Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#401) Gubek-Einste válasza Knife.McL (#400) üzenetére

Ott inkább a pofa a lényeg, nem a tudás.

Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P

(#402) Throme


Throme
veterán

Sziasztok!

Van egy upc modem-routerem, aminek a típusa EVW3226.
Internetes kutakodás után kiderült, ennek van egy un. advanced verziója. Enyém nem az.
A Speciális menüben nekem nem elérhető a port továbbítás.

Ilyen az enyém:

Ilyen egy yt videóban szereplő EVW3226 modem "speciális" menüpontja:

Az lenne a kérdésem, hogy ezt egy - mondjuk - firmware frissítéssel meg tudom oldani? Ha igen, akkor hogyan, honnan vegyem a firmware-t, hogy frissítsem?

kösz!

(#403) Gubek-Einste válasza Throme (#402) üzenetére

1221-n kérd vissza az IPv4 módot mert jelenleg IPv6-ban vagy és emiatt nincsen port forward menü. Bridged módban sem tudod jelenleg az eszközt rakni.

Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P

(#404) #49155328


#49155328
törölt tag

Sziasztok!

Most kaptam egy Connect Boxot és nem tudok rácsatlakozni egy TP-Link WR941N routerrel WDS módban.
A Gargoyle 1.9.1. fut a tplinken.
Előtte a Technicolor 7200 modemem volt azzal tökéletesen működött.
Ötlet ?

(#405) Gubek-Einste válasza #49155328 (#404) üzenetére

Használd rendes repeater módban inkább.

Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P

(#406) Cydie válasza Hekk (#363) üzenetére


Cydie
csendes tag

Szia!

Sikerult megoldani a hibat Battlefield 1-ben a lost connection to session-ra? Ha igen, hogyan sikerult? :(

[ Szerkesztve ]

(#407) nicu71


nicu71
addikt

sziasztok ebbe a csoda boxban hogy lehet a google dns-t beállitani? vagy elég a windows10-ben megszerkeszteni a beállitásokat?

[ Szerkesztve ]

"-Te jó ég,mindjárt 8 óra!!! - Amilyen éjszakám volt,még jó hogy nem 9 !?"

(#408) #78121280 válasza nicu71 (#407) üzenetére


#78121280
törölt tag

Szia! Sehogy! Op rendszeredben állítsd be. :)

(#409) nicu71 válasza #78121280 (#408) üzenetére


nicu71
addikt

rendben ,köszii /sejtettem/ :R

"-Te jó ég,mindjárt 8 óra!!! - Amilyen éjszakám volt,még jó hogy nem 9 !?"

(#410) Soma01


Soma01
veterán

Nekem itt valami nem stimmel a matekkal: :))
"a Wi-Fiért a Celeno CL242 (2y2) és CL2330 (3x3) felel"
"A LAN portok mindegyike Gigabit Ethernet szabványú, tehát a csúcs átviteli tempó 1000 Mbps, míg Wi-Fiből az AC1750 szabványt hozzák."
"A CL242 2,4 GHz-en legfeljebb 300 Mbps átvitelt tud IEEE 802.11n szabványon 40 MHz-es csatornát használva, míg a CL2330 5 GHz-en maximum 1,3 Gbps tempót kínál IEEE 802.11ac szabványon, 80 MHz-es sávot használva."

Ha ezeket összeadom 1600 Mbps jön ki, nem 1750! Akkor lenne 1750, ha a 2,4 GHz is 450-es lenne, de nem az. :U :)

(#411) Donki Hóte


Donki Hóte
veterán

Kaptam egy ilyen modemet az UPC jóvoltából, mert szerintük csak ezzel fog jönni az 500 Gb/s sebesség.

A tesztben azt írják, hogy a wifi jelszóba kell kisbetű, nagybetű és szám is. Ez igaz? Eddig nem volt nagybetű a wifi jelszóban, tökön szúrom magamat, ha minden wifire csatlakozó eszközben le kell cseréni a jelszót :(

A WiFree csatlakozás beállításáról egy árva szó sincs se a tesztbe, se a kezelési leírásban. A WiFree beállításáról hol lehet találni leírást?

Szintén kérdés, hogy a WiFree azonosságba/jelszóba szintén kell nagybetű? Eddig az ilyen adatoknál se használtam nagybetűt, sírva fakadok, ha mindent le kell cserélni :O

Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.

(#412) Gubek-Einste válasza Donki Hóte (#411) üzenetére

Wi-Free jelszót majd megkapod e-mail-en.
Nem kell feltétlenül kis/nagy betű és/vagy szám a jelszóba de ajánlott, hogy így legyen.

Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P

(#413) Donki Hóte válasza Gubek-Einste (#412) üzenetére


Donki Hóte
veterán

Köszi, akkor az alap wifi jelszavakat az eszközökben nem kell átírni, ez már valami :)

A WiFree eredeti beállítására már nem emlékszem, de az emailban kapott jelszót kell majd átírni? A mostani WiFree jelszómat biztosan én állítottam be magamnak, persze lehet, hogy először egy központi jelszó volt, amit lehet, hogy később változtattam meg...

Olyat nem lehet kérni, hogy a WiFree azonosságot és jelszót ne változtassák meg, hanem maradjon a régi?

SZERK:

Az email címemet honnan tudják? Nem kommunikálok velük emailban...

[ Szerkesztve ]

Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.

(#414) Gubek-Einste válasza Donki Hóte (#413) üzenetére

Olyat nem lehet kérni, hogy a WiFree azonosságot és jelszót ne változtassák meg, hanem maradjon a régi
Ezt tőlük kell megkérdezni.

Az email címemet honnan tudják? Nem kommunikálok velük emailban...
Meg kellett adni egy kapcsolattartó címet.

Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P

(#415) Donki Hóte válasza Gubek-Einste (#414) üzenetére


Donki Hóte
veterán

UPC-től bármit megkérdezni :O Ha nem lennének ezek az internetes fórumok, akkor tényleg minden UPC előfizető hülyén halna meg :K

Email ügyben kicsit zavarban vagyok, lehet, hogy küldözgetnek mindenféle okosságot valami régen nem használt email címemre :F Az mondjuk fura volt, hogy amióta nem levélben küldik a számlát, azóta sosem kaptam tőlük semmit...

Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.

(#416) Donki Hóte


Donki Hóte
veterán

Na, a régi modemmel csatlakozva ma az az üzenet fogadott, hogy nincs internetkapcsolat, ezért kénytelen voltam ma installálni ezt a csodaroutert :U

A használati útmutatóban lévő lépéseken végigmenve elég könnyen be lehetett állítani. A beállítás során két gond volt, az egyik, hogy csak kb. tizedik próbálkozásra sikerült a router installációs felületére jutni, egyszerűen nem találta a firefox a kapcsolatot a routerrel.

A második gond az volt, hogy gyenge jelszót nem enged a wifi jelszónak beállítani, tehát bizony kellett kis és nagybetű és szám is a jelszóba, aminek legalább 10 karakter hosszúnak kellett lenni (aláhúzást, más kriksz-krakszot nem próbáltam mert androidos eszközzel is használom a wifit, nem akarok mobil eszközön begépelhetetlen jelszót), szóval nem lehetett a régi jelszót meghagyni.

És akkor itt a nagy bibi, két eszközzel egyszerűen nem tudok wifin újra rácsatlakozni a routerre. Androidos eszközökkel és egy laptoppal gond nélkül tudok csatlakozni, de két laptoppal az istennek se lehet csatlakozni.

Amikor a wifi hálózat SSID-jét kiválasztva csatlakozni akarok, akkor kiírja, hogy "hálózati követelmények ellenőrzése", majd kisvártatva kiírja, hogy nem lehet csatlakozni a hálózathoz. Aztán annyi :U

Semmilyen más üzenetet sem tudok kicsikarni a gépekből, semmi más üzenetet sem ad, ami közelebb vinne a hiba megoldásához. A furcsa az, hogy ugyanezek a laptopokat az ugyanebből a routerből jövő WiFree jelre csatlakoztatom, akkor hiba nélkül azonnal csatlakoznak wifin a routerhez.

Ha viszont a rendes hálózatra akarok csatlakozni, akkor a fenti semmitmondó hibaüzenet jön.

Mi lehet a hiba oka? Mindkét laptopon Win 8.1 fut, mindkét laptop Lenovo Ideapad (az egyik G50, a másik Z50).

Már próbáltam újraindítani, hibakeresőt futtatni, de semmit se segített :(

Még pár kérdés:

mit csinál az elején lévő Pair WPS feliratú gomb?

mikor világít az elején a wifi jel?

[ Szerkesztve ]

Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.

(#417) Gubek-Einste válasza Donki Hóte (#416) üzenetére

A használt wifi csatorna 1 és 11 közötti?
WPS használatára való az a gomb nem nem ajánlott a használata.

Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P

(#418) Donki Hóte válasza Gubek-Einste (#417) üzenetére


Donki Hóte
veterán

Hol tudom megnézni, hogy melyik eszköz melyik csatornát használja?

Egyébként Speedtest-el megnéztem a sebességet, a letöltés 391 Mb/s, a feltöltés 23 Mb/s, a Ping 9 ms (a routerhez ethernet kábellel csatlakoztatott gépen mérve).

[ Szerkesztve ]

Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.

(#419) Gubek-Einste válasza Donki Hóte (#418) üzenetére

Minden eszköz az eszközben beállítottat használja.

Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P

(#420) KáZéé


KáZéé
tag

Sziasztok,

megpróbáltam végigolvasni a fórumot, de sajnos nem találtam megoldást, csak hasonló problémákat.

UPC netem volt eddig is, régi modemmel, mely csak a netet hozta. Szükségem volt TV-re is, díjcsomagot váltottam, most már net és tv is van, hoztak connect boxot. Azóta egy taliga fost nem ér az egész.

Mintha visszatértem volna az őskorba, nincs olyan honlap mely elsőre betölt, 2.-3. alkalommal jön csak be, addig mintha nem lenne net.
Játékok megszakadnak. Hozzá kell tennem, hogy kábelen van összekötve a gép és a modem, gigabites a hálózat, és a régi modemmel nem volt ilyen gond.

UPC kezét felteszi, szerinte minden jó. Hát szerintem meg rohadtul nem jó. Hülyének nézik az embert. 2 hetes elállási idő van, viszont konkurencia nincs, így még fenyegetőzni sem lehet :)

Tudtok segíteni?

Köszönöm

(#421) Donki Hóte válasza Gubek-Einste (#419) üzenetére


Donki Hóte
veterán

Ma reggel mindkét notebook bekapcsolás után felcsatlakozott a routerre. Semmit se csináltam, csak eltelt közben vagy 12 óra :U

Lehet, hogy a notebookoknak kellett valami "felejtési idő", vagy mi a szösz. Az egyik torrent szerverként megy, majd meglátom, hogy milyen a kapcsolat stabilitása.

Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.

(#422) woodworm válasza KáZéé (#420) üzenetére


woodworm
veterán

Kérj ipv4 címet, ha nem az lenne.
A ping ilyen vele, netes játékok hamar kidobálnak. Jelenleg nincs rá megnyugtató megoldás. Valamelyest a készülék tehermentesítése javíthat rajta (wifi ki, modem mód), de nem szünteti meg.

(#423) KáZéé válasza woodworm (#422) üzenetére


KáZéé
tag

Köszi, ipv4 van. Viszont megoldódott a szitu.

Két lépéses volt az ügyfélszolgálat szakmai hozzáértése miatt.
1. lépés: Telefon. Kedves Hölgy vette fel a telefont, ez nem diszkrimináció, de lófaszt sem értett hozzá (esetleg kiverhettem volna a hangjára). Mondta csinál szoftver updatet, erre sikerült neki egy modem resetet csinálnia.

2. Másnap újra telefonálás, ahol egy hozzáértő Úr vette fel a telefont és a tüneteket hallva azonnal mondta, hogy rossz szoftver van a modemen. Updatelte a szoftvert és így már használható az internet. Probléma megoldva.

Kérdés, mi a faszért hoznak old szoftverrel készüléket. Alap, hogy mindig a legfrissebb verzióval kellene új előfizetőknek/szerződőknek kivinni azt a fost, és nem lenne annyi betelefonálás.

Bocs a csúnya szavakért és a hangvételért. ;)

(#424) Donki Hóte válasza KáZéé (#423) üzenetére


Donki Hóte
veterán

Te mikor kaptad a modemedet?

Nekem a múlt héten hozták ki, az enyém elég jól működik. Rendszeresen tesztelem, a beállítása óta 350 - 430 Mb/s letöltési sebességet és 9 - 11 ms pinget mérek rajta.

Eddig egyszer sem resetelt, megakadást nem vettem észre rajta.

Két laptop és egy TV készülék wifin történő rákapcsolása elég nehezen ment, de ez csak kisrészt a router hibája (pontosabban csak annyiban a router hibája, hogy új SSID/password párost kellett adni a routeren a wifihez).

Harmadik laptop és egy zsák androidos eszköz pikk-pakk csatlakozott.

Amin meg tudtam nézni, azok az eszközök az 56, 64 és 112-es csatornán csatlakoznak, tehát szépen használja a router az 5 GHz-s frekvenciákat.

(Általános kérdésem, hogy Win alatt és egy TV-n hogyan tudom megnézni, hogy melyik csatornát használja?)

Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.

(#425) Gubek-Einste válasza Donki Hóte (#424) üzenetére

Egy AP eszköz egyszerre csak egy vezérlő csatornát használ, minden kliens eszköz ezen keresztül kapcsolódik.

Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P

(#426) Donki Hóte válasza Gubek-Einste (#425) üzenetére


Donki Hóte
veterán

Wi-freen keresztül is? Akkor lehet, hogy valamelyik szomszéd router wi-free csatornájára kapcsolódott az adott eszköz :U

Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.

(#427) Gubek-Einste válasza Donki Hóte (#426) üzenetére

Igen, mivel nincsen a HGW-ben külön hardver így ugyan azon a csatornán működik minden a rendes wifi.

Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P

(#428) akcsy


akcsy
tag

Sziasztok! Elvileg ma lettem én is tulajdonosa egy Connect Boxnak, egy Fiber Power 500-as net mellé.
Eddig a ház két végpontja közt WPS-el osztottam meg a netet egy TL-WR841N és TL-WR740N között. Így olyan kérdésem lenne, hogy az új Connect Boxnál is megoldható egy ilyen WPS-net továbbításos dolog? Mivel a két router nem tudná az 500-as netet továbbítani, így mondjuk nem zavarna, ha a ház másik végpontjába már nem lenne meg ugyanaz a sebesség.
Ha nem megoldható a Connect-Boxon a WPS, akkor az se lenne megoldás, hogy a Connect boxból adok egy bemeneti jelet a régi "fő routernek" ami továbbitja a jelet wps-el az "al-routernek" így van a ház másik végében is wifi, valamint a Connect Box közelében pedig marad az 500-as net?
Remélem valamennyire érthetően írtam le, és köszönöm előre is a segítségeteket. :R

(#429) Gubek-Einste válasza akcsy (#428) üzenetére

Inkább a régi eszközpárral próbálkozzál.

Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P

(#430) Bozso68


Bozso68
senior tag

A routernek mindenhol útban van ez a Connect Box a polcon. Falra valahogy fel szabad erősíteni?

(#431) woodworm válasza Bozso68 (#430) üzenetére


woodworm
veterán

Úgy emlékszem a talpán van felfogatási pont.

(#432) Bozso68 válasza woodworm (#431) üzenetére


Bozso68
senior tag

Köszi szépen!

(#433) ironbed válasza Gubek-Einste (#403) üzenetére


ironbed
aktív tag

Nekem is hasonló problémám van. Ezt a ügyfélszolgálattól "szó szerint" így kell kérni?
Miért kapcsolták át IP6-osba?

(#434) 4Grider válasza ironbed (#433) üzenetére


4Grider
nagyúr

Máshogy nehéz kérni.
Elfogyóban vannak a világ ipv4 címei, ezért is találták ki az ipv6-ot. Mivel utóbbiból nagyságrendekkel több van, ezért olcsóbb is a szolgáltatóknak.

(#435) Nurophen


Nurophen
újonc

Sziasztok!
Kb. egy hete váltottam UPC-re és egy olyan problémám lenne,hogy a Connect box ledobálja a hálózatról egy Vernee Thor mobilt és egy Asus Zenpad 10-et,de csak este,ha nincsenek használva. Úgy jön csak helyre,hogy lekapcsolom a connect boxot,aztán vissza. Van egy Huawei telefon és egy Ipad Air is a családban,de azoknál nincs ilyen probléma. A másik kettőnél viszont rémesen idegesítő! :((( Mit lehet tenni?

(#436) Gubek-Einste válasza Nurophen (#435) üzenetére

2,4 vagy 5 GHz-n használod őket?
SSID/jelszó csak angol abc betűi és/vagy számok?

Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P

(#437) Nurophen


Nurophen
újonc

2.4-en van és az SSID jelszón nem változtatttam,hagytam azt amit a UPC adott.

(#438) DuDieHUN


DuDieHUN
aktív tag

A connect box tud egyszerre 2,4 es 5 ghz-en is mukodni?

(#439) woodworm válasza DuDieHUN (#438) üzenetére


woodworm
veterán

Tud.

(#440) nicu71 válasza Nurophen (#437) üzenetére


nicu71
addikt

nálunk is Cb van ,valamint anyumnak Vernee Thor ,soha nem dobta még le,amugy erősen ajánlott a SID meg a jelszó megváltoztatása.

"-Te jó ég,mindjárt 8 óra!!! - Amilyen éjszakám volt,még jó hogy nem 9 !?"

(#441) the.odzsy


the.odzsy
aktív tag

Üdv!
Ha jól olvasgattam, akkor a maga a connect box router módban távolról nem elérhető, vagy van valami változás?

MAGYAR vagyok nem turista!!!

(#442) nolika válasza the.odzsy (#441) üzenetére


nolika
aktív tag

De, elvileg van benne ilyen opció. Viszont nem próbáltam.

(#443) the.odzsy válasza nolika (#442) üzenetére


the.odzsy
aktív tag

Kösz. Majd én is megnézem.

MAGYAR vagyok nem turista!!!

(#444) PrinceT


PrinceT
csendes tag

Sziasztok! Egy kis segítséget szeretnék kérni a port forwarding-hoz! Beléptem a jó helyre, Ipv4-em van minden jónak tűnt, de nem enged új szabályt létrehozni. A menüben látom is a port forwardingot de kék helyett szürke nekem a "gomb". 1 órája keresgélek a neten, hogy miért lehet ez mert egyébként minden funkció működik...

Ha van valakinek tippje azt, nagyon megköszönném!

:R

(#445) sacaboy válasza nolika (#442) üzenetére


sacaboy
tag

Sziasztok!

Csak https protokollon keresztül lehet elérni távolról a modemben megadott porton.

Üdv:
Saca

Toshiba Satellite L850-1H4 - Apple iPhone 11 - Apple iPad AIR 3

(#446) passatgt


passatgt
aktív tag

UDP timeout állítható ezen valahol? Nem találok rá opciót sehol.

(#447) Csabex válasza passatgt (#446) üzenetére


Csabex
őstag

Ez engem is érdekelne... Előre is köszi ha tudja vki.

"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass

(#448) Gubek-Einste

Nem valószínű, hogy lenne ilyen jellegű beállítási lehetőség, ha kellene akkor használjatok saját router-t.

Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P

(#449) Csabex válasza Gubek-Einste (#448) üzenetére


Csabex
őstag

Rendben, köszi a választ :)

"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass

(#450) miklos2


miklos2
csendes tag

Sziasztok!
A régi modemünket cserélte a UPC Connect Boxra és ezzel egyidejűleg megszűnt a WiFree szolgáltatásunk. Eleinte nem törődtünk ezzel, de fél év után megpróbáltam bekapcsolni a WiFree-t a My UPC felületen.
- Olyasmit írt ki a felület, hogy mi leiratkoztunk a WiFree szolgáltatásról és a kábelmodemünk nem WiFi képes
- Személyesen semmit nem tudtam intézni az ügyfélszolgálaton, újrindították a WiFi-t, de semmi
- A 1221-en megpróbáltak a mi jelszavunkkal belépni a MyUPC-be és látták, amit én
- 3 perc zenehallgatás után, közölték, hogy sikerült bekapcsolniuk, próbáljam ki
- Tényleg jó lett a szolgáltatás és más feliratokat adott a MyUPC is
Nekem ebből az a tanulság, hogy a Connect Box nem működik együtt a UPC rendszerével maradéktalanul.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.