Hirdetés
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Digitális Állampolgárság Program
- Asszociációs játék. :)
- Grand Theft Auto V - Látványosságok és érdekességek tárháza egy helyen!
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Minden hónapban vettem egy sorsjegyet 1 éven át! (2024)
- CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Szólánc.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#70339072
törölt tag
válasz zolee5016 #3298 üzenetére
Köszi de egyenlőre úgy van megoldva hogy ha így marad és a xeont valaki hozzátölti modba akkor is működnie kell..
Sajnos a technikai probléma ezeknek a xeonos bizgárák áthozatalába egyetlen egy dolog van.
És pont ettől működik vagy nem működik a dolog, és ez egy config.dat file.Ha e nélkül behoztam a xeonos mutatványt maradt minden "sárga",
Na most....
Ha megint egyetlen egyszer hagynám hogy egy ilyen config file, az engin-ünkbe befészkelje magát, onnantól lehetne arra számítani ami az előző régi fagyogatos enginnel is sokszor megtörtént, hogy menet közben a játék alatt térdre esett a gém.Igen sok beállítási változás van ebben az egy file-ban megadva, és pl amikor elinditod a játékot már is az alap játék config.dat-ja fut le, majd behozod a TSM-et és abban is van egy config, hogy mégis megy és nem esik térdre nos az érdekes de nem lehetetlen, csak innen nézve és találgatva...
épp tegnap előtt mikor a TSM fanövelőt (vegetations.tsm) benne hagytam, attól meg az alapjáték dobott egy hátast, tehát annyi féle bukta van hogy azt kell hogy mondjam,,, a penge élén egyensúlyozunk eddig úgy néz ki sikeresen.
Itt a mai változatunknál is arra leszek kiváncsi inkább megy e a régin az újon is akadásmentesen és jól...
-
zolee5016
őstag
válasz Vakegérke #3295 üzenetére
Hát a sárgát én javasoltam asszem....
2 előnye..nem égnek ki refinél a táblák,és pl nem baxtattja a szemed annyira ,mint a fehér refi....
bocsi...de nekem ez így jobb...de ha ez a többségnek gond..vesszen....
(a fehér refi sem lenne gáz önmagában...az a baj,hogy a refivel kapcsolod a tetőkiegeket is ami ha sok akkor ég ki a környezet...)[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz,te nem tudod,hogy halott vagy,csak a környezetedben élők tudják..és nekik nagyon nehéz...namost ez a helyzet akkor is: ha hülye vagy---
-
#70339072
törölt tag
válasz Vakegérke #3295 üzenetére
Akkor ez egy külön menet lesz, mert ha a xeon hdr-ét berakom a napfelkelte átmegy tejfehér ködbe...
amikor így nézett ki nálam is az éjszaka mint nálad a képen, ugrott a nappal és az napnyugta és a napfelkelte, ráadásul a nappal olyan világos volt, hogy az aszfalt felületén beégett a fehér, azaz a fény nem visszaverődött.
-
Vakegérke
félisten
válasz #70339072 #3291 üzenetére
Nálam a módosítás ellenére most is sárga minden, még a Hold is. No meg túl sötét az éjszaka. A xenon mod nem oszt, nem szoroz, nem változtat semmin. Kattints a képekre.
Brutal-lal:
Brutal nélkül:
[ Szerkesztve ]
Szép szolidan, szép szolidan, elvégre nem vagyunk otromba állatok... (KFT) Birodalmi Szóvivő és Békenagykövet (:L topic)
-
#70339072
törölt tag
Na kérem szépen..
végre, meg volt az éjszakai gyári hiba...
a target fehéret írtam át 1-re sztem így éjszaka is jobban fog szeretni vezetni aki azokat szereti,, és persze színesebb lett az égbolt átalakult az a textúra is, hogy látványos legyen és ugyebár azt mindenki tudja, hogy a klknek a narancssárga a kontrasztja..
Íme:
lehet vinni akinek kéne.
[ Szerkesztve ]
-
#70339072
törölt tag
Hát nem tett jót neki ez a HDR csesztetés,, a napfelkelte tejfehér ködbe torkollott,, visszaraktam a régi verziót amivel jól működött, mostantól lehet szedni.
a HDR csesztetés előtt majd kipróbálom hogy ennyire gázt azért ne tegyek fel.
-
#70339072
törölt tag
És egy kis HDR buzera is volt, majd elmondjátok hogy az is hogy sikerült.
HDR SIMA GÉM
HDR BRUTALOS
-
#70339072
törölt tag
Hát megpróbáltam egy elhúzotabb napfelkeltés és naplementés verziót összekalapálni, és hogy sikerült e vagy jó lesz e így?
Azt majd ti megmondjátok...Napfelkelte 5-8 ig
Naplemente 7-9 ig.
Csak az éjszakai épület és autópálya lámpaoszlop fények paraméteréhez tudok egyenlőre hozzányúlni,,, az AI-knek nem vezérlem az idejét mikor hogy kapcsolják fel meg nem találkoztam ilyen paraméterrel, de lehet van benne majd ha jobban belemélyedek kiderül egyenlőre ezek amiket átírok csak a jéghegy csúcsa.
[ Szerkesztve ]
-
Bunken
tag
Én is csatlakoznék hozzád. Reggel 4-kor lassan szépen elkezdett pirkadni amivel nem is baj. Olyan 5 körül elkezdett beborulni az ég ami nagyon tetszett mert olyan fekete felhők gyűltek össze az égen, hogy rendesen világvége kezdődik érzésem lett.
Ezzel még nem is lett volna baj. Nekem igazán azzal volt gondom, hogy az AI-k kb 6-kor lekapcsolták a lámpáikat és nem lehetett őket látni a tükörben. Ja meg a közvilágítás is lekapcsolt. Nagyon jó volt a fíling csak jó lett volna látni az AI-kat, ha világít a helyzetjelzőjük.
Így festett a dolog:[ Szerkesztve ]
-
Vakegérke
félisten
válasz #70339072 #3277 üzenetére
Akkor tessék szépen belecsapni a lecsóba, és tessék szépen életszerűvé tenni a reflektor fényét.
Mi a frászért ne zárhatnánk ki egy extra mod-ot pusztán azért, mert vele valahogy szebb a világ? Nélküle is szép lehet. Azt nem mondom, hogy kajakra xenon fényű legyen a reflektor, de (sokkal) közelebb legyen a fénye a fehérhez, és akkor mindenki jól jár. Egy mod kiiktatható, törölhető, és ez is a te érdemed lesz.Faterkam: Azt írom, ami a szívem fájdalma, legfeljebb azonos a bánatunk.
Szép szolidan, szép szolidan, elvégre nem vagyunk otromba állatok... (KFT) Birodalmi Szóvivő és Békenagykövet (:L topic)
-
Faterkam
addikt
válasz Vakegérke #3275 üzenetére
Nah egérke, te ma azt írod, amit én akarok!
Két megjegyzésem van.
1, Nálam még a reflektoroknál is olyan halovány a fény, hogy alig látok valamit éjjel. Pedig a kamion, mint a karácsonyfa! (ezt orvosoltam én is a Zlight móddal, a redben volt egérke )2, Nálam nem lehet Debrecen és a többi Going to The East városra rendesen rázoomolni. erre viszont működik a saját zoom fixem!
Nálam nincs TSM map
[ Szerkesztve ]
"Ha nem válaszolok PÜ-re 1 nap alatt, akkor lehet, hogy az a 5 ember között vagy, akit letiltottam a 14 év alatt!" https://tinyurl.hu/LdG3
-
Bunken
tag
válasz Vakegérke #3271 üzenetére
Én erre használtam egy mod-ot aminek az a neve, hogy darness.scs. Hogy honnan szedtem azt már nem tudom de most néztem bele és látom, hogy van benne két olyan fájl amit Stewen kolléga emlegetett párszor már ami az időjárást határozza meg. Így, hogy a Brutal-ba belekerült az amit én eddig egy másik mod-dal értem el azt most már kiveszem és gyönyörködöm a Brutal-ban.
-
#70339072
törölt tag
-
#70339072
törölt tag
válasz Sub-ZeRo #3273 üzenetére
Sajnos nem,,, mivel a textúrák lecseréléséről és a parancsok (scriptek) kicseréléséről van szó, ha az eredeti játékon valamit változtatnak, pl. új textúrák és scriptek csak azok a részek müködnek a modba amik a játékban is benne maradtak. tehát ha csinálnak pl egy új fát, akkor nekem az új szkriptjüket amit irnak gozzá szintén bekell emelnem a saját modomba, természetesen magamra paraméterezve vagy átírva.
Erre volt is példa pont ti teszteltétek, a vegetáció illetve a fák kibővítésénél az eredeti vegetációs file lett felűl írva, majd jött az ETS-map és a bővített részeivel az is felűl írta.
remélem érthető.
Egyébként zárójelben jegyzem meg sztem a RED-es engine-ben is valszeg hiányoznak a tsm-maphoz az utánna meneteléses fejlesztések, ezért majdnem szinte ugyan az, mint az alap gém,,, fut a skybox cseréje, és a fényeké azt csá.
Az alap pályán amin gondolom fejlesztették valszeg tényleg látványos az eltérés.
[ Szerkesztve ]
-
Vakegérke
félisten
válasz #70339072 #3272 üzenetére
Hoppácska, bár minden kívánságom ilyen hamar teljesülne.
Remélem, hogy nem lesz túl nagy a fényerő különbség a nappal, és az éjszaka között.
Ami pedig a sárga reflektorfényt illeti, beraktam a zLIGHTS fix HALOGEN ver2.scs mod-ot. Majd kiderül, hogy segít-e. Hogy honnan szedtem le, senki ne kérdezze, már nem emlékszem rá.Azon meg mindig jól mulatok, hogy a nyufika ott szambázik a betonon, miközben várom, hogy betöltődjön a játék.
[ Szerkesztve ]
Szép szolidan, szép szolidan, elvégre nem vagyunk otromba állatok... (KFT) Birodalmi Szóvivő és Békenagykövet (:L topic)
-
nagyúr
válasz #70339072 #3272 üzenetére
Besz@rás.
Amúgy meg, ha minden jól megy, hamarosan érkezik steam-re egy 1.9-es béta verzió. Azt kellene megoldani, hogy patch független legyen a mod-od. Megtudnád ezt csinálni, vagy folyamatosan kell javítani majd a mod-on, hogy menjen az új patch-el?
[ Szerkesztve ]
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
Vakegérke
félisten
Lehet, hogy elhamarkodottan ítélek. Sebaj, attól még leírom kétségeim.
No, szóval a nappali környezet rendben van. Aztán jön az éjszaka, ami már számomra kissé más, mint a megszokott. Tízkor még szürke az ég, aztán mikor végre sötét lesz, akkor a sötét szó szerint értendő. Nehezen kivehető környezet, fekete ég, csillag sehol.
Még valami. A reflektor fénye sárga.Csak én látok ilyen sötéten?
Szép szolidan, szép szolidan, elvégre nem vagyunk otromba állatok... (KFT) Birodalmi Szóvivő és Békenagykövet (:L topic)
-
-
nagyúr
-
#70339072
törölt tag
Uraim?
[ Szerkesztve ]
-
Vakegérke
félisten
-
#70339072
törölt tag
válasz Faterkam #3261 üzenetére
a 2 script alapon behalt.
Elvileg ha én kódolom le akkor ha alapba indul a játék betölti a fileokat és scripteket ami az alapba kell.
De nem én kódoltam le és nem ez történt.Alapba is valamiért beolvasta holott nem kellet volna (mert pl. TSM-nélkül megyünk ugyebár) a TSM vegetációs bővítési filet is.
Programozási anomália, gondolom a programozó lusta volt leírni a file nevet és inkább csillaggal helyettesített és az alap gém így berántott minden filet az adott alkönyvtárból, azt is amiben nem is értette mit kell csinálnia hiszen TSM nélkül ment alapban ugyebár.
ennyi.
[ Szerkesztve ]
-
#70339072
törölt tag
na a link mostantól él...
lehalt a feltöltés közben észre sem vettem..
most ok.
-
Faterkam
addikt
válasz #70339072 #3255 üzenetére
Én írtam, én nálam nincs TSM fent, semmi nem volt, akkor is elszállt a bővített növényzetes Brutál, és a nem Béta is, ami utána jött, az előzőekkel nincs gond!
"Ha nem válaszolok PÜ-re 1 nap alatt, akkor lehet, hogy az a 5 ember között vagy, akit letiltottam a 14 év alatt!" https://tinyurl.hu/LdG3
-
Milka 78
nagyúr
válasz #70339072 #3236 üzenetére
A te géped kenterbe veri azt a laptopot Az az i5 jó ha i3-nak felel meg.2 mag+2ht ráadásul 2.5ghz alapóra jel amit 3.1-re tud feltolni(talán egy magon ha jól rémlik,de erre nem esküszök ).A 630 as vga pedig egy az egyben gt440-es átnevezés(ami már akkor sem volt alkalmas max játszogatásra).Lehet itt optimalizálni,de milliószor meg lett mondva,hogy kell a vga a játéknak és ebben a laptoban(bár nem olcsó termékről van szó),de az nincs.A 7870(tahiti-le)-m 7950 szint fölé van húzva és küszködök a játékkal 200% fölött(városban így is laggol de az pont nem izgat).
-
#70339072
törölt tag
meg is van mi a baj..
ha az alap vegetáció nővelés is benne van és a TSM-é is attól halt le az alap pályán
simán az alapon alap vegetáció növelőssen megy.
szóval tesztelek egyet...
-
#70339072
törölt tag
Skacok.
Lenne egy megoldásom a játék gyártók fele erre a csökevényes régi játékokból átjött és örökölt FPS őrületre.
A HD-ből jött amit a Brutál is magára vett.
Szóval mi lenne, ha pl a felbontások nővelése vagy csökkentése helyett amiből annyi van hogy el sem kezdem leírni, csak egy HD-options lenne a minőségi beállításoknál minden fajta géphez és a grafika gyárilag HIGH lenne átállíthatatlanul.
Az első a 720p (1280x720)
A második az 1080p (1920x1080)ÉS ezeken az értékeken kellene hogy menjen a játék
Nos?
Szerintetek érdemes felvetni valaki felé? ha van SCS ismerőse valakinek most vihetné pl. ezt a hírt, vagy egyáltalán érdemes e ez felvetni?
csak mert jön ez hogy notebook így meg asztali úgy és szerintem ez pl megoldás is lenne erre a kérdésre is, mert ha alacsonyabb tudású notebook akkor 720, ha meg magas akkor ott is 1080 azt kész.
simán lehet irni a játék motorjába egy kis tesztert ami ezt beméri a telepítés alatt és egyből arra rakja magát a gém amihez a teszt eredmény beállítja,, 0 vagy 1.
-
#70339072
törölt tag
válasz Sub-ZeRo #3250 üzenetére
Ez is igaz.
Amikor az AI motort is valósághűbbé akartam varázsolni, a városba érve ti is láttátok, a megemelt AI-k számának köszönhetően szinte térdre is esett a játék. Tehát ott is maradt a gyári beállítás.
A gyári értékek renderingjébe meg a textúrák cseréje azért sem szólhat bele, mert a méretükön én nem változtatok, tehát pl az aszfalt 2048x256-os méretét sem fogom nüvelni vagy csökkenteni mert számomra ez a gyári érték adott.A Rednél voltak fura dolgok pl, mert az Óceán textúrája míg nála pl 5 mega! addig nálam maradt a gyári érték 20-30 k. Lehet hogy a Brutal jobb FPS-e ezért is vert oda.
Aláírom hogy a rendering motorjuk, nem a legjobb de szerintem ha a gyári értékeket tudjuk hozni és a textúrák minőségén, fényeken időjáráson tudunk jobbá tenni, feléjük is sugallhatjuk, hogy nem ez a vége a lehetőségeknek, a megszállott Gamerek meg hálásak lesznek.Láttunk már csodát (pl. Crysis 3) ahol azért az a bizonyos léc azért elég magasra van téve, és nem elérhetetlen ugyebár, ez is egy kis odafigyelés kérdése.
És itt a mai újabb további finomítás a fényekkel pl és kifelejtett egyebekkel, eső felverődés a gumikon etc...
[X-Brutal-Environment-15-by-Stewen.scs]
Sztem ez lassan már nem is béta
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Egyik játék gyártó sem garantálja, hogy laptopon megy a játékuk. Legyen szó az scs-ről, vagy az EA-ről. Ha felrakod megy vagy nem. Sőt, valahol ki is írják, hogy laptop ó ne... Amúgy hiába van ilyen konfigod, a proci meg a vga ki van herélve, hogy a fogyasztási határon belül legyen a laptop, szóval hiába néz ki erőgépnek, nem ér fel egy asztali proci teljesítményével. Mellesleg nem beszélve arról, hogy a grafikai motor egy hulladék az scs-nek...
(#3249) Stewen1967 : Az fps-hez meg leginkább a fények, meg a kamionok maga szólnak bele, mert túl sok a poligon számuk, meg igen nagy textúrákkal dolgozik a játék.
[ Szerkesztve ]
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
#70339072
törölt tag
válasz Faterkam #3248 üzenetére
Mind 1.
Ha ezzel a vegetációs bővítéssel toljátok és azt mondjátok jó, akkor még visszatérek a textúrák pofozgatásához mert az az FPS-be nem szól bele.
amúgy sem akarom agyon scriptelni még ezt a verziót mert minnél kevesebbet teszek bele annál kevesebbet tudnak majd kilopni belőle
Az viszont tény, hogy ha ebben a formájában agyonveri a RED-2-őt akkor rendesen neki kell veselkedniük, hogy versenyben tudjanak maradni a Brutal 2-vel
ami ugye bár vagy lesz, vagy nem.
ez még a jövő zenéje.
[ Szerkesztve ]
-
Faterkam
addikt
válasz #70339072 #3240 üzenetére
A suhanás egy kicsit túlzás, de egy I3 G580-as Lenovon is játszható, abba Gt635 van, az ugyan az
(#3246) darky@ 150%-os rendernél az I7 GTX760 röccen néha, nemhogy a laptop!
[ Szerkesztve ]
"Ha nem válaszolok PÜ-re 1 nap alatt, akkor lehet, hogy az a 5 ember között vagy, akit letiltottam a 14 év alatt!" https://tinyurl.hu/LdG3
-
-
erix31
csendes tag
válasz ->Raizen<- #3241 üzenetére
Mindjárt elmorzsolok egy könnycseppet érted!
És ezt csak privátban tudod írni? Sunyi módon? Ennyi van benned...
-
#70339072
törölt tag
válasz ->Raizen<- #3241 üzenetére
az lehet, de amit meg most teszteltem frapps-al azon azért néztem egyet.
beizzítódott a red-es engine 150%-on az is és majdnem! ismétlem majdnem hozta azt az értéket amit a BŐVÍTETT FÁKKAL a Brutál.
Oda oda vert neki a saját engin és ez azért megdöbbentő.
techikai adatok:
a fák mindenhol bővültek, pl ha a gyári érték 500 db-ot határozott meg egy részen akkor én 550-re toltam el az értéket.
szóval ez az érték azért még igen csak lájt-os de már látványos. és még csak nem is lassítja a gémet.
de azért kiványcsi vagyok ha valaki akarja megnézheti hogy a fák bővítése előtt mennyi a fraps meg utánna.
ennyivel is beljebb lennénk mert ha jól sejtem akkor a bővített előtti verzio meg FPS-ben is agyon verte mér a red-et.
-
#70339072
törölt tag
amúgy itt van a video kártyád nagyító alatt és jól tippeltem..
azon suhannia kéne mindennek.
[ Szerkesztve ]
-
Faterkam
addikt
válasz #70339072 #3219 üzenetére
Hmmm, eddig az összes Brutal ment, de ez a betöltés negyedénél már leáll! Hiába új profil, semmi mód akkor is! Másnál nincs gond?
"Ha nem válaszolok PÜ-re 1 nap alatt, akkor lehet, hogy az a 5 ember között vagy, akit letiltottam a 14 év alatt!" https://tinyurl.hu/LdG3
-
#70339072
törölt tag
Nem kéne kiszállni, mert nem sértésnek szántam, a Belassúlásodra reagáltam a bentimen is látva, azt gondolva az a notebook ami neked van is valszeg dual core lehet.
így viszont látva a paramétereidet, elkéne beszélgetni a hiba okáról, ugyan is én 150 %-on tolom most akadás mentesen egy I5-ösön GTX 560-al ami a laptopodban lévő alatti széria jóval!!!!
nem tom a render neked hány %-on ketyeg de a te gépeden is 150%-os renderingel akadás mentesen kéne suhannia a gémnek!
Bocsika, rossz tipp volt, Frissíts drivert. és valszeg nagyító alá kéne kicsit tenni azt "Low-end" Laptopot
mint mondotam volt a cél az hogy egy dual coron is megmoccanjon 720P be mint a melóhelyi gémemen.
-
erix31
csendes tag
válasz ->Raizen<- #3231 üzenetére
Na itt szálltam ki az egész buliból. Jó csávó vagy darky, legyél büszke Magadra meg a gépedre.
A low-end laptopom adatai:
ASUS N56VM
UEFI, Intel i5 3210M
8GB RAM
nVidia GT630 2GB
4db USB 3.0
120GB SSD
750GB HDD
illuminated keyboardNa szevasztok.
Stewen1967, sok sikert a munkádhoz.
-
Milka 78
nagyúr
Tipikus TSM hiba.Már párszor könyörögtek nekik,hogy ha tudnak tegyenek az ügy érdekében.Valószínű az A.I nincs felkészítve a TSM meredek dombjaira,mert a gyàri mapban nem jönnek neked.40 km alatt le foghnak rombolni hàtulról,ilyenkor le kell húzódni,hogy a forgalom el tudjon menni melletted(már ha van hova).Ugyan ezen okok miatt nem húzok 15t feletti vontatmányt Afrikába,pedfig 700-750le van a kamionjaimban.
-
#70339072
törölt tag
válasz ->Raizen<- #3231 üzenetére
Legyen erix31 gépe az alsó határ eset....
de nálam bent a melóhelyen a duálkoron 720p-be azért lehetett suhanni a bővitett alaptérképes verzión 200-al is... néha ugyan beszaggatott de az egy 5 éves gép vagy több 2 giga rammal és nem gamerkedésre való...
Szóval senki se rettenjen meg nem akarok i7-eseket célba venni, de mondanám azt hogy azért aki ilyennel akar játszani az ne az i3 aljával akarjon ultra brutál grafikákat, egyébként duálon is szépen low-ra rakja magát a gém és akkor a külömbség a gyáritól, azért annyira nem látványos, de azért látszik ott is a külömbség.
erix31:
Nincsenek hangok a Brutal enginjében.
a motor ereje automatánál ha az én 22k-s motoromra gondolsz cammogos határ eset.
próbáld ki a szekvenciális 4 fokozatut a 22k-s mocihoz suhansz mind egy mekkora emelkedőn is felfele[ Szerkesztve ]
-
->Raizen<-
veterán
Ne hogy már egy low-end laptopra "optimalizáljon" stewen. Mindenkinek nem tud megfelelni. Az ő gépének is megvannak a korlátai. Addig fogja tupírozni amíg neki elviszi még simán és nem tovább. Amúgy meg a város nagyon leterheli a processzort mindenkinél. Elavult az engine.
[ Szerkesztve ]
-
erix31
csendes tag
válasz #70339072 #3219 üzenetére
Stewen1967!
Teszt eredmények: szép, ez nem kérdés.
- az aszfalt eső után vízesnek látszik, szuper
- talán az eső hangok is mások, nem kopog, hanem csorog, mindegy szuper
- az én gépem városban olykor küzd az elemekkel
- mellékeltem képet, amikor már a szabadban is néha (határeset)
- lehet, kellene egy brutal-Lite verzió is
- ezt elmentem, ha a következő már játszhatatlan lenne... maga a munka, szuper...Más téma, nem grafika.
Mellékeltem két képet, egy helyről, ahol egy R490-es Scania, 22-tonnával 3.-fokozatban nem jön fel !!! Ez durvább a kőfejtőnél is. Ráadásul, hátulról lökdös egy másik kamion !!! Közelben, egy autópályán lefelé, ugyanez a szerelvény 162 Km/ó-át ér el!!! aztán felborultam... -
Bunken
tag
válasz ->Raizen<- #3224 üzenetére
Ha map-ot vált az sem baj. Ezeket a TSM-eket úgy csinálják, hogy ne kelljen új profilt kezdeni.
Én is csak bemásoltam az újat, elindítottam a játékot -> szekesztés -> kivettem a pipákat a régi elől, betettem a pipát az újak elé -> alkalmaz -> folytatás.
Betöltötte a játékot, megyen gond nélkül, a fuvarom is megmaradt amit éppen csináltam, nem kerültem vissza a kezdő városomba pót nélkül. A bejárt utak sárgák maradtak, kivéve ott ahol valamit módosítottak rajta.
Ahogy néztem van olyan, hogy egy városban egy telephelyet máshova tettek vagy új telepet tettek a városba csak az szürke az összes többi telep és út sárga a városban. -
Vakegérke
félisten
válasz ->Raizen<- #3227 üzenetére
Az új map esetében való tesztelést megteszi más, például én. Minél többféle map, annál több tapasztalat.
Szép szolidan, szép szolidan, elvégre nem vagyunk otromba állatok... (KFT) Birodalmi Szóvivő és Békenagykövet (:L topic)
-
#70339072
törölt tag
Meggyőző screen shott ugyan akkor ugyan ott mind a 3 motor...
ALAP:
RED EXPERT:
BRUTAL:
Bizony-bizony
-
zolee5016
őstag
válasz ->Raizen<- #3224 üzenetére
nálam is a 4.5.3. a nyerő..........
Bár az eddigiekből azt vettem ki
Stew szerint a map mindegy a textúrák esetében...ha stabil a tsm..ha nem,, attól a textek nem változnak,jól fut a rossz mapon is, míg az be nem akad...ergo nem a brutal verzióitól esik szét a játék.........[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz,te nem tudod,hogy halott vagy,csak a környezetedben élők tudják..és nekik nagyon nehéz...namost ez a helyzet akkor is: ha hülye vagy---
-
#70339072
törölt tag
válasz Vakegérke #3220 üzenetére
Köszi,,,
Ezzel a mostanival ha jól megy viszont szintet is lépünk egyben mert mind egy ki hol mikor ment egyet, ha a brutallal screen shottol más, és ha a brutál nélkül megint csak más vegetációs screenshoot lesz a vége. még ha ugyan ott is csinálja ugyan akkor.
És innentől lesz a RED és a BRUTAL ég és föld. -
Vakegérke
félisten
válasz #70339072 #3219 üzenetére
Leszedtem, a következő indításnál kicserélem a korábbit.
Megjegyzendő a 4.5.4_a map verzióval, amelyet Bunken fórumtársunk linkelt, új játékot kezdtem, az 1.5 Brutal (korábbi) beta nem okoz gondot, szép látványt nyújt.[ Szerkesztve ]
Szép szolidan, szép szolidan, elvégre nem vagyunk otromba állatok... (KFT) Birodalmi Szóvivő és Békenagykövet (:L topic)
-
#70339072
törölt tag
Na itt a bővített fás kiadás lehet tesztelni uraim...
Pirkadat hajnal etc ez csak skybox kérdése majd erre is kitérünk ha tovább szépítjük nem kell félni
erre a kiadásra most az a lefontosabb kiderüljön hogy mennyire stabil?...
ha az jöhet a többi de most várok amíg eredmények születnek...
[ Szerkesztve ]
-
tixem
addikt
1.5 beta: negyed 4 van és már félig világos van, pirkad. Ez így nem az igazi, még nyáron is hosszabb ideig van sötét, olyan 4- fél 5 körül kezd el pirkadni. Tudom mert nyáron sokat járok horgászni éjszaka/reggel.
Galaxy S24 Ultra 1TB ||| ( •_•) ( •_•)>⌐■-■ (⌐■_■)
-
erix31
csendes tag
A játék grafikai beállításainál találtam olyat hogy "mélységélesség". Magyarázatot kérek érthetően, "minek a mélye lesz élesebb" ???
Másik: Normal Mapping ???
[ Szerkesztve ]
-
-
Bunken
tag
válasz #70339072 #3211 üzenetére
Nagyon király vagy! A tempód sem semmi amivel csinálod nekünk ezt az egészet. Mire az egyiket "letesztelem", megyek egy hosszabb fuvart és felnézek ide a fórumra azt látom, hogy már kettőt is felraktál megint.
Én alig tudlak követni de nagyon király az amit csinálsz!
A sűrűbb növényzetnek én személy szerint örülnék. Jó lenne ha az út szélén is lehetne fákat látni nem csak az út szélétől 100 méterre vagy messzebb.
-
Bunken
tag
-
#70339072
törölt tag
A következő változás (ha elkészül majd szólok) igen csak az fps tesztről fog szólni mert bővitem az erdőket és itt már a scripteket buherálom
szóval arra lennék majd kiváncsi hogy kinél mi a tapasztalat lassúl e egyáltalán mert a paraméter egyenlőre nem számottevő, de látványos.
szóval majd ilyesmi lesz a külömbség a gyári és a Brutal növényzet sűrűsége között.
ALAP MAP:
ALAP MAP SŰRÍTETT:
akkor teszem fel ha a tsm is elkészűl hogy azon is lehessen tesztelni...
-
#70339072
törölt tag
Nem is fogsz,,,
Kérdőjelek, red maradványok, "na ez meg vajon mi lehet?" ALMA.
És mivel egyenlőre az új SKY box és a világítás motorján kívűl csak saját átdolgozott textúrákat tartalmazza, igazából semmilyen ok nincs elszállásra, vagy FPS csökkenésre vagy valami átkodolt script futási hibára.
Azok jönnek majd utoljára....
Az 50 megás tegnap éjféli cucc..
[ Szerkesztve ]
-
Faterkam
addikt
válasz ->Raizen<- #3203 üzenetére
Szép!
"Ha nem válaszolok PÜ-re 1 nap alatt, akkor lehet, hogy az a 5 ember között vagy, akit letiltottam a 14 év alatt!" https://tinyurl.hu/LdG3
-
#70339072
törölt tag
hm.. ha visszaolvasol atomjaira szedtem szét a RED-et tegnap hajnal 5-ig és egy kamu az egész.
a fele textúra pl valóban csak a helyet foglalja benne mert hibás nem is nyitható meg.hoppá, az egyik FPS gyilkos dolog az elszállás veszélyének valós kockázatáról nem is beszélve.
ez minden szinten szarrá fogja verni, és még csak most kezdtük. és még csak 50 mega körül járunk.
[ Szerkesztve ]
-
tixem
addikt
-
#70339072
törölt tag
mai záró képsorok ahol tartunk...
ALAP + ETS MAP
RED EXPERT 2 + ETS MAP
BRUTAL + ETS MAP
[ Szerkesztve ]
-
Faterkam
addikt
-
zolee5016
őstag
válasz Faterkam #3198 üzenetére
hú az kemény...nekem a megjelenítő!!! 46 fokos és a fizikai 65.....az se semmi
200%os render..minden max,ill ultra.....
nem baxtatás :::de az valami radejon csoda lehet... a 7970-em is 15-25 fokkal magasabb ugyanezen beállításoknál ebben a gémben......[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz,te nem tudod,hogy halott vagy,csak a környezetedben élők tudják..és nekik nagyon nehéz...namost ez a helyzet akkor is: ha hülye vagy---
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Autós topik
- 20 milliárd kameraszenzornál jár a Sony
- Milyen videókártyát?
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Xbox Series X|S
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Tényleg betilthatja a TP-Linket az USA
- Magisk
- Mesterséges intelligenciára kihegyezett mini PC jött az ASUS műhelyéből
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest