Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • HUN]Repa

    aktív tag

    válasz CptAdamica #15 üzenetére

    Csak most találtam meg ezt a cikket, ezért a késői reagálás.
    Az ügyintézés végét nem írta le a cikkíró, mely a "vételár visszafizetése, vagy beszámítása más termékbe" volt, bár addig rögös út vezetett.
    Tudni kell, hogy az erősítőket tartalmazó hangszórók esetében - különösen amiket eleve erősített kimenetre csatlakoztatnak, könnyen elérhető a torzítás, amellett, hogy a lejátszott zene minősége sem mindig megfelelő. A beszállítók ezért szkeptikusan állnak általában az ilyen hibákhoz.
    A terméket a beszállítóhoz juttattuk kivizsgálásra az ügyfél által megadott hibaleírással:

    "Néhány zeneszámnál jól hallható, hogy magasabb hangerőn a hangfal berezonál, pontosabban a mélynyomónál hallani inkább."

    A terméket elég hosszan vizsgálták, majd a beszállító a lezárta az ügyintézést, mondván több napig használták - mp3, rádió. youtube, filmnézés - nem jelentkezett hiba, így teszt ok, vagy mutassa be a szállító a hibát.
    Megpróbáltuk néhány nagyobb basszust használó számmal (pl Prodigy - Breathe) de nem jött elő a hiba, amit még el tudtunk érni, hogy egy másik ugyanilyen hangfalszettet megnéztünk, ami ugyanígy szólt. A terméket el kellett hoznunk, az első ügyintézést lezártuk.

    A termék hamarosan visszaérkezett, azzal, hogy a hiba még mindig fennáll:
    "A hangfal pár nappal ezelőtt megjárta a szervizet. (RMA #39113) A hiba még mindig fent áll, a mélynyomó már közepes hangerőn is recseg, zizeg. Mióta vissza jött az előző szervizelési időszakból, csak még jobban hallható eme hibája. Mielőtt a hangkártyámra gyanakodnának, leteszteltem a hangfalat a saját USB lejátszóján, ahol ugyan csak azt a hibát produkálta. Mellékelni fogok egy pendrive-ot, amin lesz három szám, ha ezt bedugják az USB lejátszóba és feltekerik a hangerőt, minimum 50-es értékre, akkor Önök számára is egyértelmű lesz, hogy nem így kellene szólnia a hangfalnak."

    A beszállító ekkor bevizsgálás nélkül a mélynyomó belsejét kompletten cserélte.

    A termék ismét visszaküldte az ügyfél:

    "A hiba még mindig fent áll, a mélynyomó már közepes hangerőn is recseg, zizeg.
    Mielőtt a hangkártyámra gyanakodnának, leteszteltem a hangfalat a saját USB lejátszóján, ahol ugyan csak azt a hibát produkálta."

    Később pontosította: "Minimum 50-es értékre tekert hangerőn."

    A terméket végül jóváírták, de ez inkább a jó kapcsolat fenntartása, mint a termék hibája miatt történt.

    Az 50-es hangerő+youtube-ról azt kell tudni, hogy néhány perc után az üzlet túlvégén található számlázóból jöttek a dolgozók, hogy mikor fejezzük be, nem hallják az ügyfeleket a telefonban.
    A hibaleírás megadása során a lehető legpontosabb leírást kérjük, amennyiben a korábban is ismert zeneszámokat, beállításokat megadja az első ügyintézés alkalmával (a kommentben hivatkozott recseg.rar-t csak is csak a második leadásnál kaptuk meg, bár az eredeti hiba sem ez volt), akkor valószínűleg gyorsabban lezárul az ügyintézés, esetleg azzal, hogy ez a hangfalszett ennyit tud (alsó kategóriásnak számít a beszállítónál, ez volt akkor a legolcsóbb ebben a méretben), ha nem felel meg, álljon el a vásárlástól, és válasszon mást.

    A termékkel egyébként nincs jellemzően gond, a jelenlegivel összesen kettő ügyfélnek volt problémája, nem mondható tehát szériahibás terméknek.

    God save us from the arrows of the Hungarians.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés