Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#4) neilszab


neilszab
őstag

Szia!

Az igen szerény beharangozó ellenére nagyon tartalmas és izgalmas lett a cikked ;) , pont olyan dolgokról, benyomásokról, érzésekről írsz, amire egy szimulátoros kíváncsi! :D

Az is nagyon tetszik, amilyen részletességgel elemezed a konkurencia termékeinek egyes verzióit.

Ami engem így első körben zavar a kormányban az az, hogy ránézésre túl magasra tornyosul a háza (bár lehet, hogy csak a képek csalókák), én szeretem látni a kormány felső karimája alatt a monitoron a virtuális műszerfalon a mutatókat.

A pedál megoldása pedig technológiailag tényleg kicsit csalódás :( , volt alkalmam megnézegetni a tiédet, mikor elmentem a PT Racing pedálomért (cikk hamarosan... ;) ).

A kormányt meg ha nem tetszik, javaslom vidd el bőröztetni! ;) (bár látom teljes csere lesz)

Kicsit emésztenem kell még az olvasottakat, de addig bebiggyesztek pár pontosítás:

- A DFP átmérője csak 25 centi
- A DFGT érzékelhető belső tartalmi fejlődésen ment végbe a DFP-hez képest, tehát maga a volán inkább a G25-höz jár már közelebb
- A G25 volánja ~0,8-0,9 kiló
- A G25 legutolsó évjáratából is kerültek ki igen jó szériák
- Nálam is megfordult egy G27, azt a bizonyos holtjátékot én nem vettem észre, de lehet, hogy csak nem tűnt fel

[ Szerkesztve ]

Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.