Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#469) saalty


saalty
csendes tag

Sziasztok!

Az utóbbi időben több gondom is volt a UPC-s Connect Box-al.
A felállás az hogy egy Synology NAS és egy Samsung TV van kábellel bekötve (hétfőtől egy új) wifi-n meg laptopok és telefonok csatlakoznak.
Pár hete vettem észre hogy amikor a NAS-on keresztül akarok portot forwardolni akkor először sikerült de utánna Failed-et írt a NAS, a Connect Boxban pedig translate_error volt a port forwardingnál. Ugyanakkor a NAS Download Station-e a letöltések számától függetlenül kb. 15 Mbps volt annak ellenére hogy sehol nem állítottam be korlátozást (Fiber Power 120).
A port forwarding is limitálva lett a NAS-ba ami addig nem volt. Eddig úgy voltam hogy ez akár a NAS baja is lehet elvégre ott is szokott firmware frissítés lenni.
Aztán történt hogy egy USB wifi adapter az asztali számítógépen látta a wifi-t de nem csatlakozott a helyes jelszó beírása után, csak router újraindítás után.
Újabban pedig a hétfőn beüzemelt Samsung 4K tévével vannak gondok. Netflixen szerettem volna HDR tartlamat nézni de élvezhetetlen volt szemcsés kép miatt. 15 Mbps fölé itt se ment a sávszélesség holott a televízió böngészőjével a fast.com szerint kb. 50 Mbps volt a sebesség.
Samsung távoli szervíz ma rácsatlakozott és a tesztek szerint a tévével minden ok. És egyébb HDR tartalmakkal sincs minden rendben.
A hálózati diagnosztika pedig hibát ír a vezetékes hálózatra amikor csak a TV volt rákötve.
Gyári visszaállítás megvolt, de semmi javulás.
Van valakinek ötlete mi lehet vele? Csere?

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.