Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #06658560

    törölt tag

    válasz hapakj #23 üzenetére

    A nem csinál semmit úgy értsd, hogy nem a játék érdemi részével foglalkozik. Hanem figyeli, hogy áll a VRAM telítettsége, s millió if esetén csinálja A-Z kimenetek valamelyikét a memória megtelése elkerülése érdekében. Vagy folyamatosan szinkronban tartja a memóriát a rendszermemóriával. Stb. De ezeket is a játékot fejlesztőnek kell kezelnie, figyelembe véve a három gyártó tíznél több architektúráját, és a GCN-ek eltéréseit is.

    #25: Persze, hogy nem egyszerűbb. De nem mindegy, hogy a játékfejlesztő kell megírja, vagy a hardverfejlesztő. Aki egyszer megírja és adhatja oda minden stúdiónak, azonos minőségben, vagy minden stúdió magának gányol minden hardverre valamit. Pláne a játék kiadása után megjelenő hardverek esetén érdekes a support kérdése.

Új hozzászólás Aktív témák