- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- CPU-im eddig
- Asszociációs játék. :)
- "Egyszerű" Ügyfélkapu+ regisztráció
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Klímaváltozás, természetszennyezés
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Anya, tudsz segíteni a matekban?....Nem érek rá kisfiam, majd segít a ChatGPT...
- Digitális Állampolgárság Program
Új hozzászólás Aktív témák
-
titán
A DFGT pedálja gyári állapotban maga a vicc. Semmi kontroll, semmi érzés, és a köridők is lassúak vele, egy gyerekjáték. Labdamod után már többé kevésbé használható, de a fantáziám rengeteg jobb pedált el tud képzelni közte és a valóság között. Egy valódi autó pedálja sokkal pontosabb és adagolhatóbb.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
KKK-007
tag
Hat sracok, ha most az a feladat, hogy minden egyes mondatomba belekossetek, akkor ok, jol nyomjatok.
Igyekszünk! Én is akartam írni egy kicsit "élesebbet".
Amúgy nagyjából értem a problémáidat. Az egy más világ... Nyilván nagy teljesítmény az amit Ti csináltok (pontosan időre menni) !
Az utolsó bekezdés tényleg túl cinikus volt De annak is szántam.
Viszont, gúnyolódás nélkül, én tényleg kíváncsi volnék az általad rendelt pedálra! Örülnék, ha tudnék róla olvasni valami magvasat magyar nyelven.
-
neilszab
őstag
"De az enyem fizikalisan *sem* ert hozza a loadcellhez !!! volt 5 mm kb. a nyomo rud es a loadcell kozott. En nemtudom, h ez ilyen, vagy netan csak egyedi bibi volt"
Átfutottam Pointer kolléga cikkét, de nem jöttem rá mire gondolsz, szóval erről inkább nem nyilatkoznák látatlanban..
"nomeg amikor mar hozzaert, nem tudtam sehol az also erzekenyseget allitani sajnos a szoftvereben nincs ilyen opcio ! (legalabbis en nem talaltam) A max erzekenyseget is a rajta levo potmeterrel tudtam max allitani, es az ottani legegyhebb verzio is tul kemeny volt nekem..."
Erre való például a DxTweak2 nevű progi (a cikk alja felé: [link])
"legalabbis nem ez, nem tartottam eleg erzekenynek sajnos. Olyan lenne idealis, hogyha rateszem a nagylabujjamat, akkor azzal mar tudjam nyomogatni..."
Tekintve hogy a load cell már az is megérzi ha egy légy rászáll, így az érzékenységével nem lehet ilyen gond, max a beállításokkal, kalibrációval.. a fizikumoddal
"heti 600-700 kort megyek atlagban..."
...azt is jó lenne tudni, hogy mivel, mert talán az sem mindegy.
"szabad kerdezni, h neked milyen pedalod van, hogy az also/felso holtjatek is kalibralhato?"
A korában említett PT Racing pedál. Az érzékelő az enyémben (többféle verzióval lehet kapni) egy 12 bites magas felbontású cucc (már azt is megérzi, ha csak ránézek) és mind a kezdő, mind az érzékelő végpontok kalibrálhatók. Emellett mind a rugó keménysége, mind a felkeményedés progresszívitása is kis barkácsolás árán állítható, gyakorlatilag az egész teljesen egyénre és ízlésre szabható. Az általad korábban említett nagy nevek közül is van aki ilyennel megy.
[ Szerkesztve ]
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
neilszab
őstag
Mind a kettő logikus, sőt egybe is vág!
Ez egy sima szoftveres kalibrációs "probléma":
A load sensor a legkisebb feszítő erőt is érzékeli és méri, tehát amikor hozzá sem érsz még a pedálhoz de a rugó már feszíti kicsit a pedált, hogy az visszaálljon a kezdő állásba... ilyenkor is már érzékel erőhatást a load cell. Sőt, a potméter se ott kapcsol be ahol vége van pedál útnak, hanem előtte és utána is tudna még mérni.
Éppen ezért kell szoftveresen megadni az alsó és felső deadzone-t az érzékelőnek, hogy milyen fizikai pedálállástól fogva meddig küldjön értelmezehtő jelet a számítógépnek. És ebből kifolyólag, ha te fizikálisan manipulálod a pedál ellenállását, akkor ehhez a szoftveres limithez képest hol kicsit belül, hol kicsit kívül leszel, ezért nem tudtad jól beállítani. Nem tudom mennyire érthető az, amit írok?
Az én jelenlegi pedálom maximálsian kalibrálható szoftveresen ilyen mélységekben, és úgy az optimális, ha minden pedál kezdő és végpontjában van egy nagyon nagyon minimális holtjáték. De ha kicsit keménytem a rugót, akkor utána kell állítani az érzékelő kezdő alsó deadzone-ját is, ez teljesen logikus. És ezen kívül van még a kalibráció története, de ez már egy kicsit másik dolog, de nem pontosan ez.
Egyébként az igazi kocsik pedáljaiban is van minimális holtjáték, nem értem miért baj ez?
De zmitya!
Veszel egy profi pedált, és az a bajod, hogy túl kemény a fék és túl hosszú úton jár a gáz (ez önmagában mókás, hiszen pont ez az egyik lényege a profibb cuccnak), majd közlöd, hogy szar, mert alig két napot adtál magadnak (és a testednek!), hogy leszámolj a több hónapos/éves megszokásokkal/berögződésekkel és hogy tökéltesen ráérezzél az újra??? Na ne hülyéskedjél már, ez hetekbe tellik!
DFP utána mikor G25-re váltottam még 2 hét után is a kukába akartam dobni! Aztán lett csak jó, érezhetően jobb! Illetve a profi szimesek mindent patentül lerögzítenek, magukat is! Ha hátraborulsz a székkel, akkor nem a pedál a hülye... hanem mondjuk rossz a rögzítés
Ez a mindent akarok, de azonnal hozzállás és közben azért érződik hogy nincs mögötte se túl elmélyült tudás, se egy kis egészséges alázat... ez nem fog előre röpíteni
[ Szerkesztve ]
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
TESCO-Zsömle
félisten
Tulajdonképpen mindkettő, de én az elsőre gondoltam.
Ez alapján: vagy volt holtjatek, ami nemtetszett, vagy mar egy picit nyomta a feket alapban...
Túl vastag volt a hézagoló. Olyan kellett volna, ami még nem nyomja a féket, de már nincs holtjáték.
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
KaraDani
addikt
"esztergaltattam a fekhez hezagolokat, de sosem tudtam a holtjatekot teljesen eltuntetni...
egy pici mindig volt, vagy mar nyomta a fekettudom ez nem logikus, de ez volt.."
De logikus, mert egy igazi autóban sincs fékhatás a pedál út elején, amíg a fékpofa nem ér hozzá a féktárcsához, azaz annak is van holtjátéka Ha nem lenne holtjáték azt jelentené, hogy folyton hozzáér a pofa a tárcsához és folyton fékez
[ Szerkesztve ]
-
-
neilszab
őstag
Ha profi pedál kell, akkor ne gondolkodj tovább: PT Racing pedál
Indoklást nem írok, mert nem vagy szimpatikus
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
neilszab
őstag
Ad1: Elsősorban nem azért vesz az ember jobb kormányt, hogy gyorsuljon. Űr időt billel, meg gamepaddel is lehet menni, komolyabb kormányt azért veszünk, hogy maga az érzés is komolyabb, hitelesebb, élethűbb legyen! (és ha jobban bele tudod élni magad, jobban érzed a kocsit, akkor talán gyorsulsz is valamennyit... de attól még egy alien egy Logi Ex-szel is állva hagy, akár mit tekergetsz )
Ad2: A cikk szimulátoros "szakmai" szemmel nézve is nagyon jó lett, aprólékosan színes szagos módon kitér mindenre, nem tudom mi bajod van vele. Vagy azt hiányolod, hogy T500RS-sel 1:24,22-őt mentem Monzában, G27-tel 1:24,47-et, DFP-vel meg 1:24,72-őt? Na ne!
Da javaslom vegyél pár kormányt, oz't küld el a profiknak, hogy ugyan teszteljék már le neked, aztán ami nem kell, meg add el!
[ Szerkesztve ]
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
KKK-007
tag
Mint láthatod a tesztben szereplő vezérlők közül mindet kipróbáltam. Ha olvastad, akkor azt is olvashattad, hogy egyáltalán nem vagyok profi. Azt is láthattad, hogy a Fanatec termékét is teszteltem. De nem hiszem, hogy tudsz még egy olyan cikket (kormánnyal kapcsolatos) mutatni, amiben egy terméktől ennyire elriasztja a cikk írója a vásárlókat a hibák felsorolásával.
Az írásban az is szerepel, hogy nem egy terméket használok én sem, mert mindben van valami kivetni való.
Hamarosan valószínűleg profik is megosztják majd a tapasztalataikat a kormányról. De addig csak ez van
Ebben az íven autózásban nem vagyok otthon. Örülök, ha megcsúszás nélkül végig tudok menni a pályán. Aki tud vezetni, az bármelyik itt felsorolt kormánnyal képes versenyeket nyerni. Wingmannal is verik a G-s sorozattal száguldókat. Mégsem azok a legjobbak vezérlők. Az igazán gyorsak ráadásul még ahogy hallom, sokszor az FFB-t is kikapcsolják.
A T500RS pusztán azért kerül az első helyre, mert nekem ez adja a legtöbb élményt.
Halkan jegyzem meg, hogy most is a G25-m van az asztalon, mert még nem készült el a T500RS-re az adapter és a rajta levő perecet kicsinek érzem.Mire vagy igazából kíváncsi? Hátha tudok rá válaszolni. Csak,hogy ne legyem tele a t***d.
-
KKK-007
tag
Semmi baj. Sajnálom, hogy ilyen hiteltelenre sikerült. Pedig hidd el, bele adtam apait-anyait. Ilyen magas igények kielégítésére nem is vállalkoznék, csak írogattam egy kicsit. Mint jeleztem az elején, nem kenyerem a tesztek készítése, de ha már lehetőségem adódott...
Óriási szerencsém, hogy nekem ideadták ezeket a kormányokat ingyen...[ Szerkesztve ]
-
JColee
őstag
Véleménye már senkinek nem lehet semmiről, csak a "profiknak". Emberünk vett egy kormányt, és nem sajnálta a fáradtságot, hogy megosztotta a tapasztalatait. Erre te beböffented, hogy miért nem másnak adják oda (talán el kéne olvasni a cikket is egyébként, hogy tudjad, miről van szó).
Egyébként miért is pont őnekik kéne odaadni?
Új hozzászólás Aktív témák
- Bontatlan Callisto Protocol Collector's Edition ps4 ps5 playstation 4 5 xbox
- Retro Slot2 CPU: Intel Pentium II Xeon 450 MHz Slot2 Processzor (SL33U) (Új! Bontatlan!)
- HP Elitebook 840 G8 14" FHD IPS Core i5 1145G7 16GB RAM 512GB NVME SSD HUN Bill. HP Garancia
- Sony Playstation 3 Fat.60Gb-os. CECHK04
- XBOX ONE S 1 TB Csak gép és tápkábel