Hirdetés

2024. május 21., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) Szatyor95


Szatyor95
aktív tag

Nem irigyellek, nemrég volt hasonló gondom, bár én egy okostelefonnal játszottam ezt. Tapasztalataim szerint addig kell a nyakukra járni, míg el nem ismerik a hibát. Fel lehet nekik hozni, hogy több eszközzel is próbáltad, de nem volt eltérés. Ha nagyon nem hajlandóak elismerni, érdemes lehet felhozni a dolog jogi oldalát is úgy finoman. Nem igazán hiszem, hogy alapból lenne egy ilyesfajta rezonálási gondja, de azért kérdezz rá más tulajoktól (ha találsz), hogy náluk jelentkezett-e hasonló jelenség. Kitartást az ügyhöz. :R

Nyugodj békében Integra!

(#2) Kolondrum

Ez tipikusan az a hiba ami van is meg nincs is. Mert ugye sokkal egyszerűbb lett volna ha úgy jársz mint én: Zene indít és füst...
Néha érzi az ember, hogy nem lesz egyszerű kör. Főleg akkor ha a hiba olyan, hogy sok üzemidő után jelentkezik. Pl telefon random restart. Beküldöd és megörül neki a technikus, hogy sw hiba vagy a hülye user valamit felrakott. Feltolja rá a szoftvert, átmegy a végleges tesztelésen is, visszakapod, happy megy meg jó, pár nap és folytatódik minden. Na ekkor kezdődnek a hercehurcák. Mert jó is meg nem is.
Én javaslom neked, hogy vedd fel videóra a hibát és kösd másik eszközre úgy is videózd le. Így elválik hogy a gépednél van e baj. Minden legyen rajta. Küld el nekik és nézzék meg.

[ Szerkesztve ]

(#3) Gergosz2


Gergosz2
veterán

Én már kicsit rutinosabban állok nrki minden új hardveremnek, mert ahogy megkapom 1-2 napig nyúzom rendesen , és ha a legkisebb hiba jelét is mutatja azonnal írok és mondom hogy csere vagy a vételárat adják vissza, ugyanis netes vásárlásnál a átvételtől számított 8 munkanapom belül lehetőség van a vásárlástól való elállásra.

Nokia 6030 Hardcore User // I Panic Restaurant by Taito

(#4) CptAdamica


CptAdamica
veterán

Köszönöm srácok a biztatásokat. :)

Másik gépen nem próbáltam, de amikor a hangfal lejátszóján próbáltam, akkor nem volt a gépre kötve, próbáltam úgy is, hogy csak a mélynyomó szólt, akkor még jobban kijött ez a fülsértő zaj. Egy hangfelvételt csináltam a rezonálásról, ezt a felvételt a boltnak is elküldtem, de válasz nem érkezett rá. Dropboxos oldalamról letölthetitek, kíváncsi vagyok a véleményetekre.

Most már én is figyelni fogok a nyolc munkanapos szabályra, sajnos nekem karácsonykor nehezebb volt erre koncentrálni. Meglátjuk mi lesz.

Megyen!

(#5) adam12221


adam12221
tag

Hajaj, nekem egy XFX HD6570 -em halt meg, júniusig garis, most készülök rendezni. Kezdhetek félni a gariztatástól? :F

(#6) adam12221 válasza CptAdamica (#4) üzenetére


adam12221
tag

Elég durván recseg, lehetetlen nem észrevenni. :N

(#7) CptAdamica válasza adam12221 (#5) üzenetére


CptAdamica
veterán

Ha meg se nyikkan, akkor talán könnyebb dolguk lesz. :D Viszont készülj fel, hogy a 15 munkanapos határidőz ki is használják.

Megyen!

(#8) Szatyor95 válasza CptAdamica (#4) üzenetére


Szatyor95
aktív tag

Meghallgattam, és elég brutálisan hallatszik. Mintha valami dubstep feldolgozás lenne, olyanná válik tőle a mélytartomány. Nem lehetséges, hogy valami integrált mosógépzaj effektet tettek bele a gyárban? :DDD

Nyugodj békében Integra!

(#9) CptAdamica válasza Szatyor95 (#8) üzenetére


CptAdamica
veterán

Szerintem biztosan kaptam hozzá némi speciális mosógép effektet. :D Már csak az az elkeserítő, hogy ezt a "szakemberek" nem tudták kiszűrni a szervizelés alatt.

Megyen!

(#10) SUPREME7 válasza CptAdamica (#7) üzenetére


SUPREME7
őstag

Az nem határidő, lehet az bármennyi, ami szerintük nem okoz neked indokolatlanul nagy kényelmetlenséget. Csak ajánlott törekedniük arra, hogy 15 nap alatt kész legyen.

(#11) adam12221 válasza CptAdamica (#9) üzenetére


adam12221
tag

Szeritem inkább nem akarták... :U

(#12) JHC


JHC
tag

Szerintem a frekvencia vágás rosszul van beállítva, vagyis olyan frekvenciák mennek a mélynyomóra amire nem igazán tervezték azt. A leírásban általában szerepel a hangszórók frekvencia átvitele illik aszerint beállítani, illetve ha az orvos másképpen nem ajánlja, akkor a mélynyomó ne kapjon 200Hz-nél magasabb hangot.

(#13) Szatyor95 válasza CptAdamica (#9) üzenetére


Szatyor95
aktív tag

Próbáld ki. Ha mosóport, öblítőt és langyos vizet teszel a ládába, megszűnik-e a hang. Ha igen, van egy mosógéped, ami hangfal. :DDD Nos igen, elég elszomorító. Az meg főleg, ha csak nem akarták, vagy nem engedték nekik meghallani. JHC ötlete sem rossz, viszont ezt is csak szervizelni lehet, mert mint az kiderült, nem a géppel van a baj, hanem a hangfallal. (Főleg ha jól sejtem, több hanganyaggal is lett próbálva, tehát a hibás hangfájl is kizárható.)

Nyugodj békében Integra!

(#14) vimes


vimes
senior tag

Nem lep meg a dolog. És most konkrétan nem az Iponra gondolva, hanem úgy általánosságban - szinte mindenhol így megy a garanciális ügyintézés. Csak remélni tudom, hogy ez volt az első és egyben utolsó ilyen negatív eseted, hogy igénybe kell venni a garanciát, mert sajnos nagyon sehol sem lesznek azon, hogy minél hamarabb intézkedjenek. :( Nekem anno egy ennél sokkal kissebb (6k) értékű mp3 lejátszó garanciáztatására kellett várnom több mint egy hónapot, a 15 munkanapos időhatárt jelentősen túllépve. A dolog vége az lett, h ugyanabban az értékben választhattam egy másik terméket, nem hiszem, h csak akkor derült ki, h a terméket nem tudják/akarják megjavítani. Az a legdurvább, h a legpozitívabb tapasztalatom a TESCO-ban történt, ahol az egyik korábbi fejhallgatómnak visszaadták az árát a vevőszolgálaton, én pedig kis ráfizetéssel vettem egy más típusú fejhallgatót, ami még mindig működik. Legjobb eleve úgy "felkészülni" a garanciáztatásra, h kb. egy hónapig nélkülözni/pótolni kell az eszközt, és nem ér majd nagy csalódás.
Kicsit kitérve az Iponra is: én is tőlük vettem az előző hónapban egy gépet, mégpedig anyagi megfontolásból. Két választásom volt: vagy megveszek egy nekem megfelelő előre összeállított konfigot pl. az Extreme Digitalban vagy a BestByte-ban, vagy megrendelem egy webáruházban, mint pl. az Ipon. Azért döntöttem az utóbbi mellett, mert ugyanaz a számítógép előre összeállítva annyival drágább volt, mind a két helyen, hogy fizikai fájdalmat okozott volna akkora árkülönbséget feleslegesen kifizetni. És itt jön ki a garancia kérdése: anno régebben voltak nekem is aggályaim a webshopokkal szemben, de amikor megtapasztaltam, hogy menyire rossz a garanciáztatás úgy általában, akkor már teljesen mindegy, hogy hol veszek meg valamit, nem kapok jobb garanciáztatást, ott veszem meg, ahol a legolcsóbb.

"Ole, ole, ole, ola, der FCK ist wieder da! Ole ole, ole ola, die roten Teufel sind ganz wunderbar." Let's go Bezte!

(#15) CptAdamica


CptAdamica
veterán

Legalább van egy olcsó mosógépem. :) Amúgy természetesen több számmal is próbáltam, sima mp3 minőséggel, jobb minőségű flac verzióval is, de mindenhol ugyan ezt produkálta.

Én is csak imádkozom érte, hogy ne kelljen megint semmit se garanciáztatni, amúgy igen, néha pont a legváratlanabb helyek a legkorrektebbek, esetedbe a Tesco, én régebbi esetemben pedig a Samsung szakszervizbe csalódtam pozitívan, látszott rajtuk, hogy pozitívan állnak a dologhoz és hamar rendben hozták a készülékemet, az a szervizelés két napot vett igénybe. :)

[ Szerkesztve ]

Megyen!

(#16) HUN]Repa válasza CptAdamica (#15) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

Csak most találtam meg ezt a cikket, ezért a késői reagálás.
Az ügyintézés végét nem írta le a cikkíró, mely a "vételár visszafizetése, vagy beszámítása más termékbe" volt, bár addig rögös út vezetett.
Tudni kell, hogy az erősítőket tartalmazó hangszórók esetében - különösen amiket eleve erősített kimenetre csatlakoztatnak, könnyen elérhető a torzítás, amellett, hogy a lejátszott zene minősége sem mindig megfelelő. A beszállítók ezért szkeptikusan állnak általában az ilyen hibákhoz.
A terméket a beszállítóhoz juttattuk kivizsgálásra az ügyfél által megadott hibaleírással:

"Néhány zeneszámnál jól hallható, hogy magasabb hangerőn a hangfal berezonál, pontosabban a mélynyomónál hallani inkább."

A terméket elég hosszan vizsgálták, majd a beszállító a lezárta az ügyintézést, mondván több napig használták - mp3, rádió. youtube, filmnézés - nem jelentkezett hiba, így teszt ok, vagy mutassa be a szállító a hibát.
Megpróbáltuk néhány nagyobb basszust használó számmal (pl Prodigy - Breathe) de nem jött elő a hiba, amit még el tudtunk érni, hogy egy másik ugyanilyen hangfalszettet megnéztünk, ami ugyanígy szólt. A terméket el kellett hoznunk, az első ügyintézést lezártuk.

A termék hamarosan visszaérkezett, azzal, hogy a hiba még mindig fennáll:
"A hangfal pár nappal ezelőtt megjárta a szervizet. (RMA #39113) A hiba még mindig fent áll, a mélynyomó már közepes hangerőn is recseg, zizeg. Mióta vissza jött az előző szervizelési időszakból, csak még jobban hallható eme hibája. Mielőtt a hangkártyámra gyanakodnának, leteszteltem a hangfalat a saját USB lejátszóján, ahol ugyan csak azt a hibát produkálta. Mellékelni fogok egy pendrive-ot, amin lesz három szám, ha ezt bedugják az USB lejátszóba és feltekerik a hangerőt, minimum 50-es értékre, akkor Önök számára is egyértelmű lesz, hogy nem így kellene szólnia a hangfalnak."

A beszállító ekkor bevizsgálás nélkül a mélynyomó belsejét kompletten cserélte.

A termék ismét visszaküldte az ügyfél:

"A hiba még mindig fent áll, a mélynyomó már közepes hangerőn is recseg, zizeg.
Mielőtt a hangkártyámra gyanakodnának, leteszteltem a hangfalat a saját USB lejátszóján, ahol ugyan csak azt a hibát produkálta."

Később pontosította: "Minimum 50-es értékre tekert hangerőn."

A terméket végül jóváírták, de ez inkább a jó kapcsolat fenntartása, mint a termék hibája miatt történt.

Az 50-es hangerő+youtube-ról azt kell tudni, hogy néhány perc után az üzlet túlvégén található számlázóból jöttek a dolgozók, hogy mikor fejezzük be, nem hallják az ügyfeleket a telefonban.
A hibaleírás megadása során a lehető legpontosabb leírást kérjük, amennyiben a korábban is ismert zeneszámokat, beállításokat megadja az első ügyintézés alkalmával (a kommentben hivatkozott recseg.rar-t csak is csak a második leadásnál kaptuk meg, bár az eredeti hiba sem ez volt), akkor valószínűleg gyorsabban lezárul az ügyintézés, esetleg azzal, hogy ez a hangfalszett ennyit tud (alsó kategóriásnak számít a beszállítónál, ez volt akkor a legolcsóbb ebben a méretben), ha nem felel meg, álljon el a vásárlástól, és válasszon mást.

A termékkel egyébként nincs jellemzően gond, a jelenlegivel összesen kettő ügyfélnek volt problémája, nem mondható tehát szériahibás terméknek.

God save us from the arrows of the Hungarians.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.