Na, rátapintottál ennek a projektnek a legnagyobb erejére.
Kicsit csavarok rajta ugyan, kicsit brainfuck lesz de működni fog. Egy dinamikus labirintus lesz az egész.
Elég egy falat elmozgatni, és máris új folyosók fognak megnyilni. Ez egy egyszerű példa volt.
Igyekszem több alternativ útvonalat felkinálni majd, de titkon minden ugyan oda fog vezetni. Valamilyen szinten (természetesen) cső a pálya, mert nem open world nyilvánvalóan, de lesznek benne (tervezek) robosztus részeket is.
Lesznek visszatérő helyek is, csak éppen más szemszögből fogja látni a játékos, más irányból.
Ahol nem megoldható, nem jön ki logikusan a falmozgatás, ott zsákutca lesz vagy script.
Kicsit magára lesz hagyva a játékos, de ésszerűen lehet majd benne haladni. Próbálok minden ajtót nyitva hagyni, a szó szoros értelmében, nem lesznek statikus, disz ajtók, mindenhova be lehet majd menni, tervek szerint.
Persze lesznek zárt ajtók, de az ajtó mögé valódi diszletet tervezek, nem lesz csak gagyin felfestve.
Ennek teljesitménybeli ára lesz, már most tapasztalom, de egy kis egyensúllyal tartható. Pl. most minden második lámpa vet árnyékot, és nem észrevehető.
De erről majd később irok még.
You got clickbaited.