Hirdetés
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- Meggyi001: A végtelenbe...
- bb0t: Ikea PAX gardrób és a pokol logisztikája
- D@reeo: Pi-hole és a Telekom Sagemcom F@st 5670 DNS beállítása
- GoodSpeed: A megfelelő matrac kiválasztása egy hosszú folyamat végén!
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
Új hozzászólás Aktív témák
-
Clickbait
aktív tag
Silent Hillből inkább a P.T inspirált, csak az Unrealben felújitott verzióhoz volt szerencsém, egyébként nem ismerem, játszottam korábbi Silent Hillekkel, még anno PS3-on, de nem jött be.
Nem lesznek lények, vagyis de, de erről később. Egy "lény" lesz, illetve több anomália.
A maximumot ki fogom hozni, de nem fogok odaverni a Silent Hillnek.
Eleve más kategóriában indulok.
De a P.T és a Layers of Fear a fő vonal, sőt inkább Layers of Fear. -
Clickbait
aktív tag
Na, rátapintottál ennek a projektnek a legnagyobb erejére.

Kicsit csavarok rajta ugyan, kicsit brainfuck lesz de működni fog. Egy dinamikus labirintus lesz az egész.
Elég egy falat elmozgatni, és máris új folyosók fognak megnyilni. Ez egy egyszerű példa volt.Igyekszem több alternativ útvonalat felkinálni majd, de titkon minden ugyan oda fog vezetni. Valamilyen szinten (természetesen) cső a pálya, mert nem open world nyilvánvalóan, de lesznek benne (tervezek) robosztus részeket is.
Lesznek visszatérő helyek is, csak éppen más szemszögből fogja látni a játékos, más irányból.
Ahol nem megoldható, nem jön ki logikusan a falmozgatás, ott zsákutca lesz vagy script.Kicsit magára lesz hagyva a játékos, de ésszerűen lehet majd benne haladni. Próbálok minden ajtót nyitva hagyni, a szó szoros értelmében, nem lesznek statikus, disz ajtók, mindenhova be lehet majd menni, tervek szerint.
Persze lesznek zárt ajtók, de az ajtó mögé valódi diszletet tervezek, nem lesz csak gagyin felfestve.Ennek teljesitménybeli ára lesz, már most tapasztalom, de egy kis egyensúllyal tartható. Pl. most minden második lámpa vet árnyékot, és nem észrevehető.

De erről majd később irok még.
-
Clickbait
aktív tag
Igen igen, azt benéztem, direkt emeltem magasra de innen nézve valóban túl sok. Ezt ma kijavitom.

A fal az 4K volt eredetileg, a materialban lejjebb van véve, az a 256 nem a felbontást jelzi.
Ez egy speckó material, ugyanis nem a modell határozza meg a textúrák pixeljeit hanem a világ. Ezért átmenet nélküli, tökéletes falat kapok XYZ irányban egyaránt.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen TV-t vegyek?
- Óra topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Pánik a memóriapiacon
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- „Új mérce az Android világában” – Kezünkben a Vivo X300 és X300 Pro
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- LEGO klub
- Milyen RAM-ot vegyek?
- További aktív témák...
- Creative Sound BlasterX G6 7.1 USB külső hangkártya
- Lenovo Legion Y540 - 15.6"FHD IPS 144Hz - i7 9750H - 16GB - 256GB SSD+1TB HDD - Win11 - GTX 1660 Ti
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7700X 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- KARÁCSONYI BOMBA AKCIÓK! PSN, STEAM, UBISOFT CONNECT, EA APP, XBOX EREDETI KULCSOK 100% GARANCIA
- HIBÁTLAN iPhone 13 mini 128GB Starlight -1 ÉV GARANCIA -Kártyafüggetlen, MS3763, 100% Akksi
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest

Eleve más kategóriában indulok.


