Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Real Racing 3 - Freemium csoda
- GoodSpeed: Kell-e manapság egérpad vagy sem?
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- laskr99: DFI és DFI Lanparty gyűjteményem
- petipetya: Nagy chili topic. :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A driver egy rendkívül vékony réteg a D3D12-ben. Gyakorlatilag minden feladat, ami a D3D11-ben a kernel driverben volt, azt D3D12-ben programba kell írni. Ezeket a programkódokat biztosítaná a Microsoft egy esetleges függvénykönyvtárban. Ezek igazából a játékra vonatkozóan nem tesznek semmit, csak alapvető menedzsmentfeladatokat látnak el, amelyek régen amúgy is a driver feladati voltak. Például egy ilyen függvénykönyvtárral nem kell azt is megírnod, hogy miképpen allokálsz egy puffert, hanem csak meghívod az erre vonatkozó függvényt és a hozzá tartozó headerben már ott van az erre vonatkozó programkód.
-
#06658560
törölt tag
A nem csinál semmit úgy értsd, hogy nem a játék érdemi részével foglalkozik. Hanem figyeli, hogy áll a VRAM telítettsége, s millió if esetén csinálja A-Z kimenetek valamelyikét a memória megtelése elkerülése érdekében. Vagy folyamatosan szinkronban tartja a memóriát a rendszermemóriával. Stb. De ezeket is a játékot fejlesztőnek kell kezelnie, figyelembe véve a három gyártó tíznél több architektúráját, és a GCN-ek eltéréseit is.
#25: Persze, hogy nem egyszerűbb. De nem mindegy, hogy a játékfejlesztő kell megírja, vagy a hardverfejlesztő. Aki egyszer megírja és adhatja oda minden stúdiónak, azonos minőségben, vagy minden stúdió magának gányol minden hardverre valamit. Pláne a játék kiadása után megjelenő hardverek esetén érdekes a support kérdése.
-
Inkább mondjuk úgy hogy AMD is ( talán Microsoft is)rájött arra, hogy nem olyan jó ez a túl nagy szabadság a fejlesztők kezébe, mert szarnak rá, se pénz se idő ,ezért jobban járnak, ha még is csak az átkozott NV által járt kissé szabályozottabb utat választják, azaz például megpróbálják a memória menedzsmentet hardveresen megoldania fejlesztők helyett stb...
Új hozzászólás Aktív témák
- Trollok komolyan
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- A világűrbe repíti az AI-t az NVIDIA és a Starcloud
- Goddess of Victory:Nikke
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- LEGO klub
- Autós topik
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- LED világítás a lakásban
- További aktív témák...
- ASRock RX 9060 XT 16GB GDDR6 Challenger OC - Új, Bontatlan, 3 év garancia - Eladó!
- SAPPHIRE NITRO+ AMD Radeon RX 7900 XT Gaming OC Vapor-X 20G - Konzolvilág garancia 2027.05.07.
- Nvidia RTX 2080 Ti 11GB GDDR6X 352bit!!! ELKELT!!!
- ASUS DUAL GeForce RTX 5060 Ti O16G
- SAPPHIRE RX 9060 XT 16GB GDDR6 PURE OC - Új, Bontatlan, 3 év garancia - Eladó!
- Bomba ár! HP ProBook 450 G3 - i3-6G I 8GB I 128SSD I DVDRW I HDMI I 15,6" HD I Cam I W11 I Gar!
- Azonnali kézbesítés az év bármely pillanatában
- Amazon Kindle 10th Generation ébresztős tok
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 128GB Red -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2159
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 Pro 128GB Graphite -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3082
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest

