Szia!
Az igen szerény beharangozó ellenére nagyon tartalmas és izgalmas lett a cikked , pont olyan dolgokról, benyomásokról, érzésekről írsz, amire egy szimulátoros kíváncsi!
Az is nagyon tetszik, amilyen részletességgel elemezed a konkurencia termékeinek egyes verzióit.
Ami engem így első körben zavar a kormányban az az, hogy ránézésre túl magasra tornyosul a háza (bár lehet, hogy csak a képek csalókák), én szeretem látni a kormány felső karimája alatt a monitoron a virtuális műszerfalon a mutatókat.
A pedál megoldása pedig technológiailag tényleg kicsit csalódás , volt alkalmam megnézegetni a tiédet, mikor elmentem a PT Racing pedálomért (cikk hamarosan... ).
A kormányt meg ha nem tetszik, javaslom vidd el bőröztetni! (bár látom teljes csere lesz)
Kicsit emésztenem kell még az olvasottakat, de addig bebiggyesztek pár pontosítás:
- A DFP átmérője csak 25 centi
- A DFGT érzékelhető belső tartalmi fejlődésen ment végbe a DFP-hez képest, tehát maga a volán inkább a G25-höz jár már közelebb
- A G25 volánja ~0,8-0,9 kiló
- A G25 legutolsó évjáratából is kerültek ki igen jó szériák
- Nálam is megfordult egy G27, azt a bizonyos holtjátékot én nem vettem észre, de lehet, hogy csak nem tűnt fel
[ Szerkesztve ]
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu