Új hozzászólás Aktív témák

  • Keeperv85

    nagyúr

    válasz Clickbait #8 üzenetére

    Az én nagyon egyszerűen induló elképzelésem az, hogy a játéktér egy nagy mono blokk. Kifejtve ez úgy értsd, hogy a pálya összes alkotóeleme "jelen van" (elérhető) a játék kezdetétől, de első ízben nem direkt lezárva van a folytatólagos helyszín, hanem feltűnésmentesen a pályába van rejtve. A lezárásra példa mondjuk a GTA Vice City, ugye ahol később nyílt meg a második sziget. Tehát nem erre gondolok. Amire én gondolok, az pl. az, hogy egy első körben jól kiismerhetőnek tűnő helyszínen/helyszínbe nyílnak vissza az alternatív útvonalak végei. Illetve a pályaszerkezet önmagába kapcsolódik. Tegyük fel a játék elején látsz egy tekintélyes méretű vaskaput, de a játékmechanika elvezet mellette. Ha nem hozod vissza, akkor lehet bármilyen komplex a pálya, egy csőben haladsz előre. Ám ha meg tudod oldani, hogy az elsőre jelentéktelennek tűnő pályaelem később visszacsatolva legyen... Lásd Prince of Persia: Warriror Within. Egy nagy helyszín az egész, ahonnan minden mindenhová vezet és mindennek van értelme, akkor is, ha előre még sejtésed sincs róla. Ráadásul megfejelték azzal, hogy a dupla idősík miatt egy-egy hely mellette úgy elmégy, hogy csak később ad neki jelentőséget jóval a cucc. Pl. a játék elején van egy kővel beomlasztott ajtó... a jelenben nincs már értelme. Kb a játék jó háromnegyede után a múltban arra mégy...

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés