- Argos: Szeretem az ecetfát
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Fire/SOUL/CD: INGYENES Clone és Backup-Restore alkalmazások tesztje [2024]
- NASsoljunk: ZyXEL NSA-310 és az FFP
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Szevam: „Rendszerleállás” – egy AI képzeletbeli halál utáni élménye
- sziku69: Szólánc.
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- eBay-es kütyük kis pénzért
Új hozzászólás Aktív témák
-
Clickbait
aktív tag
Silent Hillből inkább a P.T inspirált, csak az Unrealben felújitott verzióhoz volt szerencsém, egyébként nem ismerem, játszottam korábbi Silent Hillekkel, még anno PS3-on, de nem jött be.
Nem lesznek lények, vagyis de, de erről később. Egy "lény" lesz, illetve több anomália.
A maximumot ki fogom hozni, de nem fogok odaverni a Silent Hillnek.Eleve más kategóriában indulok.
De a P.T és a Layers of Fear a fő vonal, sőt inkább Layers of Fear. -
Clickbait
aktív tag
Na, rátapintottál ennek a projektnek a legnagyobb erejére.
Kicsit csavarok rajta ugyan, kicsit brainfuck lesz de működni fog. Egy dinamikus labirintus lesz az egész.
Elég egy falat elmozgatni, és máris új folyosók fognak megnyilni. Ez egy egyszerű példa volt.Igyekszem több alternativ útvonalat felkinálni majd, de titkon minden ugyan oda fog vezetni. Valamilyen szinten (természetesen) cső a pálya, mert nem open world nyilvánvalóan, de lesznek benne (tervezek) robosztus részeket is.
Lesznek visszatérő helyek is, csak éppen más szemszögből fogja látni a játékos, más irányból.
Ahol nem megoldható, nem jön ki logikusan a falmozgatás, ott zsákutca lesz vagy script.Kicsit magára lesz hagyva a játékos, de ésszerűen lehet majd benne haladni. Próbálok minden ajtót nyitva hagyni, a szó szoros értelmében, nem lesznek statikus, disz ajtók, mindenhova be lehet majd menni, tervek szerint.
Persze lesznek zárt ajtók, de az ajtó mögé valódi diszletet tervezek, nem lesz csak gagyin felfestve.Ennek teljesitménybeli ára lesz, már most tapasztalom, de egy kis egyensúllyal tartható. Pl. most minden második lámpa vet árnyékot, és nem észrevehető.
De erről majd később irok még. -
Keeperv85
nagyúr
Az én nagyon egyszerűen induló elképzelésem az, hogy a játéktér egy nagy mono blokk. Kifejtve ez úgy értsd, hogy a pálya összes alkotóeleme "jelen van" (elérhető) a játék kezdetétől, de első ízben nem direkt lezárva van a folytatólagos helyszín, hanem feltűnésmentesen a pályába van rejtve. A lezárásra példa mondjuk a GTA Vice City, ugye ahol később nyílt meg a második sziget. Tehát nem erre gondolok. Amire én gondolok, az pl. az, hogy egy első körben jól kiismerhetőnek tűnő helyszínen/helyszínbe nyílnak vissza az alternatív útvonalak végei. Illetve a pályaszerkezet önmagába kapcsolódik. Tegyük fel a játék elején látsz egy tekintélyes méretű vaskaput, de a játékmechanika elvezet mellette. Ha nem hozod vissza, akkor lehet bármilyen komplex a pálya, egy csőben haladsz előre. Ám ha meg tudod oldani, hogy az elsőre jelentéktelennek tűnő pályaelem később visszacsatolva legyen... Lásd Prince of Persia: Warriror Within. Egy nagy helyszín az egész, ahonnan minden mindenhová vezet és mindennek van értelme, akkor is, ha előre még sejtésed sincs róla. Ráadásul megfejelték azzal, hogy a dupla idősík miatt egy-egy hely mellette úgy elmégy, hogy csak később ad neki jelentőséget jóval a cucc. Pl. a játék elején van egy kővel beomlasztott ajtó... a jelenben nincs már értelme. Kb a játék jó háromnegyede után a múltban arra mégy...
-
Keeperv85
nagyúr
Van egy terminológiám, ami nekem elvárássá nőtt az utóbbi időkben az úgynevezett AAA kategóriába. Rendre sikertelen a megvalósítása újabban... Ha érdekel szívesen kifejtem bővebben!
-
Clickbait
aktív tag
Igen igen, azt benéztem, direkt emeltem magasra de innen nézve valóban túl sok. Ezt ma kijavitom.
A fal az 4K volt eredetileg, a materialban lejjebb van véve, az a 256 nem a felbontást jelzi.
Ez egy speckó material, ugyanis nem a modell határozza meg a textúrák pixeljeit hanem a világ. Ezért átmenet nélküli, tökéletes falat kapok XYZ irányban egyaránt. -
Ragnar_
addikt
Jól néz ki a material, és szerintem a méretek is rendben vannak, ha linóleum padlóbevonatot terveztél, akkor talán tényleg kicsit magas a padló és a fal közti perem magassága, de mozaikos kőpadlónál még belefér szerintem. (A materialnál 256x256-os textúrákat használsz ?)
-
Keeperv85
nagyúr
Tartalmas cikk lett, köszönjük!
-
HalasKYO
aktív tag
Köszönöm, a megemlítést
A folyosó képen, a fal material elég jó, nem látok seam-et, viszont az a szegély kb 2x ese a való világban lévőnél. szemre úgy 20cm és a valóságban 5-8cm közt szokott lenni.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- FOTÓS beárazás
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- E-roller topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen autót vegyek?
- Tőzsde és gazdaság
- Kivégzi a Firewire-t az új macOS verzió?
- További aktív témák...
- Telefon felvásárlás!! Apple Watch SE/Apple Watch SE 2 (2022)
- Bomba ár! Dell Inspiron 5405 - Ryzen5 4500U I 8GB I 256SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W11 I Garancia!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 12400F 16/32/64GB RAM RX 7600 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Újszeru GIGABYTE G5 - 15.6" FullHD 144Hz - i7-13620H - 48GB - 1TB - RTX 4050 - Win11 - 1,5 év gari
- Egyedi ékszerdobozka
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged