Hirdetés

2024. június 30., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#121) voyi válasza Angel18 (#6) üzenetére


voyi
aktív tag

Amit tudok javasolni, hogy egy harmadik fél általi hivatalos szakvéleményt kérjetek azzal kapcsolatban, ahol precízen megvizsgálják hogy nem külső behatásként érte a netbookod a kár. Majd ezzel a papírral fordulj a fogyasztóvédelemhez és pereld be az asust,mivel bizonyítottan (szakvélemény által) nem te okoztad szándékosan a hibát. Abban az esetben, ha ezek ellenére is tartja magát az szerviz az álláspontjához,miszerint nem garanciálisan javítja ki, akkor szándékos megtévesztés és csalás miatt feljelentheted az asus szervizét, mivel jogszabálysértést követett el, nembeszélve arról,hogy megszegte az ászf-et is a garanciális feltételekre vonatkozóan. Ha mákod van, és mégis arra az álláspontra jutnak a szervizesek,hogy kijavítják garanciálisan, nincs gond.

sajnos a per viszont sokáig elhúzódhat,de véleményem szerint ez az egyetlen járható útja annak, hogy tisztázd a helyzetet, ha semmiképp se javítja garanciálisan a szerviz a meghibásodott terméket. peren meg ott lesz a részletes szakmai vélemény fotókkal mindennel együtt, ami bizonyítani fogja, hogy rendeltetésszerűen volt használva a netbookod.

kívánok neked sok sikert és remélem tudtam segíteni valamelyest :R

Aláírás

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.