Új hozzászólás Aktív témák
-
dugo_
veterán
Ez a topik jobban pörög:
https://logout.hu/tema/a_nagy_kormanyos_topik/friss.html -
tusi_
addikt
Tudna vki segiten benne, hogy melyik az epp aktualis csucs modell a thrustmasternel?
Fanatec Clubsportrol valtanek, mert annak a minosege es megbizhatosaga katasztrofalis, elegem lett beloluk. Thrustmasterrel milyen a szerviz tapasztalat?
köszieat, sleep, play, replay
-
schmidtgabi
csendes tag
Sziasztok !
Egy olyan kérdésem lenne,hogy PS3-as autós játékokat (WRC,Dirt,Grid,Shift sorozatokat) mennyire támogatják az újabb kormányok ? Gondolok itt konkrétan a Logitech G29 és a Thrustmaster T500RS kormányokra ![ Szerkesztve ]
-
RiseOfEvil
tag
Ps3 hoz be lehet pontosan állítani?
Kétféle ember létezik: akinek tetszem és akinek rossz az ízlése.....
-
neilszab
őstag
válasz RiseOfEvil #174 üzenetére
Ha valóban ezt a típust szeretnéd, akkor onnan érdemes megvenni/megrendelni, ahol a legolcsóbb, tök mindegy hol a bolt.
Egyéb iránt az F1 rim szerintem elég gagyira sikerült (képen nem látszik, de kézbe fogva csalódás), itt lehet kapni a normál rim-es verziót is, az jóval komolyabb benyomást kelt.
[ Szerkesztve ]
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
RiseOfEvil
tag
válasz neilszab #173 üzenetére
Hali!!
Néztem a playseat.com/hu oldalon hogy ott van olyan kiszerelésű amiben benne van még az f1 es és a sima kormány is és az 170e! V5-os verziószámúak elvileg!
Vagy jobban megéri megvenni boltan és ott megnézni?
Kétféle ember létezik: akinek tetszem és akinek rossz az ízlése.....
-
neilszab
őstag
válasz RiseOfEvil #172 üzenetére
Ezek közt budapesti cégek is vannak: link
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
RiseOfEvil
tag
Sziasztok!!
Valaki tudja hogy Budapesten hol lehet venni boltban ilyen kormányt?
Kétféle ember létezik: akinek tetszem és akinek rossz az ízlése.....
-
WaterWawe
őstag
Üdv!
Valaki tudja hogy ezeken a Thrustmaster kormányokon (T300RS, T500RS) van-e 3,5-ös jack hogy a chat működjön? Mert ugye a mikor ezt használod akkor PS4-en a kontroller kikapcsol és ez a kormány lesz a kontroller helyett, viszont ugye ha a kontroller kikapcsol akkor nem működik a chat. Ezért kérdezem hogy van erre itt megoldás? -
don dante
aktív tag
Senki sem jár már erre...?
TELEFONON GYORSABB!!! Samsung Galaxy s6 edge...:)
-
don dante
aktív tag
TELEFONON GYORSABB!!! Samsung Galaxy s6 edge...:)
-
don dante
aktív tag
GRID autosporttal szeretnék játszani Thrustmaster kormány-pedál szettel. A pedál rali módba van állítva, tehát fordítva. És a kuplungot állítanám be gáznak, melyet a szoftver nem enged. Nem ismeri fel a pedálsor kuplung részét. Igy Nem tudok játszani vele. Ha tudnátok valami megoldást rá azt megköszönném.
Köszönettel: Don
Remélem tud valaki segíteni abban, hogy van-e megoldás a fordított beállításhoz...
TELEFONON GYORSABB!!! Samsung Galaxy s6 edge...:)
-
KKK-007
tag
válasz schmidtgabi #163 üzenetére
Azt írják alatta a kommentekben, hogy mégiscsak kompatibilis.
Az egy FERRARI 458 CHALLENGE kormány rajta. A fix fül egy kis szereléssel eltávolítható. Sokan utálják... -
-
KKK-007
tag
válasz schmidtgabi #160 üzenetére
Nem.
-
schmidtgabi
csendes tag
Sziasztok !
A T500 RS szett kompatibilis PS4 konzollal ??? -
bokrosolajos
őstag
Thrustmaster ≠ Trust!
Sokan keverik.Pedig a Thrustmaster már akkor PC-s kormányokat gyártott, amikor a Logitech még csak egy felkapaszkodó egér beszállító volt. Csak hát a tengerentúlról nem nagyon jöttek át a termékei
Most úgy kerültem ide, hogy 3 év DFGT használat után gondoltam, hogy talán váltanék és beruháznék egy drágább készülékre. Nem mintha bajom lenen a mostanival, ami még mindig nem lóg, és örömmel veszem rajta a D-Padet is (igaz, az élvezhető használathoz alapból kell a pedálba kell a labda, meg a rugó elfordítós tuning)
Fanatec termék egyáltalán nem érdekel, mivel Logitech és Thrustmaster kormányokat használtam és egyikkel sem volt soha gondom, nem vágyok a német precizitás megtapasztalására az ügyfelesekkel
G27 szintén nem kelle a ferde fogazás és a nem központosított kormánykerék miatt (engem zavar, hogy tekerés közben több centit fel-le jobbra-balra kimozog a perec). Kicsivel több gombja van mint a G25-nek, de kinézetre elég kínai, főleg a LED-ekkel.Szó ami szó, maradt piacon elérhető a T500, TRS8 váltóval akciózzák 140 körül. Gondoltam utána olvasok, mert nehezen szoktam váltani, és egyáltalán nem vagyok meggyőzve. Most ez a csavar balhé eszembe juttatja a régi Thrustmaster kormányomat, ott is időnként utána kellett húzni
Nagy probléma még a kormány ház mérete és a felfogatás is. Íróasztalon kellene használni, naponta többször fel/le venni és betenni alá. Szinte kizárt, ahogy látom. Mindezeken felül a telefon csatoló sem bírná sokáig a mozgatást, a cégnél az összes emelgetett telefonban volt már probléma ezzel a plexis vacakkal.Végezetül, azt hiszem, még egy ideig várni kell, hogy kijöjjön egy másik álom készülék!
Addig marad a GT (ennek is jól felment az ára, duplájára), csak egy jó pedálszett lenne mellé.. De ilyen kombót meg szerintem senki nem próbált -
neilszab
őstag
válasz TESCO-Zsömle #157 üzenetére
Hát tekintve, hogy elég picit a magyar piac, így nem hiszem, hogy ennek van bejáratott piaci ára... teljesen megegyezés függő.
Aki ilyet vesz magának, az már eléggé komolyan veszi magát, és ha van rá pénze is, akkor sztem igen kedvező ajánlatot kell tenned, hogy ne újat vegyen magának.
[ Szerkesztve ]
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
neilszab
őstag
válasz TESCO-Zsömle #155 üzenetére
Hát az eladási árat szerintem nagyban befolyásolja, hogy pluszba mennyibe kerül más kormánnyal működésbe hozni és hogy az mennyire működik utána hatékonyan, problémamentesen.
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
neilszab
őstag
-
TESCO-Zsömle
félisten
Üdv!
Szerintetek mennyit érhet egy T500RS pedál külön?
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
goyo206
senior tag
Így van, ezért is furcsa nekem is ez az árral való elszállás...
A CSR-Elite 45k körül van újonnan, így ha szerencséd van, egy alig használtat talán meg tudsz úgy szerezni, mint ahogy én is! Nekem sem volt rá keretem, de használtan (bár ezúton is köszönet eladómnak, mert használat nyomán nem igazán tudtam felfedezni a "használtnak" titulált pedálon ) hozzájutottam 20-25k körüli áron, már nem emlékszem pontosan, mennyi volt!
Egyébként sajna nem tudom kiről van szó...
Megbízhatóságom: http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=goyo206
-
teratti
senior tag
No meg a név, Thrustmaster.... Valahogy olyan ez nekem mint a Dacia. OK, hogy Renault csoport de akkor is Dacia marad. Eddig a minőséget, strapabíróságot...stb. a Logitech-nél találtam meg. Gondolkodtam a PTR átalakításon (mert CSR drága nagyon) de a "jóvaneznekemígy" meggyőzött. Azt az ipari motort ami benne van, no az nem semmi...kíváncsi lennék nagyon rá egyébként, hogy milyen... Remélem nem adja el még egy ideig és meg tudom nézni, de Pest olyan szegmensében lakik, hogy szökőévente járok arra csak...
Szimulátoros bajnokságok - www.gtr-masters.hu
-
goyo206
senior tag
Úgyszintén, örültem, h. láttam kommentedet!
Én sem próbáltam még, nem volt hozzá szerencsém, saját részre szerintem nem is lesz, mert már én sem aktívkodom annyira sajnos... Még eljön majd az az idő szerintem, de arra nekem is tökéletesen megfelel majd a G27 CSR kombó.
Csak egyszerűen meglep, h. nem igazán csökken az ára, pedig már elég régen piacra került. Ebből gondolom, h. nem véletlen, nem lehet rossz kis cumó, de azért tegyék már kicsit elérhetőbbé! Nem?Megbízhatóságom: http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=goyo206
-
teratti
senior tag
Szia!
Jó hallani felőled... No, a kormányt nem próbáltam de nem lehet rossz. Ha véletlenül arra járok és meglesz biztos kipróbálom, vettem már Petitől egy G25-öt anno. Jó nagy robosztus cucc de a tesztben panaszkodtak, hogy lóg a kormánykerék valami tervezési hiba. Nem olyan aktívan tekerem már nem ruháznék be ilyen drágaságra jó nekem a 27-es.Szimulátoros bajnokságok - www.gtr-masters.hu
-
goyo206
senior tag
Halihó "Apa"!
Most egyébként őőszintén: ez ennyire jó (jobb) kormány, h. még egy évesen is 90k? Tehát ennyivel jobb, v. csak ennyivel drágább, mint egy G27? A pedáltól tekintsünk el, ahelyett úgyis egy CSR Elite van, de még együtt is olcsóbb, mint a T500RS![ Szerkesztve ]
Megbízhatóságom: http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=goyo206
-
teratti
senior tag
Most van egy eladó ha valakit érdekel...KATT
Szimulátoros bajnokságok - www.gtr-masters.hu
-
0laszlo15
csendes tag
Hol vetted?
-
KKK-007
tag
Egy "álom"! Három hete, egy összejövetelen, a barátaim alig tudtak felállni mellőle Sajnos nem nagyon volt időm mostanában írni róla. Még a váltóról sem írtam egy sort sem Játékra is csak napi 15-20 perc jut. A képeket viszont már elkészítettem az adapterről és a turpisságokról.
Az biztos, hogy ég és föld, legalább is nekem. A formula autókat viszont el lehet felejteni. Ha azokkal akarok menni, vissza kell rakjam a "kis" kormányt. A nagyobb kormánnyal zárt kasznis autókban természetesebbnek tűnik az irányítás.
-
őstag
Sziasztok!
Vásárolt már valaki az expansys.hu-n?
Náluk most "csak" 115 335 Ft a T500 RS.Úgy néz ki,1 hónap múlva megtudom venni a kormányt,ezért érdeklődnék,megbízható-e vajon a hely.
Kíváncsi lennék még tapasztalatokra a kormánnyal kapcsolatban,jöttek-e elő hibák,és megéri vajon a dupla árat egy G27-essel szemben?
Előre is köszönöm -
KKK-007
tag
Ennek örülök, hogy az RBR-ben megy! Ezek szerint csak én voltam ügyetlen.
Az enyémen a V37-es firmware van. De biztos, hogy nem ez volt az hiba oka.[ Szerkesztve ]
-
peter32
csendes tag
Köszi goyo!
Tehát megvettem a torrent store-ban a cuccost.
Nekem működik minden a T500RS-el nem ismeri fel mint Thrustmaster, de dolgozik minden csak be kellett állítani a pedált, mert az fordítva ment meg néhány gombot.
Amikor a pc-re raktam fel a T500 RS-t csináltam egy fimware update-et is így most firmware v38-as van rajta.
Az rFactor felismerte, de abba nem tudtam életet lehelni.
köszi
p -
-
peter32
csendes tag
Köszönöm!
Lényegében nem volt elődje, mert xbox360 hoz volt kormányom, de nem használtam. Logitech-et akartam, majd nézegettem a Fanatec-et mint tudod, ám végül is ez lett a választás. Vettem mér egy alig használt playseat-et is, ilyet [link] így egyben van a cucc. Gondolom a felfogatás szabvány, mert egyből jó volt a furat. Ez kellemes meglepetés volt.
A hardverker-en vettem egyből a polcról.
Nem tudom mi a verziószáma, kerestem de nem találtam. Hol tudom megnézni?
Nem lötyög még, de nem sokat használtam talán 4-5 órát.
Megnézem ezeket a progikat. A Race07-et mondták még arra mit mondanál?
TrackIR-t használtál már az is jó pofa kütyü?
köszi
p[ Szerkesztve ]
-
KKK-007
tag
Örülök, hogy segíthettem. Használd egészséggel!
Mi volt az elődje? Hol sikerült beszerezned? Nem kezdett el lötyögni a kormány? A verziószáma mi a Tiédnek?
Milyen további tapasztalataid voltak még?PC-re sokan az LFS-t, netKar Pro-t, iRacinget és az RBR-t fogják ajánlani. Én is ezt teszem
Ui: PC-n nagyobb élmény lesz.
[ Szerkesztve ]
-
peter32
csendes tag
Először is köszi, tök jó volt a cikk, oly annyira, hogy kedvet is kaptam a vásárláshoz. Nagyon bejön, tényleg van benne anyag. Jelenleg még nincs meg az pc-m, így csak PS3-al próbáltam. Látszik, hogy GT5-re van optimalizálva nagyon realisztikus és pontos, az F2010 nehéz volt, folyamatosan korrigálni kellett és a játék nem ismerte fel úgy, mint a GT5.
Nagyon nem akarok okoskodni, mert nem vagyok profi, de ha lesz pc-m akkor veszek valami szimulátor progit és kipróbálom.
Egyszóval a cucc nem éppen a legolcsóbb, de jó minőség nagy élmény. (eddig)
-
KKK-007
tag
Elkészült pár napja a 35 cm-es rally kormányhoz az adapter. Hamarosan írok róla néhány sort, milyen buktatói vannak az elkészítésének illetve milyen változtatást kell a kormányon végrehajtani.
-
KaraDani
addikt
válasz fatallerror #118 üzenetére
Semmi gondom nincs a Codemasters játékaival. Igazából nagyon jól csinálják szerintem, jól eltalálják, hogy komolyabbnak érezze az ember az egészet, mint egy NFS, de ne is legyen túl nehéz az autó irányítása. Igazán komoly szimulátorokat szerintem sosem fognak csinálni, mert kisebb a célcsoportja. De nincs is ezzel semmi gond, néha én is szívesen játszok velük kicsit.
[ Szerkesztve ]
-
fatallerror
addikt
jó én nem tudom, nem vezettem még f1es autót, nem tudom hogy viselkedik pontosan de az fix h jó úton jár a codemasters, szeretem a játékaikat az biztos h már szinte versenyzőnek érezheted magad és jót szórakozol, de vkinek még 1 red bull szimulátor is szar, tehetősebbek vegyenek ferrarit és béreljék ki a hungaroringet és megvan oldva a valóság :]
don't tell me what i can't do!
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz bokrosolajos #116 üzenetére
vezetés közben gyakran számolom az öltéseket azon a távon, amit elér a hüvelykujjam
És még azt mondják, hogy a mobiltelefon meg a rádió vonja el a sofőrök figyelmét...
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
bokrosolajos
őstag
Ha már ennyi az Off
Két autót használok, mind a kettőben bőrös a kormány, Az egyikben, amin váltógombok is vannak, nem zavar egyáltalán, a másik autónál viszont igen! Össze sem lehet hasonlítani a kettőt, az előbbi minőségi olasz bőrözés, láthatatlan öltésekkel, a másik valami levedlett tehén megnyúzása után születhetett, és mind az illesztés, mind a varrás fél millimétert emel a belső íven. Elég zavaró, olyannyira, hogy vezetés közben gyakran számolom az öltéseket azon a távon, amit elér a hüvelykujjam -
00roli00
aktív tag
Na kíváncsi voltam és megnéztem,mert eddig nem tünt fel: megtapiztam az autóm kormányát,mert az bőr, és a varrás ugye mindegyiknél ujjbegyre esik,magyarul az ív belső részén van. Hát nem hiába nem tünt eddig fel,abszolút nem zavaró/ ja és nem porsche tulaj vagyok sajna /.
És mivel a Fanatec egy porsche liszensz,elméletileg olyan mint az igazi. Azt se tapiztam még.
[ Szerkesztve ]
-
KaraDani
addikt
Nekem az a fura ebben, hogy ha a varrás vágta kezét akkor biztos puszta kézzel használta. Puszta kézzel használva, szigetelőszallaggozva szerintem nagyon csúszna. Amúgy megvette, az övé azt csinál vele amit akar
-
válasz 00roli00 #110 üzenetére
Megnéznék egy olyan Porschét, amivel szigszalaggal van körbetekerve a kormány itt-ott, mondván vág (mondjuk nem is szokás puszta kézzel taperolni ilyen kategóriában, külön kesztyűt lehet venni hozzá vagy talán alaptartozék is, mindegy, más kérdés). Szóval nagyon "reális" a "moddolás"...
Sent from my keyBoard
-
AMD_ok
őstag
Én se teszem oltárra az enyémet, és majd' minden nap használom, itt van az asztalon előttem, és pont letojom, hogy pl kicsit poros-e vagy sem, csak használni akarom, viszont nem rakok rá semmit, mert ezért vettem meg pontosan ezt a kormányt, ami megfelel nekem, és nem mást, de mindegy. Részemről lezárva
-
titán
Látnád a kormányom
A szigszalag is leszedhető.
De egyébként meg kit érdekel, hogy mit lehet visszaállítani, mit nem? Én használni akarom, nem pedig mauzóleumot állítani neki. Ha valamiben gyönyörködi akarnék, akkor vennék egy festményt.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
AMD_ok
őstag
válasz TESCO-Zsömle #103 üzenetére
Az odáig rendben van, hogy csak használati eszközök, de elbarmolni mégse kellene holmi nyavalyás szigetelőszalaggal azt a kormányt (mert ha egy műanyag vackot teker be a szalaggal,még tapsolok is hozzá, de egy ilyet, hallod...). Akkor ne vegye meg, vagy küldje vissza és vegyen másfajtát, aminek jó a fogása számára, és azért ez a "mod" egy más kategória, mint hogy beleteszel egy labdát pl, amit bármikor minden további nélkül ki is tudsz szedni belőle
Szerintem
[ Szerkesztve ]
-
HUNPSP
aktív tag
Egyébként úgy használja ahogy akarja, csak látszik mekkora őrült...
Ha neki így az igazi, csak hajrá!http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=HUNPSP @@ https://prohardver.hu/tema/kivel_erdemes_uzletelni_topic_3/keres.php?stext=HUNPSP&submit= @@ https://prohardver.hu/tema/kivel_erdemes_uzletelni_topic_4/keres.php?stext=HUNPSP&submit=
-
KKK-007
tag
Szeretnék egy érdekes szösszenetet megemlíteni az időkereső pilótákról az előző hosszabb hozzászólások miatt. Csak azért, hogy érzékeltessem, mennyire különbözőek vagyunk...
Még tavaly váltottam néhány üzenetet egy sráccal, aki szintén "megőrült" 2 tized miatt.
Rendelt a GT3 RS V2 + Clubsport pedál + váltó szettet. Miután felszerelte az vezérlőket és ment néhány kört leszedte, mert rájött ez neki kényelmetlen. "Realitást" szem előtt tartva MOD-olt.Először a váltót szedte szét, hogy lereszeljen a váltóházból a fémgolyó fészkénél 1-2 mm-t. Miért? Mert túl nehéznek találta a váltást.
De ez még nem volt minden. Ezután azt is megemlítette, hogy az Alcantarás bevonatot a varrás miatt kényelmetlennek találta, ezért szigetelőszalaggal!!! betekerte 3 és 9 óránál! Vágta a kezét! Azt mondta ő profi és nem engedheti meg magának ezeket a kényelmetlenségeket.
Én h*lye pedig, itt "simogatom" ezeket a vackokat.
[ Szerkesztve ]
-
titán
A DFGT pedálja gyári állapotban maga a vicc. Semmi kontroll, semmi érzés, és a köridők is lassúak vele, egy gyerekjáték. Labdamod után már többé kevésbé használható, de a fantáziám rengeteg jobb pedált el tud képzelni közte és a valóság között. Egy valódi autó pedálja sokkal pontosabb és adagolhatóbb.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
HUNPSP
aktív tag
Öröm olvasni, nem csak a cikket, de az ilyen hosszabb hozzászólásokat is.
http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=HUNPSP @@ https://prohardver.hu/tema/kivel_erdemes_uzletelni_topic_3/keres.php?stext=HUNPSP&submit= @@ https://prohardver.hu/tema/kivel_erdemes_uzletelni_topic_4/keres.php?stext=HUNPSP&submit=
-
KKK-007
tag
Hat sracok, ha most az a feladat, hogy minden egyes mondatomba belekossetek, akkor ok, jol nyomjatok.
Igyekszünk! Én is akartam írni egy kicsit "élesebbet".
Amúgy nagyjából értem a problémáidat. Az egy más világ... Nyilván nagy teljesítmény az amit Ti csináltok (pontosan időre menni) !
Az utolsó bekezdés tényleg túl cinikus volt De annak is szántam.
Viszont, gúnyolódás nélkül, én tényleg kíváncsi volnék az általad rendelt pedálra! Örülnék, ha tudnék róla olvasni valami magvasat magyar nyelven.
-
zmitya
csendes tag
jaigen, Logitech support haha..
mindenki mondta, hogy ajjaj, uberkiraly, kapsz zsir ujat, vagy 50% kupont G27-hez, stb..
hat nem gyerekek. En a pixmanianal vettem, mert marcius korul egyszeruen mashol nem lehetett kapni pesten es kornyeken...
logitech most annyit kozolt velem, hogy haha, ne is almodj rola kisfiu, az elso evben a kiskereskedo allja a garancialis dolgokat, a 2. evben kerulhet hozzajuk az ugy..
ezzel lepattintottak ugye..
pixmania ugye meg nem a support-rol hires, ok azt mondtak, hogy kuldjem be az egesz cuccot, kormannyal egyutt, es akkor ok 1 honapon belul megnezik, hogy mivan..
haha, mondom:
1) minek kuldjem a kormanyt, amikor az jo ?
2) nekem nincs 1 honapom arra, hogy varjam, hogy mi a helyzet..
Kollegamnak Manchesterben elromlott a G27. Felhivta a support-ot, masnap ott allt az ajtoban egy dude, akinel volt egy zsir uj G27, es valaszthatott, hogy a kormany kell neki, vagy ott helyben KP-ben kifizetik egy uj G27-nek az arat..
ez a kulonbseg, de ez mar elkanyarodik nagyon a targytol...
nomeg mar ez az egesz nagyon elkanyarodik a T500-tol, ugyhogy en reszemrol berfejeztem sracok, elnezest kerek akit megbantottam, remelem azert talalkozok majd vlakivel valamelyik virtualis versenypalyan...
udv
-
zmitya
csendes tag
Hat sracok, ha most az a feladat, hogy minden egyes mondatomba belekossetek, akkor ok, jol nyomjatok.
a fent emlitett okok miatt nekem nem jott be, mint irtam, lehet, hogy bennem van a hiba, ezt is leirtam..
de amit irtam azok tenyek, es nem tudtam oket megoldani..
nekem a DFGT-s pedalomon *nem* vagy csak erezhetetlenul keves holtjatek volt/van, es a most kolcsonben levo ugyancsak DFGT pedal is ugyanugy mukodik...
Az en 2 eves kislanyom es a 3.5 eves fiam is meg tudja nyomni, hogy jelet adjon, de nem hiszem, hogy a max jelet ki tudnak szedni belole..
Az edzettsegi allapotom / kondim sem lehet problema, abban biztos lehetsz...
en nem azt mondtam, h nem tudom megnyomni max-ig, hanem, hogy engem a futam vege fele mar zavart, es nem esett jol a kocsikazas...
es elvonta a figyelmemet, nem tudtam a tempora 100%-ig koncentralni, es lehet, h kakukk tojas vagyok, de engem *csak* az erdekel, nem erdekel, h rezek, meg, az sem, hogy az igazi kocsinak is van holtjateka, stb..
hogy hogy tudtam visszakuldeni ?
hat irtam nekik a problemaimrol, ok meg visszairtak, hogy amennyiben visszakuldom nekik postan 30 napon belul, akkor visszautaljak a penzt. nyilvan a postakoltseget buktam...
igy is tortent.. bar mult het csutortokon megkaptak, a mai napig meg nem tortent semmi reszukrol, remelem, h ez a kozeljovoben megoldodik...hat a TSW-t mar megrendeltem, meglatjuk mi lesz belole. Az tuti, hogy draga, foleg a szallitasi koltseg miatt.
Sokat beszeltem a csavoval aki gyartja, abszolut meggyozott a csavo, tobb eve csialja, es meg mindig a piacon van, sot..
Tudja mitol doglik a legy, legalabbis engem meggyozott rola, persze lehet, h tul naiv vagyok, es egy szelhamossal allok szemben..ha tehetnem kormanyt is vennek tole, de az meg odebb van, nomeg a DFGT-vel tokre meg vagyok elegedve..
az utolso bekezdest viszont cinikusnak tartom.. nem, nem vagyok profi, nem szimulatorozasbol elek ha ez megnyugtat..
Es ugynezki sima halando vagyok, aki vert izzad sajnos az uj cuccokhoz valo hozzaszokastol...
[ Szerkesztve ]
-
KKK-007
tag
Clubsport pedálnak valóban van 4 mm holtjátéka, ahol a loadcell nem érzékel semmit bármivel is hangolod. Lehet hézag (mintha nekem is feltűnt volna korábban), de lehet Firmware probléma is. Ez mindkét pedálomnál jelen van, tehát gyárilag ilyen. Most azonban a fémrúd és a cella közé egy papírlapot sem tudok betolni (most próbáltam). Ennek ellenére lehet hézag a fekete fémtéglán belül De ez a holtjátékot nem rónám fel hibának, mert az autómban, ha nyomom akkor is ugyanezt tapasztalom.
Amúgy nem értem mi a gondod a holtjátékkal. A DFGT pedálodnak is van 4-5 mm holtjátéka. Ne mond, hogy nincs. Sőt a pedálút végén az utolsó 3-4 mm-nek szintén nincs már szerepe a mozgatásnak. Ezt is most néztem meg, itt van előttem. Ennél nem okozott problémát, a CSP-nél igen? Az a termék sem profi
A fékpedál rugójának a szerepe az, hogy az alumínium pedált visszanyomja alap helyzetbe és egy minimális feszességet adjon a pedálnak. Rugó nélkül a pedálrudazat nekitámaszkodik a loadcell-nek és jelet ad! A 1,5 éves kislányom simán meg tudja nyomni, hogy jelet adjon a gépnek. Egy kis esti 10-15 perces futás biztosan segítene. Ezt a "túl erős"-et durva kijelentésnek találom.
Az is igaz, hogy PTRacing-es pedál valószínű alkalmasabb az egyenletes fékerő leadására, mint a Fanatec terméke, de ez így is valósabb hangulatot kölcsönöz neki, mint bármelyik potméteres megoldás.
A loadcell állítólag tényleg meghibásodhat, de gond nélkül kicserélik ingyen 1 hét alatt. Garancia 2 év.
Kíváncsi lennék rá, hogyan küldted vissza?
TSW: hidd el attól, mert valami kisipari még egyáltalán nem biztos, hogy jobb! Viszont garantáltan drágább. Persze nem ismerem személyesen a terméket, tehát nem mondom, hogy rossz!
Ha elégedett vagy a DFGT-vel, jelentsd be a hibát és ha 2 éven belül vagy kapsz ingyen egy újat számla felmutatása nélkül is akár. Ha nem, valószínűleg 50%-os kupont!
Nincs időd megszokni!? Ha profi vagy, akkor valószínűleg pénzt kapsz a versenyzésért. Versenysportban az a profi! Így már érthető az aggodalom.
Aki ilyen sokat megy mint Te, annak gyerekjáték ezt begyakorolni egy hét alatt.[ Szerkesztve ]
-
neilszab
őstag
"De az enyem fizikalisan *sem* ert hozza a loadcellhez !!! volt 5 mm kb. a nyomo rud es a loadcell kozott. En nemtudom, h ez ilyen, vagy netan csak egyedi bibi volt"
Átfutottam Pointer kolléga cikkét, de nem jöttem rá mire gondolsz, szóval erről inkább nem nyilatkoznák látatlanban..
"nomeg amikor mar hozzaert, nem tudtam sehol az also erzekenyseget allitani sajnos a szoftvereben nincs ilyen opcio ! (legalabbis en nem talaltam) A max erzekenyseget is a rajta levo potmeterrel tudtam max allitani, es az ottani legegyhebb verzio is tul kemeny volt nekem..."
Erre való például a DxTweak2 nevű progi (a cikk alja felé: [link])
"legalabbis nem ez, nem tartottam eleg erzekenynek sajnos. Olyan lenne idealis, hogyha rateszem a nagylabujjamat, akkor azzal mar tudjam nyomogatni..."
Tekintve hogy a load cell már az is megérzi ha egy légy rászáll, így az érzékenységével nem lehet ilyen gond, max a beállításokkal, kalibrációval.. a fizikumoddal
"heti 600-700 kort megyek atlagban..."
...azt is jó lenne tudni, hogy mivel, mert talán az sem mindegy.
"szabad kerdezni, h neked milyen pedalod van, hogy az also/felso holtjatek is kalibralhato?"
A korában említett PT Racing pedál. Az érzékelő az enyémben (többféle verzióval lehet kapni) egy 12 bites magas felbontású cucc (már azt is megérzi, ha csak ránézek) és mind a kezdő, mind az érzékelő végpontok kalibrálhatók. Emellett mind a rugó keménysége, mind a felkeményedés progresszívitása is kis barkácsolás árán állítható, gyakorlatilag az egész teljesen egyénre és ízlésre szabható. Az általad korábban említett nagy nevek közül is van aki ilyennel megy.
[ Szerkesztve ]
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
zmitya
csendes tag
És ebből kifolyólag, ha te fizikálisan manipulálod a pedál ellenállását, akkor ehhez a szoftveres limithez képest hol kicsit belül, hol kicsit kívül leszel, ezért nem tudtad jól beállítani. Nem tudom mennyire érthető az, amit írok?
azt hiszem ertem amit mondasz,
Nemtudom, hogy tapasztalatbol beszelsz-e.
De az enyem fizikalisan *sem* ert hozza a loadcellhez !!! volt 5 mm kb. a nyomo rud es a loadcell kozott. En nemtudom, h ez ilyen, vagy netan csak egyedi bibi volt, de nemtetszett
nomeg amikor mar hozzaert, nem tudtam sehol az also erzekenyseget allitani sajnos
a szoftvereben nincs ilyen opcio ! (legalabbis en nem talaltam)A max erzekenyseget is a rajta levo potmeterrel tudtam max allitani, es az ottani legegyhebb verzio is tul kemeny volt nekem...
heti 600-700 kort megyek atlagban, sajnos nincs idom honapokat alligatni/probalgatni, de ez nyilvan nem a pedal hibaja.
azt is alairom, hogy jobb lehettem volna vele idovel, de rajottem, hogy nekem nem fekszik ez a loadcelles dolog onmagaban.
legalabbis nem ez, nem tartottam eleg erzekenynek sajnos. Olyan lenne idealis, hogyha rateszem a nagylabujjamat, akkor azzal mar tudjam nyomogatni...
de le is irtam, valszeg velem van a baj, de ez nem olyan volt, mint amilyenre szamitottam, kicsit elnagyolt, olyan sacc per kb dolog, nem teljesen testreszabhato vagy nem is tudom hogy mondjam...
arrol pedig biztosithatlak, hogy az alazattal / szorgalommal nincs problema, de nem tartom kizartnak, hogy kicsit elhamarkodott volt ez a dontesem..
csak sajna nekem annyira nem jott be, hogy nem tudtam elkepzelni, hogy en valaha tudom korrigalni azt az 1 sec-et valahogy...
mas:
szabad kerdezni, h neked milyen pedalod van, hogy az also/felso holtjatek is kalibralhato ? -
neilszab
őstag
Mind a kettő logikus, sőt egybe is vág!
Ez egy sima szoftveres kalibrációs "probléma":
A load sensor a legkisebb feszítő erőt is érzékeli és méri, tehát amikor hozzá sem érsz még a pedálhoz de a rugó már feszíti kicsit a pedált, hogy az visszaálljon a kezdő állásba... ilyenkor is már érzékel erőhatást a load cell. Sőt, a potméter se ott kapcsol be ahol vége van pedál útnak, hanem előtte és utána is tudna még mérni.
Éppen ezért kell szoftveresen megadni az alsó és felső deadzone-t az érzékelőnek, hogy milyen fizikai pedálállástól fogva meddig küldjön értelmezehtő jelet a számítógépnek. És ebből kifolyólag, ha te fizikálisan manipulálod a pedál ellenállását, akkor ehhez a szoftveres limithez képest hol kicsit belül, hol kicsit kívül leszel, ezért nem tudtad jól beállítani. Nem tudom mennyire érthető az, amit írok?
Az én jelenlegi pedálom maximálsian kalibrálható szoftveresen ilyen mélységekben, és úgy az optimális, ha minden pedál kezdő és végpontjában van egy nagyon nagyon minimális holtjáték. De ha kicsit keménytem a rugót, akkor utána kell állítani az érzékelő kezdő alsó deadzone-ját is, ez teljesen logikus. És ezen kívül van még a kalibráció története, de ez már egy kicsit másik dolog, de nem pontosan ez.
Egyébként az igazi kocsik pedáljaiban is van minimális holtjáték, nem értem miért baj ez?
De zmitya!
Veszel egy profi pedált, és az a bajod, hogy túl kemény a fék és túl hosszú úton jár a gáz (ez önmagában mókás, hiszen pont ez az egyik lényege a profibb cuccnak), majd közlöd, hogy szar, mert alig két napot adtál magadnak (és a testednek!), hogy leszámolj a több hónapos/éves megszokásokkal/berögződésekkel és hogy tökéltesen ráérezzél az újra??? Na ne hülyéskedjél már, ez hetekbe tellik!
DFP utána mikor G25-re váltottam még 2 hét után is a kukába akartam dobni! Aztán lett csak jó, érezhetően jobb! Illetve a profi szimesek mindent patentül lerögzítenek, magukat is! Ha hátraborulsz a székkel, akkor nem a pedál a hülye... hanem mondjuk rossz a rögzítés
Ez a mindent akarok, de azonnal hozzállás és közben azért érződik hogy nincs mögötte se túl elmélyült tudás, se egy kis egészséges alázat... ez nem fog előre röpíteni
[ Szerkesztve ]
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
TESCO-Zsömle
félisten
Tulajdonképpen mindkettő, de én az elsőre gondoltam.
Ez alapján: vagy volt holtjatek, ami nemtetszett, vagy mar egy picit nyomta a feket alapban...
Túl vastag volt a hézagoló. Olyan kellett volna, ami még nem nyomja a féket, de már nincs holtjáték.
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
zmitya
csendes tag
válasz TESCO-Zsömle #85 üzenetére
mi is ?
az, hogy nem tudtam eltunettni, vagy az, h el akartam tuntetni ? -
HUNPSP
aktív tag
-
KaraDani
addikt
"esztergaltattam a fekhez hezagolokat, de sosem tudtam a holtjatekot teljesen eltuntetni...
egy pici mindig volt, vagy mar nyomta a fekettudom ez nem logikus, de ez volt.."
De logikus, mert egy igazi autóban sincs fékhatás a pedál út elején, amíg a fékpofa nem ér hozzá a féktárcsához, azaz annak is van holtjátéka Ha nem lenne holtjáték azt jelentené, hogy folyton hozzáér a pofa a tárcsához és folyton fékez
[ Szerkesztve ]
-
zmitya
csendes tag
hat nezzetek, ha mar igy belecsoppentem elmondhatom a velemenyem, de tenyleg en mas szemszogbol nezem a dolgokat ugylatszik...
tehat a pedal nagyon szep volt, impozans, hogy ugy mondjam "volt benne anyag".
rezgett a fek,ha 100%-ig nyomtam haha..no ez pont az, ami engem full nem erdekel...
amik nekem nem teteszettek:
- tul kemeny volt a fek nekem
- volt deadzone a fekben, amit sosem tudtam teljesen eltuntetni
- tul kosszu uton jart a gazpedaltudom tudom, lehet alligatni, attenni masik lyukba, esztergaltatni/venni hezagolokat a fekhez, stb, meg is tettem...
1)
megprobaltam a feket attenni a kovetkezo lyukba, nem gurulos a szekem, de ha max-ig kellett nyomni, akkor majdnem hatrabillentem...2) kivettem a rugot.., na ugy mar csak a loadcell ellen kellett kuzdeni, meg a benne levo kis szivaccsal, sokkal jobb lett..
3)
esztergaltattam a fekhez hezagolokat, de sosem tudtam a holtjatekot teljesen eltuntetni...
egy pici mindig volt, vagy mar nyomta a fekettudom ez nem logikus, de ez volt..
egy csutortoki napon kaptam meg, egesz hetvegen nyomtam vele, tehat kapott eleg idot ugygondolom, lecsavartam vele 1300 !!! kort, es nem volt az igazi
az ausztral palyan mentem, a regi ligamnak ott volt versenye vasarnap este, ki akartam ott probalni...
hat vegigmentem a futamon, de hat amikor mar alig varom a futam veget, mert egyszeruen nem esik jol menni a 40. korben, ott valami nemjo..
aztan atmentem a malaj palyara, ami mar egy kicsit trukkosebb, ott kell kisebbeket/okosabbakat is fekezni..
no, hat a hires loadcell ott megadta magat nalam..
egyszeruen nem tudtam 2 egyforma kort menni, es higyjetek el ugy egyebkent tudok..neztem a telemetriamat, es hat a fekezest egyszeruen nem tudtam megszokni...
az mar ugye cipos pedal, zokniban nekem rosszvolt, am szinten fura...
szoval egyszeruen nekem nemjott be sajnos, a legnagyobb bajom a fekkel volt tehat, tul kemeny, nekem megszokhatatlanul kemeny volt, elvonta a figyelmem..
azt is hozza kell tennem, hogy azota ahogy olvastam a load cell-juk nem egy ipari dolog, eleg hamar megadja magat, ajanljak, hogy egybol vegyel egy tartalekot...
namost keremszepen, amikor mar az utolso tizedemhez 200 kort kell menni hogy egyet elorebb lepjek a hotlapson, akkor nem akarok azzal foglalkozni, hogy kezd beszarni a loadcell, nem pont ugy me'r mint tegnap, vagy epp nem mer semmit
es azzal sem, hogy miert nem tudok 2 egyformat fekezni egy kanyarban..
tehat a tenyleg, hogy lehet, h en vagyok 2 ballabas, de nekem nemjott be, igy visszakuldtem ...
ennyi a tortenet
-
KKK-007
tag
Megvan a G25 tömege: 69,2 dkg.
Kevesebbre emlékeztem -
zmitya
csendes tag
válasz TESCO-Zsömle #69 üzenetére
ebben van valami...
-
zmitya
csendes tag
hat koszonom szepen a linket, elgondolkoztatonak tunik, de sajnos pont elkestem vele..
DFGT-m van, elromlott a pedal, azota kolcson pedallal jatszok
miutan vettem es 3 nap utan visszakuldtem egy clubsport pedalt, ma vettem egy TSW -t...
aztan ha ez se fog bejonni, akkor mar valszeg velem van a baj es abbahagyom..
-
-
neilszab
őstag
Ha profi pedál kell, akkor ne gondolkodj tovább: PT Racing pedál
Indoklást nem írok, mert nem vagy szimpatikus
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
zmitya
csendes tag
Ok, ertettem.
igazibol en azert vagyok kiakadva, mert egy profi pedalt szerettem volna venni, es igazibol nem talaltam forumot ahol valoban profik valoban profi cuccokrol irogatnak.
aztan mivel nalam ez epp aktualis, belefutottam ebbe a cikkbe is, es megjegyeztem, h jolenne odaadni profiknak is.
Namost, ahogy nezem, ebben a forumban tobbnyire magan emberek irjak le velemenyuket azokrol a termekekrol, amit sjat maguk vasaroltak.
Ezzel sajnos nem voltam tisztaban, ugyhogy visszaszovok mindent, es elnezest kerek.
Azt hittem, hogy ismetcsak egy szponzoralt marketing szosszenetet olvastam.
-
neilszab
őstag
Ad1: Elsősorban nem azért vesz az ember jobb kormányt, hogy gyorsuljon. Űr időt billel, meg gamepaddel is lehet menni, komolyabb kormányt azért veszünk, hogy maga az érzés is komolyabb, hitelesebb, élethűbb legyen! (és ha jobban bele tudod élni magad, jobban érzed a kocsit, akkor talán gyorsulsz is valamennyit... de attól még egy alien egy Logi Ex-szel is állva hagy, akár mit tekergetsz )
Ad2: A cikk szimulátoros "szakmai" szemmel nézve is nagyon jó lett, aprólékosan színes szagos módon kitér mindenre, nem tudom mi bajod van vele. Vagy azt hiányolod, hogy T500RS-sel 1:24,22-őt mentem Monzában, G27-tel 1:24,47-et, DFP-vel meg 1:24,72-őt? Na ne!
Da javaslom vegyél pár kormányt, oz't küld el a profiknak, hogy ugyan teszteljék már le neked, aztán ami nem kell, meg add el!
[ Szerkesztve ]
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
KKK-007
tag
Mint láthatod a tesztben szereplő vezérlők közül mindet kipróbáltam. Ha olvastad, akkor azt is olvashattad, hogy egyáltalán nem vagyok profi. Azt is láthattad, hogy a Fanatec termékét is teszteltem. De nem hiszem, hogy tudsz még egy olyan cikket (kormánnyal kapcsolatos) mutatni, amiben egy terméktől ennyire elriasztja a cikk írója a vásárlókat a hibák felsorolásával.
Az írásban az is szerepel, hogy nem egy terméket használok én sem, mert mindben van valami kivetni való.
Hamarosan valószínűleg profik is megosztják majd a tapasztalataikat a kormányról. De addig csak ez van
Ebben az íven autózásban nem vagyok otthon. Örülök, ha megcsúszás nélkül végig tudok menni a pályán. Aki tud vezetni, az bármelyik itt felsorolt kormánnyal képes versenyeket nyerni. Wingmannal is verik a G-s sorozattal száguldókat. Mégsem azok a legjobbak vezérlők. Az igazán gyorsak ráadásul még ahogy hallom, sokszor az FFB-t is kikapcsolják.
A T500RS pusztán azért kerül az első helyre, mert nekem ez adja a legtöbb élményt.
Halkan jegyzem meg, hogy most is a G25-m van az asztalon, mert még nem készült el a T500RS-re az adapter és a rajta levő perecet kicsinek érzem.Mire vagy igazából kíváncsi? Hátha tudok rá válaszolni. Csak,hogy ne legyem tele a t***d.
-
zmitya
csendes tag
szerintem igen, sot, nagyon is !!
ugyanis nem veletlenul bukkant fel a 2-3 tized, hanem konstansan kimutathatoan a kormany/pedal miatt.
erted ?
egy nem profinak ha megnezel nehany koret, akkor azok a koridoknek nagy a szorasa. mert nehol elfekezi, nehol el rontja a kanart, nehol meg elbassza a kigyorsitast
ha megnezunk a fent emlitett uri emberek idejei kozul nehany egymas utanit (gumikopas ki, benzinfogyas ki), akkor ok 1 tizeden belul mennek 20 kort vagy megtobbet.
tehat ok meg tudjak mondani, hogy ezzel a kormannyal / beallitassal ok valoban gyorsultak, nem pedig csak azert lettek jobbak az idok, mert kozben megtanultak a palyat..
erted mire celzok ?
-
zmitya
csendes tag
Bocsanat, ne ertsd felre. Ne vedd szemelyeskedesnek.
Ugy nagy altalanossagban ertettem.
Es ugy nagy altalanossagban hianyzik ez az egesz piacrol, nem Te vagy az oka.
Ugyanugy a fos insidesimracing.com (meg meg sorolhatnam) is egy elkurvult musor, epp az a legjobb amit epp tesztelnek.
-
zmitya
csendes tag
vegig olvastam nyugi, azert batorkodtam beszolni...
csak abbol van egy kicsit csomorom, hogy olyanok irnak olyanrol, akik nem teljesen "profik" A cikk szerzoje mellett legyen szolva, volt neki G25-je is, G27-je is, meg DFP-je is.
szoval azvan, hogy tokom televan az insidesimracing.com -on is az osszes fos teszttol, mert semmibol nem lehet megtudni semmit.
mert mindig azt mondjak/mondjatok, hogy huuubazmeeg, dekurvajo, kozben meg egy fos.
es amikor az ember meg akar venni valamit egyszeruen nem tud donteni, mert mindegyik kurvajo osztalyzatot kap.
Ha emberunk most epp az uj fanatec kormanyt tesztelte volna, akkor az nyerne.
erted ?
ezert baj az, hogy nem profik nezik meg, es a profik leirhatnak, hogy ezt a kormanyt jobban magamhoz tudtam igazitani, ezert gyorsultam 3 tizedet.
-
AMD_ok
őstag
Nagyon ritka, 400-500 fok közt nyomom a legtöbbször (Race07, rFactor, ilyesmi), és 300 fok körül az F1-ben, ezért nem nagyon muszáj átfognom
zmitya-nak meg csak annyit: a cikk írója nem lopta, kapta, hátbavágták a kormánnyal, hanem vette. Épp ezért semmi jogod azt bírálni, hogy ő kipróbálja és használja a többi kormány mellett ami nála megfordult az évek alatt, valamint erről nekünk idejét nem kímélve összedob egy összehasonlító tesztet, hogy ha majd te is egyszer kormányvásárlásra adod a fejed,akkor esetleg ez a kis cikk segítsen eligazodni a sokféle minőség és ár között, de úgy látom, te ezt semmibe veszed. Gratulálok
[ Szerkesztve ]
-
KKK-007
tag
Semmi baj. Sajnálom, hogy ilyen hiteltelenre sikerült. Pedig hidd el, bele adtam apait-anyait. Ilyen magas igények kielégítésére nem is vállalkoznék, csak írogattam egy kicsit. Mint jeleztem az elején, nem kenyerem a tesztek készítése, de ha már lehetőségem adódott...
Óriási szerencsém, hogy nekem ideadták ezeket a kormányokat ingyen...[ Szerkesztve ]
-
JColee
őstag
Véleménye már senkinek nem lehet semmiről, csak a "profiknak". Emberünk vett egy kormányt, és nem sajnálta a fáradtságot, hogy megosztotta a tapasztalatait. Erre te beböffented, hogy miért nem másnak adják oda (talán el kéne olvasni a cikket is egyébként, hogy tudjad, miről van szó).
Egyébként miért is pont őnekik kéne odaadni? -
zmitya
csendes tag
En azt nem ertem (mar bocsanat a cikk irojatol), de ezeket a cuccokat miert nem valami profinak adjak oda ?
Akinek van neve a szakmaban ? Ballai ? Baldi Gergo ? Sinka Daniel ?
Es akkor lehetne autentikusan irogatni...
[ Szerkesztve ]
-
InHell
senior tag
Nagyon jó, és igényes írás lett gratulálok!!
Nagyon jó volt olvasni, tetszett, hogy sok képet készítettél, és hogy összehasonlítottad a nálad megfordult kormányokkal.
Tulajdonképpen minden kérdésre, amit fel tudnék tenni a kormánnyal kapcsolatban, megkaptam a választ a cikkből.Eléggé sajnálatos, hogy ~120k az ára, ~80 ezret azért nem dobnék rá a mostani G25-re, és akkor még H váltóm sem maradna.
< béna duma helye >
-
Bivaly
tag
Nagyon jó cikk, már rágóta vártam egyet magyar nyelven, grat hozzá, köszi az infókat.
Az 5.oldalon írtad, hogy "Mindegyik játékban gyorsan be lehetett állítani. Az RBR-ben azonban sehogyan sem sikerült."
Mi az, amit nem sikerült úgy beállítani, ahogyan szeretted volna?
Life begins at 140!
-
KaraDani
addikt
Ez nem lehet, hanem jön "hozzá" thrutstmuster H váltó ~40k-ért.
schawo: Én pl. imádom, hogy végre az életben H váltós autókat tényleg élethűbben vezethetem, ha már egyszer szimulátorozunk, vagy mi a fene.
[ Szerkesztve ]
-
bokrosolajos
őstag
TH8-ast kell venni annak, aki GT legends-szel szeretne játszani
Egyébként meg úgy megy ez lassan, mint a szoftvereknél a DLC, utólag vegyél hozzá ezt-azt! Fanatecnek van egy opciós váltója, H + Szekvenciális. Csak ott meg cserélgetni kell a szerint, hogy milyen szimulátorral nyomod, mert egymás mellett felcsavarozva zavaró lehetA fix váltófülek most terjednek igazán az utcai autóknál is. Az én kocsimban még a kormányon van. Mind addig OK, amíg egyenesen vagy nagy ívű kanyarban autózok, de például egy szerpentines résznél, ahol át kell fogni, tényleg matekozni kell, hogy akkor most melyik is hova fordult el? Ugyanez van a mostani DFGT kormányommal is.
Először én is csodálkoztam, hogy miért viszik le a kormányról az oszlopra, például az új Ferrarik esetében, de most már tudom, hogy jobb az úgy...
Van még egy megoldás (ami csúnya egyébként), ahogy a Fabia WRC-kben volt, egy karika felül, egy alul. Az mindig kéznél van és mindiga felső a felváltás, az alsó a vissza
T500RS pedáljait eltolták, hogy spéci csatlakozója van és nem működik USB-n önállóan. Ha valakinek nincs rá szüksége, mint KKK-nak, akkor tovább adhatta volna, és vehetett volna mást pl. Clubsport, de így ...
[ Szerkesztve ]
-
Ilyen kaliberű eszközöknél szerintem alap kéne, hogy legyen a H váltó, ha a load cell már kimaradt. Akinek megéri ilyen szintű eszközt - azaz javarészt a kormányt - venni, mert (fél)profi szintű dolgokra képes, az kötve hiszem, hogy pl. egy GT Legendsben örül (és miért ne lenne olyan, aki azzal akar játszani, oda főleg jó lehet az 1080 fok), hogy szekvenciális váltófülekkel kell bajlódnia... de azon kívül is, mai pályaversenyzéshez legalább egy szekvenciális bot kellene rá a valósághűséghez. Az automata váltó meg szerintem az ilyen arcoknál eleve kizárt dolog. Más meg minek venne ilyen kormányt? Szóval egy kicsit ellentmondásos ez az egész cucc nekem.
Sent from my keyBoard
-
KKK-007
tag
perec=volán
A kormányház takarhatja a képernyőn a műszerfalat. Én például sohasem látom a kormány teteje alatt egyik játékvezérlő esetén sem a monitort. Nincsen olyan közel a Samsungom, hogy úgy kukucskálhassak. Valószínűleg alacsonyabban is kellene hozzá ülnöm. Nekem mindig az államnál van a kormány teteje. -
AMD_ok
őstag
Úgy látom, ezzel a váltófül kérdéssel teljesen megosztottam a társaságot . Nálam egy biztos: nekem sokkal könnyebb, ha nem kell logikázzak ezen, bármilyen pozícióban van a kezem, a bal levált, a jobb meg fel, és kész
-
JColee
őstag
válasz fatallerror #34 üzenetére
-
KaraDani
addikt
Ismerős, ezért használtam szinte mindenhol a botváltót a DFGT-n. (kivétel forma autók, és RBR ahol az kézifék volt) Szerintem abszolút autó függő, hol melyik lenne a jobb, forma autónál ahol meg nem nagyon veszi le az ember a kezét a kormányról fix lenne nagyon idegesítő.
fatallerror: közelített, de lenne még hova... A kormányigényesség jogos, de valami "egyszerűbb" kormány is elég hozzá, szerintem, úgyis nagyon kicsi az autóban a steering lock (még F1 es mércével is).
[ Szerkesztve ]
-
neilszab
őstag
Hehe...nekem meg pont az jutott az eszembe, hogy mikor keresztbe áll a kezem és közben épp gyorsan váltanom kéne, akkor fél pillanat mindig azzal megy el, míg kilogikázom, hogy ilyen kormányállásnál melyik oldalon is van a nekem kellő váltófül Aztán van hogy tévedek!
Ezzel ilyen gondom nem lenne, szóval lehet nem is olyan hülyeség...
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
AMD_ok
őstag
Nem azt mondtam, hogy nem próbálnám ki , de megvenni, használni egész más tészta. Volt már olyan eset (nem is egy), hogy akkor kellett váltanom,mikor majdnem keresztben volt a 2 kezem.
Suker 10: Hát bizony itt még azért is külön fizetsz, így meg főleg nem best buy kategória
fatalerror: Azokhoz tényleg bőven elég lenne, nálam egy G27 teljesít szolgálatot a G25 után, és jobbnak is érzem. Persze a tények önmagukért beszélnek: a T500RS 65535 különböző pontot tud érzékelni, ez sokkal több,mint a G25/G27
-
fatallerror
addikt
jókis cikk bár én 1 g27nek is örülnék, annyira rossz nem lehet az sem, úgyis csak szimeseknek szar dirt, f1 sorozattal játszom :]
don't tell me what i can't do!
-
Suker10
tag
Korábban valamiért úgy emlékeztem, hogy ehhez külön van a váltó.
Ez meglepett. Eléggé elnéztem.Müzli 38% gyümölccsel: "Száraz, hűvös helyen tárolandó. Az elemzés értékeit a természetes termékek biológiai variáció. Hiszen ebben a gabonafélék természetes termék tartalmazhat nukleáris alkatrészek, részek és kő shell alkatrészek is." De legalább természetes.
-
$paceman
csendes tag
Hát ez nagyon király cikk lett, jó volt olvasni, gratulálok hozzá
T2288-> 3310-> C45-> 5510-> 3510i-> 6100-> Z520i-> K510i-> K550i-> N82-> iPhone 3G-> N97-> S8500 Wave-> N900-> WT19i & N- Gage
-
Suker10
tag
Nagyon jó kormány, csak azok az apró hibák ne lennének...
Müzli 38% gyümölccsel: "Száraz, hűvös helyen tárolandó. Az elemzés értékeit a természetes termékek biológiai variáció. Hiszen ebben a gabonafélék természetes termék tartalmazhat nukleáris alkatrészek, részek és kő shell alkatrészek is." De legalább természetes.
-
Fajintos cikk lett, tényleg benne van az, amire egy szimes arc felkapja a fejét.
Viszont engem a cucc nem nagyon győzött meg, azaz ha jól értem a szettből a pedál nálad is a sarokban pihen és a clubsport van helyette, miközben azért a kormánynak is vannak bosszantó hibái (pl. a csavarok). Bár én olyan nagyon magas szinten nem űzöm a szimezést, így talán ezért is soknak tűnik kicsit 110K egy kormányért, amihez még csak nem is a legújabb technológiájú pedálsor jár, legyen bármilyen robosztus is a csupa fém sok kilójával (amúgy szépnek szép) és akkor meg váltót még hírből se ismer, kivéve a füleket, ami nem túl reális historic versenyekhez, de még egy wtcc-hez sem...
[ Szerkesztve ]
Sent from my keyBoard
-
HUNPSP
aktív tag
Nagyon jó cikk lett, gratulálok hozzá, csak így tovább!
Lehet, hogy nem vagy benne a cikk írásban, de a többi komment alapján is eléggé jóra sikerült...DFP tulaj voltam a PS3 mellé, szerettem, de sajnos alig volt időm használni, így meg kellett tőle válnom. Legközelebb egy G25-öt szerzek szerintem, bármennyi idős is a kormány, szerintem nagyon melléfogni nem lehet vele.
És akkor egyszer majd lehet hogy egy T500RS is hozzám kerül...http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=HUNPSP @@ https://prohardver.hu/tema/kivel_erdemes_uzletelni_topic_3/keres.php?stext=HUNPSP&submit= @@ https://prohardver.hu/tema/kivel_erdemes_uzletelni_topic_4/keres.php?stext=HUNPSP&submit=
-
AMD_ok
őstag
Szépen összeraktad a bemutató cikket, nagyon szép kormány,meg minden, de: gumi borítás egy ilyen kaliberű kormánynál, hát enyhén szólva gáz (Te is írtad, mint negatívumot), a másik dolog pedig, hogy nálam ez a fix váltófül nagyon nem jön be, valamint a G27-nél megemlített holtjáték hibát én nem tapasztalom, nálam a DxTweak2 programban ugyanaz a helyzet,mint Nálad, egy érintésre látszik a kimozdulás.
Biztos egy fokkal magasabb szinten van, mint a G25/G27, de vannak olyan negatívumai, ami miatt akkor se venném meg, ha egy árban lennének -
bbbcars
csendes tag
válasz bokrosolajos #5 üzenetére
Nekem akad egy jo kis DFP-m elado soron szivem szerint nem valnek meg tole de a penz nagy ur
Apple iPhone X
-
rep3at
őstag
Nagyon igényes teszt lett, csak gratulálni tudok. Bár teljesen nem olvastam végig, felkeltette az érdeklődésemet, pedig nem is szoktam játszani a gépen, erre a célra inkább iPhone-t használok.
Forward thinking. كرر
-
KKK-007
tag
- A DFP átmérője csak 25 centi
Ez az egy nincs már itthon, így csak emlékezetből írtam . Arra emlékeztem, hogy az is "nagy". Köszönöm, már javítottam.- A DFGT érzékelhető belső tartalmi fejlődésen ment végbe a DFP-hez képest, tehát maga a volán inkább a G25-höz jár már közelebb
Ez is igaz. Tényleg nagyon egy kalap alá vettem őket.- A G25 volánja ~0,8-0,9 kiló
Ezt holnap még egyszer megmérem- A G25 legutolsó évjáratából is kerültek ki igen jó szériák
Ezért is írtam, hogy második félév. Akkor sem mind, csak gyakran előfordult. A kormány bőrözése is teljesen más egy 2007-eshez képest. Fogásra, látványra és illatra is van különbség a két széria között.- Nálam is megfordult egy G27, azt a bizonyos holtjátékot én nem vettem észre, de lehet, hogy csak nem tűnt fel.
Minimális, de gondolom azoknak, akik komolyan űzik az íven autózást, problémát okozhat.A perec teteje egy Fanatec GT3 RS tetejével lehet egy szinten.
[ Szerkesztve ]
-
KKK-007
tag
Ez így is van. Akkor áll függőlegesen. Azonban nagyon kevés 8 sebességes autó van. Szerintem, úgy kellett volna megoldani, hogy az üres (függőleges állapotában!) vagy a 3. és 4. közé, vagy az 5. és 6. közé essen. Ezek után kioszthatom a játékban a hátramenetet ennek megfelelően. A Fanatec váltója 7 sebességes (ebben az esetben mindegy, hogy 7 vagy 8 sebességről beszélünk), de az üres a 3. és 4. között van függőlegesen.
Sajnos én csak akkor tudom pontosan használni a váltót, ha üresből egyenesen feltolva rögtön beletalálok a 3.-ba. Különben kínlódok. Nyilván ez az én problémám
Amúgy köszönöm az észrevételt. -
KaraDani
addikt
válasz TESCO-Zsömle #10 üzenetére
Huhú, ha ezt előbb tudom ...
...akkor se tudom megvenni
De amúgy tényleg nem mindegy.
[ Szerkesztve ]
-
KKK-007
tag
válasz TESCO-Zsömle #10 üzenetére
Korrigáltam. Köszönöm.
-
mghltm
addikt
az iras felelmetesen jo, latni benne a tobb eves "szakmai" tapasztalatot!
ehhez szeretnek par gondolatot hozzafuzni:
"Érdekességként megjegyezném, hogy az általam használt SST váltó is rendelkezik egy szerintem komoly tervezési hibával. Mégpedig: az üres sebességi fokozat a 8 sebesség közül pontosan középen a 3-s és 5-s fokozat között található. Ha előre tolod vagy hátra húzod szinte sohasem megy bele kétszer ugyanabba a sebességi fokozatba a váltókar."
mivel 8 fokozatu a valto, pont a helyen van a 3-4. es az 5-6. fokozat kozott feluton a valtokar, mert ott van "kozepen", akkor all fuggolegesen. ha 5 vagy 6 fokozatod van, akkor szokott a 3-4. fokozat kozott lenni az ures, lasd lambo vagy ferrari
still 4 sale https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/mghltm/index.html || http://www.youtube.com/watch?v=85VErvTqgWc
-
00roli00
aktív tag
válasz TESCO-Zsömle #10 üzenetére
Akkor megnyugodtunk. De a kiigazítást azért köszönjük. Amúgy elgondolkodtam rajta/5 s/, miért kerül a pedál 30-kal többe a kormánynál.
-
TESCO-Zsömle
félisten
Ha az ecci7000 hez rendelsz még egy 3-pedálos szettet, akkor lesz két ecci7000-esed és egy 3-as pedálod.
Szóval a komplett 3-pedálos szett 700k.
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
KaraDani
addikt
válasz bokrosolajos #8 üzenetére
-
bokrosolajos
őstag
Valóban, most néztem, V2 kormány 179.95 EUR + Clubsport pedál 199.95 EUR, ami valóban nem drágább, de ugyanott van a TRS500 115 ezres áránál
Arra én is kíváncsi vagyok nagyon, hogy az óriási ház miatt feljebb került tengely miatt nem zavaró-e vezetéskor a monitorra látás, illetve ugyanabban az ülés pozícióban nem változik-e meg érzetre attól a szemre 5 cm magasság különbségtől.
[ Szerkesztve ]
-
00roli00
aktív tag
Grat a cikkhez, a lényeg benne van azt hiszem.
-
KaraDani
addikt
Köszönjük a cikket, tartalmasra sikeredett
bokrosolajos: Nem rémlik jól: 330 euró (<100E Ft) az a szett.
[ Szerkesztve ]
-
bokrosolajos
őstag
Jó kis írás! Arra azért kíváncsi lennék, driftelni lehet-e vele
Fanatec Porsche GT3 RS V2 Clubsport pedállal ha jól rémlik, többe kerül, mint egy ilyen kompletten,de lehet még a TH8-as váltó is belefér.DFP-t már nem lehet kapni
-
neilszab
őstag
Szia!
Az igen szerény beharangozó ellenére nagyon tartalmas és izgalmas lett a cikked , pont olyan dolgokról, benyomásokról, érzésekről írsz, amire egy szimulátoros kíváncsi!
Az is nagyon tetszik, amilyen részletességgel elemezed a konkurencia termékeinek egyes verzióit.
Ami engem így első körben zavar a kormányban az az, hogy ránézésre túl magasra tornyosul a háza (bár lehet, hogy csak a képek csalókák), én szeretem látni a kormány felső karimája alatt a monitoron a virtuális műszerfalon a mutatókat.
A pedál megoldása pedig technológiailag tényleg kicsit csalódás , volt alkalmam megnézegetni a tiédet, mikor elmentem a PT Racing pedálomért (cikk hamarosan... ).
A kormányt meg ha nem tetszik, javaslom vidd el bőröztetni! (bár látom teljes csere lesz)
Kicsit emésztenem kell még az olvasottakat, de addig bebiggyesztek pár pontosítás:
- A DFP átmérője csak 25 centi
- A DFGT érzékelhető belső tartalmi fejlődésen ment végbe a DFP-hez képest, tehát maga a volán inkább a G25-höz jár már közelebb
- A G25 volánja ~0,8-0,9 kiló
- A G25 legutolsó évjáratából is kerültek ki igen jó szériák
- Nálam is megfordult egy G27, azt a bizonyos holtjátékot én nem vettem észre, de lehet, hogy csak nem tűnt fel[ Szerkesztve ]
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
proof88
addikt
Köszönjük, jó írás, jó volt elolvasni!
-
titán
Köszi a cikket, nagyon alapos, és minden lényeges kérdésre kitér.
Következő kormányom egy T500RS lesz, azt már látom
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
veterán
Csak gratulálni tudok ,remek a bemutató.Soasem hittem volna,hogy egy Pc kormány lehet 6-700 ezer forint.
Hát köszönöm a bemutatót és kellemes játékot és jó szórakozást kívánok a kormányodhoz.duree54
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Autós topik
- Allegro vélemények - tapasztalatok
- Tesla topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Ausztria - élmények, tapasztalatok
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- BestBuy topik
- Jön Trump, Zuckerberg és a Meta pedig 180 fokos fordulatot vett
- Ismét késik az Assassin's Creed Shadows
- További aktív témák...
- Precision 7770 17.3" FHD IPS i7-12850HX RTX A3000 32GB DDR5 512GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- Eladó Western Digital 1TB Blue HDD - több darab.
- Apple Watch 8, Silver, 45mm, Cellular ( eSim ) független, 90% akku, 2025.05-ig garanciális
- Apple iPhone 13 Mini, Black, 256Gb, független, 86% akku
- Apple iPhone SE 3 ( 2022 ) , Red Limited, 64Gb, független