- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Asszociációs játék. :)
- Digitális Állampolgárság Program
- Gurulunk, WAZE?!
- eBay-es kütyük kis pénzért
- "Egyszerű" Ügyfélkapu+ regisztráció
- Nova Launcher Prime Samsung One UI helyett!
- Szólánc.
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Munkahelyről leselejtezett laptopot vettem
Új hozzászólás Aktív témák
-
voyi
aktív tag
Amit tudok javasolni, hogy egy harmadik fél általi hivatalos szakvéleményt kérjetek azzal kapcsolatban, ahol precízen megvizsgálják hogy nem külső behatásként érte a netbookod a kár. Majd ezzel a papírral fordulj a fogyasztóvédelemhez és pereld be az asust,mivel bizonyítottan (szakvélemény által) nem te okoztad szándékosan a hibát. Abban az esetben, ha ezek ellenére is tartja magát az szerviz az álláspontjához,miszerint nem garanciálisan javítja ki, akkor szándékos megtévesztés és csalás miatt feljelentheted az asus szervizét, mivel jogszabálysértést követett el, nembeszélve arról,hogy megszegte az ászf-et is a garanciális feltételekre vonatkozóan. Ha mákod van, és mégis arra az álláspontra jutnak a szervizesek,hogy kijavítják garanciálisan, nincs gond.
sajnos a per viszont sokáig elhúzódhat,de véleményem szerint ez az egyetlen járható útja annak, hogy tisztázd a helyzetet, ha semmiképp se javítja garanciálisan a szerviz a meghibásodott terméket. peren meg ott lesz a részletes szakmai vélemény fotókkal mindennel együtt, ami bizonyítani fogja, hogy rendeltetésszerűen volt használva a netbookod.
kívánok neked sok sikert és remélem tudtam segíteni valamelyest
Aláírás
-
FefeeX
veterán
Ilyen nincs hogy rájuk nem vonatkozik, jelen van az országban, így az országban használatos hatályos törvények rá is vonatkoznak. Ilyenkor gyors fogyasztóvédelmi állásfoglalás, majd ezt is küldeni nekik. Ha még így sem (amit kétlek) akkor pedig érdemes egy periratot készíttetni (ha van jogász ismerős), és ezt is mellékelni, hogy amennyiben nem úgy állnak a témához, kész vagy ezt benyújtani. De szerintem a fogyasztóvédelem tuti segítene a dolgok rendezésében... Csak nem szabad annyiban hagyni. Ja és ha lehet akkor igyekezni kell szóban, és nagyon erélyesen, hogy érezze, hogy bukhat rajt. (adott esetben nem árt felhozni az újságokat és szaklapokat is, presztízsveszteség címen, valamint megkeresni a HQ-t ami épp nem tudom ennek hol van, írni egy szaftos levelet nekik - ők tuti nem 50k-n fogják a hírnevüket kockáztatni...)
Az a baj hogy az ilyen sz@rrágó parasztok - írásban főleg - bármit megengednek maguknak, szóban mondjuk jobban lehet oltani mikor mindenre tudsz egyből válaszolni, fújod a paragrafusokat.
[ Szerkesztve ]
-
Így lesz egy 100K-s gépből 150K-s... hihetetlen ez az Asus. Hát, én személy szerint innentől kezdve senkinek nem fogom javasolni, hogy valaha is Asus terméket vegyen, notebookot meg különösen. De biztos megéri ez nekik, egy sz@ros kijelző, hogy ennek az ügynek híre menjen...
-
Szomorúan olvasom, hogy milyen döntés született. Van bőr a képükön ezeknek rendesen. A méltányossági cserét megkérdezted tőlük? Ha igen, mit válaszoltak?
Ha sürgős a gép, akkor tényleg ebay-ről kell rendelni egy kijelzőt, és saját költségeden megjavíttatni. Ha nem, akkor irány a fogyasztóvédelem.
-
rudi
nagyúr
USA-ban ilyen esetekben a kárvallottak közösen fogadnak egy ügyvédet és perelnek valami irreális összegre és gyakran nyernek vagy legalább peren kívül kiegyenlítik a kárukat. Otthon szerintem ne sokra számíts, mert túl drága lenne neked bíróságon megvédeni a nehezen alátámasztható igazadat még ha abszolút igaz is.
Az esetet felvetettem az itcafés kollégáknak, hátha utánajárna. Azt én is láttam netbookok szétszedése közben hogy nagyon nincs bennük anyag, és a szélüknél megfogva az 1-1,5 kilós súlyuk meg a 20+ cm szélességük miatt elég komoly torziós erők keletkezhetnek bennük, amik egyből az alaplapot vagy az LCD panelt terhelik. Fene tudja, talán érdemes lenne írni a fogyasztóvédelemne, hogy vizsgálják ki ezeknek a gyanúsan olcsó cuccoknak a külső behatások elleni ellenállóságát. Persze, érthető, hogy ők elsősorban az életre veszélyes dolgokat (pl veszélyes tápokat) vizsgálják ki.
[ Szerkesztve ]
Resistance Is Futile. You will be assimilated!
-
Wajk
addikt
én tuti személyesen mennék be lehetőleg egy netes géppel a hónom alatt és mutatnám a hasonló hibákat ami kizárja az önkezűséget. És kérdezném, hogy ha ez a saját hibámból van akkor hogy lehet hogy más eeePC-n is pontosan ugyan ilyen törések jönnek elő?
Az ilyeneket nem szoktam hagyni... és nektek sem ajánlom, hogy hadjátok őket pihenni, nyúzzátok őket bátran. Bár miért egyből a szervízhez menntek ahol vettétek oda nem fordultatok? Érdemes őket is zaklatni... lehetnek kapcsolataik.
Amúgy szerintem ez áramingadozástól vagy hirtelen fesztől is előjöhet. pl ha mondjuk előbb a kisbook-ba dugod a tápot, majd utána az aljzatba. Én a technikai cuccaimhoz APC-t használok, elég jó áron vannak akár sima túlfeszvédős hosszabbítók.
szerintem simán megérik azt a plussz pár 1000-est.
iPhone 13 Mini 256GB | RT-AC65P - SWRT B5.1.7 - M3 2TB
-
Versus
senior tag
Én több mint 70 ezer forintot buktam az Asus Hungary hasonló garanciális hozzáállásán.
Ha nem túl off akkor leírom.Régóta hardcore Asus user vagyok ,szó szerint milliókat öltem a márkába mind céges ,mind privát használatra.Két éve az aktuális gépcserénél egy méregdrága Workstation alaplapot vettem hogy biztosan stabil és megbízható legyen a gépem.
Na ebben az alaplapban elkezdtek megsülni a márkás ramok szépen sorban,mindig ugyanabban a slotban.Lap kiszerel ,nagykerbe elküld a pontos hibajelenséggel majd jött is a válasz hogy nem cserélik garanciában merthogy és most tessék kapaszkodni ,a vga sínen levő rögzítő műanyag pöcök vége le van törve! Egyrészt mi köze van annak a ram foglalathoz ? Másrészt mennyiben befolyásolja ez a hibátlan működést ?!Mivel kellett a gép fogtam magam ,beültem az autóba és kitekertem az SCS-ben levő Ditech-be ,ahol megvettem a jelenlegi alaplapomat majd a szerviz ablakhoz álltam az utoljára megsült és ott vásárolt ramjaimmal.A sráctól megkérdeztem hogy mivel az alaplap tette tönkre a ramot van-e valami ötlete mire kivette a kezemből,megnézte hogy nincs külsérelmi nyom majd szó nélkül a kezembe nyomta az új garnitúrát és mosolyogva kellemes ünnepeket kívánt!
Hozzátenném hogy a PH fóromon vásárolt és ugyanígy járt ramot az itteni bazáros kolléga szintén kicserélte pedig őt is tájékoztattam a hiba okáról,igaz a csere 2 hétig tartott de mivel nem én tettem szívességet ez így is maximálisan korrekt !
Akkor megfogadtam hogy soha többet nem veszek idehaza drága fogyasztási cikket annak ellenére hogy nem vagyok az osztrák nép nagy barátja.
Persze az eskümet megszegtem mikor a barátnőm meglátta az első 900-as Eee-t a MM-ban de az (lekopogom) hibátlanul üzemel nála azóta is.
Premium Vintage
-
NovaBlue
aktív tag
sztem fogyasztóvédelmi felügyelőségre tessék szépen betelefonálni és ott is tájékozódni mert ilyen ninsc, hogy a te károdra javitják csak meg!
Én tuti odamennék személyesen és mondanám h mutassák meg magyarázzák el, hogy mit merre meddig!
Engem baxxz szét az ideg az ilyen köxxög hozzáálás miatt amúgy a tanulság
SENKI SEM FOGLAKOZIK A VÁSÁRLÓVAL
és DAS IST UNGRAN ennyi -
-
atom87
aktív tag
Üdv!
Ehhez az ASUS szerviz/garancia dologhoz szeretnék hozzáfűzni pár gondolatot:
3 éve fősuli kezdés Pécsett, Mérnök Infó szakon, első félév vége felé akkor még sulinetre sikerült megvenni a kiszemelt ASUS notebook-ot. 2 év gari, most járt le novemberben. Már új korában sem lehetett vele CD-t írni, mert üresen adta ki a CD-lemezeket. Látszólag elkészült a lemez, kidobta de közben mégsem volt rajta semmi adat(nem szimulációs írás volt). DVD-t simán írt. Meg már olvasni is alig tudott bármilyen lemezt a gari vége felé. Így eldöntöttem, kicseréltetem, ha tudom az optikai meghajtót.
Nah lényeg annyi, bevittem a notebookstore-ba hogy ez és az a probléma, garanciálisan meg lehetne-e oldani a cserét? Készségesen mondták, hogy megoldható. Adtak egy tel számot, ami a magyarországi szerviz száma volt, ezen kellett megbeszélnem hogyan, s miként játszódik le a szervizelés.
Fel is hívtam, mondták garancia futár eljön érte, elviszi fel Pestre, kicserélik a meghajtót, majd vissza is hozza a futár, kb 2 hét alatt. Óóó mondom az kicsit sok egy meghajtó csere miatt, nem lehetne-e az, hogy a futáros ember kicseréli aztán csókolom(merthogy a futáros állítólag hozzáértő ember ASUS-éknál, nem "sima" futár)?? Válasz: NEM! Mindenképp fel kell vitetni. Én megköszöntem a fáradalmat, elbúcsúztam és kinyomtam a telót.Szerény személyemnek minden napos használatra kell a gép, nehezen tudok érvényesülni nélküle és a 2 hét kiesés nem fér bele. Lehet hülyének néznek páran emiatt, de inkább vettem egy meghajtót és kicseréltem otthon. Ja igen és nem notebookstore-ban vettem a meghajtót,mert ott dupla annyiért kínálták, mint egy mezei számtech boltban...
Jó meg szép, hogy házhoz jönnek a gépért, neked gyakorlatilag nem kell menned sehova. De nem mindenkinek jó az, hogy 2 hetet kellene várnia egy ODD cserére.
Nekem ez a személyes tapasztalatom velük.
Szép napot!
Kawasaki z1000
-
opr
nagyúr
Üdv!
Az a baj, hogy abszolute úgy tűnik, mintha be lett volna verve a kijelző. Anno én is szervízben dolgoztam, és ha megláttunk egy ilyen hibát, azonnal user error-ra gyanakodtunk. Persze ha nem egyedi jelenség, az mindjárt más"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
Új hozzászólás Aktív témák
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- 3D nyomtatás
- Milyen egeret válasszak?
- LEGO klub
- Google Pixel topik
- Sorozatok
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest