Hirdetés
- VHS digitalizálás
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- GoodSpeed: Norton 360 Premium: 75GB Cloud PC Backup for 10 Devices 14.99€-ért? Igen!
- NASsoljunk: ZyXEL NSA-310 és az FFP
- eBay-es kütyük kis pénzért
- sziku69: Szólánc.
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- bambano: Bambanő háza tája
Új hozzászólás Aktív témák
-
Clickbait
aktív tag
Silent Hillből inkább a P.T inspirált, csak az Unrealben felújitott verzióhoz volt szerencsém, egyébként nem ismerem, játszottam korábbi Silent Hillekkel, még anno PS3-on, de nem jött be.
Nem lesznek lények, vagyis de, de erről később. Egy "lény" lesz, illetve több anomália.
A maximumot ki fogom hozni, de nem fogok odaverni a Silent Hillnek.
Eleve más kategóriában indulok.
De a P.T és a Layers of Fear a fő vonal, sőt inkább Layers of Fear. -
Clickbait
aktív tag
Na, rátapintottál ennek a projektnek a legnagyobb erejére.

Kicsit csavarok rajta ugyan, kicsit brainfuck lesz de működni fog. Egy dinamikus labirintus lesz az egész.
Elég egy falat elmozgatni, és máris új folyosók fognak megnyilni. Ez egy egyszerű példa volt.Igyekszem több alternativ útvonalat felkinálni majd, de titkon minden ugyan oda fog vezetni. Valamilyen szinten (természetesen) cső a pálya, mert nem open world nyilvánvalóan, de lesznek benne (tervezek) robosztus részeket is.
Lesznek visszatérő helyek is, csak éppen más szemszögből fogja látni a játékos, más irányból.
Ahol nem megoldható, nem jön ki logikusan a falmozgatás, ott zsákutca lesz vagy script.Kicsit magára lesz hagyva a játékos, de ésszerűen lehet majd benne haladni. Próbálok minden ajtót nyitva hagyni, a szó szoros értelmében, nem lesznek statikus, disz ajtók, mindenhova be lehet majd menni, tervek szerint.
Persze lesznek zárt ajtók, de az ajtó mögé valódi diszletet tervezek, nem lesz csak gagyin felfestve.Ennek teljesitménybeli ára lesz, már most tapasztalom, de egy kis egyensúllyal tartható. Pl. most minden második lámpa vet árnyékot, és nem észrevehető.

De erről majd később irok még.
-
Keeperv85
nagyúr
Az én nagyon egyszerűen induló elképzelésem az, hogy a játéktér egy nagy mono blokk. Kifejtve ez úgy értsd, hogy a pálya összes alkotóeleme "jelen van" (elérhető) a játék kezdetétől, de első ízben nem direkt lezárva van a folytatólagos helyszín, hanem feltűnésmentesen a pályába van rejtve. A lezárásra példa mondjuk a GTA Vice City, ugye ahol később nyílt meg a második sziget. Tehát nem erre gondolok. Amire én gondolok, az pl. az, hogy egy első körben jól kiismerhetőnek tűnő helyszínen/helyszínbe nyílnak vissza az alternatív útvonalak végei. Illetve a pályaszerkezet önmagába kapcsolódik. Tegyük fel a játék elején látsz egy tekintélyes méretű vaskaput, de a játékmechanika elvezet mellette. Ha nem hozod vissza, akkor lehet bármilyen komplex a pálya, egy csőben haladsz előre. Ám ha meg tudod oldani, hogy az elsőre jelentéktelennek tűnő pályaelem később visszacsatolva legyen... Lásd Prince of Persia: Warriror Within. Egy nagy helyszín az egész, ahonnan minden mindenhová vezet és mindennek van értelme, akkor is, ha előre még sejtésed sincs róla. Ráadásul megfejelték azzal, hogy a dupla idősík miatt egy-egy hely mellette úgy elmégy, hogy csak később ad neki jelentőséget jóval a cucc. Pl. a játék elején van egy kővel beomlasztott ajtó... a jelenben nincs már értelme. Kb a játék jó háromnegyede után a múltban arra mégy...
-
Keeperv85
nagyúr
Van egy terminológiám, ami nekem elvárássá nőtt az utóbbi időkben az úgynevezett AAA kategóriába. Rendre sikertelen a megvalósítása újabban... Ha érdekel szívesen kifejtem bővebben!

-
Clickbait
aktív tag
Igen igen, azt benéztem, direkt emeltem magasra de innen nézve valóban túl sok. Ezt ma kijavitom.

A fal az 4K volt eredetileg, a materialban lejjebb van véve, az a 256 nem a felbontást jelzi.
Ez egy speckó material, ugyanis nem a modell határozza meg a textúrák pixeljeit hanem a világ. Ezért átmenet nélküli, tökéletes falat kapok XYZ irányban egyaránt. -
Ragnar_
addikt
Jól néz ki a material, és szerintem a méretek is rendben vannak, ha linóleum padlóbevonatot terveztél, akkor talán tényleg kicsit magas a padló és a fal közti perem magassága, de mozaikos kőpadlónál még belefér szerintem. (A materialnál 256x256-os textúrákat használsz ?)
-
Keeperv85
nagyúr
Tartalmas cikk lett, köszönjük!
-
HalasKYO
aktív tag
Köszönöm, a megemlítést

A folyosó képen, a fal material elég jó, nem látok seam-et, viszont az a szegély kb 2x ese a való világban lévőnél. szemre úgy 20cm és a valóságban 5-8cm közt szokott lenni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple MacBook
- Milyen autót vegyek?
- Házimozi belépő szinten
- Gyúrósok ide!
- Star Trek
- Elon Musk billiomos lesz, ha kitör a gépek forradalma
- Ezzel jobban keresel, mint az arannyal
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Xiaomi 15T - reakció nélkül nincs egyensúly
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- További aktív témák...
- 35" ASUS ROG Swift PG35VQ curved GAMER monitor
- Lenovo ThinkPad dokkolók: USB-C 40A9/ 40AY/ 40AS/ Thunderbolt 3 40AC/ Hybrid USB-C DisplayLink 40AF
- Vállalom Xiaomi Okoskamerák szoftveres javíttását
- HIBÁTLAN iPhone 13 mini 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3330, 100% Akksi
- Kaspersky, BitDefender, Avast és egyéb vírusírtó licencek a legolcsóbban, egyenesen a gyártóktól!
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest

Eleve más kategóriában indulok.



