belül) már csak az az érvényes, hogy a "lehető legrövidebb időn belül, anélkül hogy a fogyasztót kár érné"
Na ez egy gumi megfogalmazás. Ezek szerint kérdeztem ha 1 évig nem javítják akkor nem javítják. A válasza a fogyazstóvédelem jógászának igen.Végülis kapcsolat révén beszéltem Asus európai központjával és ők odaszoltak szervizbe akik végülis adtak csere papírt.
Tehát Asus szépet jót igér, amig müködik nincs is baj de a garanciája...Egyébként fogasztóvédelem egy másik esetben sem segített, amikor Adidas cipő 2 hét után kettétört talppal visszavittem (elöttem hosszú sor kigyozott a Váci utcában ugyanazzal a fajta cipővel és ugyanazzala problémával. majd 2 hét múlva kermi visszadobta miszerint nem rendelteés szerű használat azaz jártam a fútó cipőben...)
[ Szerkesztve ]
Arra sosem emlékezünk ami nem jut eszünkbe...
-
copass
veterán
okosabb lettem megint!
Pedig manapság a média is nyomja, hogy oda kell visszavinni a cuccot ahol veszi az ember, és aztán oldják meg ők hogy mi történt.
A vásárlók könyvét már én is használtam párszor, olyan mint a joker, kértem a vk-t, mindjárt más volt a hozzáállás!"amikor valaki baromságokat beszél, megszületik egy unikornis"
-
guickly
újonc
nagyon szerencsétlen eset.
sajnos, tapasztalatból mondom a következőt!
egy ilyen sérülést nem fog a gyártó lenyelni jótállásban! és mivel jótállásom kívül helyezték, az összes utaztatást,bevizsgálást még Rád is terhelik(számlázzák).
DE!!
ha Te vagy a fogyasztóvédelemmel közösen betudod bizonyítani, hogy nem történt fizikai behatás, akkor még kár igényt is benyujthatsz, mert visszamenőleg garanciális ügyként kell a gyártónak kezelni! és akkor mindenért meglakolnak(meglakolnának).
amúgy a fogyasztóvédelmet mindenképpen belekell venni!! nekem már 2szer segítettek!! -
Ariadne
őstag
Nem is kell átmenni oda, sokáig jártam oda tanácsot adni.
Próbálkozzatok annál a kereskedőnél, akinél vásároltátok. Ez a kulcs, mert a szerviz lerázhat, az üzlet, akitől vetted, ők viszont nem. Velük ugyanis kötöttél egy adásvételi szerződést, ő köteles jótállni, ha rejtett hibája jön ki a készüléknek. És itt erről van szó. Be kell menni, szépen, de erélyesen közölni velük a helyzetet, és az asztalra csapni. Az NFH honlapján Dokumentumok menüben fent vannak a vonatkozó jogszabályok: 151/2003 korm. rendelet, 49/2003 GKM rendelet, no meg a Ptk.Ezek alapján csak akkor utasíthatja vissza a kereskedő a (neked ingyenes) javítást, cserét vagy a teljes vételár visszafizetését, ha bizonyítja, hogy külső behatásra ment tönkre. A saját szerviz véleménye nem számít, hiszen elfogultak, érdekük, hogy azt mondják, a fogyasztó okozta a hibát. Egy Kermi vizsgálat eredményével már ki lehet egyezni, de persze ezt is nekik kell fizetniük. Sajnos nem szokták akarni legtöbbször...
Ilyenkor érdemes beírni a vásárlók könyvébe az üzletben, miután elmondtad a magadét és megtagadták, ami jár. Írd bele, mi történt, mikor és hogy mit kérsz. Erre kötelesek reagálni. Ha ez megtörtént, érdemes elhozni egy példányt a bejegyzésből (jár!), és ezzel együtt lehet a helyi békéltető testülethez menni (az MKIK honlapján fent vannak az elérhetőségeik). Ők döntenek az ügyben, szinte biztos, hogy neked fognak igazat adni, ingyen járnak el. Viszont nem kötelező erejű a döntésük, de ha nem teljesíti a cég, nyilvánosságra hozzák. Ez persze nem sok, de egyrészt belinkelheted minden hardveres fórumra, a hozzáállásukat illusztrálandó , másrészt ha normális a cég, akkor azért ebből értenie kellene, hogy mire kötelesek.
Ha ez sem vezet eredményre, akkor érdemes lehet perelni is szerintem, főleg ha a családban, ismerősi körben akad ügyvéd, de vállalkozó kedvű joghallgató is jó lehet, mivel ez alapvetően nem egy bonyolult ügy. Akár ügyvéd nélkül is végigvihető, nem kötelező, de persze azért érdemes legalább jogi tanácsot kérni. Tudom, hosszú, és némi pénzbe is kerül, de ez az utolsó lehetőség.
Remélem tudtam segíteni.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
p3rgam3nt
tag
Hát ez durva!
Remélem mihamarabb megoldódik a probléma , szorítok Neked!
Én is gondolkodtam h veszek a zasszonynak egy ilyet , de ezek után ..."Elég szar a helyzet mostanában. Férges az alma, savanyú a narancs, csak a dió kemény és hozza a formáját." -grelekin
-
doberman
senior tag
Nem irigyellek, és valóban úgy tűnik nem egyedi a kijelzőrepedés....
Már előre félek: Asus PDA-m hard reset után nem bootol fel csak az asus logót mutatja.
jövőhétre várom a RMA számot... - mindenhol ahol olvasom,a garanciális szervízzel nem lesz
egyszerű menet....Azt hiszem bukmárkolom ezt a topicot, és jelentkezem ha "valami" lesz..
8lnu
-
madcom
csendes tag
Szia. Az hogy panaszkodtál ès eddig nem vàlaszoltak halasztò hatállyal kell hogy legyen a hatàridöre. Küldj nekik egy tèrtivevènyes levelet amiben kèred a noti Kermi vizsgàlatàt (persze ha tuti,hogy nem te okoztad mert ha ezt hozzàk ki akkor annak a költsègèt is ràdverik) Illetve, mivel munkacèlokra hasznålod hivd fel a figyelmüket arra, hogy a kèsedelmes javitàs miatt hiànyzò munkaeszközböl eredö plussz költsègeket polgàri peres ùton fogod èrvènyesiteni.
Nem gyözni jöttünk, hanem pusztitani !
-
Angel18
csendes tag
Sziasztok!
Én vagyok ennek a sérült laptopnak a tulajdonosa. Nagyon köszönöm az eddigi hozzászólásokat. Igazából, most még várok a válasz levélre, és próbálok mindent megtenni, hogy találják embereket, akiknek még hasonló problémájuk van, hátha ezzel sikerül segíteni, és gyorsítani az ASUS munkáját.
Elvileg garanciálisan kéne javítsák, de a szervíz visszaküldte, hogy "Ügyfél által okozott kár!" és ezért kaptam a számlát.... :S
vtechun, a Te ismerősödnek mikor történt ez a készülékével? És hogy zajlott az ügy menete? Megtudnád írni?A továbbiakban is nagyon várom a segítő hozzászólásokat. Hátha sikerül előrébb lépni, és ha másnak is van ilyen problémája akkor pedig közösen bizonyítani az igazunkat az ASUSnál.
[ Szerkesztve ]
-
SylverRat
csendes tag
homár?
A star just fell from the sky. The tear of a warrior. A lost soul who has finished his battle.
-
Xmodule
őstag
Ehh de durva. Hát minden esetre köszi, hogy írtad ezt a cikket. Általában olyan cuccokat érdemes venni, aminek van szervíz háttere. Persze ezt sosem lehet tudni előre, de most, hogy ezt leírtad már tudjuk az asus, hogyan viszonyul a netbook -ok hoz. Nekem anno volt egy Fujitsu laptopom, de inkább eladtam, mert úgy voltam vele, hogy nincs elég jó szervíz háttere. (meg amúgy sem tetszett a laptop)
Amúgy tiszta ideges lettem, mikor olvastam az írásodat, mert hasonló helyzetben olyan ideges lennék, hogy széttépnék valakit. Nem szeretem mikor hülyének akarnak nézni. Mondjuk, hogy olyanért fizetni ami nem is az én költségem lenne.[ Szerkesztve ]
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
hemaka
nagyúr
Szerintem feszült benne a kijelző, és amikor összecsuktad berepedt. Régen volt pár ilyen eset. Csak mostanában már nem értem miért, mert simán hajlik pár milimétert az egész kijelző, tesztelve is vannak ezen a téren. A feszültséges eset is lehetséges, de abban már kevésbé vagyok jártas. Reméljük azért már nem sokáig húzódik ez a herce-hurca.
És szerintem is mindenképpen vedd fel a kapcsolatot a fogyasztóvédelemmel.crazy mudi dog ║ Fuji X100VI ║ MBP M4 Max ║ Syno DS3622xs+
-
vtechun
veterán
Az én egyik kedves ismerősömnek a 701-es tipussal volt hasonlo elmenye, neki csak vmi 18 ezer volt a javitas. Pedig o meg csak radugta a toltore, aztan valamiert szerintem gyarilag is mar feszultseg lehetett a kijelzoben, mert az is berepedt, de nagyon durvan....
-
hastala
csendes tag
De mocskok. Kiszámlázzák az elvileg garanciális javítást???
Ilyenkor szerintem a magyar fogyasztóvédelemhez kell fordulni....
www.fogyasztóvédelem.hu
Ha ők nem segítenek akkor senki ..
Sok szerencsétPc-t javítok....ennyi :D
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- KAÜ/Ügyfélkapu – már elérhető a kétfaktoros hitelesítés
- Digitális Állampolgárság Program DÁP
- War Thunder - MMO Combat Game
- "Egyszerű" Ügyfélkapu+ regisztráció
- Facebook és Messenger
- Filmvilág
- További aktív témák...
- HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 16/512 FHD HUN
- Szép! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 8/512 FHD HUN
- 486 CPU bazár
- S3 Trio64V2/DX 1 MB PCI videokártya
- Gamer Pc eladó! I5-9400F/Asus GTX 1660 Ti/16GB RAM 3000mhz/256GB SSD+500GB HDD
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest