Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) elithun


elithun
őstag

De jó, érdekes látni ahogy fejlődik. :C

Tereptárgyakat és dialógusablakokat is mind ti rajzoljátok? Azokat is Sculptrisban?

Én épp egy HoMM és böngészős játék egyvelegén dolgozok, de nekem még közel sincs mit felmutatni belőle. :)

„Minden egyes tapasztalat közelebb visz a megértéshez.”

(#2) Joccc07


Joccc07
addikt

Nagyon tetszik! :C

Mi az engine alatta?

>Gar taldin ni jaonyc; gar sa buir, ori’wadaasla<

(#3) Mr.Csizmás


Mr.Csizmás
félisten

nini, progmacska :DD

"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |

(#4) szupermacs válasza elithun (#1) üzenetére


szupermacs
veterán

Minden amit az interfacen látsz Sculptirsban készült, majd képszerkesztőbe lett átrakva és ott kicsit megdolgozva.
Sajnos a netes dolgokhoz nem értünk, így nekünk az kimarad. Amíg ez így lesz, addig csak local coop (Hot-seat) várható a játékban is, pedig szeretnénk legalább egy online rendszert, ami alapján leaderboard is lenne.

(#2) Joccc07: Teljesen saját motor, Game Maker Studioban lett az egész az alaptól kezdve megírva. Ezért is tartunk még csak itt lassan 2 év alatt.

U.i.: A cikk még frissülni fog, az alján lehet majd még infókat látni. Leginkább a fejlesztő ismerősöm fog tudni válaszolni a kérdésekre, most is csak az ő szavait tolmácsolom. Én a játék ötletgazdája vagyok és a "marketinges". :D

[ Szerkesztve ]

(#5) szupermacs válasza Mr.Csizmás (#3) üzenetére


szupermacs
veterán

Sajnos a programozásban nem veszek részt, de ezt kitalálhattad volna, nem úgy nézek ki. :DDD Viszont örülök, hogy te is megtaláltad a blogbejegyzést! :R

[ Szerkesztve ]

(#6) Kasya


Kasya
nagyúr

visszatalalos

[ Szerkesztve ]

(#7) elithun válasza szupermacs (#4) üzenetére


elithun
őstag

Köszi az infot a Sculptrisról, kipróbálom. Mindig hadilábon álltam a digitálisan saját kezüleg készített modelekkel, textúrákkal, így hátha sikerül a "tehetségem" digitálissá alakítani. :D

Egy leaderboard készítése talán még egyszerűbb dolog, mert ott csak egy egyszerű adatbázis szinkronizációra van szükség. Majd utána az ott tárolt adatok vannak megjelenítve.
A bonyolult az valóban az, hogy a másik játékos műveletei valós időben vannak szinkronizálva. Abba még én sem vágnék bele. Legalábbis egyelőre. :))

Sok sikert a fejlesztéshez!

„Minden egyes tapasztalat közelebb visz a megértéshez.”

(#8) Mr.Csizmás válasza szupermacs (#5) üzenetére


Mr.Csizmás
félisten

de, úgy nézel ki :))

"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |

(#9) Bence_Monori válasza Mr.Csizmás (#8) üzenetére


Bence_Monori
újonc

Köszönjük a biztatást! Sokat jelent ez számunkra! :)

(#10) szupermacs válasza elithun (#7) üzenetére


szupermacs
veterán

Köszi!

A leaderboard azon alapulna, hogy lenne egy "arcade" mód a játékban, ami minden egyes lépést (építkezés, csata megnyerése, kalandtérképen található mobok legyőzése, artifactok felvétele, illetve fejlesztése, stb.) számolna pontokkal. Minél komolyabb dolgot hajtunk végre, annál több pontot kapna az ember. A játék alatt és a pálya teljesítése után pedig összesítené a kapott pontszámot és ezzel lehetne plusz játékelemekhez jutni (fejlesztések a képességekhez, artifactokhoz) de ez még korai egy kicsit.
Egy olyan online többjátékos mód viszont rettentő macera lehet és a költsége is komolyabb lehet, ami például HOMM játékokban van. Gondolom a szerver bérlése és még több munka, amikhez én személy szerint nem értek.

(#8) Mr.Csizmás: Zavarba ne hozz. :B

[ Szerkesztve ]

(#11) Mr.Csizmás válasza Bence_Monori (#9) üzenetére


Mr.Csizmás
félisten

imádom az ilyen kézműves digitális dolgokat :C

"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |

(#12) Bence_Monori válasza Mr.Csizmás (#11) üzenetére


Bence_Monori
újonc

:B

(#13) sh4d0w


sh4d0w
nagyúr
LOGOUT blog (1)

Hajrá, nagy kalappal ehhez, régen jött már vmi értékelhető ebben a stílusban. Ha kell tesztelni, szóljatok!

https://www.coreinfinity.tech

(#14) szupermacs válasza sh4d0w (#13) üzenetére


szupermacs
veterán

Mindenképp, most leginkább a hős mozgása és az építkezés, amit tesztelgetni kell, de arra még elegek leszünk mi is. Eddig kevés probléma volt vele, ami meg volt, nálam pillanatok alatt kijött (az ökörködésnek hála).

Ha beindul a tesztfázis, mindenképp rakok ki bejegyzést egy Drive linkkel együtt, ahonnan le lehet húzni a játékot.

(#15) Silεncε


Silεncε
őstag

Én is akarok már régóta elkezdeni valami hasonló projektet. Nálam mondjuk a játék alapja C++ és SDL vagy Python + PyGame alapokon lenne, csak sajnos nem megy még annyira egyik nyelv se (sebaj, majd az egyetemen megtanulom...) meg igazából ötletem sincs, mit kéne csinálni. Sok sikert kívánok a ti projektetekhez!! :)

(#16) Bence_Monori válasza Silεncε (#15) üzenetére


Bence_Monori
újonc

Ezek a nyelvek, fejlesztő környezetek sokkal komolyabban hangzanak mint pl a mi "Gmk" (game maker ) megoldásunk. :) Én azért választottam ezt a megoldást mert már kb 12 éves korom óta ütöm el az időm szerkesztéssel, ebben a progiban/programokban van sok tapasztalatom, más felől inkább rajzos vagyok, nem akarok ezzel hivatás szerűen foglalkozni. Viszont ha te ezeket a program nyelveket elsajátítod azért vagány lesz, én már a C++ elején feladnám ;)

Nagyon köszönjük a biztatást! Nagy szükségünk van rá! :))

(#17) .mf


.mf
veterán

Visszatalálós hsz :))

Majd munka után jobban belenézek, de addig is Hajrá!! :C

Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/

(#18) Goldberg03


Goldberg03
tag

:C

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.